Was spielsch grad retrigs?

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: mr.raw, Tatsujin

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitragvon Doraemon » 18 Dez 2019 20:12

Dasch nid mau ds problem vo mir us gseh wüu die chasch eh nid vergliche. Metroidvania si ja o nid aui guet. U vo de klassische Castlevania, woni ds Rondo o derzue zeue tünkts mi äbe scho nie so grandios wie die angere. U der Schwierigkeitsgrad isch nid ds problem, mit chlei üebig chunnt me auso rächt schnäu düre und mit der Maria isches ja sogar eher eifach das Game. Und verstah mi nid fausch, es isch immer no es sehr guets Spiel wo sech scho nume wäg der Grafik u Präsentation lohnt. Aber leider nid wäg der Musig.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Doraemon
Rookie

Tradingpunkte:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitragvon Reinforced » 18 Dez 2019 20:38

isch ebe no uf dr "to complete-list" :D Bin also nid der einzig wos schwierig dünkt ? :D Schochli frustrierend aber klar nach paar mal üebe wirds eifacher. Mir lieget aber d Bossfight überhaupt nid und denn muesch halt nomal die ganz Stage mache etc. Da sind Metroidvanias scho ahgnähmer.

@Doraemon d Musig dünkt mi jetzt überhaupt nid billig die isch o nachem xte Versuch vor Stage immer no en Ohrwurm. Mer merkt halt dases die alte Synthis si vo afangs 90er aber wemer das mag denn chame sowieso nüt ussetze. Ig kenne jetzt ds PSP remake nid aber da heisi sicher eifach meh Soundlibrairies gha und kes Liveorchester...
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!

Tradingpunkte:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitragvon joe_higashi » 19 Dez 2019 11:46

madworld - wii (richtigs möngi game aber macht fun)
ultimate muscle - nintendont
joe_higashi
Rookie

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon mr.raw » 20 Dez 2019 08:51

Doraemon hat geschrieben:Dasch nid mau ds problem vo mir us gseh wüu die chasch eh nid vergliche. Metroidvania si ja o nid aui guet. U vo de klassische Castlevania, woni ds Rondo o derzue zeue tünkts mi äbe scho nie so grandios wie die angere. U der Schwierigkeitsgrad isch nid ds problem, mit chlei üebig chunnt me auso rächt schnäu düre und mit der Maria isches ja sogar eher eifach das Game. Und verstah mi nid fausch, es isch immer no es sehr guets Spiel wo sech scho nume wäg der Grafik u Präsentation lohnt. Aber leider nid wäg der Musig.

Ich stich do wohl als einzige uss dr Masse uuse. Mis absolute Fav. Castlevania isch Bloodlines. Wahrschiinlich, will damals für MegaDrive fans dGebet erhört worde sinn, Castlevania endlich fürs MegaDrive uusezbringe. Allg. sinn d Konami Games uff em MD durchs Band liebe total.

Rondo isch mir zschwär. Aber jo...ich müesst meh motivation zha um könne dra zbliebe.

joe_higashi hat geschrieben:madworld - wii (richtigs möngi game aber macht fun)

DAS muess i au wieder mau iihnezieh! Völlig unter gange!
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
100
Trading points minus
0

Beitragvon VJP » 20 Dez 2019 10:44

i muäs äuä Rondo mau widr inähäbä we dir aui sägät dasäs so schwär sig :oops:

Das ufm MD hani ono kul gfundä. Has zwar numä 1x churz in Gasu inägluägt, abr mr heis denn ämu grad dürägschpiut :kitzel:
Sexy no Tschitsu.
www.freakers.ch
VJP
Gamer
Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitragvon joe_higashi » 20 Dez 2019 11:04

@mr raw s madworld macht au nume churz spass, d ganz ziet das umefuchtle mitm nunchuck und d wii verbedinig nervt chli..aber d style faktor und d gore pegel isch recht hoech :arnold:

zu d castlevania games, s einzige woni wuerkli durregamet han isch ufem snes s dracula x gsi, isch ez noed uebertriebe schwer gsi...s symphony of the night hani immer mal wieder gamet aber bin noed wuerkli wiit cho. han letschti mal na s aladdin ufem snes durregamet, recht eifach und den gmeint d genesis version seg au easy..det bini 1000 mal verreckt :typej:
joe_higashi
Rookie

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Doraemon » 20 Dez 2019 12:21

@raw: i finge ds Bloodline o es Spitze-Castlevania! Präsentation uf eim Level mitm Rondo, aber besser und weniger müehsam spielbar. Und d Musig isch eifach göttlech, was sie dert usem Mega Drive Soundchip useghout hei, dasch e Säuteheit.

@Reinforced: I ha eigentlech o gärn Synthie-Sound, aber im Augemeine uf PC-Engine CD fingi d Musige vo de Spiel billig gmacht, mit paarne Usnahm. Klar isch si geng no OK d Musig vom Rondo wüu d Kompositione würklech guet si, aber d lieder töne eifach statisch, wenig dynamisch, künschtlech und mit biuigem Schlagzüg ungerleit. Da machts z. b. Lords of Thunder schono chlei besser. Aber äbe, i reklamiere uf höchem Niveau, schlussändlech isches Castlevania, und das isch eifach toll egal weles vo de ältere Games. Drum scho nüt gäge ds Rondo, eifach dass es uf mire Best of Castler Liste eifach biz witer unger wär aus gwüssi angeri, aber mir rede da geng no über Regione mit über 80% Spielspass :-D
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Doraemon
Rookie

Tradingpunkte:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitragvon joe_higashi » 03 Jan 2020 09:11

taekwon-do - snes :1thumb:
pocky and rocky - snes :1thumb:
joe_higashi
Rookie

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon Doraemon » 08 Jan 2020 08:01

Breath of Fire (GBA) - Hami mit däre Reihe no nie usenandergsetzt. Isch aber super und es freut mi das iz no dörfe ds entdecke. Gli bini düre, es isch o nid auzu schwär und i bi scho mega overpowered.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Doraemon
Rookie

Tradingpunkte:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitragvon mr.raw » 09 Jan 2020 16:15

Castlevania 1 NES - Castlevania Collection Switch.
Dünggts mi, oder isch das Castlevania immer so eifach gsi? Au d Verteilig vo de Items sinn irgendwie strange. Die ganz zitt 2 und 3x Items und im Level mehreri mol s Gotteskrüz?!... und au sunnscht kunnts mr sehr eifach vor?!
Wie au immer. Macht fun.
Nachher Teil 3, denn 4 und zum schluss mis lieblings Castlevania s Bloodlines.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
100
Trading points minus
0

Beitragvon turntablism » 10 Jan 2020 05:14

shenmue 2, jetzt bini im tempel wo ich sött blätter vom baum fange, damit ich zum buech chume... was für e blödi ufgab :( hans nach 10 minute probiere eifach nöd gschafft
turntablism
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitragvon hanf » 10 Jan 2020 06:12

dä isch au huere gemein: du muesch mit em rechte analogstick umeluege und ufd blätter fokusiere.
wänn gnueg lang am gliiche blatt nahglueget häsch zoomts näch ane und chasch A drucke und er fangts.
han glaubs au 10 minute nöd checkt was mer mues mache.
hanf
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
440
Trading points minus
0

Beitragvon turntablism » 10 Jan 2020 07:13

ja, es isch ganz fies, bim erschte mal hani zwei hinterenand gschnappet und denn isch nüt meh gange. am wuchenend hani ziit... :herzli:
turntablism
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitragvon turntablism » 14 Jan 2020 15:02

...bin in kowloon glandet.
ha nebedbii no agfange kingkong uf de classic box spile, das hani vor 10 jahr mal duregspillt und finds jetzt grad namal so lässig zum chli ziit vertriibe.
turntablism
Serious Hardcore Gamer
Serious Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitragvon wesperados » 14 Jan 2020 19:03

Ich han de Gameboy wieder entdeckt. Han jetz grad s Wario Land - Super Mario Land 3 fertig gspielt. Es super Game mit sehr cool designte Levels und Bosses - gfallt mir vo de Mario Land Series ufem GB persönlich am beste.
wesperados
Frischling

Tradingpunkte:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 14 Jan 2020 20:08

das han ich 2016 wieder durre gmacht. perfekt all items ghollt. :)
has gliebt als chline. die wario länder danach hani nur bitz gspillt.
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Seid reich im Geiste und warmherzig.
BildMan kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.Bild
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
23
Trading points minus
0

Beitragvon wesperados » 14 Jan 2020 21:16

Mastler(P) hat geschrieben:das han ich 2016 wieder durre gmacht. perfekt all items ghollt. :)
has gliebt als chline. die wario länder danach hani nur bitz gspillt.

Ja ich han au alles gholt, das hani als Chind ned gschafft gha :D.

Ich han s Wario Land II no gspielt gha woni jünger gsi be. Ich hans jewiils sehr schwer gfunde gha, wieder ins Spiel z finde wenn ich s Spiel mal en Wuche weg gleid gha han. Damals hani pro jahr nur sporadisch mal es neus Spiel becho und ich han d Spiel solang gspielt gha, bis es halt mal es neus geh gha hed :roll:. Paar Levels bi Wario Land II sind wirkli schwer gsi und sehr unübersichtlich gsi, teils hani ned gwüsst gha woni überall scho gsi be und wieni de usweg finde. Und paar Bossfights sind eifach nur nervend gsi. Mer hed ja als Wario ned sterbe chönne, aber bi paar Bossfights isch mer usem Kampf gschmisse oder abtransportiert worde und hed de Weg wieder zum Boss müesse finde - mehrmals hinder enand. Hans nervend gfunde und d lust verlore gha. Ich hans effektiv nie fertig gschafft gha.

S Wario Land IV füre GBA hani mal im Bundle kauft und agspielt gha. Isch minere Meinig nach zu repetitiv gsi. I jedem Level Schlüssel und 4 Diamante finde, en Timer aktiviere und schnell zum Igang zrugg stresse zum s Level z verlah. Ich ha recht lang ned kapiert gha dass mer i jedem Level immer alles finde muess, well mer sunst jewils ned zu de Endboss glange cha. Irgendeinisch hätti de fast jedes Level nomol durespiele müesse zum die fehlende Sache go z hole, und das isch mir de z blöd gsi.
wesperados
Frischling

Tradingpunkte:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitragvon Mastler(P) » 14 Jan 2020 22:04

wesperados hat geschrieben:Damals hani pro jahr nur sporadisch mal es neus Spiel becho und ich han d Spiel solang gspielt gha, bis es halt mal es neus geh gha hed :roll:

oh ja, das känni sehr guet.

aso als erwachsene sind di spötere wario länder sich besser, hani chli schwerer in erinnerig.
aber so grad nachm erschte händ mich au gwüssi sache abturned.

s 4i töhnt jetz chli übertriebe.
ehrlichgseit ischs für mich en nostalgie trip gsi das ichs nomal gspillt han. glaub nöd dasi di andere no gross ahlueg.
The mind is the friend of those who have control over it, and the mind acts like an enemy for those who do not control it... es ist eine Form der geistigen Gewalt.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Seid reich im Geiste und warmherzig.
BildMan kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.Bild
Mastler(P)
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
23
Trading points minus
0

Beitragvon joe_higashi » 15 Jan 2020 07:32

garouden break blow fist or twist uf d ps2, combos gmacht ohni plan wie, bi gwuessne gegener weissch nie obs namal ufstoend...richtigs button smasher game...wird mit d ziet immer schwieriger..aber recht geils game

https://www.youtube.com/watch?v=vAiF-I0bLqw
joe_higashi
Rookie

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon sadoanarcho » 18 Jan 2020 16:54

ich find Wario Land zwoi und drü super, halt rächt rätsellastig, aber super Leveldesign, usefordernd, ohni dassmer chönt sterbe!

S vieri findi glaubs gnausoguet, isch wieder eher actionlastig aber au wieder mit cleverem Leveldesign, nachem Schlüsselswitch isch s Level quasi umpolt. D Idee isch, dassmer d Levels mehrmals spielt, was aber au voll ok isch, wills schnell gaht, wämmer weiss wasmer macht. De ersti Teil hani scho lang nümm gsielt. Geili Games uf jede Fall!

Vo Garouden Breakblow gits doch no en zwoite Teil? Han s nie gspielt, aber de Titel immer geil gfunde.
sadoanarcho
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced

Tradingpunkte:
Trading points plus
105
Trading points minus
0

Beitragvon Doraemon » 20 Jan 2020 08:00

Ig spile grad Ys - Ancient Ys vanished ufem Mastler System. Brucht viu Geduld, aber da ig die ha, fingi eigentlech die ganzi Reihe no toll. Der Held i däne Spiel heisst "Adol" da muesi immer schmunzle.
22nd century robot cat

Doraemon loves Dorayaki!
Doraemon
Rookie

Tradingpunkte:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitragvon wesperados » 20 Jan 2020 08:49

Majora's Mask uf de Gamecube am Weekend fertig gspielt.
D Quest mit de Verlorene Fee und de Schädelbucht Tempel sind schwer gsi, sunst aber sehr originell und guet designts Spiel und Quests. Ich be normalerwiss ke Fan vo Ziitlimitene, aber i dem Spiel hends es sehr guet umgsetzt gha und machts es grad spielenswert.
wesperados
Frischling

Tradingpunkte:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitragvon evo » 20 Jan 2020 09:04

Es wahrlichs meisterwärk. Es isch sooooo grossartig.
Und die meiste lüt hänns nit mol tschecgt wiemers spielt. Eifach hauptstory durerenne wiene esel und sich denn beklage es sig zu kurz gsi mit de 4 tämple.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg

Tradingpunkte:
Trading points plus
52
Trading points minus
0

Beitragvon wesperados » 20 Jan 2020 10:54

evo hat geschrieben:Es wahrlichs meisterwärk. Es isch sooooo grossartig.
Und die meiste lüt hänns nit mol tschecgt wiemers spielt. Eifach hauptstory durerenne wiene esel und sich denn beklage es sig zu kurz gsi mit de 4 tämple.
Ja d Side-Quests traged viel zum Spielerlebnis bi und verschlined teils halt en ganze 3-Tage-Zyklus. Z.B. D Kuehmaske-Quest, damit mer als Erwachsene agseh wird und id Milchbar darf, isch super gsi. Hed mich an A Clockwork Orange erinneret :lol:
wesperados
Frischling

Tradingpunkte:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitragvon Mr. Heli » 20 Jan 2020 15:26

wesperados hat geschrieben:
evo hat geschrieben:Es wahrlichs meisterwärk. Es isch sooooo grossartig.
Ja d Side-Quests traged viel zum Spielerlebnis bi und verschlined teils halt en ganze 3-Tage-Zyklus. Z.B. D Kuehmaske-Quest, damit mer als Erwachsene agseh wird und id Milchbar darf, isch super gsi. Hed mich an A Clockwork Orange erinneret :lol:

d maskene mached das spiel vorallem interessant, logisch hol ich immer ali. ziitdruck han ich i spiel au nid gern, has ganze läbä scho ziitdruck. aber mit em verlangsame vode ziit langets ja amigs guet. eis vo mine absolute Lieblings zelda titel
Mr. Heli
Gamer
Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
15
Trading points minus
0

VorherigeNächste

Zurück zu Retro Games / Konsolen & Arcade