XBone - s Topic

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: XBone - s Topic

Beitrag von Bejita »

Jones hat geschrieben:was chunnt das jahr für exklusivs, dassi die konsole söu bhaute? :roll:

Nüt was nid ou für e PC chunt so viu mir isch, d Xbox one isch gloub die überflüssigsti Konsole ever.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: XBone - s Topic

Beitrag von abyss »

Hört hört.
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: XBone - s Topic

Beitrag von mr.raw »

Vor 2 Täg ha ich mini One nach knapp 6 Mönet wieder aagschalte...ha dänggt, ich lueg mol das Guns Gore & Canoli aa. Denkste...zerscht mol es Update duurezoge (sunnscht wäri nid zum zocke kho). 2.5h! (im Büro ha ich s schwächschte Internet Paket)...während em Update ha ich im Store ummegschneugget...Twitch welle aaluege...goht nid...zerscht aabelade und installiere...WWE Networkt....goht nid...aabelade und Installiere...
ok, Guns und dingsbums kurz vor em Führobe doch no könne für 5min aaluege. Macht nüt...donnschtig isch jo au no en tag.
Geschtert s Grät iigschalte...Call of Duty wär no früsch. iihnegleggt...Game brucht e Aktualisierig (4.3GB!) HALLO?!?! Bis ich uusegfunde ha, wie ich die andere updates kha abstelle (Forza 3 Demo hetts eifach eso...ohni mim wüsse!!!!....emolle aagfange aabeglade), isch es wieder Zitt für dr Führobe gsi. Keis gezocke...
Ok,denn halt... hütt isch jo no en Tag.... Box iigschalte...ratter ratter ratter ratter...ahjo stimmt, Call of Duty aktualisierig, aber wieso isch die in dr Warteschlange? 0%?!?!? Aha hett nid klappet...und wieso? Will dGTA V aktualisierig am aabelade isch....E stund vergange, 20%...1.8GB datevolume sitt em iischalte....
Ich frog mi.... WAS SÖLL DAS?!?!?!

Jo, i weiss...deheime mache, schnelleri Leitig....
aber HALLO?!?!?!?!?!?!?!?

Ich wott zocke, ha wenig Zitt... ich wott plug and play... nid plug and wait!

Und das sött die neuschti Game generation sii? Kei wunder hend alli es 2. Grät näbedra offe. Siggs Smartphone, Tablet, 2 TV oder en PC Monitor mit Social Media...
Mir verdumme wäg dr warte zitt!!
Zuletzt geändert von mr.raw am 04 Mär 2016 15:13, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: XBone - s Topic

Beitrag von Master(G) »

i feel you! :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8647
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Kontaktdaten:

Re: XBone - s Topic

Beitrag von grappagott »

Allways online isch d lösig!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: XBone - s Topic

Beitrag von Reinforced »

@raw bim c64 hesch au langi wartezyyte gha und geduld brucht :) abr nei es närvt absolut...
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Sidiris
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 680
Registriert: 08 Sep 2002 23:57
Kontaktdaten:

Re: XBone - s Topic

Beitrag von Sidiris »

Die heutigen Konsolen... :damn:
Ist man mal etwas länger in den Ferien, und will zu Hause dann wieder kurz schnell (!) was zocken...
PS4: Update nötig
XBone: Update nötig
XBox360: Update nötig
Passiv Updates eingeschaltet - aber wenn man länger weg ist, kippt man normalerweise den Strom.
Wieso im XBone Topic? Weil da das Update 3x so lang dauert wie bei den andern, und eigentlich ich genau da drauf gerade gezockt hätte.

EDIT: LOL - gerade gesehen, dass die letzten Posts um das gleiche gingen... ist wirklich elend.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] und 47 Gäste