Rechtig geil! Sie hei alli Charaktere neu ufgnoh uf HD! Crispy Grafics!

Moderator: Master(G)
Goran hat geschrieben::D
Samurai 01 hat geschrieben:bitte au mk4
NeoGeo hat geschrieben:Samurai 01 hat geschrieben:bitte au mk4
nei leider ned
MK1
MK2
UMK3
deför alles schön in HD Pracht uf eire Disk
Goran hat geschrieben:NeoGeo hat geschrieben:Samurai 01 hat geschrieben:bitte au mk4
nei leider ned
MK1
MK2
UMK3
deför alles schön in HD Pracht uf eire Disk
ich wött au MK4.
NeoGeo hat geschrieben:Könnte so aussehen!
Spaghetti hat geschrieben:Mortal Kombat isch ä so brutal überschätzi Spielreihe!
evo hat geschrieben:dini nostalgie = mortal kombat
mini nostalgie = mayo, zelda und kirby.
wer isch jez wohl dr besser mensch worde?
NeoGeo hat geschrieben:onder anderem hani au neogeo, dc ond saturn collection deheime.
evo hat geschrieben:dini nostalgie = mortal kombat
mini nostalgie = mayo, zelda und kirby.
wer isch jez wohl dr besser mensch worde?
Samurai 01 hat geschrieben:MK isch für me Nostalgie pur, MK2 diheim uf SNES traniert und nacher id spielhalle go gwüne
NeoGeo hat geschrieben:Samurai 01 hat geschrieben:MK isch für me Nostalgie pur, MK2 diheim uf SNES traniert und nacher id spielhalle go gwüne
I ha MK 2 ufem Mega Drive stondelang zockt! Emmer i de sommerferie metem cousin.
Mer hei de sone moves guide halbprofi kopiert gha ond gheftet. Fatalaties emmer debi gha
mr.raw hat geschrieben:NeoGeo hat geschrieben:Samurai 01 hat geschrieben:MK isch für me Nostalgie pur, MK2 diheim uf SNES traniert und nacher id spielhalle go gwüne
I ha MK 2 ufem Mega Drive stondelang zockt! Emmer i de sommerferie metem cousin.
Mer hei de sone moves guide halbprofi kopiert gha ond gheftet. Fatalaties emmer debi gha
kenn ich nur allzuguetNur hann ichs ebbe uff em SNES zocket kha. D Graphik hett mr eifach besser gfalle....und vor allem dr Sound. Mir hend so "best of 81" Matches gmacht...fascht jeeedes wucheänd. schlim gsi. Zum ufflokere hetts e Super Mario Kart Session gäh oder uff em MD e Micro Mashines.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 10 Gäste