drop your pants! - sammlungen

Hier geht's um Classics!

Moderators: Tatsujin, mr.raw

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby GameCollector90 » 05 May 2017 16:05

Image

Image

Komplettes G&W Set und ein paar wenige zusatzversionen.
Retrogames A-Z
GameCollector90
Rookie Advanced
 
Posts: 415
Joined: 28 Apr 2014 18:12
Location: Friburg/Bärn
Trading points:
Trading points plus
11
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby sosh_85 » 05 May 2017 19:23

Komplettes G&W Set und ein paar wenige zusatzversionen.[/quote]


Richtig Geil :wixer: de Zeld G&W han i früher mal gha
User avatar
sosh_85
Gamer
Gamer
 
Posts: 897
Joined: 13 Nov 2016 13:22
Trading points:
Trading points plus
38
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby fifi » 05 May 2017 20:04

hübsch hübsch!
User avatar
fifi
Rookie Gamer
 
Posts: 222
Joined: 06 Jul 2016 17:34
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby Marco_in_motion » 05 May 2017 20:07

ich han en Grossteil vo minere Chindheit mit däne G&W verbracht, 3stk hani sälber gha, Zelden, Donkey und no s'Boxe wo mer z'zweite hät chönne mit de chliine runde pad's.
Natürlich hani alles mal verschänkt, oder tüüschled oder was au immer :lol:

Cool häsch alli zämmebracht :-)
geosnow wrote:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) wrote:du bisch eifach en guete mensch.
User avatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
 
Posts: 6816
Joined: 02 Feb 2011 22:52
Location: Züri Oberland wills super isch
Trading points:
Trading points plus
49
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby DeftOne » 26 Jul 2017 13:18

Image
Image
Image
Image
Image

Mittlerwili het de Neo Geo doch no sini eigene Regal becho. :mrgreen:

Mue zwar de Platz no chli mit mim PS1-Verchauf teile, aber mer cha nöd alles ha.
DeftOne
Gamer Advanced
Gamer Advanced
 
Posts: 1293
Joined: 02 Nov 2010 16:18
Trading points:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby hanf » 26 Jul 2017 14:08

DeftOne wrote:mer cha nöd alles ha.


wänn du das seisch, wirds wohl stimme...
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24819
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby DeftOne » 26 Jul 2017 16:18

Naja platzmangel isch scho sit i sammle vorhande.

Und i werd au vo de spiel her wohl nie alles chaufe wo i als ziel ha.
DeftOne
Gamer Advanced
Gamer Advanced
 
Posts: 1293
Joined: 02 Nov 2010 16:18
Trading points:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby Marco_in_motion » 26 Jul 2017 20:44

why?
geosnow wrote:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) wrote:du bisch eifach en guete mensch.
User avatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
 
Posts: 6816
Joined: 02 Feb 2011 22:52
Location: Züri Oberland wills super isch
Trading points:
Trading points plus
49
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby DeftOne » 26 Jul 2017 20:57

Bruch amel e rechti Motivation für e Game zum meh als 200 Fr. defür z zahle. Und isch zwar schad, dass i kei Harmful Park, Starcraft 64 und Snowboard Kids 2 ha, aber mis Interesse isch weg de hohe Priise defür nöd so riesig. Sind halt mittlerwili hauptsächlich viel Spiel, wo eifach sehr tüür sind, wo no irgendwie interessant für mi wäret.

Und joa, so Sache wie Starcraft 64 und Snowboard Kids 2 verfolg i scho sehr lang und ha trotzdem nie e guets Agebot gseh.
DeftOne
Gamer Advanced
Gamer Advanced
 
Posts: 1293
Joined: 02 Nov 2010 16:18
Trading points:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby Panther » 27 Jul 2017 06:54

goht mer ebbe glich, die wenige wo mr no fähled si alli viel viel z'tüür
aber wenn de dä stoos aes hesch könne boschte, sett die jo es harmful park nit wirklich kratze...
User avatar
Panther
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2175
Joined: 25 Sep 2008 08:59
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby DeftOne » 27 Jul 2017 07:19

Guet, Harmful Park isch no relativ realistisch, dass da mal dezue chunt. Da i da zumindest guet durch de Kolleg beziehe cha. Aber halt all die Nintendo-Games wo en abartige Priis becho hent, isch halt d Chance scho immer schwindend chliner. Vor allem wil halt N64 für einigi Sammler als eis vo de attraktivere Fullsets gilt (wohl hauptsächlich, wil mer döte nöd allzu viel brucht).

Neo Geo het sich halt für mi ganz guet erge, drum hets döte au immer chli zuewachs ge.
DeftOne
Gamer Advanced
Gamer Advanced
 
Posts: 1293
Joined: 02 Nov 2010 16:18
Trading points:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby evo » 27 Jul 2017 07:22

ja denn gönnsch der gschider s harmful, das isch wenigstens lässig zum spiele. im gegesatz zu starcraft 64 :lol:
User avatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
 
Posts: 14004
Joined: 13 May 2005 06:42
Trading points:
Trading points plus
50
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby DeftOne » 27 Jul 2017 07:41

evo wrote:ja denn gönnsch der gschider s harmful, das isch wenigstens lässig zum spiele. im gegesatz zu starcraft 64 :lol:


Naja, i bi sit knapp 20 Jahr Blizzard-Fan. Daher ghörts halt für mi scho it Sammlig, da es s einzige Spiel vo ihne isch wo mer fehlt. Aber joa Starcraft isch halt so e Bispiel für e Spiel wo scho sehr lang eher zu de tüüre ghört.
DeftOne
Gamer Advanced
Gamer Advanced
 
Posts: 1293
Joined: 02 Nov 2010 16:18
Trading points:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby evo » 27 Jul 2017 07:50

findi schaad häns so abgeh. isch früenr au mini lieblings spielifirma gsi. filicht no lieber als nintendo hansi gha. aber leider gohts au bi dene dr bach ab
User avatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
 
Posts: 14004
Joined: 13 May 2005 06:42
Trading points:
Trading points plus
50
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby DeftOne » 27 Jul 2017 08:00

Joa, mue au säge, abgseh vo Overwatch cha mi vo ihne nüt meh würkli halte. Aber ebe so e Rundi Warcraft 2 / 3 oderso gaht amel immer no sehr guet und macht Spass. StarCraft mue i a sich säge dass ich's nie würkli ha möge, wils eifach nöd mis Setting isch, aber wird wohl scho sini Gründ ha, wieso mer e Starcraft 2 bracht het und nöd Warcraft 4.
DeftOne
Gamer Advanced
Gamer Advanced
 
Posts: 1293
Joined: 02 Nov 2010 16:18
Trading points:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby evo » 27 Jul 2017 13:57

DeftOne wrote:Joa, mue au säge, abgseh vo Overwatch cha mi vo ihne nüt meh würkli halte. Aber ebe so e Rundi Warcraft 2 / 3 oderso gaht amel immer no sehr guet und macht Spass. StarCraft mue i a sich säge dass ich's nie würkli ha möge, wils eifach nöd mis Setting isch, aber wird wohl scho sini Gründ ha, wieso mer e Starcraft 2 bracht het und nöd Warcraft 4.


overwatch isch cool. aber bini doch zu wenig egoshooter fan und vor allem spieles keini kollege vo mir zum mich wirkli über mehreri johr zfessle.

warum SC2 ko isch, findi relativ klar. warcraft franchise isch durch WoW grad seht guet bedient gsi und SC1 isch zu dere zit mit risigem abstand s erfolgrichst e-sport strategie game gsi.
bi rächt gspannt was si als nekschts usehaue. world of starcraft? warcraft 4? SC:ghost us dr schublade hole? oder doch öppis im diablo universum.....
User avatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
 
Posts: 14004
Joined: 13 May 2005 06:42
Trading points:
Trading points plus
50
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby DeftOne » 27 Jul 2017 14:05

evo wrote:overwatch isch cool. aber bini doch zu wenig egoshooter fan und vor allem spieles keini kollege vo mir zum mich wirkli über mehreri johr zfessle.

warum SC2 ko isch, findi relativ klar. warcraft franchise isch durch WoW grad seht guet bedient gsi und SC1 isch zu dere zit mit risigem abstand s erfolgrichst e-sport strategie game gsi.
bi rächt gspannt was si als nekschts usehaue. world of starcraft? warcraft 4? SC:ghost us dr schublade hole? oder doch öppis im diablo universum.....



I mag halt alles scho drum herum a Overwatch, macht halt chli für mi da us, wa mer früener am WoW PvP gfalle het. Mer het e Ufgab, mer söt guet zämespiele und dementsprechend wird mer halt au belohnt.

Naja, find da chamer nöd unbedingt bringe. WoW het ja au chli e Tüüf gha wo SC 2 usecho isch. Also eigentli wär zu sebem Ziitpunkt e WC 4 fast besser gsi zum WoW no meh zpushe. Aber joa, isch ja a sich au nöd min Schade, i find ja all WC-Teil sehr guet und ha min Spass dra. Aber über e 4 Teil wör i mi immer no freue.

denke Diablo chunt länger nix meh. Mit Heroes of the Storm, WoW, Overwatch und Hearthstone hents ja a sich au immer no gnueg ztue. Denk e neui Marke vo Blizzard söt mer au nöd erwarte, isch ja gnueg lang gange bis sowas wie Overwatch z stand cho isch. Da mer siner Ziit au da Warcraft Point and Click Adventure verworfe het, denk i au, dass mer vo SC Ghost nie wieder was ghöre wird.

I fänd's ja a sich no e cooli Idee, wenn's numel Lost Vikings brächtet. Aber wahrschinli werdet sie so chlini Sache nie wieder in Agriff neh.
DeftOne
Gamer Advanced
Gamer Advanced
 
Posts: 1293
Joined: 02 Nov 2010 16:18
Trading points:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby evo » 27 Jul 2017 14:15

ja ebbe. jez häns paar gäld druck esel installiert und mälche die biz. aber glich no rächt hohi qualität
User avatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
 
Posts: 14004
Joined: 13 May 2005 06:42
Trading points:
Trading points plus
50
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby DeftOne » 27 Jul 2017 14:19

Joa, Hearthstone isch ja glaub au eher so e chlini Idee vo Blizzard gsi mit überraschend grossem Erfolg. d Frag isch halt, ob sie jemals wieder so Singleplayer-Erlebnis machet oder nöd. Wil da isch ja a sich jetzt doch scho e Ziit her, wo sie sowas gmacht hent ohni Aspekt uf Multiplayer. Wie au schriebsch, Qualität isch immer no sehr hoch, aber wär halt scho mal wieder was, wenn's e reins singleplayer Spiel mache wöret.
DeftOne
Gamer Advanced
Gamer Advanced
 
Posts: 1293
Joined: 02 Nov 2010 16:18
Trading points:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby evo » 27 Jul 2017 14:26

mir gfallt eifach t richtig nit in welchi sich t spiel entwickle. wow isch eini vo mine heftigste gameerläbnis ever aber ab cataclysem hets sich eifach zu stark verändert. dä ganzi "casual" aspäkt. alli instanze für alli machbar, hol der eifach alles mit ächtgäld usw. d3 isch au total usser rand und band vom pacing her. hesch jo innerhalb vo öppe 5 stund max level und endgame equipment, und au im gsammterläbnis bi mir wiiiiit hinter d2. sc2 hani de plan mit 3 teil uf irgendwie 5 jahr verteilt ebefals komisch gfunde und bi HOTS hänns eifach total de ihstig verpennt und wirke drmit wie trittbrettfahrer, si hätte die ganze DOTA jungs jo direkt vor dr nase gha, aber nei, nän kei zuekunft in dem genre gseh und was denn mit LOL oder dota2 passiert isch wüssemer jo. HS hani hingege wirklich als grosse wurf empfunde, aber spiels au nüm :lol:
User avatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
 
Posts: 14004
Joined: 13 May 2005 06:42
Trading points:
Trading points plus
50
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby geosnow » 27 Jul 2017 21:08

git ja es neus zelda.
User avatar
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 30319
Joined: 06 Mar 2002 08:44
Trading points:
Trading points plus
415
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby geosnow » 25 Aug 2017 19:23

Gundhara
Parodius
Hero Tonma
Twin Hawk + arts
Flying Shark + arts
Snow Bros+ arts
Truxton + arts
Truxton 2 + arts
Fire Shark
Demons World
V-V + arts
Dogyuun + arts
Vimana + arts
Outzone
Fixeight + arts
Hellfire
Batsugun Special + arts
Final Fight
Mercs
Willow
AvP + arts
DD ToD
Progear + arts
DonPachi +arts
DoDonPachi + arts
DDP DOJ FK
DDP DOJ BL + marquee
DDP DFK 1.5 + pop
ESPrade + arts
ESPgaluda FK
Muchi Muchi Park FK
Ibara FK
In the Hunt
Pink Sweets box pop
Ketsui + arts
Deathsmiles FK
Dangun Feveron + arts
Mushihimesama + arts
Futari 1.5 + arts
Futari BL FK
Battle Garegga + arts
Battle Bakraid + arts
Batrider + arts
Sorcer Striker + arts
Kingdom Grandprix + arts
Pitfall II
B Rap Boys Special
Cowboys in Moo Mesa
Big Bang
3 Wonders
Alien Storm
Crime Fighters 2
Hook
Moonwalker
World Rally
Haunted Castle
Edward Randy
R-Type LEO
Ghost n Goblins
Alcon
Fighting Hawk
Puzznic
New Zealand Story
Bonze Adventure
Twin Cobra
Shadow Dancer
Undercover Cops
Last edited by geosnow on 26 Aug 2017 08:34, edited 3 times in total.
User avatar
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 30319
Joined: 06 Mar 2002 08:44
Trading points:
Trading points plus
415
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby turntablism » 25 Aug 2017 20:47

Geils arsenal. Aber alles gmischti system odr nur printed circuit board ufglischted ?
Hesch willow zweimal gha ?
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8168
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
34
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby geosnow » 26 Aug 2017 08:12

printed circuit board

yep, willow hani 2 mal gah. eis von börgi und eis vomene italiäner, dem hani ebbe au no es paar anderi games abkauft. das vom italiäner hani em wurstkopf verchauft, aber de häts jetzt au wiiter verchauft. das vom börgi hani no.

no updated.
User avatar
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 30319
Joined: 06 Mar 2002 08:44
Trading points:
Trading points plus
415
Trading points minus
0

Re: drop your pants! - sammlungen

Postby GameCollector90 » 26 Aug 2017 12:29

hier mini nes sammlig ovp,es hett usa und pal b/pal a games.viel spass bim luege:)Image
ImageImageImage


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Retrogames A-Z
GameCollector90
Rookie Advanced
 
Posts: 415
Joined: 28 Apr 2014 18:12
Location: Friburg/Bärn
Trading points:
Trading points plus
11
Trading points minus
0

PreviousNext

Return to Retro Games / Konsolen & Arcade

Who is online

Users browsing this forum: Baidu [Spider] and 3 guests