drop your pants! - sammlungen

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von agestuffer »

DeftOne hat geschrieben:Ha eigentlich immer denkt du hesch di grösser sammlig als ich. Bi zumindest immer devo usgange dass i i de Schwiz nur de zweitgrösst Sammler bi.
Und joa, so lang i nöd meh Platz ha, was wohl no lang de Fall si wird, wird's au nie meh zgseh ge.
Isch halt so im Total gseh au eher e Verschmelzig us zwei Sammlige gsi. I ha zwar selber au fast 7000 Games gha, aber de chli grösser Teil isch vom Erwin. Isch aber ja mittlerwili au scho fast 2.5 Jahr be mir. Bi ufjedefall froh, dass sini Sammlig letschtendlich be mir glandet isch und au het chönne meh oder weniger so zäme bliebe wie sie mal gsi isch.
Mini Sammlig isch nid sooo gross, nur bi GBA und GBA SP bini Schwiizwiit sicher de King...
Ghit glaubs no ganz anderi so - Isou mässig - evnetuell au no es paar versteckti wo gar nix dezu säged und eifach alles nur horted und nie was verchaufed. - wohl au i de Schwiiz.
Und das Du am Erwin siis Züügs übercho hesch isch natürlich toll... klar, bitz vill PSX und PS2 Zeugs, da wäre jetzt eh nid so druf abfahrä...

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von DeftOne »

Joa, GBA het au einiges zbüüte. Mer sind eifach gwüssi games ztüür drum, sammel i lieber da wamer so gfallt für all mögliche Konsole. Wenn's no günstig paar nöd so gwollti git, passt da au.
De Isou e ewig Mysterium. Chauft games mehrfach über ricardo zu viel zhoche Priise und teilwis au de grössti Schrott. Aber wirsch wahrschinli scho recht ha, dass es wohl au de eint oder ander git, wo sich ziemli bedeckt haltet.

Au wenn er viel PS1 und 2 gha het, da i ja au alles inventarisiert ha, weiss i mittlerwili au dass ca. 40% vo de sammlig au us allne andere Konsole bestande hent. Aber joa, für öper wo mit PS1 und PS2 nix afange cha, isch da natürli immer no nöd würkli interessant. I persönlich ha halt scho immer PS1 gsammlet. Und gschenkt becho han i d Sammlig ja au nöd, aber lieber zahl i chli was, als dass mer d Sammlig letschtendlich ufteilt het.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von agestuffer »

Klar, er het au anders Züügs gsammlet, ghörtet bzw. amigs kauft... Er het mir ja au x mal Züügs verchauft uusserhalb vo de imposantä PS1 und PS2 Sammlig.... Finds guet hesch Du das alles übercho....

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von evo »

DeftOne hat geschrieben:Joa, GBA het au einiges zbüüte. Mer sind eifach gwüssi games ztüür drum, sammel i lieber da wamer so gfallt für all mögliche Konsole. Wenn's no günstig paar nöd so gwollti git, passt da au.
was gits denn so super tüürs für GBA? ninja cop und invader kömme mer spontan in sinn. sus gits doch nit so wahnsinnig viel wo mehr wienen 100er kostet oder irr ich mich?
wobi ich natürlich überhaupt kei überblick ha überd games wo eifach nur sälte und spielerisch crap sin
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von DeftOne »

evo hat geschrieben:
was gits denn so super tüürs für GBA? ninja cop und invader kömme mer spontan in sinn. sus gits doch nit so wahnsinnig viel wo mehr wienen 100er kostet oder irr ich mich?
wobi ich natürlich überhaupt kei überblick ha überd games wo eifach nur sälte und spielerisch crap sin
GBA isch au nöd so mis gebiet. I nutze es eher als RPG-Plattform. Golden Sun, Fire Emblem, Breath of Fire etc. Ha glaub abgseh vo Ninja Cop au kei richtig tüürs für de GBA.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von geosnow »

uf em gb gits vode pal games viel türi. eigentlich isch alles pal boxed mint ziemlich tür.

De Sidu hät no e gueti Sammlig, de Isou hät chli e komischi Sammlig, aber no iisi. Er häts ja uf de Homepage. De Gamecollector90 isch nöd schlecht. De Cimi hät alli neo geo aes Games. Em Andy fehled no 2-3, denn hät er glaubs au es full set a neo geo aes. Ich depp han eifach 3 türi neo geo games mal verchauft, sus würdi au es full set astrebe. wobi de andi ja mis metal slug 1 wahrschiinlich hät. denn chan er sicher sii, dass es nöd gfälscht isch. de rebetets hät mis originale MS kauft und eis hät er us ebay. wobi dete bi ich mir nöd sicher, ob das original isch. Denn de Garden of Pixels hät glaubs no us em konkurs en huufe. Denn diä shops wiä Brians etc. Diä händ scho au en huufe, wos reselled. d Frau Softridge hät glaubs au viel ps1 & 2 games. De Vasella (outlane) hät au no eis zwei flipper. I dere Szene gits glaubs no viel Spinner.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von sosh_85 »

geosnow hat geschrieben:uf em gb gits vode pal games viel türi. eigentlich isch alles pal boxed mint ziemlich tür.

De Sidu hät no e gueti Sammlig, de Isou hät chli e komischi Sammlig, aber no iisi. Er häts ja uf de Homepage. De Gamecollector90 isch nöd schlecht. De Cimi hät alli neo geo aes Games. Em Andy fehled no 2-3, denn hät er glaubs au es full set a neo geo aes. Ich depp han eifach 3 türi neo geo games mal verchauft, sus würdi au es full set astrebe. wobi de andi ja mis metal slug 1 wahrschiinlich hät. denn chan er sicher sii, dass es nöd gfälscht isch. de rebetets hät mis originale MS kauft und eis hät er us ebay. wobi dete bi ich mir nöd sicher, ob das original isch. Denn de Garden of Pixels hät glaubs no us em konkurs en huufe. Denn diä shops wiä Brians etc. Diä händ scho au en huufe, wos reselled. d Frau Softridge hät glaubs au viel ps1 & 2 games. De Vasella (outlane) hät au no eis zwei flipper. I dere Szene gits glaubs no viel Spinner.
hett de isou en homepage ? oder en gameshop ?

:-) wenn ja gern de link merciiiii
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von geosnow »

fliptronic, er isch en klassische Ufsteller und vermietet Woodies mit 500 in 1 games und flipper und Hüpfburge etc.
Zuletzt geändert von geosnow am 17 Apr 2017 21:02, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von evo »

DeftOne hat geschrieben:
evo hat geschrieben:
was gits denn so super tüürs für GBA? ninja cop und invader kömme mer spontan in sinn. sus gits doch nit so wahnsinnig viel wo mehr wienen 100er kostet oder irr ich mich?
wobi ich natürlich überhaupt kei überblick ha überd games wo eifach nur sälte und spielerisch crap sin
GBA isch au nöd so mis gebiet. I nutze es eher als RPG-Plattform. Golden Sun, Fire Emblem, Breath of Fire etc. Ha glaub abgseh vo Ninja Cop au kei richtig tüürs für de GBA.
ha nur denkt da gäbs no zügs woni nit kenn weil du seit hesch es sig der ztüür zum sammle :)
boxed sin t games scho nit billig, wie alles vo nintendo mit karton schachteli drum. aber verglicht mers mit andere system gohts no findi. wie gseit, wenig games über 100.- und qualitativ gits huere viel guets.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von DeftOne »

evo hat geschrieben:
ha nur denkt da gäbs no zügs woni nit kenn weil du seit hesch es sig der ztüür zum sammle :)
boxed sin t games scho nit billig, wie alles vo nintendo mit karton schachteli drum. aber verglicht mers mit andere system gohts no findi. wie gseit, wenig games über 100.- und qualitativ gits huere viel guets.
Achso, ha mit minere Ussag eigentli nöd generell GBA gmeint wa türi games agaht, sondern halt eifach bevor i 1000 - 2000 für paar NES Games oder halt au anderi Konsole mit tüüre Games, chauf i mir lieber 30 gueti Jump n Runs, Rollespiel oder Horrorspiel uf enere x-beliebige Konsole. Klar, chauf au ab und a chli türeri Games, aber da söt halt wie i finde nöd d Regel si. Wör ja au ziemli is Geld go, wemmer jede Monet 2 türi Games für jewils 1000 Fr. schüsse will.

De Hekel het glaub au no i gwüsse Bereich chli asehnlichs aghüft. Aber so gnau weiss ich's nöd.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von geosnow »

de hekel hät vorallem no vieli dedicated cabinets wiä de goran/zoran. diä händ ja alles vom börgi. wobi de turntablism au es paar cabs hät.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von Avenger »

E sehr geili Sammlig wo do hesch.

Sogar es paar Jaguar Games si drunter. :-D Und debii gits uf em Jaguar ussert Tempest 2000 eigentlich nüt schlaus. Da würd sich no eher der 3DO eigne als Sammelobjekt. :mrgreen:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von damian »

Avenger hat geschrieben:Und debii gits uf em Jaguar ussert Tempest 2000 eigentlich nüt schlaus.
Doch:
Defender 2000
I-War
Doom
Rayman
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von DeftOne »

Denn han i ja zumindest bem Jaguar alles wa wichtig isch. :mrgreen:
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von Marco_in_motion »

ich han 5 Gstell dihei, i 2 dävo häts Videospieli :wixer:
i'm eine en Durchsichtige GBA mit em Spiel Doom, hani mal vor Jahre im Ricardo vo some Mongo wo nöd druus chunnt für 250.- abgstaubt, krass oder? Glück ghört halt däzue :1thumb:
Verpackige und dä Schrott hani nöd, aber wer bruucht das scho? wott zocke alte!
und im andere Gstell en N64 mit Superman und Bomberman und Goldeneye. Das Züüg hät jetzt scho rächt wert ;) aber ihr chömmed ja eh druus.
Han au no en original Arkade-automat :

Bild

Ich weiss, isch schochli krass und ich wott au nöd ahgäh und so, so isch min Charakter nöd. aber mini Eltere sind chli riich und jetzt uf min 35. Geburtstag händs mer dä gschänkt.
Weisch anderi fahred mittem Porsche ume und so aber ich han ebe Dä Automat i mim Zimmer.

De ander mit sine über 100 playstation spiel und dem alte 8-bit nes züüg isch scho cool, aber isch halt ebe scho alt und das intressiert niemmert meh. Däftone.
Wändt au mal a sonen Arkade-Automat chunnsch wiä ich han, dänn häsch was rächts dihei, dänn häsches gschafft :1thumb:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von evo »

was ist das für 1 post
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von Marco_in_motion »

:vortex:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von DeftOne »

Superman im Regal? Ha denkt da ghört in Chübel. :vortex:
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von Marco_in_motion »

leider ja und ich ha grad usegfunde dasis tatsächlich besitze :groel:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25573
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von damian »

ich hans au, es isch berüemt und berüchtigt als schlechtischts n64 spiel, ghört also i jedi sammlig!
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von agestuffer »

blabla hat geschrieben:dini Sammlig würd no viu Lüt wunder näh, abr no niämrt hetsä jemaus ds Gsicht becho :D
Mini beschteit "numä" us 2 Nintendovitrinänä mit Schpili dinnä :oops:
Klar, ich ja uch... Bi mir isch ja alles unsortiert i ca. 100 Kartonchischtä innä.... Mega oder!
Nix mit Vitrinä und schön uufstellt wie de DeftOne und so.... Darum, mini Sammlig isch eher en Schatz.
Jedi chischtä woni uufmachä wieder es Aha und WOW erläbnis...

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von geosnow »

und irgendwänn wird alles uf ricardo lande und de seich hät nüt meh wert.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1668
Registriert: 13 Nov 2016 13:22
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von sosh_85 »

geosnow hat geschrieben:und irgendwänn wird alles uf ricardo lande und de seich hät nüt meh wert.
wenns soweit esch hämmer alzheimer ;-) haha
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7935
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von Marco_in_motion »

geosnow hat geschrieben:und irgendwänn wird alles uf ricardo lande und de seich hät nüt meh wert.
Das glaubi jetzt nöd, aber wänn das Züüg nur so i Chistene Umeliiht hät's sicher en Grund. Villicht findt er's nümme geil? oder er bruucht de Platz anderstwiitig?

Wo Am Kolleg sini Zwilling gschlüpft sind hät sini Frau gseit er mües das Züüg us de Wohnig schaffe, ob furtrüehre oder uuslagere seg ihre egal. Drum staht das Züg jetzt bi mir umme :kicher:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: drop your pants! - sammlungen

Beitrag von geosnow »

klaro, aber irgendwänn isch eusi generation tot und de seich wott denn niemerd meh. suberi sach.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 45 Gäste