Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Hier geht's um Classics!

Moderators: mr.raw, Tatsujin

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby turntablism » 12 Aug 2014 13:42

wer spillt psyvariar und chan mer säge wie mer das richtig spillt ?
wenn de gegner schuss schtreifsch buzzeds - wasch das ?
wenn schnell links/rechts hebblisch wird de player für churzi ziit schneller und mer het en andere schuss.
han scho uf englisch es paar sache gfunde im netz, aber ich verstahn eigentlich nix....

ich spile uf em g-net s psyvariar medium unit
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8443
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
35
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby geosnow » 14 Aug 2014 10:43

Du muesch d Schüss streiffe.
User avatar
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 30579
Joined: 06 Mar 2002 08:44
Trading points:
Trading points plus
415
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby hanf » 14 Aug 2014 13:02

turntablism wrote:wer spillt psyvariar und chan mer säge wie mer das richtig spillt ?
wenn de gegner schuss schtreifsch buzzeds - wasch das ?
wenn schnell links/rechts hebblisch wird de player für churzi ziit schneller und mer het en andere schuss.
han scho uf englisch es paar sache gfunde im netz, aber ich verstahn eigentlich nix....

ich spile uf em g-net s psyvariar medium unit


ändli öpper wo das spiel au spielt :woohoo:
eine vo dä geilste neue shooter - sehr unterbewertet...

medium unit ischs original, gäll? ich würd d'revision spiele.

s'wichtigste am scoresystem isch d'schüss z'buzze zum dich uflevle. wänn ganz näch aneme schuss verbiiflügsch machts sones "buzz" grüsch und din buzz-combo gaht eis ufe. nach vielne buzz chunsch en level up über. i dere ziit bisch unverwundbar und chasch ganz viel me buzz hole, indem dass ine schusswolke flügsch. wänns chli dusse häsch holsch dur das grad wieder es level-up und bisch grad namal unverwundbar. wänns chli dusse häsch bisch eigentli di ganz ziit unverwundbar will ununterbroche en level up machsch.

s'abschüsse vo dä gegner bringt dini level-up leiste allerdings au recht viel wiiter, es isch also wichtig, dass näbst em warte bis d'gegner viel schüss uf de bildschirm zauberet händ zum buzze nachher die gegner denn doch no abeschüssisch.

luegsch mal d'superplays wie die di ganz ziit nur no am level-uppe sind. die wüsset au ganz genau wo mer chan stah zum vo einere schusssalve grad 100 buzz und so en levelup überzcho. die müend gar nümm uswiche oft, sondern sind nur no am buzze...

d'revision isch übrigens viel usbalancierter. bim medium unit holsch viel weniger level-ups, häsch meh slowdowns und chasch ein schuss nur genau eimal buzze...

wänn übrigens en höche level erreicht häsch chunsch i anderi level! Ich glaubs es git für jede vo dene 6 Level 3 verschiedeni Stages (A, B und C). Mit wenig level-ups chasch amel nur s'A spiele, mit viel au s'C

bi dä böss verhaltet sich alles chli andersch. det gebet d'buzz viel weniger level-ups und wie die super plays das machet isch mir es rätsel... seisch mers wänns usegfunde häsch.


ah, und das mit em joystick hin und her bewege zum en starke grade laser-schuss zha weisch nimmi aa...
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24865
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby hanf » 14 Aug 2014 13:04

da gsehsch wie er di ganz ziit extra ganz näch dur d'schusssalve dureflügt -- und es tönt nur no "level-up"


Quelle
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24865
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby hanf » 14 Aug 2014 13:06

bi dä medium unit ischs chli weniger krass:


Quelle
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24865
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby hanf » 14 Aug 2014 13:07

ah ja, und eine vo de geilste bosssoundtracks ever. grad nach em dodonpachi daioujopu


Quelle
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24865
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby turntablism » 14 Aug 2014 13:24

sehr guet und verständlich beschribbe - mässi viel mal

bezüglich em inks und rechts hebble damit en stärchere laser bechunnsch...
ich han mal uf em dreamcast psyvariar 2 gspillt und dört hebt de laser nach em hebble vill länger ane als bim mediun unit (glaubi zumindest) glaub wenn de laser bim psyvariar 2 hesch, und links und rechts stürsch und derzue de joystick nach unten haltisch hesch glaubs ununterbroche de laser. das funktioniert bim medium unit nöd.

isch chli en spezielle shooter und ich finde vorallem d explosions effect geil

wird am abig oder wuchenend mal e chli träniere
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8443
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
35
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby hanf » 14 Aug 2014 17:26

s'2 findi eine vo dä effektvollste shooter. spielerisch gseh isch s'1 aber wälte besser - grafisch defür ä katastrophe, also die levelhintergründ het ich sogar besser gmacht. aber geili trippigi musig und psychedelischi schussmuster. und nöd so unendlich schwierig wie d'cave shooter...

übrigens: s'psyvariar 1 isch vo success (cotton), s'2 vo skonec (korea, homura isch au vo däne).
User avatar
hanf
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 24865
Joined: 11 Mar 2002 16:12
Location: Zürich (Leutschenbach)
Trading points:
Trading points plus
437
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby XYBOT » 20 May 2015 18:54

gunnac5.jpg


All clear 4584940
User avatar
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
 
Posts: 15392
Joined: 05 Mar 2002 19:28
Trading points:
Trading points plus
216
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby sadoanarcho » 25 May 2015 15:47

Nemo (CPS1)

sadoanarcho - 1'098'500 - All Clear

Nemo.png
Nemo.png (117.14 KiB) Viewed 6424 times
User avatar
sadoanarcho
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2259
Joined: 07 May 2002 14:24
Trading points:
Trading points plus
105
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby blabla » 27 Aug 2015 08:52

wiso machätr nid eifach aui o bi Triggerzone mit? wär doch viu eifacher und no fönny dört no chli meh früschä Wind inädsbringä.
http://www.triggerzone.de/scores/index.php
inaktiv.
blabla
Gamer
Gamer
 
Posts: 602
Joined: 23 Jun 2011 11:05
Trading points:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby turntablism » 27 Aug 2015 09:12

wiso mached diä lüüt vo triggerzone, ned im g-forum mit ?
wiso mached diä lüüt vom oa ned im shmups mit ?
wiso mached diä vom az ned bim ...mit ?

wiso wiso wiso....!!!! aaahhhhh !!!!

Image
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8443
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
35
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby blabla » 27 Aug 2015 09:38

triggerzone macht schön auäs outomatisch & isch übersichtläch. Und d Games chasch ono grad easy vrwautä...
Pünkt zämäzeuä, Schtatistik, viu meh Games, meh wo mitmachä, etc.

heschdrs übrhoupt mau agluägt?

(und nei, geitmr nid drum Wärbig drfür ds machä :lol:)
inaktiv.
blabla
Gamer
Gamer
 
Posts: 602
Joined: 23 Jun 2011 11:05
Trading points:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby turntablism » 27 Aug 2015 09:49

ich han glaub mal ein score iitreit bim triggi
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8443
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
35
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby blabla » 27 Aug 2015 09:56

http://www.triggerzone.de/scores/index. ... r&uid=8159
ds bisch äuä du?

schad hani ds ESP Ra.De nümm, dört wäri fasch anäs 1CC cho :oops:
inaktiv.
blabla
Gamer
Gamer
 
Posts: 602
Joined: 23 Jun 2011 11:05
Trading points:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby turntablism » 27 Aug 2015 10:41

ah, lueg au da...stimmt. doch bitz meh gmacht
vilicht doch mal es paar nacheträge.
wür gern mal i de ferie ein bis zwei wuche dure-game. aber denn müessti wider allei choche und wösch mache :lol: und so usgseh:
Image

anyway, wenni amal lang nöd spile, denn machi besseri scores als wenn i vill hinterenand zogge.
1cc isch ned so mis ding und scoring isch so lala
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8443
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
35
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby blabla » 27 Aug 2015 11:41

i schpilä fasch auäs numä mit eim Credit, ussrt haut Pulstar & Co.
1CC hani abr o fasch nix gmacht :lol:

Scorlä machi am liäbschtä i Schpiu wo nid zuuu komplex si... auso bi dänä wos eher drum geit auäs ds tödä aus schtändig ä Chain ds hautäIkaruga isch furchtbar)

ha o niänä grad Beschtleischtigä erreicht http://www.triggerzone.de/scores/index. ... r&uid=1802 :lol:
inaktiv.
blabla
Gamer
Gamer
 
Posts: 602
Joined: 23 Jun 2011 11:05
Trading points:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby turntablism » 27 Aug 2015 13:07

ich spile natürli au uf scores - 1credit no continue. aber mit eim stutz bzw. credit de letscht boss figge, hani glaubs no fascht niä gschafft.
shienryu chumi zum letschte boss mit eim credit aber de siech isch es arschloch hoch zwei

edit: uf em dreamcast hani shikigami no shiro II mal gschafft fallt mer grad ih, dasch aber scho es ziitli sit her
User avatar
turntablism
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 8443
Joined: 14 Feb 2011 12:20
Location: im gülleloch
Trading points:
Trading points plus
35
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby geosnow » 05 Sep 2015 09:34

Zum trainiere isches eifacher, mit meh kredits zspiele. Muesch dir aber au denn müeh gäh.
User avatar
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 30579
Joined: 06 Mar 2002 08:44
Trading points:
Trading points plus
415
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby Panther » 05 Sep 2015 12:30

@geo so denki im fall au, das 1credit gelaber bringt wenig imo. immer alles durre spiele, am beschte grad uf free play, de 1cc chunt so schneller alls wenn immer wider mit eim credit vo vorne afosch und sobald mol biz witer chunsch grad uf e ranze griegsch will kei ahing hesch was chunnt
User avatar
Panther
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2192
Joined: 25 Sep 2008 08:59
Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby sadoanarcho » 06 Sep 2015 20:18

sgad halt drum, eis nachem andere z'lehre. Wänn die erste zwoi drü Level noni chasch, macht 's Credit-Feede kein Sinn, nochane scho.

The Astyanax (PCB)

sadoanarcho: 241'700 - All Clear

;) @mastercello
User avatar
sadoanarcho
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2259
Joined: 07 May 2002 14:24
Trading points:
Trading points plus
105
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby geosnow » 06 Sep 2015 20:34

es isch au bi de neuere score shooter chli anders als bide alte arcade oder vorallem konsole shooters. damals hät mir guete reflex und uswendig lerne relativ schnell 1cclers gmacht. aber mir sind au besser worde und d entwicker au, grad bi vielne cave shooter schaffsch es "relativ" schnell ohni sterbe bis level 3, aber nachher wirds härt und wenn immer vo neu afange muesch, bruchsch zviel ziit und d konzentration gaht au bergab.
User avatar
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 30579
Joined: 06 Mar 2002 08:44
Trading points:
Trading points plus
415
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby sadoanarcho » 10 Sep 2015 21:39

The Astyanax (PCB)

sadoanarcho: 303'000 - All Clear

han nochli zockt und d'Afangs-Sequänz gmolche, isch es geils Game! 7.5/10

R5305748.JPG
R5305748.JPG (154.43 KiB) Viewed 6357 times
User avatar
sadoanarcho
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2259
Joined: 07 May 2002 14:24
Trading points:
Trading points plus
105
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby sadoanarcho » 04 Oct 2015 19:12

Ganryu (MVS)

sadoanarcho: 223'280 - ALL - Musashi

eher durchschnittlich, aber 's flüssige Gameplay, die verschiednige Wäg dur d'Levels und die teils schöni Grafik hebleds use. 7/10

R5306255.JPG
R5306255.JPG (54.36 KiB) Viewed 6344 times

edit:

sadoanarcho: 234'000 - ALL - Suzume

R5306262.JPG
R5306262.JPG (52.34 KiB) Viewed 6337 times

ich find 's Schwert die bescht Waffe für beid Charaktere und lan d'Extrawaffe lings ligge.
User avatar
sadoanarcho
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced
 
Posts: 2259
Joined: 07 May 2002 14:24
Trading points:
Trading points plus
105
Trading points minus
0

Re: Shoot'em up / Run 'n' gun Hiscore-Thread

Postby geosnow » 05 Oct 2015 07:08

:1thumb:
User avatar
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
 
Posts: 30579
Joined: 06 Mar 2002 08:44
Trading points:
Trading points plus
415
Trading points minus
0

PreviousNext

Return to Retro Games / Konsolen & Arcade

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests