Nintendo-64-Topic

Hier geht's um Classics!

Moderators: mr.raw, Tatsujin

Re: Nintendo-64-Topic

Postby Reinforced » 27 Apr 2012 13:20

Wär het goldeneye uf 00 agent düre gspillt? Wär oso es "to do" bi mir.
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
User avatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
 
Posts: 21769
Joined: 05 Mar 2002 16:45
Trading points:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Postby lakritz » 27 Apr 2012 15:34

sidusson wrote:dfrag isch natürlech ouno öbs du uf US oder Pal zocket hesch.. wöu pal = fail

im us loufts sehr sehr guet :idea:


übertriebe muesch jez nöd. es lauft uf jedefall besser als die ultra beschisse pal version, aber guet isch andersch.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
User avatar
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
 
Posts: 48590
Joined: 08 Mar 2002 21:07
Location: Wil SG
Trading points:
Trading points plus
165
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Postby Tatsujin » 27 Apr 2012 15:42

:lol:
Image www.pcedaisakusen.netImage
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
User avatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
 
Posts: 80327
Joined: 05 Mar 2002 17:28
Trading points:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Postby hanf » 27 Apr 2012 16:31

wänn ich mit mim speedrun gameplay chume, chunt er ziemli is stocke sobald me als 2 gegner gliichziitig ufem bildschirm sind...
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24884
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Postby hanf » 27 Apr 2012 16:36

da übrigens no es biispiel vome sehr schlechte leveldesign:
http://www.youtube.com/watch?v=-TX7nJaf ... ure=relmfu

mer mues 5 minute lang ä mission spiele zum am schluss das tor ufknacke i 30 sekunde. allerdings chasch das bim erste versuech gar nöd schaffe will mer kei ahnig hät wie mer das genau söll mache. chunt druf use dass mer di gliich mission öppe 5 mal mues spiele zum jedes mal am schluss vom level ufs neue verarscht zwerde. das isch eifach nur müehsam und frustrierend. Wänn ich natürli mit 13 en n64 gha het mit nur dem spiel het mi das natürli weniger gstört... Und wänn ihr altfans die mission hüt wieder spielet merket ihr viellicht nöd dass die eigentlich huere frustrierend designt isch wämmers spiel nöd kännt. (ok, das isch sone allgemeine rare-chranket, zum glück häts ms endlich ufkauft und zur belanglosigkeit degradiert)
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24884
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Postby zwirrlibatz » 29 Apr 2012 08:00

Reinforced wrote:Wär het goldeneye uf 00 agent düre gspillt? Wär oso es "to do" bi mir.

ich han. eini vo mine wenige hardcore spieli trofäe.



@hanf im zug:
so en chabis. es isch zwar sauschwer will me uf hard am schluss det chuum no ziit hett, aber de dümmscht weiss dass me für jedi mission es bestimmts gadget drbii hett und dänn chönnt me ja als allererschts emal säb usprobiere. es bondspieli uf schwierigscht stufe, völlig logisch und nix schlächts leveldesign.
I speeled my drink!
User avatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
 
Posts: 68348
Joined: 07 Oct 2010 15:14
Trading points:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Postby geosnow » 29 Apr 2012 08:39

lakritz wrote:
sidusson wrote:dfrag isch natürlech ouno öbs du uf US oder Pal zocket hesch.. wöu pal = fail

im us loufts sehr sehr guet :idea:


übertriebe muesch jez nöd. es lauft uf jedefall besser als die ultra beschisse pal version, aber guet isch andersch.


:groel:
User avatar
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 30605
Joined: 06 Mar 2002 08:44
Trading points:
Trading points plus
416
Trading points minus
0

Re: Nintendo-64-Topic

Postby Reinforced » 10 May 2018 09:29

Image

Hybrid Heaven würd mich noch gluschte zum düremache. Het ja en sehr konfusi Story und mehr spielts lieber in low res wülls mitem exp pack schiin massivi Slowdowns het.

any good?

edit: ich bin jetzt öppe ir helfti und mues säge gar nicht übel. zwar isches z.T. extrem hölzern miter Stüürig und Kamera aber ds Gameplay mitm Fighting System macht no Spass zum uflevele...

Von Design här gfallt mir das düüstere einsame Setting no aber grafisch chunnt dr N64 scho hert ad gränze. Warum au immer die no dr HiRes Mode implementiert hei isch fragwürdig. Mi dünke z.T: Grafike extrem schlicht ghaute vo däm her chönntme meine das chämi dr Framerate dsguet.

grad mal i alte Namhafte Videogame mags abchecket dshet im Schnitt öppe 80% also überdurchschnittlich guet.

ig hoffe ig finde no zyyt das Game fertig dsmache :D
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
User avatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
 
Posts: 21769
Joined: 05 Mar 2002 16:45
Trading points:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Previous

Return to Retro Games / Konsolen & Arcade

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests