Zelda OoT SOH Wii U

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Antworten
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2891
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Zelda OoT SOH Wii U

Beitrag von sirarthur »

Zelda Ocarina of Time isch mit dem Ship of Harkinian Mod ufem PC spielbar und isch dänn kei direkte Emulation, so lönd sich Uflösig und ganz viel anderi Sache modde (z.B. auch Text Speed). Ufem PC isch das für mich nöd interessant gsii, han aber jetzt grad entdeckt, dass es au en Port für Wii U giit.
https://gbatemp.net/threads/ship-of-har ... rt.612074/
Ich han die neuscht Version vom SOH Discord und es funtkioniert super. OoT in 1080p und 30fps isch würkli super, klar meh chan s'Rom emuliere, aber es bliibt dänn bi de 20fps vo de NTSC Version oder OoT 3D ufem Citra, aber ebe für mich kei Option, ich game eifach nöd gern mitem PC...falls Nintendo mal es Remaster für e stationäri Konsole macht, chauf is grad...
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2714
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Zelda OoT SOH Wii U

Beitrag von LuiStyle »

Gseht nöd schlecht us! Han aber im mo kei lust zum dä WiiU aschlüsse und mich wieder mit dere materie befasse.
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 17 Gäste