turntablism wrote:wer spillt psyvariar und chan mer säge wie mer das richtig spillt ?
wenn de gegner schuss schtreifsch buzzeds - wasch das ?
wenn schnell links/rechts hebblisch wird de player für churzi ziit schneller und mer het en andere schuss.
han scho uf englisch es paar sache gfunde im netz, aber ich verstahn eigentlich nix....
ich spile uf em g-net s psyvariar medium unit
ändli öpper wo das spiel au spielt

eine vo dä geilste neue shooter - sehr unterbewertet...
medium unit ischs original, gäll? ich würd d'revision spiele.
s'wichtigste am scoresystem isch d'schüss z'buzze zum dich uflevle. wänn ganz näch aneme schuss verbiiflügsch machts sones "buzz" grüsch und din buzz-combo gaht eis ufe. nach vielne buzz chunsch en level up über. i dere ziit bisch unverwundbar und chasch ganz viel me buzz hole, indem dass ine schusswolke flügsch. wänns chli dusse häsch holsch dur das grad wieder es level-up und bisch grad namal unverwundbar. wänns chli dusse häsch bisch eigentli di ganz ziit unverwundbar will ununterbroche en level up machsch.
s'abschüsse vo dä gegner bringt dini level-up leiste allerdings au recht viel wiiter, es isch also wichtig, dass näbst em warte bis d'gegner viel schüss uf de bildschirm zauberet händ zum buzze nachher die gegner denn doch no abeschüssisch.
luegsch mal d'superplays wie die di ganz ziit nur no am level-uppe sind. die wüsset au ganz genau wo mer chan stah zum vo einere schusssalve grad 100 buzz und so en levelup überzcho. die müend gar nümm uswiche oft, sondern sind nur no am buzze...
d'revision isch übrigens viel usbalancierter. bim medium unit holsch viel weniger level-ups, häsch meh slowdowns und chasch ein schuss nur genau eimal buzze...
wänn übrigens en höche level erreicht häsch chunsch i anderi level! Ich glaubs es git für jede vo dene 6 Level 3 verschiedeni Stages (A, B und C). Mit wenig level-ups chasch amel nur s'A spiele, mit viel au s'C
bi dä böss verhaltet sich alles chli andersch. det gebet d'buzz viel weniger level-ups und wie die super plays das machet isch mir es rätsel... seisch mers wänns usegfunde häsch.
ah, und das mit em joystick hin und her bewege zum en starke grade laser-schuss zha weisch nimmi aa...