De "Hombru" sammel-thread (aktuell: Jungle Bros. - PCE SCD)

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De "Hombru" sammel-thread (aktuell: Jungle Bros. - PCE SCD)

Beitragvon Tatsujin » 29 Feb 2012 07:03

nöd wenig home brew spieli werded zur ziit für div. retro system entwickled oder sind bereits use cho.
teils hobby stuff, anderi wiederum voll professionel mit presste CDs, CIB release etc.

da ine chönder vo jetzt ah news und informatione bez. de jewilige spieli kundtue.

ich fange mal mit dem spieli da für d PCE ah:

MONOLITH vo eponasoft (in entwicklig)


Quelle


Quelle

wird en art Adventure J'n'R, und isch bereits im vorgschrittne stadium und büütet bis jetzt wunderschöni farbe, hintergründ mit smoothem parallax scrolling und sehr guet hörbahrem redbook Audio.

news zum release datum etc. giz leider nanig. aber es verspricht sehr viel, grafisch wie au akustisch eis vo de schönschte PCE games ds werde.

sprache sind vorerst in english und japanisch plant (dütsch & schwizerdütsch (rolf) sind im gspräch).

:)
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon m.o.terra kaesi » 29 Feb 2012 13:42

super thread!

zo MEDIEVAL muss i jo nüt meh säge, be eu scho gnueg mängisch offe sack gange metem beschte retromultiplayer game
ever!
au sehr guet sin ofem vcs osserdem:
LADY BUG & JUNO FIRST, beides homebrews vo 80er arcade klassiker.

http://www.vjp.ch/wordpress/?p=258
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Shadow » 29 Feb 2012 13:45

super topic ja... rächt aktuell im moment.... dc chunt doch au no pink bullets use oder?
Cheers, SHADOW
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon sam » 29 Feb 2012 16:00

gits scho lang! 4.10.09 ;)
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon geosnow » 29 Feb 2012 16:00

sam hat geschrieben:gits scho lang! 4.10.09 ;)


AES?
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon sam » 29 Feb 2012 16:05

er hät doch dc gschriebe ;) aber ja fürs AES sölls schiens au cho!
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Reinforced » 29 Feb 2012 21:04

"Dis Mami im Rollstuehl ufem Monolith" wär weis chunt ächt die line drin vor? theoretisch wärs machbar :D
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Marco_in_motion » 01 Mär 2012 08:28

Welles pink Bullets? Ha gmeint das isch mal uf AES usecho, eifach huere limitiert...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon geosnow » 01 Mär 2012 09:23

glaubs nöd. s last hope niä. nur s normale last hope AES. das fehlt mer.
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Marco_in_motion » 01 Mär 2012 09:40

Ha grad rasch im Internetz glueget, Last Hope für AES söll uf 60 stk. Limitiert sii, hau ine Gege :-)

und ja stimmt Pink Bullets gits nöd uf AES :oops:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Andy » 01 Mär 2012 13:10

Pink Bullets chonnt ou no of Aes.
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Kretinou » 01 Mär 2012 13:36

Time's UP (NEO-GEO MVS/CD, 2012)

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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon m.o.terra kaesi » 01 Mär 2012 13:49

geilo.
aber eis muss mer glich säge: all homebrews gsänd ahständig bis scheisse uus.
ha no niä en optische hammer homebrew gse, ossert medieval bzw vcs games :-)

au last hope ond gunlord chömid ned a reguläri titel os ihrem gengrw drahäre.
dä shooter wo ofem DC söll cho gseht äntli mol vellversprächender uus, bis jetzt.
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Kretinou » 01 Mär 2012 14:35

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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Tatsujin » 01 Mär 2012 15:03

m.o.terra kaesi hat geschrieben:geilo.
aber eis muss mer glich säge: all homebrews gsänd ahständig bis scheisse uus.
ha no niä en optische hammer homebrew gse, ossert medieval bzw vcs games :-)

au last hope ond gunlord chömid ned a reguläri titel os ihrem gengrw drahäre.
dä shooter wo ofem DC söll cho gseht äntli mol vellversprächender uus, bis jetzt.

häsch au scho mal überleit, dass di meischt das näbeprueflich mached und au kei pro usbildig mit hochschuelabschluss in game dev. hend? so gseh isch einiges devo e rächti meischterleischtig.

und im flall vom monolith dörf mer doch scho säge, das es mit top title us de pce hochburg era chan sehr guet mithalte (was mer bis etz chan gseh). es gseht eifach wundrschön uus.
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Kretinou » 01 Mär 2012 15:15

Monolith sieht ein wenig wie Willow (CPS1) aus.
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Tatsujin » 01 Mär 2012 15:17

het was :)
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon geosnow » 01 Mär 2012 15:19

oder adventure of chris.
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Tatsujin » 01 Mär 2012 15:24

geosnow hat geschrieben:oder adventure of chris.

aber in sehr viel schöner:)
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon sam » 01 Mär 2012 15:27

m.o.terra kaesi hat geschrieben:geilo.
aber eis muss mer glich säge: all homebrews gsänd ahständig bis scheisse uus.
ha no niä en optische hammer homebrew gse, ossert medieval bzw vcs games :-)

du häsch keis pier solar gäll ;)
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Tatsujin » 01 Mär 2012 15:35

er het e chli en knick ir optik, wie mer schiint.
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon m.o.terra kaesi » 01 Mär 2012 17:47

Tatsujin hat geschrieben:häsch au scho mal überleit, dass di meischt das näbeprueflich mached und au kei pro usbildig mit hochschuelabschluss in game dev. hend? so gseh isch einiges devo e rächti meischterleischtig.
und im flall vom monolith dörf mer doch scho säge, das es mit top title us de pce hochburg era chan sehr guet mithalte (was mer bis etz chan gseh). es gseht eifach wundrschön uus.


1. emotional gseh häsch logisch rächt, fact esch trotzdem: scheisse gsänd di meischte glich uus.
2. jo, monolith gseht rächt guet uus, aber glich ned besser win en sehr guete hu-card titel.
3. zom dis argument wäge "freiziit programmierer" betz ihzschränke: devör händ hött söttig lüüt oft glich vell wenn ned meh technischi möglichkeite ond fertigkeite als vor 15 johr. (siehe ram-speicher bi pier-solar).

ond wenn mer scho bi pier solar sind: stimmt, dasch also die erscht wörklich usnahm vo de regel! 1 vo 1'000.
(except vcs)
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon geosnow » 01 Mär 2012 19:33

Lol VCS. Du häsch immer usnahme. :)
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon m.o.terra kaesi » 01 Mär 2012 20:03

geosnow hat geschrieben:Lol VCS. Du häsch immer usnahme. :)


i dem fall scho. vcs programmiere wird jo wohl ned so ahschprochsvoll sie wie för en mega drive oder es neo geo.
oder meinsch ned? ;)
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Re: De "Hombru" sammel-thread (aktuell: MONOLITH - PCE SCD)

Beitragvon Tatsujin » 02 Mär 2012 00:23

m.o.terra kaesi hat geschrieben:
Tatsujin hat geschrieben:häsch au scho mal überleit, dass di meischt das näbeprueflich mached und au kei pro usbildig mit hochschuelabschluss in game dev. hend? so gseh isch einiges devo e rächti meischterleischtig.
und im flall vom monolith dörf mer doch scho säge, das es mit top title us de pce hochburg era chan sehr guet mithalte (was mer bis etz chan gseh). es gseht eifach wundrschön uus.


1. emotional gseh häsch logisch rächt, fact esch trotzdem: scheisse gsänd di meischte glich uus.
2. jo, monolith gseht rächt guet uus, aber glich ned besser win en sehr guete hu-card titel.
3. zom dis argument wäge "freiziit programmierer" betz ihzschränke: devör händ hött söttig lüüt oft glich vell wenn ned meh technischi möglichkeite ond fertigkeite als vor 15 johr. (siehe ram-speicher bi pier-solar).

ond wenn mer scho bi pier solar sind: stimmt, dasch also die erscht wörklich usnahm vo de regel! 1 vo 1'000.
(except vcs)


1. ja wiel viel eifach einmaa näbejob projektlis sind. can you blame 'em?
2. es gseht sogar rächt sehr guet uus und zeigt noii möglichkeite im beriich on-screen farbuusnutzig in in-game grafik uf de pce (chunt im yt vid leider noed e so zur gaeltig).
3. nei händs nöd würkli. zeichne muess mer na genau gliich (chöne) wie den zu mal, und s programmiere wird eim au nonig automatisch abgnoh. und meh ram spiicher nimmt dir ir regel ja au kei zuesätzlichi arbeit ab (weiss au gar nöd was de vergliich gnau heti selle?)
de einzig vorteil isch, das mer hüt bequemer chan am pc emuliere/debugle, wo mer früener hardware dezu benötigt het. und eventuell na de fakt, dass es im internet meh resource zum nahlese git.
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