[XOne] Dead Rising 3

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

[XOne] Dead Rising 3

Beitrag von Master(G) »

12.11.13 - Dead Rising 3 kann die von Capcom versprochenen stabilen 30fps nicht halten, wie Digital Foundry auf Eurogamer schreibt. In der vorliegenden Version des Spiels fiel die Bildrate in den Außen-Levels ständig auf 20fps.

Bei besonders großen Explosionen erreicht das Spiel vorübergehend nur noch 16fps. Die Auflösung beträgt 1080p (hochskaliert).
:lol: 16fps? really??
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Kretinou
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1521
Registriert: 15 Okt 2010 20:29
Wohnort: Romandie
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von Kretinou »

Wtf :lol:
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von Uriel »

Sali!
Dafür gits scho es Topic und all hend scho drüber glolt.
->merge?
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von BrainBug »

will nid wisse bei wieviele ufm pc regelmäßig die framerate in ähnliche regione abkack, ohne dass es sie stört. :kicher:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von Gurgelhals »

Da no en Artikel, wo us ere chli technische Sicht (aber nöd so, dass me als Nöd-Nerd nüt meh verstah würd) relativ plausibel erchlärt, werum das mit 1080p uf em Xbone grundsätzlich ehner schwierig wird: http://www.golem.de/news/xbox-one-die-v ... 02646.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Richtig hässlich und zwar im Bezug uf beidi Konsole isch aber eigentlich dänn de Näbedsatz am Schluss:
Schon bei den Last-Gen-Konsolen war es oft so, dass zugunsten einer besseren Grafik die Auflösung (also die Bildqualität) reduziert oder auf Multisampling-Kantenglättung verzichtet wurde. Da bei den Next-Gen-Konsolen von Beginn an MSAA durch Shader-basiertes Antialiasing ersetzt wird, müssen die Entwickler insbesondere bei der Xbox One neue Wege finden.
Shader-basierts Antialiasing aka verblurrti Texture frei Haus. Tümmer gaht's nüme :typej: Anisotrops Texturfiltering chunnt ja i de Spieli offebar ebefalls nöd zum Isatz, obwohl me das uf em PC sitt öppe 10(!!!) Jahr problemlos i so ziemlich jedem Spieli ohni en nännenswerte Performanceverlust chan aktiviere. Next Gen indeed :typej:


PS: De Artikel hätt no en chline Fähler, d'PS4 hätt ebenfalls en integrierte DSP für Soundberächnige.

PPS: Sie hetted das Ding konsequenterwiis halt doch besser Xbox720 sölle nänne :kicher:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von Goran »

Hans Spiel gspielt und es hät mer gfalle. Isch mer nöd zlangsam inecho
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von Master(G) »

Bild
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von Goran »

Das Game wird so geil. De erscht Teil hät mer scho gfalle, aber isch zkrass gsi i de Nacht das zspiele und zschwär. De Teil isch genau richtig, easy zum spiele mer stirbt nöd so schnell, Grafik gfallt mer au.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von Supersonic »

S'eis hani damals au fantastisch gfunde. Speziell mit de Motorsagene vom Gloon =)
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von Goran »

IGN Bewertig 8.4 :2finger:

sBescht Dead Rising ever.-)
Benutzeravatar
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
Beiträge: 48517
Registriert: 08 Mär 2002 21:07
Wohnort: Wil SG
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von lakritz »

Goran hat geschrieben:IGN Bewertig 8.4 :2finger:

sBescht Dead Rising ever.-)
ischs dasmol demfall nöd 100% scheisse? überraschend.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von Skeletor »

genau 5 min witzig. und denn isch bi normale lüt dluft dusse.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von zeromeier »

Skeletor hat geschrieben:genau 5 min witzig. und denn isch bi normale lüt dluft dusse.
1 & 2 hani fertig gspielt.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von Skeletor »

häsch ä wett verlore?
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von zeromeier »

Skeletor hat geschrieben:häsch ä wett verlore?
ich has guet gfunde :vortex:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von TypeJ »

BrainBug hat geschrieben:will nid wisse bei wieviele ufm pc regelmäßig die framerate in ähnliche regione abkack, ohne dass es sie stört. :kicher:
bi mir nöd will das isch total scheisse
:lol:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
Kontaktdaten:

Re: Dead Rising 3

Beitrag von TypeJ »

Supersonic hat geschrieben:S'eis hani damals au fantastisch gfunde. Speziell mit de Motorsagene vom Gloon =)
ja man!
und teil 2 hani naher glaub 3minute gspielt
:lol:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [Xone] Dead Rising 3

Beitrag von Master(G) »

alti topic fürehole! olool

de scheiss wo id em topic staht, unfassbar. sogar vo mir!? LOL fail böhme!

das isch game isch MEGA! :sabber:

alles was bi de alte dead rising scheisse gsi isch, isch jetzt behobe worde!

praktisch kei ladeziite meh!
kei ziitstress meh!
1.000.000 Zombies on-screen!
100 Combo-Weapons!
Super-Combo-Weapons!
Flächi vome DR1 und 2 kombiniert!
Jenschti Fahrzüüg!

ich han also grad e bitz Freud ab dem scheiss...

jänu... ich ha ja min co-op Partner bereits :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Re: [XOne] Dead Rising 3

Beitrag von Trunks »

:herzli: es isch uhuere super. Mit em Dejan zämer hämers
3 oder 4 mal duregspielt. 30 Stund super co-op fön - so viel glachet
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: [XOne] Dead Rising 3

Beitrag von Master(G) »

morn gitts freinacht mit em litespec! isch freu misch! :herzli:

PS: de tittefall hani probiert... naja, bitz hektisch, und tearing hetts au, was mi scho bitz stört. gäg es BF4 chas leider ned astinke. em simon gfallts aber, wäg de roboter! :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Re: [XOne] Dead Rising 3

Beitrag von Trunks »

Es isch abartig geil aber am afang wohl würkli bitz hektisch.. :lolz:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 44 Gäste