Seite 1 von 7

De "Hombru" sammel-thread (aktuell: Jungle Bros. - PCE SCD)

Verfasst: 29 Feb 2012 07:03
von Tatsujin
nöd wenig home brew spieli werded zur ziit für div. retro system entwickled oder sind bereits use cho.
teils hobby stuff, anderi wiederum voll professionel mit presste CDs, CIB release etc.

da ine chönder vo jetzt ah news und informatione bez. de jewilige spieli kundtue.

ich fange mal mit dem spieli da für d PCE ah:

MONOLITH vo eponasoft (in entwicklig)


Quelle


Quelle

wird en art Adventure J'n'R, und isch bereits im vorgschrittne stadium und büütet bis jetzt wunderschöni farbe, hintergründ mit smoothem parallax scrolling und sehr guet hörbahrem redbook Audio.

news zum release datum etc. giz leider nanig. aber es verspricht sehr viel, grafisch wie au akustisch eis vo de schönschte PCE games ds werde.

sprache sind vorerst in english und japanisch plant (dütsch & schwizerdütsch (rolf) sind im gspräch).

:)

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 29 Feb 2012 13:42
von m.o.terra kaesi
super thread!

zo MEDIEVAL muss i jo nüt meh säge, be eu scho gnueg mängisch offe sack gange metem beschte retromultiplayer game
ever!
au sehr guet sin ofem vcs osserdem:
LADY BUG & JUNO FIRST, beides homebrews vo 80er arcade klassiker.

http://www.vjp.ch/wordpress/?p=258" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 29 Feb 2012 13:45
von Shadow
super topic ja... rächt aktuell im moment.... dc chunt doch au no pink bullets use oder?

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 29 Feb 2012 16:00
von sam
gits scho lang! 4.10.09 ;)

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 29 Feb 2012 16:00
von geosnow
sam hat geschrieben:gits scho lang! 4.10.09 ;)
AES?

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 29 Feb 2012 16:05
von sam
er hät doch dc gschriebe ;) aber ja fürs AES sölls schiens au cho!

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 29 Feb 2012 21:04
von Reinforced
"Dis Mami im Rollstuehl ufem Monolith" wär weis chunt ächt die line drin vor? theoretisch wärs machbar :D

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 08:28
von Marco_in_motion
Welles pink Bullets? Ha gmeint das isch mal uf AES usecho, eifach huere limitiert...

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 09:23
von geosnow
glaubs nöd. s last hope niä. nur s normale last hope AES. das fehlt mer.

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 09:40
von Marco_in_motion
Ha grad rasch im Internetz glueget, Last Hope für AES söll uf 60 stk. Limitiert sii, hau ine Gege :-)

und ja stimmt Pink Bullets gits nöd uf AES :oops:

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 13:10
von Andy
Pink Bullets chonnt ou no of Aes.

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 13:36
von Kretinou
Time's UP (NEO-GEO MVS/CD, 2012)

http://www.youtube.com/v/F1UeD1xCqDI" onclick="window.open(this.href);return false;

Bild

Bild

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 13:49
von m.o.terra kaesi
geilo.
aber eis muss mer glich säge: all homebrews gsänd ahständig bis scheisse uus.
ha no niä en optische hammer homebrew gse, ossert medieval bzw vcs games :-)

au last hope ond gunlord chömid ned a reguläri titel os ihrem gengrw drahäre.
dä shooter wo ofem DC söll cho gseht äntli mol vellversprächender uus, bis jetzt.

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 14:35
von Kretinou
NEO-PANG (AES/MVS/CD, 2010)

Bild

Bild

BildBildBild
BildBildBild

http://www.youtube.com/watch?v=DsYsQtxH ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 15:03
von Tatsujin
m.o.terra kaesi hat geschrieben:geilo.
aber eis muss mer glich säge: all homebrews gsänd ahständig bis scheisse uus.
ha no niä en optische hammer homebrew gse, ossert medieval bzw vcs games :-)

au last hope ond gunlord chömid ned a reguläri titel os ihrem gengrw drahäre.
dä shooter wo ofem DC söll cho gseht äntli mol vellversprächender uus, bis jetzt.
häsch au scho mal überleit, dass di meischt das näbeprueflich mached und au kei pro usbildig mit hochschuelabschluss in game dev. hend? so gseh isch einiges devo e rächti meischterleischtig.

und im flall vom monolith dörf mer doch scho säge, das es mit top title us de pce hochburg era chan sehr guet mithalte (was mer bis etz chan gseh). es gseht eifach wundrschön uus.

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 15:15
von Kretinou
Monolith sieht ein wenig wie Willow (CPS1) aus.

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 15:17
von Tatsujin
het was :)

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 15:19
von geosnow
oder adventure of chris.

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 15:24
von Tatsujin
geosnow hat geschrieben:oder adventure of chris.
aber in sehr viel schöner:)

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 15:27
von sam
m.o.terra kaesi hat geschrieben:geilo.
aber eis muss mer glich säge: all homebrews gsänd ahständig bis scheisse uus.
ha no niä en optische hammer homebrew gse, ossert medieval bzw vcs games :-)
du häsch keis pier solar gäll ;)

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 15:35
von Tatsujin
er het e chli en knick ir optik, wie mer schiint.

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 17:47
von m.o.terra kaesi
Tatsujin hat geschrieben: häsch au scho mal überleit, dass di meischt das näbeprueflich mached und au kei pro usbildig mit hochschuelabschluss in game dev. hend? so gseh isch einiges devo e rächti meischterleischtig.
und im flall vom monolith dörf mer doch scho säge, das es mit top title us de pce hochburg era chan sehr guet mithalte (was mer bis etz chan gseh). es gseht eifach wundrschön uus.
1. emotional gseh häsch logisch rächt, fact esch trotzdem: scheisse gsänd di meischte glich uus.
2. jo, monolith gseht rächt guet uus, aber glich ned besser win en sehr guete hu-card titel.
3. zom dis argument wäge "freiziit programmierer" betz ihzschränke: devör händ hött söttig lüüt oft glich vell wenn ned meh technischi möglichkeite ond fertigkeite als vor 15 johr. (siehe ram-speicher bi pier-solar).

ond wenn mer scho bi pier solar sind: stimmt, dasch also die erscht wörklich usnahm vo de regel! 1 vo 1'000.
(except vcs)

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 19:33
von geosnow
Lol VCS. Du häsch immer usnahme. :)

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 01 Mär 2012 20:03
von m.o.terra kaesi
geosnow hat geschrieben:Lol VCS. Du häsch immer usnahme. :)
i dem fall scho. vcs programmiere wird jo wohl ned so ahschprochsvoll sie wie för en mega drive oder es neo geo.
oder meinsch ned? ;)
(berzerk, pac-man, lady bug...alles vcs HBs wo viel besser sind als d'erschtversion ofem system!)

Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Verfasst: 02 Mär 2012 00:23
von Tatsujin
m.o.terra kaesi hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben: häsch au scho mal überleit, dass di meischt das näbeprueflich mached und au kei pro usbildig mit hochschuelabschluss in game dev. hend? so gseh isch einiges devo e rächti meischterleischtig.
und im flall vom monolith dörf mer doch scho säge, das es mit top title us de pce hochburg era chan sehr guet mithalte (was mer bis etz chan gseh). es gseht eifach wundrschön uus.
1. emotional gseh häsch logisch rächt, fact esch trotzdem: scheisse gsänd di meischte glich uus.
2. jo, monolith gseht rächt guet uus, aber glich ned besser win en sehr guete hu-card titel.
3. zom dis argument wäge "freiziit programmierer" betz ihzschränke: devör händ hött söttig lüüt oft glich vell wenn ned meh technischi möglichkeite ond fertigkeite als vor 15 johr. (siehe ram-speicher bi pier-solar).

ond wenn mer scho bi pier solar sind: stimmt, dasch also die erscht wörklich usnahm vo de regel! 1 vo 1'000.
(except vcs)
1. ja wiel viel eifach einmaa näbejob projektlis sind. can you blame 'em?
2. es gseht sogar rächt sehr guet uus und zeigt noii möglichkeite im beriich on-screen farbuusnutzig in in-game grafik uf de pce (chunt im yt vid leider noed e so zur gaeltig).
3. nei händs nöd würkli. zeichne muess mer na genau gliich (chöne) wie den zu mal, und s programmiere wird eim au nonig automatisch abgnoh. und meh ram spiicher nimmt dir ir regel ja au kei zuesätzlichi arbeit ab (weiss au gar nöd was de vergliich gnau heti selle?)
de einzig vorteil isch, das mer hüt bequemer chan am pc emuliere/debugle, wo mer früener hardware dezu benötigt het. und eventuell na de fakt, dass es im internet meh resource zum nahlese git.