The(G)Forum - Abtrugg since 1999

www.thegforum.ch | www.thegnet.ch

It is currently 12 Dec 2017 09:06

All times are UTC [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: 16 Nov 2017 13:26 
Administrator
Administrator

Trading points:
Trading points plus
478
Trading points minus
2
sidusson wrote:
Shadow wrote:
und btw. früehner hämmer in akibahara das game für 150.- kauft lol aber isch immer so, d'Ziite sind immer tümmer worde. Aber wenns schlussendlich soviel tummi lüt git, denn ischs ja klar, dass alli meh wend..

i dänke nume a slug 1... neupris irgendwie 350.- hüt 10k ufwärts :typej:

299.- bi eus damals haha :typej:

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | (G)Forum Facebook - Join now! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE! | Shady's Tumblr

Profile Send private message E-mail  

PostPosted: 16 Nov 2017 13:27 
Administrator
Administrator

Trading points:
Trading points plus
478
Trading points minus
2
DeftOne wrote:
Guet, wa mer sich vor 20 Jahr het sölle chaufe und wa nöd macht wenig Sinn sich über da Gedanke zmache. :vortex:

ja guet, weisch wenn mer so alt isch wie ich, denn schwelgt mer gern mal no i so Erinnerige haha :lol:

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | (G)Forum Facebook - Join now! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE! | Shady's Tumblr

PostPosted: 16 Nov 2017 14:24 
Gamer
Gamer

Trading points:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Eh dere zit esch halt alles in 3d cho.
MS1 hani of Saturn kauft,so dänkt jo ganz nett aber 2d Nei das esch tot! :)

PostPosted: 16 Nov 2017 15:51 
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator

Trading points:
Trading points plus
491
Trading points minus
0
blabla wrote:
ds Problem isch dass diä meischtä Lüt Hützutag gar nümm wüssä was ä guätä Zuäschtand isch. Jedä meint sini Games sigä imnä super Zuäschtand, drbi sisi used wiä weis nid was. Und jedä meint sis Exemplar heig diä X tusig Frankä wärt wo uf ebay ghypät wird.
i hätt chürzläch äs nöiwärtis chönnä ha, abr da isch de auäs tiptop zwäg gsi für ... kei Schpurä ufm Modul, guäti Aleitig, etc.

Mini Games sind in Super Zustand... Ich tues immer sehr genau umschriibä im Forum oder Ricardo/Ebay etc... Bi mir chaufsch genau das wo uf dem Fotinä gsehsch... Immer original Fotinä vo dem Zeugs
agestuffer

UND PS: ich weiss genau was guetä Zustand isch!

https://www.ricardo.ch/online-shop/agestuffer/?SellerNickName=agestuffer

PostPosted: 16 Nov 2017 16:01 
Gamer Advanced
Gamer Advanced

Trading points:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Was mer mal no so ufgfalle isch. Als basis verwendesch du e Siiite wo sich hauptsächlich mit amerikanische Spiel befasst. Sprich all Auktione vo dem Ninja Masters beziehet sich uf US-Versione und nöd uf Jap. :lol:

Anschinend hets aber mittlerwili chli ufgstockt. Da wär nemli de Durchschnittswert vo dim Ninja Masters:

http://gamevaluenow.com/neo-geo-aes/gam ... gameid=350

De Durchschnittswert lit also eher be 1800.

Wobi i nach chil umegugge uf de Siite gmerkt ha. Dass japanischi Neo Geo Games no nöd so lang erfasst werdet. Denk wahrschinli erst sit 3-4 Mönet.

PostPosted: 16 Nov 2017 16:07 
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator

Trading points:
Trading points plus
491
Trading points minus
0
Sägmer en Siitä woni die Japanischä Priisä aktuell gfindä... (Darum ja au mis anderä Topic wo vägä JAPSE Prisä)
Und äbä JAP Ninja Masters sind uf Ebay für 2500-3000 USD usä.... Und sogar in Akihabra choschtet ja 2000 Mill.....

Das dUSA Version meh wärt hett weissi natürlich

agestuffer

PostPosted: 16 Nov 2017 16:16 
Gamer Advanced
Gamer Advanced

Trading points:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
agestuffer wrote:
Sägmer en Siitä woni die Japanischä Priisä aktuell gfindä... (Darum ja au mis anderä Topic wo vägä JAPSE Prisä)
Und äbä JAP Ninja Masters sind uf Ebay für 2500-3000 USD usä.... Und sogar in Akihabra choschtet ja 2000 Mill.....

Das dUSA Version meh wärt hett weissi natürlich

agestuffer

Und hüt lauft eis für um di 1500 us.
Be minere Priisfindig richte i mi meistens nach minere eigene Ischätzig. Wenn i was nöd weiss, frög i de Geosnow nach sinere Meinig und meistens passt's scho irgendwie.

Mir isch au klar, dass i memal sehr hohi Priise asetze, aber da mach i halt be Spiel wo i weiss, dass es sehr wahrschinli nöd viel i de Schwiiz hent. Wenn wer interesse het, meldet er sich halt be mir und i gugge, ob's für mi Sinn macht.

Dass i mit minere Priisischätzig nöd ganz denebet lieg, gseh i ja, dass es be mir und mim verchauf ganz guet lauft und d Lüt zfriede sind mit mim verchauf.

PostPosted: 16 Nov 2017 17:07 
Rookie Advanced

Trading points:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
agestuffer wrote:
Sägmer en Siitä woni die Japanischä Priisä aktuell gfindä...

ebe öppe die japanische siite wo ich posted han. wieviel sache wötsch denn nahluege? wenns nume 2 -3 sind cha ich scho schnell für dich nahluege.

PostPosted: 16 Nov 2017 17:43 
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg

Trading points:
Trading points plus
49
Trading points minus
0
ich sage: de priis stimmt nööd

PostPosted: 16 Nov 2017 17:47 
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator

Trading points:
Trading points plus
491
Trading points minus
0
Mr. Heli wrote:
ebe öppe die japanische siite wo ich posted han. wieviel sache wötsch denn nahluege? wenns nume 2 -3 sind cha ich scho schnell für dich nahluege.

Klar, merci, bin jahr froh und han au gnueg Siitänä jetzt.. Passt also scho. Merci
Aktuell hani 2-3 Sachä, das isch okay. aber für Zukunft hani jetzt die Siitä parat.
agestuffer

PostPosted: 17 Nov 2017 08:20 
VIP-Member
VIP-Member

Trading points:
Trading points plus
403
Trading points minus
0
https://www.ebay.ch/itm/172972349319?ul_noapp=true

1560chf. Uf de eine Siite chasch säge, es chunt no Versand und MWST und BG dezue, uf de andere Siite chasch säge, de Verkäufter chunt netto nach Paypal und eBay-Spesen 15% weniger über.

Dh em Verkäufer bliebed no 1320chf. Das isch au de Japan Pris i Osaka fürs verbleichte Ninja Master gxi.

:vortex:

Also wenn uf eBay verchaufsch, chunsch idR weniger über, da de Chäufer no s Risiko vonere Conversion hat.

PostPosted: 17 Nov 2017 08:38 
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator

Trading points:
Trading points plus
491
Trading points minus
0
geosnow wrote:
Also wenn uf eBay verchaufsch, chunsch idR weniger über, da de Chäufer no s Risiko vonere Conversion hat.

Wenn bitz schlau bisch, denn machsch halt es Foti vo de Platinä - schnell uufmachä das Cartridge und dOrginalität bewiisä. So machichs denn mal....

Risiko hesch natürlich immer

PostPosted: 17 Nov 2017 09:35 
Gamer
Gamer

Trading points:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
agestuffer wrote:
geosnow wrote:

Wenn bitz schlau bisch, denn machsch halt es Foti vo de Platinä - schnell uufmachä das Cartridge und dOrginalität bewiisä. So machichs denn mal....

nid mau denn chasch am Verchöifer trouä. Säubr ufmachä muäsmäs säubr nomau.
Chasch ja äs originaus föttälä und denn glich ä Conversion schickä. Somit hesch ds risiko aus Chöifer leidr immr no...

PostPosted: 17 Nov 2017 09:42 
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau

Trading points:
Trading points plus
41
Trading points minus
0
Ja guet, wänns der als Seller das Wert isch für es paar Fränkli dini Reputation in Chübel z'trucke ...dänn chamer das mache.

du bisch eifach en guete mensch.

PostPosted: 17 Nov 2017 09:56 
VIP-Member
VIP-Member

Trading points:
Trading points plus
403
Trading points minus
0
agestuffer wrote:
geosnow wrote:

weg dem chunsch glich nur 1500chf netto über. :kicher: es zahlt eifach niemerd meh.

PostPosted: 17 Nov 2017 10:25 
Zelda Lover
Zelda Lover

Trading points:
Trading points plus
587
Trading points minus
1
geosnow wrote:
agestuffer wrote:
geosnow wrote:

weg dem chunsch glich nur 1500chf netto über. :kicher: es zahlt eifach niemerd meh.

är söus am vale verchoufä für 1,5k, är suechts scho sit tusig jahr u hät fröid dranne :herzli:

PostPosted: 17 Nov 2017 12:05 
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced

Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
blabla wrote:
agestuffer wrote:
geosnow wrote:

nid mau denn chasch am Verchöifer trouä. Säubr ufmachä muäsmäs säubr nomau.
Chasch ja äs originaus föttälä und denn glich ä Conversion schickä. Somit hesch ds risiko aus Chöifer leidr immr no...

Aber könntsch jetzt im eBay nit d'Kohle zrug becho und de Verkäufer a d'Wand drugge wegem verkaufe vo Fakes?
Andersits könntsch falls scho es Con hesch es Original kaufe und denn dr Verkäufer usschimpfe er heg dr es Con gschiggt und Kohle zrug verlange lol. Wenns um Geld goht kasch ebbe keim traue und ich gang stark devo us dass au in japanische Shops Cons als Orginal verkauft werde, grad bim Pulstar, Twinkle oder Blazing Star kasch es nit sage ohni s'Romset aagluegt ds ha. Und au "vertaruenswürdigi" Seller (siehe Alcom) zelle imo nit als garantie. Witzigerwiis isch nie öber wos setti Games verkaufe will bereit se uf zmache, anschiinded längt es "autentic" ir beschribig und es wird kauft.

Profile Send private message  

PostPosted: 17 Nov 2017 12:10 
Gamer Advanced
Gamer Advanced

Trading points:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Panther wrote:

Aber könntsch jetzt im eBay nit d'Kohle zrug becho und de Verkäufer a d'Wand drugge wegem verkaufe vo Fakes?
Andersits könntsch falls scho es Con hesch es Original kaufe und denn dr Verkäufer usschimpfe er heg dr es Con gschiggt und Kohle zrug verlange lol. Wenns um Geld goht kasch ebbe keim traue und ich gang stark devo us dass au in japanische Shops Cons als Orginal verkauft werde, grad bim Pulstar, Twinkle oder Blazing Star kasch es nit sage ohni s'Romset aagluegt ds ha. Und au "vertaruenswürdigi" Seller (siehe Alcom) zelle imo nit als garantie. Witzigerwiis isch nie öber wos setti Games verkaufe will bereit se uf zmache, anschiinded längt es "autentic" ir beschribig und es wird kauft.

Wenn scho e Con hesch, chasch a sich au e Originals chaufe, säge er het e Conversion gschickt und em Verchäufer denn Conversion zruckschicke und kriegsch de Chohle Retour. :lol:

Denke langjöhrigi privati Sammler sind a sich scho vertrauenswürdiger als irgendwelchi Shops. Privati Sammler machet ja au a sich es Game uf oder lönt ein zumindest selber s Game ufmache.

PostPosted: 17 Nov 2017 12:52 
Gamer
Gamer

Trading points:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
@Panter & DeftOne: genau. We nid säubr bir Übergab bisch & säubr beidi ds Modul öffnä cha jedä übärä Tisch zogä wärdä :|
I wott jedäs offä gseh woni choufä... i ga o schtarch drvo us dass no anderi Conversions über'd Ladäthekä gangä si, bsunders o ir CH, nachdämi ds Twinkl kouft ha. I nimä o ah dass dr eint odr andr hiä o Conversions het ohnis ds wüssä.
Und ja, ds Japan heisi o Conversions i dä Lädä gha, leidr.

PostPosted: 17 Nov 2017 12:53 
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator

Trading points:
Trading points plus
491
Trading points minus
0
DeftOne wrote:
Wenn scho e Con hesch, chasch a sich au e Originals chaufe, säge er het e Conversion gschickt und em Verchäufer denn Conversion zruckschicke und kriegsch de Chohle Retour. :lol:

Denke langjöhrigi privati Sammler sind a sich scho vertrauenswürdiger als irgendwelchi Shops. Privati Sammler machet ja au a sich es Game uf oder lönt ein zumindest selber s Game ufmache.

Trüürigschtä Betruug isch sowas
agestuffer

PostPosted: 17 Nov 2017 12:56 
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator

Trading points:
Trading points plus
491
Trading points minus
0
Panther wrote:
blabla wrote:
Und au "vertaruenswürdigi" Seller (siehe Alcom) zelle imo nit als garantie. Witzigerwiis isch nie öber wos setti Games verkaufe will bereit se uf zmache, anschiinded längt es "autentic" ir beschribig und es wird kauft.

Du log, das isch ganz sicher no währed de Ziit gsii wonich dettä gschaffed han (2002-2005)! D.h. de Fall hätt ALCOM dazumals sicher sofort gklärt wenns Problem bekannt gsii wär. 12 Jahr spöter findis zwar immer no tragisch, aber was sellmer da no machä? Es tuet mir für de VJP Leid das das passiert isch - mier vom ALCOM sind demfall au glinggend wordä.
Ich garantierä hier, dass ich das 100% au nid gwüsst han - schuscht hättmer das nämlich au mit em Verkäufer dazumals grad klärt.

Für ALCOM hebi also dHand is füür, dass garantiert kei Absicht dheinder gsii isch, sondern selber unwüssä. 2002-2005 isch das mit de Cons au nonig sones Thema gsii wie hüt.
Mier hend 100te NEO GEO Games verkauft (oftmals ja die neue Titel dazumal mit Metal Slug, Matrimelee, KOF und no es paar anderi Games).

Darum, tönd ALCOM jetzt nid schlächtredä - 1 Fall isch bekannt, und de isch wie gseit ja nid en absichtliche Tüüschig gsii!

agestuffer

Last edited by agestuffer on 17 Nov 2017 13:08, edited 2 times in total.

PostPosted: 17 Nov 2017 13:04 
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced

Trading points:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
s'Problem isch halt dass es immer no viel Lüt git wo eifach zahle (könne). Mi set für kei Spiel meh als für e Con zahle wenn nit s absolute gegeteil bewiise isch. Im Prinzip mues me s'Geld uf em Paypal zrughalte loh bis s'Game aako isch und Original isch.

@Alcom, das isch nur es Bischpil gsi vo wege "vertrauenswürdig" nimme au au dass me das damals nonig gwüsst het und ganz sicher nit nur dr Alcom unwüssend Cons verkauft het....

Profile Send private message  

PostPosted: 17 Nov 2017 13:11 
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator

Trading points:
Trading points plus
491
Trading points minus
0
Krass wie das Miistruuä afigs umäisch wägä so kacke......
Wenn mich einä so würd über de Tisch zieh, mir Originalfotinä schickt und denn chunsch en Conversion über oder so, denn würdi mit Ebay, PAYPAL und allnä Sachä natürlich mini Register zieh.. Han natürlich au scho id Schiisi griffä, aber glückerwiis nonie grösseri Beträg gsii.......

Und äbä, wenn ich eim es Original verchauf und er schickt mir en Conversion retour, denn schalti Polizii ii. Sorry, sowas isch denn vom Chäufer Betrug

Umgekehrt natürlich au, wenni es vom Verchäufer es garantierts Original chaufä und er schickt mir es Kopie, denn verchlagi die Sau

agestuffer

PostPosted: 17 Nov 2017 13:12 
Gamer
Gamer

Trading points:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
ja gloub nid dass da öppr dr Alcom schlächtredä wott. Zeigt haut eifach dasäs leidr o ir CH Conversions über'd Lädä gä het & ev. no anderi Lädä Conversions kouft hei ohni dassis gwüsst hei und diä ev. itz o im Umlouf chönntä si aus "100%" originau. (wirrä längä Satz :lol: )

Und ds Japan isch ja gloub o mau chli ä Skandal gsi wägä MS Conversions odr so. Isch scho lengr här u chami nümm so erinnärä, abr ischmr irgendwiä no was im Hinderschtübli am umägeischtärä.

edit: ja isch müäsam. Bechunnsch abr o überau Teili zum Games ufdswärtä. Vo nöiä Aleitigä, Covers, Modulchläber, Warnigs'chläber etc. Choufschdr chli äs abgfuckts/lose Game und duäsch eifach diä fäländä Sachä ersetzä und aus nöiwärtig vrchoufä.

PostPosted: 17 Nov 2017 13:15 
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator

Trading points:
Trading points plus
491
Trading points minus
0
Ich han ja au (kei Ahnig) 100 NEO GEO Games.. Ich wüsst glaub bi fascht keim einzigä meh wonis kauf han.. Wasi sicher weiss bevor ich denn mal was verchaufä (usser die woni no 100% NEU bi SNK kauft han) alli wirdi schnell uufmachä

agestuffer

Post new topic Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC [ DST ]