Fallout 4 !!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von Skeletor »

es isch en unglaubliche ziitfresser :lol:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von geosnow »

wiä de witcher.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31690
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von feeshlee »

supersledge :twisted:
broadsider
junkgun
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von Moff »

es isch zwar öppe 10 stund gange bises bi mir zündet hat, aber muss doch säge ich finds iets es guets spiel
wie scho vo oblivion zu F3 und zu skyrim het sich bethesda eigentlich wieder sehr stark verbesseret.

mir gröschte problem mit dene spiel isch immer gsi, dass all "dungeons" sehr copy&pase ähnlich sind und sich als langwiligi labyrinth präsentiered. im F4 isch eigentlich immer en starche wiederkennigseffekt debi und es sind gröschteteils erinnerigswürdigi locations. d'fraktione sind au interessant. hapere tuets wie immer bide dialög und stories, trotzdem sind scho paar netti idee debi.

sehr guet sind companions wo massiv besser sind als ide ältere spiel, ned nur sind sie interessanter und au erinnerigswürdiger, es isch au würklich guet glöse, dass sie ned nur positiv und negativ uf dialög entscheidige sondern au uf anderi sache wie zB schlösser knacke reagiered und mer so chan sich bi ihne beliebt oder unbeliebt mache. dass jede au na en interessante perk git bi maximaler affection isch en sehr motivierende teil vom meta game, das hends sehr guet gmacht. wenn companions iets au na guet gschribe wäre, wär das absoluts referenz niveau.

crafting findi au super, mer chan waffe sehr guet personaliere und verbessere und es isch ebefalls sehr motivierend mit perks und loot verbunde, das funktioniert absolut geschmeidig. ehrlich gseit was vom beschte woni je a crafting gseh ha imene game.

trotzdem ischs natürlich immer na es bethesda rpg, heisst es isch oberflächlich, zu überlade. qualität vor quantität wär besser, quest design isch so guet wie immer uninteressant. im grosse und ganze hets kein stich gege witcher 3 oder new vegas. sehr schad findi au d'änderig im dialogsystem, es isch ned nur zu somel dargstellt, es fehled vor allem optione mit möglichkeite dassmer antworte au nur mit gwüsse attribut zB intelligent 8 chan geh, das wär schön gsi und isch scho immer geil gsi i fallout, sehr schad, dass sie das händ falle lah.
ansuschte stört mich de dumbdown ned gross, isch gsehs ehner so, dass bethesda dur das konsequent isch und das spiel so designt wies eigentlich zu ihne und ihrne chunde passt. dassmers meh als shooter spiele chan passt guet und VATS isch immer na sehr starch und sehr präsent, das findi guet gmacht. au s'attribut system mit de perks findi sehr guet und vor allem sehr lang motivierend, bi andere RPGs hani nach 10 stund swichtigschte, aber fallout 4 het bis zum schluss interessanti und nützlichi perks.

dur das ischs für mich es runds erlebnis, es het denn irgendwenn zündet und has eigentlich würklich gern gspielt. wie gseit, für mich sbescht bethesda rpg vo de neue generation.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4533
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von The Sheep »

s'einzig wasmer bi Fallout 4 wirklich ufe Sack goht sind die saudumme Supermutante Monolög vo däm World of Warcraft Oger Sprächer ....
aber sunscht witgehend es super Spiel
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3786
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von siralos »

Das ganze hud und konsolisierung hat mich dazu bewegt das spiel zu deinstallieren.....hatte keine nerven mehr mich std. Lang im inventar menue herum zu aergern, statt auf das game an sich zu spielen.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Vorlaut 4 is draußen ^^


Quelle
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5902
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von abyss »


Quelle

Nice. 8-)
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
Beiträge: 7936
Registriert: 02 Feb 2011 22:52
Wohnort: Züri Oberland wills super isch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von Marco_in_motion »

cha nümme :groel: :groel: :groel:


Quelle

söllis mir überhaupt chaufe? Fallout 3 hani gliebt wäg de geile Stimmig und de Details i de Dialög und will's eifach geil isch und will jede säge chan waser will, will jede däzue staht.

Han eifach es paarhundert Stund drah zockt wills mi gfesslet hät und jetzt stahni churz vor minere Dipl. Arbeit :lol: wayne :lol:
Also chanis eifach sochli näbedure zocke oder isches so guet wiä fallout 3?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31690
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von feeshlee »

has nett gfunde. aber abme gwüsse punkt häsch eifach kei rächti gägner meh.
ufbaue isch nett, aber wänn dä story-mode dure häsch, d'raider kei chance meh händ und du häsch jede ecke vo dä wält gseh, jede comp freigschalte...
ich frög mich, ob ich je en extension kaufe söll.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31865
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von geosnow »

Bi witcher lohnt sich d extension.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Fallout 4 !!

Beitrag von mr.raw »

Say hello to Switch?

Wär jetzt überraschend...aber wieso nid?!

Bethesda hat bislang einen Titel für die Nintendo Switch angekündigt und zwar The Elder Scrolls V: Skyrim. Doch hat Bethesda noch jede Menge andere beliebte Spieleserien im Gepäck. Dazu gehören die Wolfenstein-Spiele, Doom, aber auch die stark umworbene Fallout-Serie. Der neueste Teil Fallout 4 spielt ebenfalls wie der Vorgänger in einer postapokalyptischen Stadt. So erlebt der Spieler eine spannende Geschichte in einer frei begehbaren Welt mit einigen Rollenspielelementen.

Doch könnte Fallout 4 auch für die Nintendo Switch kommen? Nach Skyrim wäre dies nicht auszuschließen. Zumindest listet der spanische Händler El Corte Inglés das Spiel für die Nintendo Switch. Genauer gesagt wird dabei die Fallout 4: Game of the Year Edition gelistet. Die Game of the Year-Edition umfasst alle Updates und alle bis dahin erschienenen DLCs des Spiels. Auch die Telltale-Spiele wurden vorher bei Händlern gelistet und es ist wahr geworden.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 71 Gäste