Nintendo goes mobile

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Gurgelhals
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Gurgelhals »

Shadow hat geschrieben:Nintendo macht selber kei games, sie gebed nur characters frei demit die partnerfirma demit games mache chan oder? Somit iwata = true
Doch, sie entwickled die Sache sälber, de Partner übernimmt primär Infrastruktur, Vertrieb, usw. :?

De Plan isch wohl de, dass sie via mobile wännd e neui Chundschaft afixe, wo idealerwiis drufabe dänn e richigi Nintendo-Konsole bzw. en Handheld chauft. Falsch isch das im Grund gno ja nöd bzw. müends i dem Bereich irgendwie öppis mache. Offebar isch es ja inzwüsche so, dass neui und speziell jüngeri Chunde (= immer no die wichtigschti Zielgruppe vo Nintendo) neuerdings primär via Tablet/Smartphone-Schrott s'erschte mal mit Videospieli in Berüehrig chömed. Langfrischtig isch das es Problem, will die aktuelli Nintendo-Chundschaft immer älter wird (d.h. die, wo nöd zletscht us dem Grund gern NIntendo-Spieli spieled, will sie halt ebe als Chind mit Nintendo gross worde sind) ohni dass da jüngere Nachschub chunnt (will de Nachwuchs hützutags ja ebe nüme mit Nintendo gross wird, will er stattdesse nume no Abfallspieli uf em Handy und em Tablet spielt).

Wänn me dänn no bedänkt, dass s'klassische Konsole- & Handheld-Segmänt wäge de Smartphone-Konkurrenz kein Wachstumsmärt meh isch (bzw. grad im Bereich vo de Handhelds sogar schrumpft) und gliichzitig aber d'Entwickligschoschte wiiterhin stiiged, isch es scho klar, dass Nintendo da öppis mache mues. Susch bestaht ihri Chundschaft irgendwänn dänn nume no us ere immer chlinner wärdende Gruppe vo läbeslange Nintendo-Fans im Pensionsalter :lol:

Anderersiits bestaht natürlich scho d'Gfahr, dass das mit em "Afixe für e richtigi Nintendo-Konsole bzw. en Handheld" nöd funktioniert und/oder die eigene Franchise dur de ganzi Free to Play-Grümpel empfindlich verwässeret wärded. Mal luege, öb's die Gratwanderig irgendwie anebringed.
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Xinobrax2 »

Weli Entwickligschöschte stiged? Für d Hardware? Software? Gits da Zahle dezue?
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Gurgelhals
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Gurgelhals »

Xinobrax2 hat geschrieben:Weli Entwickligschöschte stiged? Für d Hardware? Software? Gits da Zahle dezue?
Spielentwicklig. D'Entwicklig vo eme AAA-Titel für aktuelli Konsole choschtet hützutags massiv meh als vor 10, 15 Jahr und es gseht nöd dena us, als würd sich die Tendenz in absehbarer Ziit entweder verlangsame oder sogar umchehre (drum hätt's während de letschte Generation ja au so viel Studios und sogar de einti oder anderi grossi Publisher glupft: Inzwüsche gnüeged ein, zwei Flops und du chasch de Lade dicht mache). Zahle han ich grad nöd zur Hand, aber es vergaht ja praktisch kei Wuche ohni dass irgendwo en Artikel erschiint, wo sich öpper grossi Sorge über die explodierende Entwickligs- & Marketingbudgets macht.

Nintendo fallt zwar au da echli us em Rahme, will sie ihri Entwickligsbudgets afaik nöd überstrapaziered (indem sie under anderem bi dem ganze "cinematic production values"-Schiisdräck nöd mitmached) und sie ihri Spieli über en längere Ziitruum als nume grad i de erschte drü Wuche nach Release chönd erfolgriich zum Vollpriis verchaufe. Nintendo macht ja bi de eigene Spieli oft über mehreri Jahr kei Priisabschläg und trotzdem verchaufed sie sich wiiterhin guet (da wäred mer wieder bi de sorgfältige Pfläg vo de eigene Franchise). Langfrischtig wird das wohl rächt iischänke, wänn me mal vergliicht mit em durchschnittliche AAA-Titel, wo's nach eme halbe Jahr für 9.95 uf Steam gitt. Trotzdem hätt grad au de Iwata scho mehrmals erwähnt, dass au bi ihne d'Entwickligschoschte vom Wächsel uf HD starch gstiege sind und zwar um einiges meh, als sie erwartet händ.
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Xinobrax2 »

Uf de andere Site isch d Entwicklig vomene Spiel no nie so eifach gsi wie hüt. Im schlimmschte Fall gönd halt di grosse Studios kaputt...mit dem chenti lebe.
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von PlanetHarrieR »

Xinobrax2 hat geschrieben:Isch doch gar nid mal so dumm...damals zu CD-i Ziite het das au prima funktioniert :idea:
:lol:

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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von PlanetHarrieR »

Gurgelhals hat geschrieben:
Shadow hat geschrieben:Nintendo macht selber kei games, sie gebed nur characters frei demit die partnerfirma demit games mache chan oder? Somit iwata = true
Doch, sie entwickled die Sache sälber, de Partner übernimmt primär Infrastruktur, Vertrieb, usw. :?

De Plan isch wohl de, dass sie via mobile wännd e neui Chundschaft afixe, wo idealerwiis drufabe dänn e richigi Nintendo-Konsole bzw. en Handheld chauft. Falsch isch das im Grund gno ja nöd bzw. müends i dem Bereich irgendwie öppis mache. Offebar isch es ja inzwüsche so, dass neui und speziell jüngeri Chunde (= immer no die wichtigschti Zielgruppe vo Nintendo) neuerdings primär via Tablet/Smartphone-Schrott s'erschte mal mit Videospieli in Berüehrig chömed. Langfrischtig isch das es Problem, will die aktuelli Nintendo-Chundschaft immer älter wird (d.h. die, wo nöd zletscht us dem Grund gern NIntendo-Spieli spieled, will sie halt ebe als Chind mit Nintendo gross worde sind) ohni dass da jüngere Nachschub chunnt (will de Nachwuchs hützutags ja ebe nüme mit Nintendo gross wird, will er stattdesse nume no Abfallspieli uf em Handy und em Tablet spielt).
Ist schon was dran. In den letzten Wochen habe ich in der U-Bahn insgesamt fünf Schüler auf nem Samsung-Handy spielen gesehen und null auf 3DS oder Vita.
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von PlanetHarrieR »

Das aktuelle Mario vs. Donkey Kong wirkt übrigens jetzt schon fast wie ein Handy-Spiel :/
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von geosnow »

Xinobrax2 hat geschrieben:Uf de andere Site isch d Entwicklig vomene Spiel no nie so eifach gsi wie hüt. Im schlimmschte Fall gönd halt di grosse Studios kaputt...mit dem chenti lebe.
eifach isches scho vor 15 jahr gxi, aber es schön animierts gsicht mit 100 verschiedene usdrückt zmodeln, isch damals wiä au hüt nöd so schnell us em ärmel zauberet. für das bruchsch eifach en fähige zeichner.

nintendo hät niä es shen mue usebracht. ihne isch scho vo afang ztür gxi.

es paar autolis sind natürlich in es paar minute annezauberet.
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Xinobrax2 »

Animatione werded idR nüme zeichnet...für das gits Motion-Tracking. Für de Körper und au für s Gsicht. Funktioniert mitere normale Webcam....denn nochli nakorrigiere und fertig. Die Basics sind hütsotags eigentlich alli automatisiert. Mag si, dass Nintendo nach wie vor eher traditionell arbeited...aber bi Ubisoft und EA gits das zimlich sicher nüme.

Und vowege eifach, ich mag mi no a mini erschte Versüech erinnere. Das isch e simpli Demo für de Game Boy Advance gsi und ich han si mit fucking Assembler müese schribe. D SDKs vo Nintendo hend sich damals nur di grosse Studios chöne leiste...und hüt hesch als Indie d Wahl zwüschet mehrere gratis Engines uf AAA Level.

Was aber nach wie vor sautür isch sind dynamischi Abläuf....Open World Games mit hunderte vo Dialög und mögliche Quests. Das het denn aber fasch scho me mitere Filmproduktion als mit klassischer Spielentwicklig z tue...

Nintendo umgat das alles relativ schlau. D Charaktere blibed alli im Comic-Stil, Dialög werded, wenn überhaupt, als Text iblendet, dynamischi Abläuf löds eifach weg und alles isch scripted vo A bis Z. Drum ghöreds wohl nach wie vor zu beste....
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 22 Mär 2015 20:04, insgesamt 1-mal geändert.
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von geosnow »

levels und scripts mit de unreal engine sind scho vor 15 jahr nöd mega schwer gxi. motion tracking etc häts scho damals gäh. vor 25 jahr isches ander gxi.

aber ziit bruchts glich, wiä du seisch. und das isch tür.
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Xinobrax2 »

Schoso...de Unterschied isch nur, dass die Sache vor 10 Jahr no sautür gsi sind...nid mal Unreal hets damals gratis gä und für s Tracking heschder son Peinliche Azug mit Spezialkameras müese chaufe. 3D Software het grad nomal es paar Tusiger koschted und d Hardware demits überhaupt lauft ebefalls.

Hüt aber het jede di notwendige Werkzüg für en AAA Titel im heimische Rechner, gratis. Da fehlt würklich nur no d Ziit...

Ich verstande ja, dass d Chöschte vomene GTA, Skyrim und Assassins Creed id Höchi schüssed aber i de Branche als ganzes heti eher demit grechnet dass d Priise i de letschte paar Jahr massiv gsunke sind :/
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von geosnow »

guet. d branche jammert uf sehr hochem niveau. chli wiä d pharmafirme und banke.
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Xinobrax2 »

Es gat los :panik:

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http://www.androidauthority.com/pokemon ... re-638653/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gits gratis im Play Store: https://play.google.com/store/apps/deta ... n.poketoru" onclick="window.open(this.href);return false;
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Herr Rossi »

:sleepy:
d Jukebox hends scho sit 2 Mönet im Play Store und niemert interessierts
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Gurgelhals »

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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von LuiStyle »

Xinobrax2 hat geschrieben:Es gat los :panik:

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Gits das au für IOS? :oops: :vortex:
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Goran »

Game-News: Angeblicher Nintendo-NX-Leak bringt Infos zu Hardware, Spielen und Online-Services

Auf der italienischen Seite nintendon.it ist ein Bericht aufgetaucht, der massig Informationen zu Nintendos nächster Konsole NX liefert. Bestätigt sind die Behauptungen nicht, machen aber einen plausiblen Eindruck.
Die Informationen stammen vom März 2015 mit ein paar Updates vom Juni und Juli.
NX ist eine Plattform, die nicht an ein einziges Gerät gebunden ist.
Die Wii U wird dank starker Software-Verkäufe (Splatoon) 2016 noch die Hauptkonsole sein.
Der 3DS ist ein bisschen alt und Nintendo plant, ihn zu ersetzen. Einige Spiele werden noch auf der Plattform erscheinen, doch große Projekte werden auf die mobile NX-Plattform gebracht.
Nintendos Plan mit NX ist es, eine Plattform zu schaffen, mit der Software einfach für mehrere Geräte (Heimkonsole, Handheld, Smartphone, Tablets) entwickelt werden kann. Es wird ein großes Portfolio für mehrere Systeme geben mit Cross-Buy, Cross-Save und Cross-Play geben – ähnlich Microsofts Ansatz mit der Xbox One und Windows 10. Jede Plattform wird auch eigene exklusive Spiele erhalten.
Die NNID ist an die einzelnen Geräte gebunden, erlaubt aber den Austausch von Informationen (Freundeslisten, Inhalte, lokale Koop-Spiele, etc.). Das neue Mitgliedssystem (der Club Nintendo-Nachfolger) soll auch neue Belohnungen bringen.
Der Handheld soll im Frühjahr 2016 vorgestellt werden und Ende des Jahres oder spätestens im Frühjahr 2017 erscheinen. Die Hardware soll potenter als die der PS Vita sein mit einer Auflösung von 540p und der Option auf 720p, sofern die Produktionskosten bis dahin sinken. Abwärtskompatibilität mit dem 3DS soll problematisch sein.
Der Wii-U-Nachfolger hat kein optisches Laufwerk, es kann jedoch optional dazugekauft werden. Die Heimkonsole wird mit dem Handheld (nicht verpflichtend) kommunizieren und Daten synchronisieren. Die Hardware selbst soll nahe an der Konkurrenz PS4 und Xbox One liegen, wurde aber noch nicht in Stein gemeißelt. Cross-Play-Titel werden auf der Konsole besser aussehen.
Nintendo konzentriert sich stark auf ein Anti-Piraterie-System.
Ein großer Fokus wird auch das Betriebssystem. Es wurden ehemalige Mitarbeiter von Google (Android) angeheuert, die mit Leuten zusammenarbeiten, die auch am GameCube und der Wii U arbeiteten. Optimierte Versionen des Betriebssystems mit spezifischen Features sollen auf allen Plattformen verfügbar sein. Updates werden gleichzeitig ausgerollt, ein weiterer Fokus soll die Schnelligkeit des Systems sein.
Die Heimkonsole und der Handheld werden eine Off-TV-Streaming-Lösung ähnlich dem Wii U GamePad bieten. Über WiiMote-Kompatibilität wird nachgedacht. Auch ein externes Laufwerk für die Heimkonsole ist im Gespräch. Über Abwärtskompatibilität für im eShop gekaufte Titel wird beraten.
Der Handheld wird einen eigenen internen Speicher haben, der erweitert werden kann.
Die Online-Infrastruktur wird komplett überarbeitet, erfolgreiche Services wie MiiVerse aber beibehalten und erweitert.
Voice-Chat und Nutzer-Interaktionen werden ebenfalls unter die Lupe genommen, hier kommt es aber auf das Alter der Nutzer an, um jüngere Spieler zu schützen.
Die Heimkonsole wird etwa sechs bis 12 Monate nach dem Handheld auf den Markt kommen.
Nintendo ist an Dritthersteller auf der E3 herangetreten. Capcom, Square-Enix, Ubisoft und Electronic Arts haben bereits Devkits. Ableger oder Hauptteile von Dragon Quest, Final Fantasy, Sonic, F-Zero und Metroid befinden sich in Entwicklung. Zelda ist derzeit ein Wii-U-Titel wegen der hohen Entwicklungskosten, hier kann sich die Situation jedoch ändern.
Die Preise werden mit 200-300 Euro niedrig angesiedelt sein, über ein Bundle mit Konsole und Handheld um nicht mehr als 500 Euro wird nachgedacht.
Viele dieser Dinge werden in kommenden Nintendo Directs besprochen, die in jedem Markt einen anderen Moderator haben, wenn Nintendo bis Oktober keinen neuen CEO findet.
Ein neues 3D-Mario wird zusammen mit einem Zelda-Trailer gezeigt. Die Retro Studios haben ihr neues Projekt auf die NX verlegt und stellen es in frühestens in zehn bis 18 Monaten vor.
Partnerschaften mit Smartphone-Herstellern werden angedacht, um Anwendungen wie MiiVerse oder die Möglichkeit, Spiele per Handy zu kaufen, zu realisieren. Einige dieser Features sollen bis März 2016 verfügbar sein.

Quelle:

http://mag.shock2.info/nintendo-nx-leak ... -services/" onclick="window.open(this.href);return false;


Was meined ihr zu dene Grücht?
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von mr.raw »

falls würklich eso dzuekunft setti ussgseh...denn find ich...isch das de richtig schritt.

interessant, dass Square und EA a Board sinn!
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von evo »

Egal wied zuekunft usgseht, nintendo isch geil
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von Shadow »

also en WiiU 2 mit Spieli au uf Telifön und Täblett spielbar. The LOL.

nöd mal 720p garantiert und d'qualität mit PS4 etc vergliche.

Nintendo muess jetzt mal Chole vürenäh und en mal i en fetti hardware investiere. und Features logo. Aber Features nützed nix wenn d'Hauptkonsole nöd au nur anähernd gnueg Pfupf hät. Punkt.
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von LuiStyle »

^^ blablabla :lol:
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von mr.raw »

so, die erschte News sinn duss:
Erste Smartphone-App namens “Miitomo” vorgestellt

Nintendo hat diese Nacht im Rahmen eines Investorentreffens ihre erste Smartphone-App vorgestellt, welche zusammen mit :DeNA in Entwicklung ist. Die App hört auf den Namen Miitomo und erinnert vom Aufbau und der Präsentation sehr an das Nintendo 3DS Spiel Tomodachi Life.

Die Hauptfigur in Miitomo seid ihr, deshalb muss zunächst ein eigenes Mii für diese Anwendung kreiert werden. Ob man seinen vorhandenen Mii von Wii U oder Nintendo 3DS mithilfe der Nintendo Network ID importieren kann, ist derzeit noch nicht bekannt.

Das Mii stellt euch die verschiedensten Fragen und kommuniziert eure Antworten mit euren Freunden, welche diese App ebenfalls auf ihrem Smartphone oder Tablet nutzen. Das hilft schüchternen Menschen mehr aus sich heraus zu kommen
( :groel: und näbedra mache sie nacktselfies???!!! :groel: ) und ihr könnt vielleicht Dinge über eure Freunde erfahren, die sie euch persönlich nicht erzählt hätten.

Miitomo wird eine Free-to-Play App – bietet also vermutlich käuflich zu erwerbende Kleidung und ähnliches für euren Mii – und wurde auf März 2016 verschoben, da Nintendo die App ausreichend gut bewerben möchte. Nintendo möchte darüber hinaus bis Ende 2017 insgesamt fünf Smartphone-Spiele veröffentlichen, welche dann allerdings kostenpflichtig werden.
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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von thaeye »

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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von LuiStyle »

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Re: Nintendo goes mobile

Beitrag von PlanetHarrieR »

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