Dragon Age Inquisition

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3789
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von siralos »

BrainBug hat geschrieben:kotor2 war von obsidian :idea: und ziemlich super.
ja stimmt, habs wieder mal verwechselt.....ich fands eher maessig, aber alles andere was nach bg2 kam war auch eher lau gewesen. origins fand ich etwas zu steril, hat zwar recht geniale quest drinnen die zt. sogar noch besser waren als aus bg, aber zu mehr als 1 mal durchspielen konnte es mich nicht ueberzeugen.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Moff »

origins hani super gfunde. isch ja au mal wieder s pc fokussierts spiel gsi nach kotor, jade empire und mass effect, aber leider sind dragn age sequels wieder konsole fokussiert, schad.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3789
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von siralos »

Moff hat geschrieben:origins hani super gfunde. isch ja au mal wieder s pc fokussierts spiel gsi nach kotor, jade empire und mass effect, aber leider sind dragn age sequels wieder konsole fokussiert, schad.
story und sidequest fand ich recht erfrischend, vor allem das einte dlc mit der grey wardens festung ist ganz genial. es ist und war auch klar gewesen dass die entwickler den fokus mehr auf die konsolen legen, da es dort auch mehr zu holen gibt als auf dem pc markt. da man auf konsolen anders als auf pc's spielt, kastrieren sie das gameplay/hud und schon hat man nen action laestiges rpg....naja das rpg genre ist seit jahren eh nicht mehr so das.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12840
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Moff »

ja das isch aber au scho bi dragon age:origins sogsi, dasses bi konsole meh z'hole git. trotzdem hend sies gwagt mal wieder es pc spiel zmache.
drum findis schad händ sie die franchise konsolisiert.

mass effect hets ja scho geh als konsole game. findi übrigens gar nöd schlecht, aber beides wär halt toller gsi.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71939
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Master(G) »

ich ha jetz mal agfange. so far not bad... aber grafik naja. trotzdem, macht spass!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Gurgelhals »

Es isch halt eis vo dene Spieli, wo zwar süchtig macht, aber halt uf die Art, wie Fast Food, Süessigkeite und Kokain süchtig mached (de Effekt verstärcht sich no zuesätzlich, wänn me e gwüssi Veralagig zu zwangsnerotischem Verhalte hätt...). Entsprächend tuesch >90 Stund i das Spiel inebuttere, aber nachher isch der schlächt und du frögsch dich au, öb's das au würklich wert gsi isch :nut: :lol:

Mit em Kampfsystem han ich aber nöd so es Problem gha. Klar, es isch viel z'fummelig zum würklich chöne taktisch vorzgah, aber immerhin chan me de Hauptcharakter relativ bald effektiv Min/Maxe, so dass d'Kämpf eim wenigschtens nüme gross in Wäg chömed und me sich uf de Rescht chan konzentriere. I däre Beziehig erwart ich bi dene konsolisierte Spieli au nöd würklich meh - solang s'Kampfsystem nöd müehsam und/oder i eme beleidigende Usmass tumm isch, chan ich demit läbe.

Min Hauptkritikpunkt isch meh dä, dass d'Haupt- & Näbedquests z'wenig verzahnt sind: Da wär einersiits die relativ churzi Hauptquestlinie (öppe 10% vom Spiel), wo zwar tiptop inszeniert isch, aber im Wesentliche us maximal gskriptete Schluuchlevel bestaht, wo scho im Mass Effect doof gsi sind. Und dänn häsch anderersiits die offene Areal mit massehaft optionalem Content (die übrige 90%), wo aber nie würklich als wichtig für d'Spielsituation / Story / de Spielforschritt überechömed. Positiv fallt da eigentlich nume Crestwood us em Rahme, wo me im offene Areal (und nöd im Schluuchlevel) am Hauptstrang nahgaht und debi mehreri Näbedsträng verfolgt. So müesst eigentlich s'ganze Spiel ufbaut si. Dänn würds nämlich au en grössere Sinn mache, überall Inquisitionslager ufzschlah, i de Exalted Plains d'Schützegräbe z'befreie (werum hätt me z.B. die ganzi Gschicht mit em Bürgerchrieg det nöd irgendwie sinnvoll mit de Winter Palalce-Hauptquest verchnüpft?), i de Emerald Graves a de Partisane z'hälfe, i de Emprise die Rote Tempelritter uszrotte, usw.

D'Spielwält an sich hätt mer an sich aber scho sehr guet gfalle, ich finde s'Dragon Age-Setting nach wie vor sehr attraktiv. Au d'Charaktere beweged sich praktisch ohni Usnahm alli im Spektrum vo guet bis super und grundsätzlich hätt mer au die Idee vom War Table mit em Zämmespiel vo Ufträg delegiere und sälber i d'Wält usegah guet gfalle (hett me wahrschinlich spieltechnisch no chli besser chöne umsetze, aber es isch mal en Schritt in e interessanti Richtig).

Ah ja, dass de Hauptbösewicht sich im Lauf vom Spiel als e totali Nilpe erwiist, isch irgendwie au chli entüüschend :lol: Im krasse Gägesatz zum storymässig starche Prolog & 1. Akt erwiist sich die ganzi Story vom Inquisition am Ändi ja als nöd viel meh als e mässig wichtigi Zwüschehandlig im Hinblick uf e potentiell viel interessanteri Story, wo dänn aber natürlich erst im Sequel verzellt wird (hoffentlich!). Aber das "um de heissi Brei umerede und uf s'Sequel vertröschte" - das isch au so e typischi Bioware-Chranket.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von onion »

Gurgelhals hat geschrieben:Es isch halt eis vo dene Spieli, wo zwar süchtig macht, aber halt uf die Art, wie Fast Food, Süessigkeite und Kokain süchtig mached (de Effekt verstärcht sich no zuesätzlich, wänn me e gwüssi Veralagig zu zwangsnerotischem Verhalte hätt...). Entsprächend tuesch >90 Stund i das Spiel inebuttere, aber nachher isch der schlächt und du frögsch dich au, öb's das au würklich wert gsi isch :nut: :lol:
genau so isches. sobalds fertig isch dänksch "was hani da gmacht?".
hättis vorher gwüsst, hätti neb de story nur d'kumpel-quests gmacht.
ohni glitches hätts sicher au nomal en bessere idruck gmacht, aber mich hets ja ganz bös verwütscht (love scene futsch und endkampf is lächerliche zoge).
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Noona
Frischling
Frischling
Beiträge: 48
Registriert: 06 Feb 2014 14:36
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Noona »

Ich hans am Wucheänd au endlig mol agfange und find's super. Die Art vo Games spieli mega gärn und dorum isch jedi Stund, die ich dört verduddle, e gueti Stund:,D wird aber wohl e Zitli goh. Scho 40h+ und hans Gfühl ich bin no niene
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71939
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Master(G) »

sägi doch... was vor allem de viele fetch-quests gschuldet isch. zu viel mängisch. ich han es problem zgseh, wo de hauptquest dure gaht...
und denn spieli 4 stund und ha wieder nur seich gmacht und bin nüt wiiter. :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Noona
Frischling
Frischling
Beiträge: 48
Registriert: 06 Feb 2014 14:36
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Noona »

Ich muess ebe immer alli sidequests mache und bi meh motiviert wenn dMainstory no nid ganz fetig isch:) challenges und quests mit Hüpfe und Stealth, sind davo usgnoh:)

Heisst bi DA muessi alli mache D: bis uf die spezielle Inquistion request wo unendlich sind schiens
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von BrainBug »

Gurgelhals hat geschrieben: zwangsnerotischem Verhalte
Bild
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von geosnow »

Noona hat geschrieben:Ich muess ebe immer alli sidequests mache und bi meh motiviert wenn dMainstory no nid ganz fetig isch:) challenges und quests mit Hüpfe und Stealth, sind davo usgnoh:)

Heisst bi DA muessi alli mache D: bis uf die spezielle Inquistion request wo unendlich sind schiens
Ahzeiche vo Zwangserchrankig? :mrgreen:
Benutzeravatar
Noona
Frischling
Frischling
Beiträge: 48
Registriert: 06 Feb 2014 14:36
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Noona »

Es isch glaub's tatsächlich bitz e Zwangsneurose:,D leider aber nur im Game. Wär im Allrag mängisch ganz guet, wenni erscht alles müesst fetig mache bevor ich game;)
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von BrainBug »

bin jetzt 50 stunde im spiel und weiss nid wie man s ross benutzt?! zu hülf
Benutzeravatar
Noona
Frischling
Frischling
Beiträge: 48
Registriert: 06 Feb 2014 14:36
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Noona »

ui ich bin nüm sicher wie, aber glaub isch L1 drucke gsi und den erschient so e Kreis mit verschiedene Sache zum Uswähle und sunterschti ischs Mount.. . Git allerdings glaubs 1 Map, wos nid benutze chasch.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8117
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Buccaneer »

Game of the Year Edition nume gad 17.- im PS Store.
Lohnt sich das Game? S zwei hani mal gspielt und zimli scheisse gfunde :oops: . D Stürig, s Kampfsystem und s Partymanagement hed mi gar nid agmacht.
Isch es immer no ähnlich oder spielt sichs ganz andersch als s 2?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von BrainBug »

hast auch s origins gespielt? also es kampfsystem is best im origins und auch im inquisition noch recht super. in dem punkt isses s imo das beste WRPG zur zeit. der rest (insbesondere die questqualität) ist deutlich schlechter als im origins.
Sidiris
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 680
Registriert: 08 Sep 2002 23:57
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Sidiris »

War so billig im XBox Store (12chf) - da musste ich auch zugreifen... Grafik/Setup/etc. gefällt mir zu Beginn eigentlich recht gut... aber kaum im ersten Gebiet kommts mir vor wie ein Skyrim oder Far Cry abklappern von belanglosen Quests.... (Origins war mehr einzelne Städte mit Quests und dann Dungeons) ... dann sammelzeugs, dass respawned, wenn man fast-travelled... so etwas MMO mässig... und dass ich jedesmal herumspringe, wenn ich looten will, ist auch nicht optimal, aber da die Steuerung scheinbar Fable-mässig daherkommt, wohl kaum zu umgehen. Mal sehen...
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8117
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Buccaneer »

Aber sust so? Stürig ok? Au im Kampf? Oder bestaht s Game drus, dass mer vor, während und nach em Kampf muss minutelang im Inventar umegurke?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von BrainBug »

ja, es is en RPG..
Sidiris
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 680
Registriert: 08 Sep 2002 23:57
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von Sidiris »

Buccaneer hat geschrieben:Aber sust so? Stürig ok? Au im Kampf? Oder bestaht s Game drus, dass mer vor, während und nach em Kampf muss minutelang im Inventar umegurke?
Bin jetzt schon eine Weile dran (Dachte wenns der Cousin schon zockt, mach ich das gleichzeitig - gibt vielleicht was zu diskutieren ;) ) ... Man hängt schon einigermassen viel im Inventory rum - aber eigentlich hauptsächlich, weil es viel zu klein ist bzw. viel zu wenig aufräum-möglichkeiten gibt für die Flut an Loot das man dauernd aufnimmt (trotz 2maliger vergrösserung)... Aber es ist wirklich sehr Skyrim lastig geworden das Dragon Age... unzählige Quests, die sich wie das gelbe vom Ei gleichen (sammle x von y, hilf a, kill b) die sich als Icons auf der Map als Ziel anbieten... Dialog Quests gibts nur noch in den Städten bzw. einzelne Schlüsselquests... ich hätte nichts gegen einen Zehntel der Quests, dafür diejenigen mit mehr Gehalt ... wer spielt das schon für Füller?
Dennoch - die Gegenden sind gross und (meist) schön (und gibt doch einiges zu entdecken) - und man kommt viel rum - das Kampfsystem ist eher Actionlastig, aber wenn mans auf der Konsole zockt, ganz ok find ich - Story bisher ok (obwohl man für einen männlichen Elf zwischen zwei grottig miserablen Stimmen wählen muss).... Je nach Spezialisierung/Build macht es mehr Sinn das Geschehen anzuhalten und taktisch die Kämpfe zu führen - aber mit Pad hab ich dazu keine Lust - drum auch primär flüssige Skills gewählt - was soweit gut funktioniert :P
Dass das Game im späteren Spiel auf der XOne alle paar Sekunden stockt (sprich einfriert), weil es ("schnell"-)speichern muss, und dass das Inventory gefühlt länger zum Laden braucht als ein Fast-Travel, sind die beiden Dinge, die mir bisher am meisten auf den Geist gehen.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dragon Age Inquisition

Beitrag von zwirrlibatz »

BrainBug hat geschrieben:bin jetzt 50 stunde im spiel und weiss nid wie man s ross benutzt?! zu hülf
hü = gas
brrr = bremse
I speeled my drink!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 65 Gäste