geosnow hat geschrieben:ich finde dir locker hässlich vitrine im wohnbedarf für 20k.
Mastler(P) hat geschrieben:ganz geil. häsch no games usserhalb dä vitrine?
meyerli hat geschrieben:sehr schön gmacht setup. machsch mal e füerig?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
LuiStyle hat geschrieben:....
LuiStyle hat geschrieben:Ich han halt kei Facebook
Vorallem wie heisst er ins fressbuech?
VJP hat geschrieben:@Pitsch: rum mau di Chäuer uf/us und mach ds glichä mit dim GB StuffSit Jahrä bunkerisch das Züg und zeigt hesch gloub no niä was
LuiStyle hat geschrieben:
Es git viel wo nöd verstönd wieso so sache sammle, aber mir gad bi sone Sammlig eine ab![]()
![]()
Respekt! Sicher brutal viel Ziit investiert und vo Geld mündmir garnöd afange rede
calanda hat geschrieben:Jedoch muess i ehrlich sege wenn mer eine es guets agebot mache wuer und alles neh wuer tätis wahrschinli verchaufe
agestuffer hat geschrieben:calanda hat geschrieben:Jedoch muess i ehrlich sege wenn mer eine es guets agebot mache wuer und alles neh wuer tätis wahrschinli verchaufe
9999
LuiStyle hat geschrieben:
Es git viel wo nöd verstönd wieso so sache sammle, aber mir gad bi sone Sammlig eine ab![]()
![]()
Respekt! Sicher brutal viel Ziit investiert und vo Geld mündmir garnöd afange rede
agestuffer hat geschrieben:Verzellmer jetzt mal, was für die 10 Stugg Vitrinä zahlt hesch… Nimä ah unter 3 Mill bisch nid wägcho oder?
agestuffer
Zurück zu Retro Games / Konsolen & Arcade
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste