Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: Nintendo

Beitrag von Gurgelhals »

Uriel hat geschrieben:Gemäss mehrere Quellene sölls nur en WiiU Nachfolger sii und en 3DS Nachfolger chunnt no separat.
Das isch ziemlich sicher Marketing-Bullshit. Erstens sägeds das, will's de WiiU scho abgschriebe händ, vom 3DS über d'Wiehnacht aber doch no es paar Einheite wänd verchaufe. Und zweitens will im Weschte sich niemert meh gross für dezidierti Handheld und defür meh für stationäri Konsole intressiert (in OMGJAPAN isch es ja genau umgekehrt, chönnt mer drum guet vorstelle, dass sie de :Nintendo Schalter: det marketingmässig primär als Handheld positioniered :lol:). Bim Nintendo DS händs damals au gseit, dass er es "dritts Standbei" wird und de GBA nöd wird ersetze :arrow: OLOLOLOL!
Im Allgemeine findi ds Konzept interessant, halts aber für e schlechti Idee, uf en NVIDIA Chip Ds setze. Ich kenn ke einzige mobile NVidia Chip, wo nüd enttüschend gsi isch.
Das han ich zwar au scho ghört, aber isch s'Problem da nöd das gsi, dass Tegras in erster Linie bim Aforderigskatalog für Smartphones und Tablets nöd mit de üebliche SoCs vo Qualcomm, TI, etc. händ chöne mithalte? Oder anders gseit: Was hetted's susch sölle verbaue? Exotisches Eigegebaschtel à la 3DS mit dem komische PICA200-Grafikchern isch nöd würklich super. AMD hätt zur Ziit kei gschiidi CPU-Cores im Sortiment und ihri ARM-Sache sind au no nöd würklich spruchriif. Und jensiits vo AMD und Nvidia häsch eifach sofort s'Problem, dass du d'Technologie vo eme Undernähme beziehsch, wo nöd würklich explizit s'Gaming-Segmänt belieferet (de Faktor, dass Nvidia au bi de Entwicklertools ziemlich starch involviert isch, sött me wohl nöd underschätze und da würd näbed AMD susch wohl niemert chönne bzw. welle mithalte).

Stromverbruuch wird wahrschinlich nöd eso super si. Ussert sie verbaued 16nm (de letschti Tegra isch ja 20nm). Wär scho z'hoffe, isch aber wohl nöd garantiert; bim WiiU händs ja au no en 45nm-SoC verbaut, obwohl d'28nm-Node scho verfüegbar gsi isch. Das wüssed mer aber wahrschinlich ohnehin erst im März, wänn irgenden Freak das Ding mal usenand nimmt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Ritter der Mark
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 870
Registriert: 19 Apr 2004 11:31
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Ritter der Mark »

I find dr Nintendo Switch eifach au hinsichtlich em Design würklich sehr geil. Gseht ganz stylisch us. Und: Han scho lang keis Mario meh zockt. :panik:

EDIT: No nid amal erschiena und scho unglaublichi 150.- Prisnachlass bi microspot ;) (im Verglich zu wog)
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von LuiStyle »

Xinobrax2 hat geschrieben:
m.o.terra kaesi hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben: Di wichtigste Infos fehled imo no. D Akkulaufziit und de Priis. Wenns das beides nid verbocked wett ich degege.
ech biete au mit, es Bier :-)
aber de launch zälht ned, musch 12 mönet abearte.
am launch seklid eh all wie d'lemings id läde. dä chönntsch sogar rossbuddle verchaufe, wo nintendo droff stoht!
Fair...spötischtens bim Launch hemer aber alli Infos wo notwendig sind für es fundierts Urteil. Momentan isches eher Fanboys VS Rest oni konkreti Gründ :lol:
Es tönt ja eigentlich alles mega, aber Nintendo macht au en Rückschritt. Will frühner händ kids idä meiste fäll immer zwei games becho, eis für 3DS und no eis für Wii. Meh werdets nöd verkaufe, findet ihr das nöd au chli so? :oops:

Ich wirds kaufe kei frag perfekt für mich zur Arbeit gah und zocke und die hei au no zocke :1thumb:

Öpis bereitet mir no sorge, wie lang das gaht bis die erst Flashkarte ufem märt chunt! :roll:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von LuiStyle »

Ritter der Mark hat geschrieben:I find dr Nintendo Switch eifach au hinsichtlich em Design würklich sehr geil. Gseht ganz stylisch us. Und: Han scho lang keis Mario meh zockt. :panik:

EDIT: No nid amal erschiena und scho unglaublichi 150.- Prisnachlass bi microspot ;) (im Verglich zu wog)
Wo häsch das gseh?! Finds nöd :oops:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: Nintendo

Beitrag von Uriel »

Gurgelhals hat geschrieben: Das isch ziemlich sicher Marketing-Bullshit. Erstens sägeds das, will's de WiiU scho abgschriebe händ, vom 3DS über d'Wiehnacht aber doch no es paar Einheite wänd verchaufe. Und zweitens will im Weschte sich niemert meh gross für dezidierti Handheld und defür meh für stationäri Konsole intressiert (in OMGJAPAN isch es ja genau umgekehrt, chönnt mer drum guet vorstelle, dass sie de :Nintendo Schalter: det marketingmässig primär als Handheld positioniered :lol:). Bim Nintendo DS händs damals au gseit, dass er es "dritts Standbei" wird und de GBA nöd wird ersetze :arrow: OLOLOLOL!
Isches aber nüd en Unterschied, öb du als Firma seisch: «mir understützed 3 Plattforme» unds dir denn doch anderst überleisch, und em Fall jetzt?

Anderscht gseid: «Mir expandiered uf 3 Plattforme» isch doch e anderi Ussag als: «mir phaltet 2», oder? Ich halts ehrlich gseid für wahrschiinlich, dass die echt no en Nachfolger zum 3DS in Plaanig hend.

Wegm Tegra: grad bi der «Memory Bandwith» hesch z.B. en grosse Unterschied zu de jetzige Konsole (wen überraschts) und au en recht grosse Unterschied zu anderne mobile Chips (das hingege isch merkwürdig). Ich bin daher skeptisch, was die implizierti «eifachi Portierig» aagaht. Apropos: alli am hypere weg Unreal Engine 4 und we toll dr Support vo 3rd Party Entwickler wird sii. Ich erinnere da nur mal dra, dass dr WiiU eigentlich im Team Unity wer: nur we viel Ports het das letschtlich gee? Und we viel sind denn doch nur uf de PS4 und XBone erschiene (Looking at you, Kerbal Space Program)
Dr Tegra X1 hetti ds Bandwith Problem ja sölle löse, aber der isch, sowiit ich informiert bin, nur im Shield TV verbaut worde, wil ds Shield X1 Tablet ja nie erschiene isch.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Ritter der Mark
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 870
Registriert: 19 Apr 2004 11:31
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Ritter der Mark »

LuiStyle hat geschrieben:
Ritter der Mark hat geschrieben:I find dr Nintendo Switch eifach au hinsichtlich em Design würklich sehr geil. Gseht ganz stylisch us. Und: Han scho lang keis Mario meh zockt. :panik:

EDIT: No nid amal erschiena und scho unglaublichi 150.- Prisnachlass bi microspot ;) (im Verglich zu wog)
Wo häsch das gseh?! Finds nöd :oops:
Prisa sind ja sicher nonid definitiv. Bi WOG choschtet d Konsola ohni Game 499.- und bi MICROSPOT 349.-

http://www.microspot.ch/msp/de/gaming/s ... 001235190j" onclick="window.open(this.href);return false;
vs.
https://www.wog.ch/index.cfm/details/pr ... s-erwartet" onclick="window.open(this.href);return false;
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von geosnow »

geil. chaufi.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von mr.raw »

no es paar news:

Nintendo Switch unterstützt Unreal Engine 4 und Unity
Epic Games gibt bekannt, dass die Unreal Engine 4 kompatibel zur Nintendo Switch sein wird. Auch Unity Technologies bestätigen, dass ihre Unity Engine die Switch unterstützen wird.

Switch nicht abwärtskompatibel zu Wii U oder 3DS
Die Switch wird nicht abwärtskompatibel zu Disc-Medien und damit zur Wii U sein. Das hat Nintendo gegenüber der Famitsu bestätigt.

Laufen Spiele von Smart-Geräten auf Switch?
Nintendo hat diese Frage aber noch nicht beantworten wollen.
(ha nid ich so öppis aadüttet kha?)...zbs. d Pads, (die heisset jo jetzt Joy-Con ) khasch für Smartphone Games bruuche, so wie Mario Run zbs...

Switch-Station liefert TV-Bild und Strom, Mobil-Gerät ist Hauptkonsole
Das Hauptsystem ist das mobile Gerät mit dem LCD-Bildschirm, an dem sich die zwei Joy-Con-Controller - Joy-Con L und Joy-Con R - anbringen lassen. Die Hauptfunktion der Switch-Station ist die Ausgabe eines Signals für den Fernseher. Außerdem ist die Station für die Stromversorgung und das Aufladen des Akkus verantwortlich.
(ha i no dänggt, wo ich s Video es paar mol aaglueget han...isch nur e doking station für d Kabu für an TV. s Hauptgrät isch also s Tablet)

3 Stunden: Akku-Leistung der Switch nur durchschnittlich?
Der Akku der Switch soll angeblich nur von "durchschnittlicher" Qualität sein. Das schreibt die LetsPlayVideogames-Redakteurin Laura Kate Dale. . Eine Quelle bei Ubisoft nannte Dale gegenüber eine Akku-Laufzeit von maximal 3 Stunden. Nintendo hat sich hierzu nicht geäußert.
(ja, bravo) :roll:

Nintendo äußert sich nicht zu möglichem TouchScreen
Da alle Switch-Spiele aber auch am Fernseher spielbar sein müssen, während Switch in der Station liegt, soll dieser Multi-TouchScreen nur für Dinge wie Zeichnen oder Menüs sowie ganz bestimte Spiel (Mario Maker-Portierung) verwendet werden.
Der TouchScreen ist deshalb kein zentraler Bestandteil der meisten Spielmechaniken. Dale beruft sich bei diesen Angaben auf ihre Nintendo-interne Quelle.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Xinobrax2 »

mr.raw hat geschrieben:Nintendo Switch unterstützt Unreal Engine 4 und Unity
Epic Games gibt bekannt, dass die Unreal Engine 4 kompatibel zur Nintendo Switch sein wird. Auch Unity Technologies bestätigen, dass ihre Unity Engine die Switch unterstützen wird.
De Titel isch verchert ume ;)
Epic und Unity unterstützen Nintendo Switch

Du chasch die Engines au ufeme Toaster laufe la wenn sich bi Epic bzw. Unity öpert finde lat wo sich um d Portierig kümmeret. D Wii U isch am Afang au na vo beidne unterstüzt worde aber Epic het denn bald mal müese abspringe will sich d Entwicklig nüm glohnt het. D Ressource segid damals in Richtig VR verschobe worde was sich nachträglich au als guete Schritt erwise het. Ich gange mal devo us, dass bi de Engine Entwickler de Support uf Grund vo de Tegra Verwandschaft und de Nvidia Tools nüm soviel eigni Ressource wird verschlinge und drum quasi nebst Android chan entwicklet werde.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von siralos »

3 std. akku laufzeit und nach 2 jahren nur noch 1 std.?! :typej:

das staendige auf und entladen in der station foerdert zudem auch nicht gerade die lebenszeit eines akku's....ich warte da wohl lieber auf switch 2.0.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Xinobrax2 »

Hends de bi Ubisoft überhaupt scho d Consumer Version? D Akkulaufzit vom Dev Kit interessiert niemert...
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Gurgelhals »

Vieles vo dem, was momentan so Spec-mässig umeschwirrt isch basiert entweder uf frei verfüegbare Tegra-Specs oder uf dene vo de Tegra-Devkits, wo bi Nvidia chasch bstelle ( http://www.nvidia.com/object/jetson-tx1-dev-kit.html" onclick="window.open(this.href);return false; ). Sprich: Ussagechraft tendiert gäge null.

Guet möglich dass die erste (bzw. immer no aktuelle) Switch-Devkits de Eifachheit halber uf dene Nvidia-Kits basiered, aber was dänn effektiv im fertige Grät verbaut wird wüssed mer nöd. Allerdings hoff ich scho, dass sie öppis uf Tegra X2-Basis verbaued (sprich: Pascal-Core und vor allem 16nm Fertigungstechnik). De X1 isch ja eigentlich au scho rächt alt.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Herr Rossi »

siralos hat geschrieben:...das staendige auf und entladen in der station foerdert zudem auch nicht gerade die lebenszeit eines akku's...
kennsch ladeelektronik?

ich wird's wie bi de wii u mache und sobald verfüegbar e drittherschteller Akku mit höcherer Kapazität verboue
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Bejita »

Aber um ehrlech z si, isches im Ändeffekt eifach e ir Leistig liecht verbesserti Wii U, wome its ou cha mitnä, die ganze 3rd Party verspräche gäbe si immer, und es wird wieder so cho das sich d Verchöif für d 3rd partys uf dr Switch nid wärde Lohne, ämu vo Afang ah nid, und so wirds de öbe wieder s gliche Szenario gä wie mit em Wii U.
D Idee isch nid würklech neu, und ou nid huere Inovativ, d Technik isch gloub scho extrem veraltet ( ok wird ou bir Pro ou dr fau si, aber nid grad so extrem )
I cha Nintendo guet verstah wei si Zelda ou grad ufe Switch bringe, so hei si sicher es paar millione verchoufti Grät me am Afang, aber när?
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von siralos »

Herr Rossi hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:...das staendige auf und entladen in der station foerdert zudem auch nicht gerade die lebenszeit eines akku's...
kennsch ladeelektronik?
was meinst du damit, dass die intelligenten akku/ladesysteme nicht mehr weiter laden wenn der akku voll ist?

die ganze mechanik mit dem ab und an pluggen der pads find ich ja in der theorie supr, praktisch werden da aber garantiert viele pads putt gehen. nen 2ten pro pad wird da wohl unumgaenglich sein. :mrgreen:
Zuletzt geändert von siralos am 22 Okt 2016 11:54, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Herr Rossi »

siralos hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:...das staendige auf und entladen in der station foerdert zudem auch nicht gerade die lebenszeit eines akku's...
kennsch ladeelektronik?
was meinst du damit, dass die intelligenten akku/ladesysteme nicht mehr weiter laden wenn der akku voll ist?
Genau das. Bi Lithium Ione Akkus gits kei Memory Effekt, d Ladeelektronik sänkt d Ladespannig ab plusminus 80% Kapazität stetig.
Wenn de Akku voll isch fliesst kei Strom meh i Akku. Am beschte de Akku wider uflade wenn er 25-75% glade isch, denn hebt er am längschte.
Mer sett sone Akku au nid ganz la entlade, wobi hützutags sinds eh miteme Schutz gäge Tüfeentladig usgschtattet, vo dem her; wayne.
Aber je me Ladezykle, desto schneller ischer futsch. Isch und blibt vorläufig no Verbruchsmaterial :?
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von PlanetHarrieR »

siralos hat geschrieben:3 std. akku laufzeit und nach 2 jahren nur noch 1 std.?! :typej:

das staendige auf und entladen in der station foerdert zudem auch nicht gerade die lebenszeit eines akku's....ich warte da wohl lieber auf switch 2.0.
hoffentlich mit einfach wechselbarem akku, dann wäre das ja kein problem. sollte bei dem eher klobigen formfaktor ja kein problem sein, eine akkuklappe am rand des gehäuses unterzubringen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Herr Rossi »

Ich fänds no interessant zwüsse öbs en Region Lock git oder nid
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3743
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von siralos »

PlanetHarrieR hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:3 std. akku laufzeit und nach 2 jahren nur noch 1 std.?! :typej:

das staendige auf und entladen in der station foerdert zudem auch nicht gerade die lebenszeit eines akku's....ich warte da wohl lieber auf switch 2.0.
hoffentlich mit einfach wechselbarem akku, dann wäre das ja kein problem. sollte bei dem eher klobigen formfaktor ja kein problem sein, eine akkuklappe am rand des gehäuses unterzubringen.
das waere supr, wie bei ne cam wo man 2 akku's hat. :!:

btw. die joy pads oder wie die auch heissen, die brauchen ja im prinzip auch strom wenn man sie als mini pads gebrauchen will. denke mal dass die akku's im pad integriert sind und somit im docking station mitsamt dem tablet aufgeladen wird.
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Astroboy »

Wenn sie das mit dr Controller-Verbindig undm Akku härebringe, de fingi das sowas vo es sensationell geils Grät. I hoffe es chunnt mau wieder es Fire Emblem fürne Konsole, woni när de ou bim Pendle cha spile :sabber:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von mr.raw »

Herr Rossi hat geschrieben:Ich fänds no interessant zwüsse öbs en Region Lock git oder nid
Lutt aktuelle Datene.... Jo
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Gurgelhals »

Gemäss dene Leaks und Grücht da (--> http://letsplayvideogames.com/2016/10/a ... -and-info/" onclick="window.open(this.href);return false; ) wo sich bisher als die zueverlässigschti Quelle erwiese hätt, wird de Switch region free. Wär ja eigentlich au z'erwarte, aber anderersiits isch es Nintendo, drum würds mich überhaupt nöd überrasche, wänn sie da im allerletschte Moment no en Region Lock ibaued :?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von Xinobrax2 »

S Problem isch halt, dass sich alli Leaks wo sich als echt erwise hend uf d Dev Kits beziend...im Moment isch no gar nüt sicher.
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7450
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"

Beitrag von m.o.terra kaesi »

wie söll das go, dass esones grät söll A) einigermasse portabli ahspröch äne bringe (also id nöchi vo akkus vo 3DS cho) ond B) vo de leischtig einigermasse a current-gen änecho?
en eier legende wollmilchsau aso!

es cha ned go ohni dass die eint oder ander konsumentegroppe enttüscht werd. ech wette bereits 2 bier, dass en flopp wird.
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] und 47 Gäste