Legend of Zelda: Breath of the Wild

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25574
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von damian »

Hihi, ich spiel gad TP ufem Gamecube und zwar zum erste mal ^^
Bin scho i dä helfti und han alli schattekristall gfunde.
D'grafik findi au nöd so dä hit. Texturarm, matschig und kontrastarm. Alles isch so, au d'dungeons. Und überhaupt isch di ganz wält so läär.
Aber sust äs guets zelda, sehr aagnehme schwierigkeitsgrad...

s'skyward sword gseht würkli eifach wälte besser us, und s'majopras mask isch wälte interessanter vom gameplay. aber es isch guet.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von evo »

es het sich aber au scho bim release komisch agfühlt findi. die unerreichbar grosse erwartige (weisch no?), denn t wii portierig wo sich natürlich ahbotte het aber gliich chli unwohls gfühl hinterlo het.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von zwirrlibatz »

Ich han TP vo afang vo a-z super gfunde. Das chan ich nödmal vom MM säge, wo bis hüt mis fave isch. Das hett denn im erschte momänt halt gäg s'OoT müesse bestah. TP macht die sosolala grafik mit em super design wett: Die schatteviecher, ihri portal, d'schattewält überhaupt mit dene viereggige rauchpartikel, die dissonant experimentell musig und sowieso d'midna und ebe die grossartige dunschens.

SS isch en chrampf gsi, eigetli nume duregspielt us prinzip. Ei einzigi stell han ich super gfunde, wo me im überfluetet wald muess d'note zämesueche. Im gsamte isch es viel z'lieblich und z'brav.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:Ich han TP vo afang vo a-z super gfunde.
Das. Damals hani d Wii Version gspillt. Das isch schowider so lang her dasmer d Cube Version jetzt wie neu vorchunt :-D
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von Supersonic »

@Gurgelhals
Skyward Sword isch Monet all over the place!

Und ich weiss nöd woher de hate chunnt. Ich han SS warschinlic s'geilste sid Wind Waker, vilicht sogar sit MM gfunde.
Also uuf de grosse Konsole.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von zwirrlibatz »

ich nix hate, mir hetts eifach am wenigschte vo allne zeldas gfalle. eis muess es ja sii.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von evo »

isch doch widereimol mehr dr bewiis dasses bi videospiel kei onbejtivi meinig resp. en wärtigkeits reiefolg ka geh. halbs dutzend usgwisnig videospiel kenner und liebhaber und jede findet e anders guet/besser
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von zwirrlibatz »

objektivität isch müglich wemmes vom eigne gfalle chan tränne. mir hett s'SS am wenigschte gfalle, dh nöd dass ichs deswäge als s'schlächtischt dörf bezeichne.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von evo »

i glaub nitmol denn isch objektivität möglich.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von Supersonic »

Kompletti Objektivität isch en Mythos.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25574
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von damian »

Supersonic hat geschrieben:Kompletti Objektivität isch en Mythos.
:!:
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von evo »

wenn das doch nur alli so gsächte denn wär unsere planet einiges fridlicher :lol:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von Gurgelhals »

bescht bim TP fuchtle isch wemme vom ross im volle galopp obe abe kämpft. heyaaa zack!
S'Fuchtle isch no meh oder weniger gange. Was nöd gange isch, isch s'Stäche und de Shield Bash mit em Nunchuk. Viel z'unpräzis und entsprächend tumm, will me's bi gwüsse Gägner eifach brucht hätt. Chunnt dezue, dass d'Cube-Version nöd a de Vertikale gspieglet isch und d'Hyrule-Geographie drum wieder stimmt (wichtig!) und de Link au wie sich's ghört wieder Linkshänder isch (no wichtiger!). Und uf em Dolphin gitt's au en Hack, wo'd bi de Cube-Version, wo standardmässig nume 4:3 isch, de 16:9-Modus chasch aktiviere. Die definitiv Version vom Twilight Princess :!:
SS isch en chrampf gsi, eigetli nume duregspielt us prinzip. Ei einzigi stell han ich super gfunde, wo me im überfluetet wald muess d'note zämesueche.
Rolf, das isch genau die Stell, wo eigentlich so ziemlich alli total hassed. Chunnt susch garantiert a erschter oder zweiter Stell wänn öpper über s'Skyward Sword tuet motze :lol: :-D

Bim Skyward Sword find ich eifach verruckt, wie viel Ideeä i dem Spiel stecked. All die neue Items, wo's vorher no i keim Zelda gä hätt. Oder s'Sandschiff mit de Ziitverzerrigs-Blase. Verruckt! :shock: Und d'Schuehschnäbel. Undundund. Defür hätt's kei klassischi Oberwält, was dänn mir wieder nöd so passt hätt, will mich am Zelda d'Abschnitt i de Oberwält eigentlich immer mehr interessiered als die einzelne Dungeons. Drum bini au gspalte bim Twilight Princess: Hätt zwar e Oberwält, aber sie isch läär und langwiilig. Und drum isch inzwüsche wohl de Majora min Favorit, will d'Dungeons det nume d'Biilag sind. Spontan würd ich säge: Majora > Ocarina > Twilight == Skyward > Wind Waker.
isch doch widereimol mehr dr bewiis dasses bi videospiel kei onbejtivi meinig resp. en wärtigkeits reiefolg ka geh. halbs dutzend usgwisnig videospiel kenner und liebhaber und jede findet e anders guet/besser
Mir diskutiered da ja au s'Äquivalent vo de Frag, welles Pink Floyd oder Led Zeppelin-Album s'beschte isch, d.h. mir reded da effektiv über es ganz engs Spektrum uf eme Qualitätsniveau so zwüschet Schuelnote 5.5 und 6, wo's nume no um fiinschti Nuance gaht. Logisch chan me da nüme würklich es allgemeingültigs Urteil fälle. Wänn mer jetzt aber drüber diskutiere würded, öb Zelda oder Assassin's Creed die besser Spielserie wär, dänn wär s'Spektrum hingäge so breit, dass es allgemeingültigs Urteil überhaupt keis Problem isch.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von zwirrlibatz »

evo hat geschrieben:i glaub nitmol denn isch objektivität möglich.
Sie isch möglich. Usenandersetzig, Fachwüsse und e Urteilsfähigkeit unabhängig vom eignem Gfalle und das alles mit viel Erfahrig ergitt Objektivität. Es gitt tatsächli Lüüt wo wiiter chönd (und wänd) urteile als "das findi guet und säb scheisse". De Begriff Objektivität wird wie de Begriff Gschmackssach oft falsch bruucht. "Es isch alles Gschmackssach" isch totale Blödsinn. Es isch Gschmackssach, öb me lieber FPS, Tschuttispieli oder RPG spielt, aber i de Genre laht sich objektiv Besseres vo Schlechterem benänne. Ich würd meine, ich chan innerhalb vo de Gitarremusig objektiv und qualitativ beurteile, aber niemals bi Hiphop, Techno oder Klassik will ich mich demit gschmackeshalber weniger bis gar nöd befasst han. Konsequänterwiis halt ich au keis Genre us Prinzip für besser als es anders.
Gurgelhals hat geschrieben:S'Fuchtle isch no meh oder weniger gange. Was nöd gange isch, isch s'Stäche und de Shield Bash mit em Nunchuk. Viel z'unpräzis und entsprächend tumm, will me's bi gwüsse Gägner eifach brucht hätt. Chunnt dezue, dass d'Cube-Version nöd a de Vertikale gspieglet isch und d'Hyrule-Geographie drum wieder stimmt (wichtig!) und de Link au wie sich's ghört wieder Linkshänder isch (no wichtiger!). Und uf em Dolphin gitt's au en Hack, wo'd bi de Cube-Version, wo standardmässig nume 4:3 isch, de 16:9-Modus chasch aktiviere. Die definitiv Version vom Twilight Princess :!:
Du bisch Linkshänder, ein linksghänderete Link chönnt ich natürlich au nöd fochtle. :mrgreen: D'Nunchuckaktion isch abgfalle, wahr. Bi mim Dolphin (4.0) lauft de TP nöd guet. Langsam und de Sound spinnt....
Rolf, das isch genau die Stell, wo eigentlich so ziemlich alli total hassed. Chunnt susch garantiert a erschter oder zweiter Stell wänn öpper über s'Skyward Sword tuet motze :lol: :-D
Es isch en Abwächslig gsi und ich han grad vor dere Stell au e extrem langi Pause gmacht gha. Wohl deswäge agnähm überrascht gsi. Es hett au e friedlichi Schönheit gha, umeplansche im Wald.
Bim Skyward Sword find ich eifach verruckt, wie viel Ideeä i dem Spiel stecked. All die neue Items, wo's vorher no i keim Zelda gä hätt. Oder s'Sandschiff mit de Ziitverzerrigs-Blase. Verruckt! :shock: Und d'Schuehschnäbel. Undundund.
Ich cha mich a weni grandioses erinnere. :? Grad s'Sandschiff, det isch e Lääri gsi. Ich han e ganzi Subwält erwartet und dänn chunnt nume das. Und dä Minelevel mit däm ständige Umschalte mit somne Kristall, das hett hübsch usgseh, aber es susch unspektakulärs Level dur die Puzzlereie i d'Längi zoge. Und s'Flüüge HASS, und die zentral Sphäre bzw s'Dethiicho HASS und die wiederholende Böss. Nö, isch nüt gsi für mich aber ich erwarte au nöd, dass mir jedes Zelda gliich gfalle chan, wenn - was ich ja super finde - jedes immer wieder anders isch.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
LeviathanX
Administrator
Administrator
Beiträge: 11673
Registriert: 26 Apr 2002 14:08
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von LeviathanX »

Ich han kei Probleme und bin auch Linkshänder... Mich hat beim Skywards Swords eigentlich nur gestört, dass im unpassendsten Moment der Controller nachkalibriert werden musste. Sonst war die Steuerung ganz gut, an manchen Stellen aber wurde, meiner Meinung nach, einfach zu sehr Präzesion gefordert; finaler Boss z.B.

Ansonsten, Rätsel waren recht einfach, im Vergleich zu TP, MM aber längst nicht so einfach wie z.B. ST und PH

Eigentlich kann man eigentlich kaum 100% von nem Zelda enttäuscht sein.. Es ist doch im Grunde immer etwas drinne, das selbst die größte Meckerliese anspricht/überzeugt. :)
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14753
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von evo »

i glaub bim skyward häns absichtlich möglichst viel elemänt us de bestohende zeldas gno und das kombiniert (natürlich au mit viel neuem). so als summary zum 25. geburtstag.

so die "epicness" und zitreis usem OOT. oder au t story wo chronologisch möglichst früe ahsetzt und das ganze zelda ding vo afang ah verzelle zversuecht, isch jo bim oot siner zit au biz so gsi.

das ganze sidequeste womer meist in dr "hauptstadt" macht, au mit tag/nacht quests -> MM

e rots gfährt mit welem me e nit ganz zämmehängendi wält bereist -> WW

dr Windfisch usem Links Awakening

...
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22624
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von Reinforced »

april april

http://www.alcom.ch/index.php?hm=suche& ... of-Time-HD" onclick="window.open(this.href);return false;
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von Xinobrax2 »

Isch doch nur en billige Legend of Pitsch abklatsch...
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2714
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von LuiStyle »

Ich wots jetzt has bstellt!!! :panik: :vortex:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von zwirrlibatz »

I speeled my drink!
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2714
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von LuiStyle »

Huere geil :sabber: :1thumb:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von Herr Rossi »

Genau mi Typ Frau
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von Xinobrax2 »

Nintendo also said that, though had originally planned to show what has been nicknamed Zelda U, Shigeru Miyamoto, the director of the game, stated that because they wanted to concentrate on developing the game, it would unfortunately not be shown at E3 2015.
http://www.ign.com/wikis/e3/Nintendo_at_E3_2015" onclick="window.open(this.href);return false;

Bitte was? :damn:

Si reded a de E3 nid über s Zelda...au nid über d Smartphone Games...und au nid über NX...und au nid über s "Quality of Life" Programm. What the fuck? Macheds e ganzi Show für s Star Fox oder was?
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von Herr Rossi »

Dass es ade E3 nid zgseh isch hends ja scho im März kommuniziert
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Legend of Zelda WIIU

Beitrag von Xinobrax2 »

Herr Rossi hat geschrieben:Dass es ade E3 nid zgseh isch hends ja scho im März kommuniziert
W00t? Do hends doch nur gseit dases uf 2016 verschobe wird...
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 70 Gäste