Sowit simmer üs scho einig. Gwüssi Spiel chöi ou für mi nid lang gnue duure und verschideni Konzept und Spiel verlange nach unterschiedleche Spielduure zum richtig chönne ufzgo. Do hani im Eröffnigspost ou nid gnue differänziert. Mini Chlag betrifft ou houptsächlech d "industrie standard" spiel wie ebe Mafia 2. Und d Idee wo gwüssi Lüt allgemein no z pflege schiinet dass bi jedem Spiel länger = besser isch.Moff hat geschrieben:ich han ja gschriebe diin asatz chani underssütze. ich wehr mich nur degäge, dass es spieli en gueti story brücht. story im sinn vo story imene buech odermene film.
und wenner denn na i anderne pünkt games mit film verglicht chanen ganz und gar nüm ernscht ne.
und wie ich scho gschriebe han, ganz persönlich han ich mit 4stunde games keis problem. mir isch scho es 4 stunde max payne 2 viel lieber gsi als vieli 10stünder. trotzdem han ich au viel freud dra wenn es guets, schön designts "industrie standard" spiel wie castlevania 20 stund gaht. und de grossteil vo de reviewer het das au positiv id wertig iflüsse lah wills ebe grad abwechsligsrich und motivierend designt isch.
und ebe: bi anderne genres hetmer nach 10 stunde nanig mal richtig agfange.
Und ebe, was "Notwendigkeit" vo Story abelangt - das chunnt halt bitz drufah wieme Story definiert. Mit dire Definition devo hesch i de meischte Fäll sicher rächt dass sone Notwändigkeit nid zwingend bestoht. Das isch vo mir vori au weniger e rhetorischi Frog gsi, sondern i möcht würklech gärn e träffende Usdruck für das ghöre/finge wo es funktionierends Spil vorahtribt. Also e Alternative zum Begriff "Story" wär no frisch. De Colossus verzellt ja ebe, wie du seisch, nid e Story im "Buech" oder "Film" Sinn, aber ich würds glaub (mangels besserem Begriff) immerno "Story" nenne.
@ NazliCeiser: So kategorisch würdi dä Vergliich äbe nid abtue (ou wenn der Autor vo däm Artikel ne natürlech uf völlig falschi Art macht). Der Verglich isch aber insofärn wichtig aus dass drinne äbe grad d Unterschied zwüsche "Verzelle in Videospielform" und "Verzelle in Filmform" dütlech wärde. Und dass das nötig isch zeigt ja die Schwetti vo Games wo sech uf rächt unnützlechi Art und Wiis de Erzähltechnike vo andere Medie bedient und se quasi ufs Gameplay drufpappt. Gameplay/Zwüschesequänz/Gameplay isch immerno e rächt verbreiteti Struktur wo oft eifach nid funktioniert. Also Orientierig am Filmmedium "nei", aber Vergliich und Unterscheidig cha unter Umständ scho nützlech sii. Schpoilere mal die New Vegas Szene.
Edit: U d Frag "wie wärdet mir so guet wie Chino" ergit sech glaub weniger useme Vergliich vo de jewilige Eigeschafte vo beidne Medie als vilmeh usemene abstrakte Qualitätsideal wo (vilech durchuus fälschlecherwiis) ebe medieübergriifend agwändet wird. Nachem Motto --> Der "Godfather" Pfilm isch besser als alles wos zum Thema Mafia in Pfideospielform je gäh het - chame das ändere?