Moff hat geschrieben:isch doch eh nur es grücht gsi mide schwarze ciri oder?
so oder so isch das kein Hiwis uf d'qualität us miner sicht. preacher het d'tulip schwarz gmacht und es het kein ifluss gha ufd Qualität.
zumal wie gseit das sehr nöch ade büecher werde söll, drum wiseds ja immer drufhi, dass es uf de büecher basiert und nöd uf de games. das seit mir, dass es eben ned nur en seichti witcher show wird sondern so starch ad büecher aglehnt si wird, dass fans vo de witcher games ev. werded enttüscht si.
I dä offizielle Casting-Beschriibig ischs als Ahforderig vermerkt gsi.
Grundsätzlich han ich kei Müeh demit, solang me das nahvollziehbar chann Begründe. Im Film, dä Fotografie, i dä Kunscht und i vielne andere Beriich gits gueti Gründ, wieso en Charakter genau so uusgseht, wieso dKamera grad die Linse druff hät und grad die spezifisch Perspektive iinimmt, wieso das es Farbschema so und und anderscht isch, wieso dass grad en Baum innere Uufnahm is Bild ragt, wieso grad e Szene klanglich so und nöd anderscht dahärchonnt. Jedes "eso" muen begründbar und nahvollziehbar si. Wänn die Begründig guet isch, also zur Güeti vom "Produkt" biitreit, ok, miinetwäge, aber wänns eifach e Quote wännd erfülle, dänn isch das kei Begründig, inwiefern dQualität vom Gsamtwerk verbessered wird.
Ok, evtl. isch dReaktion vo dä Lüüt bitz übertriibe aber das liiht au dahdrah, dass jeglichi Erchlärig vorenthaltet.
Ich meine, wänn ich dä Dudes von CD-Projekt Red zuelose, was so über ihres Game verzälled, wies alles prüefed, obs Gamplaytechnisch (oder anderwiitig) Sinn ergitt usw. isch das en Ohreschmaus. Meh nickt zuestimmend, meh schöpft Vertraue, dass wüssed, was mached. Bis jez hät me nüüt dergliiches vo dä Witcher Serie Produzänte ghört (sowiit ich weiss).
Aber wie au immer... innegluegt wird so oder so.