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Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Dez 2017 12:08
von The Sheep
logsch di überhaupt no us? :lol:

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Dez 2017 22:53
von Drachenherz
The Sheep hat geschrieben:logsch di überhaupt no us? :lol:

Nur no zum de Katheter go lääre... :arnold:

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 03 Dez 2017 23:23
von PlanetHarrieR
:lol:

Bild

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 09 Dez 2017 21:37
von OlDirty
I glaubs jo nöd in Fallout VR git's würkli d'Möglichkeit sich au ohni de Teleport Scheiss z'bewege. WOHOOOOO :panik: No drü mol schlofe :oops:


Quelle

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 09 Dez 2017 22:40
von Drachenherz
Hui, Fallout VR chönt echt de bringer sii!

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 09 Dez 2017 22:53
von The Sheep
Locomotion isch Pflicht bime Open-World Game. Bin froh dass sie das ibaut händ!

Mäntig uf Zischtig chunnts use. Bin ganz hibbelig :panik:
und de kolleg cha scho sit wuche nüm schlofe und frogt mi jede tag obs news git.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 10 Dez 2017 19:18
von PlanetHarrieR

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 11 Dez 2017 09:11
von The Sheep

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 11 Dez 2017 09:33
von Drachenherz
Hey Schöfli, was häsch eigentlich für CPU/GPU combo?

Ich hoffe, dass es uf mim i7 6700k und GTX 1070 (mit OC if 2 GHz stabilem boost) lauft.

Werd's mer aber erst inere Aktion chaufe... bin eh no beschäftigt mit... Wait for it... Elite. Hehe. (Bald 400 h übrigens!!!!).

Gisch es chlises Review wie Fallout VR dänn isch, oke?

The Sheep hat geschrieben:Locomotion isch Pflicht bime Open-World Game. Bin froh dass sie das ibaut händ!

Mäntig uf Zischtig chunnts use. Bin ganz hibbelig :panik:
und de kolleg cha scho sit wuche nüm schlofe und frogt mi jede tag obs news git.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 11 Dez 2017 09:47
von The Sheep
Ich hanen i7 mit ca. 2800Mhz und e GTX980. isch en guete Benchmark für Mindeschtaforderige :lol:
Sowohl CPU als au GPU sind veraltet. Aber Doom VFR isch ja überraschend guet glofe bi mir. Hoffe mal Fallout isch ebefalls no spielbar.

Was mir scho jetzt bitz Sorge macht isch d'Stürig. Gseht komplex us mit em Pit-Boy und all dene Menus. Erfahrigsgemäss isch bi Vive Spiel wo nit offiziell unterstüzt sind für Oculus, e bruchbari Touch Controller Belegig eher Glücksach. Aber villiicht gits ja de wieder custom Patches wie bi Doom VFR.

400h Elite. Du bisch irre :lol:

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 11 Dez 2017 12:16
von Drachenherz
Ah, Du bisch ja en riftler, stimmt ja. Hoffe/wünsche Dir, dass d'stüürig guet konfigurierbar isch.

Bin gspannt, wie's uf Dim system lauft. Dänke, es sötti sicher no guet spielbar sii, vilicht mit es bitz a de settings schrüble... dänke, Bethesda macht da mit de mindest aaforderige eine uf nummer sicher.

Die 400 h Elite sind easy gsii... ich dänke, ich werds locker in 4-stellige bereich schaffe... gange jetzt denn wieder uf entdeckigsreis - schätze, werd sicher bis im Februar, eher März/April '18 underwegs sii.

Elite isch eifach genial für mich zum nachemene lange arbets- und chinder-tag es bitz abschalte und z'chille. S'will mer eifach nöd verleide hehe.

Da es paar Impressione:

https://imgur.com/a/BYrtV" onclick="window.open(this.href);return false;

https://imgur.com/a/tZMg3" onclick="window.open(this.href);return false;

https://imgur.com/a/UeFly" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 11 Dez 2017 13:42
von Drachenherz
Sheep:

https://www.reddit.com/r/oculus/comment ... ust_tried/" onclick="window.open(this.href);return false;

FO4 Sött also laufe, und d‘stürig wird sicher no optimiert für d‘rift!

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 11 Dez 2017 14:32
von The Sheep
argh. genau so öppis hani befürchtet. Es lauft aber es seg nit spielbar will die virtuelli Taschtatur nit funktioniert mit em Touch Controller.

edit:
offebar isches doch spielbar wemer NIT Beta Version vo Steam verwändet :wixer:
Allerdings segs handling vo Gegeständ unsuber und menüs sege schmärze im Fudi.
Zum aspiele und freue wirds wohl lange. Aber hoffentlich bringt Mod Community bald en guete Patch use.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 11 Dez 2017 20:38
von Reinforced
PlanetHarrieR hat geschrieben::lol:

[img]qUueOsVKCoSPWw==.jpg[/img]

"Virtual Reality holds a key to the evolution of the human mind"

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 12 Dez 2017 10:18
von The Sheep
I bechumms Fallout 4 VR nit zum laufe. Sobald er zur Charaktererstellig chunnt woner zum erschte mol VR Grafik sött darstelle, isch verbi.
Uf Steam im Forum gits öppe so viel unterschiedlichi Fähler und Meinige wies Spieler het. Vo "complete mess" bis "super" isch alles debi.
Und dä Fähler wo ich han, findi nienet beschriebe. Isch bitz gaggi

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 12 Dez 2017 12:26
von Drachenherz
@sheep, dasch echt Kaka, pfff. Naja, d’chance stönd aber nöd schlecht, dass sicher bald abhilf chunt in form vo patch.

Häsch alles uf em neueste Stand? Triiber, oculus software? Evtl. Dateie vo FO4 überprüefe lah/neu installiere?

Irgendwelchi hardware wo problem macht? Sticks, controller etc iigstöpselt?

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 12 Dez 2017 14:48
von The Sheep
Han all die übliche Tips bereits usprobiert. opting out steam VR beta, windows 7 compatibility mode, admininstrator mode, alli mögliche startoptione, 2. monitor abghängt, Steam und Steam VR komplett deinstalliert und neu igrichtet. bringt alles nüt

Natürlich channs si dassi irgendöppis installiert han wo stört. Aber ufs gratwohl de Rächner neu ufsetze magi au nit.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 12 Dez 2017 15:08
von Drachenherz
Chan i verstah schöfli.

Han grad uf reddit gläse dass es es steam VR (beta) update gäh hät, vor ca. 15 min.

Ich denke, Du wirsch sehr bald zocke chöne - das Game isch zu gross und zu wichtig für VR, als dass es es versiebe sötted...

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 12 Dez 2017 16:59
von The Sheep
muessi probiere, de neu steam beta. chönnt nämlich scho mitere falsche uflösig zämehänge, mis problem

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 12 Dez 2017 18:14
von Drachenherz
The Sheep hat geschrieben:muessi probiere, de neu steam beta. chönnt nämlich scho mitere falsche uflösig zämehänge, mis problem
Drücke Dir d‘tuume!

Hmm, ich muen säge, s‘würd mi scho brutal reize, s‘Fallout 4 VR z‘chaufe, aber ich han so kei Geld vörig zur Zyt (3 chind und nur no 80% schaffe forderet ihre tribut) und ebe, Elite erfüllt mini Zyt immer no usgezeichnet. Ich wart uf de ersti sale bzw. warte druff, dass mer ED mal verleidet hehehe.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 14 Dez 2017 18:06
von The Sheep
Fallout 4 VR für Oculus Rift Spieler

Die folgenden Fixes machen es spielbar.

Der OpenVR Fix

Installieren: https://github.com/matzman666/OpenVR-In ... usfix2.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
macht den Button auf dem Joystick präzise und verbessert das navigieren in Menus und bei der Konversation mit NPCs
Der Herr hier zeigt was man einstellen muss. (Video bis 3min25 gucken) https://www.youtube.com/watch?time_cont ... ObPUA_bJV4" onclick="window.open(this.href);return false;
Im Moment ist der Open VR Fix noch provisorisch, und muss vor jedem Spiel neu eingestellt werden, weil die Speicher Funktion nicht funktioniert. Aber immerhin läufts.


Einmal Änderungen in der Fallout4VrCustom.ini:

[VR]
fVrscale=75 fixt Spielergrösse. NPCs sind dann auf Augenhöhe dieser Fix ist möglicherweise auch für Vive Spieler von Nutzen
fSkyScaleFactor=500.0000 fixt Distanz Nachthimmel (Sterne) dieser Fix ist möglicherweise auch für Vive Spieler von Nutzen

[VRWand]
fMinPulsesForFullSwipe=1 fixt Pip-Boy Steuerung
fMaxPulsesForFullSwipe=1 fixt Pip-Boy Steuerung

[VRPipboy]
fTouchpadMapPanSpeed=130 verbessert das Handling mit der Map

Speicherort:
\Documents\My Games\Fallout4VR\Fallout4VrCustom.ini
(nicht dort wo Steam installiert ist!)


Unbedingt beides einrichten. Der Open VR Fix sorgt zwar dafür dass der Cursor nach dem Loslassen des Joysticks stehen bleibt, aber wenn man den Joystick in eine Richtung drückt, wird die Bewegung des Cursors solange weitergeführt bis man loslässt. Das geschieht so schnell, dass sich im Pip-Boy nur schwer etwas auswählen lässt. Erst der PulsesForFullSwipe Eintrag in der Fallout4VrCustom.ini löst dieses Pröblem endgültig.

Falls es ruckelt weil ihr vielleicht wie ich einen veralteten Rechner habt, hilft es in der Konsole des Spiels TAA OFF einzugeben. Das stellt die nachträgliche Kanntenglättung ab. Die Grafik wird schärfer, aber dafür auch pixeliger, vor allem bei Objekten in der Ferne.
Habe bei mir festgestellt dass mir mit TAA nach kurzer Zeit übel wurde, obwohl das Ruckeln optisch kaum wahrnehmbar war :| Ohne habe ich keine Probleme.

Die Map ist zur Zeit noch immer unbrauchbar in der Bedienung. Falls es gute Fixes gibt in absehbarer Zeit werde ich sie hier nachreichen.

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 19 Dez 2017 12:39
von Master(G)
:lol: :lol:

https://www.thegnet.ch/news/18301/2017/ ... utofahren-" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 20 Dez 2017 22:33
von OlDirty
The Sheep hat geschrieben:Fallout 4 VR für Oculus Rift Spieler

Die folgenden Fixes machen es spielbar.

Der OpenVR Fix

Installieren: https://github.com/matzman666/OpenVR-In ... usfix2.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
macht den Button auf dem Joystick präzise und verbessert das navigieren in Menus und bei der Konversation mit NPCs
Der Herr hier zeigt was man einstellen muss. (Video bis 3min25 gucken) https://www.youtube.com/watch?time_cont ... ObPUA_bJV4" onclick="window.open(this.href);return false;
Im Moment ist der Open VR Fix noch provisorisch, und muss vor jedem Spiel neu eingestellt werden, weil die Speicher Funktion nicht funktioniert. Aber immerhin läufts.


Einmal Änderungen in der Fallout4VrCustom.ini:

[VR]
fVrscale=75 fixt Spielergrösse. NPCs sind dann auf Augenhöhe dieser Fix ist möglicherweise auch für Vive Spieler von Nutzen
fSkyScaleFactor=500.0000 fixt Distanz Nachthimmel (Sterne) dieser Fix ist möglicherweise auch für Vive Spieler von Nutzen

[VRWand]
fMinPulsesForFullSwipe=1 fixt Pip-Boy Steuerung
fMaxPulsesForFullSwipe=1 fixt Pip-Boy Steuerung

[VRPipboy]
fTouchpadMapPanSpeed=130 verbessert das Handling mit der Map

Speicherort:
\Documents\My Games\Fallout4VR\Fallout4VrCustom.ini
(nicht dort wo Steam installiert ist!)


Unbedingt beides einrichten. Der Open VR Fix sorgt zwar dafür dass der Cursor nach dem Loslassen des Joysticks stehen bleibt, aber wenn man den Joystick in eine Richtung drückt, wird die Bewegung des Cursors solange weitergeführt bis man loslässt. Das geschieht so schnell, dass sich im Pip-Boy nur schwer etwas auswählen lässt. Erst der PulsesForFullSwipe Eintrag in der Fallout4VrCustom.ini löst dieses Pröblem endgültig.

Falls es ruckelt weil ihr vielleicht wie ich einen veralteten Rechner habt, hilft es in der Konsole des Spiels TAA OFF einzugeben. Das stellt die nachträgliche Kanntenglättung ab. Die Grafik wird schärfer, aber dafür auch pixeliger, vor allem bei Objekten in der Ferne.
Habe bei mir festgestellt dass mir mit TAA nach kurzer Zeit übel wurde, obwohl das Ruckeln optisch kaum wahrnehmbar war :| Ohne habe ich keine Probleme.

Die Map ist zur Zeit noch immer unbrauchbar in der Bedienung. Falls es gute Fixes gibt in absehbarer Zeit werde ich sie hier nachreichen.
Danke für Tips. I ha nur s'Problem das mis Game scho gar nöd started. 5s lang tuets so als würds starte und den passiert nix. Isch huere lässig :briegge:

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 20 Dez 2017 23:37
von The Sheep
Laufe bi dir d'Intro Videos?
btw. falls Steam VR oder Fallout VR uf Beta igschtellt hesch, stell um uf die normale und start de Rächner neu

Re: de HELM!!!!

Verfasst: 21 Dez 2017 21:39
von OlDirty
Nei es startet gar nix. Gsehsch nur für ca 5s "Fallout 4 VR - Wird ausgeführt" und dann isch fertig. Spielt startet nöd. nix nada. Aber egal. Vll tuets jo den irgendwenn mol.