Zeme mit 200 Mirko = huihuiui
Moderator: Master(G)
Herr Rossi hat geschrieben:Ich schtoh grad ah für de Derren Browns Ghost Train im Thorpe Park. Die bruched HTC Vives für das. Bi aso recht gspannt was mich erwartet =)
Herr Rossi hat geschrieben:Ich ha kei Erwartige, bi dranue gloffe und gläse dass HTC Vive benutzt werded. Me weisi nid, gsehs ja itz de
The Sheep hat geschrieben:Killing Floor installing
Drachenherz hat geschrieben:Herr Rossi hat geschrieben:Ich ha kei Erwartige, bi dranue gloffe und gläse dass HTC Vive benutzt werded. Me weisi nid, gsehs ja itz de
Gisch feedback bitte, nimmt mi wunder.
Herr Rossi hat geschrieben:Drachenherz hat geschrieben:Herr Rossi hat geschrieben:Ich ha kei Erwartige, bi dranue gloffe und gläse dass HTC Vive benutzt werded. Me weisi nid, gsehs ja itz de
Gisch feedback bitte, nimmt mi wunder.
Also inhaltlich gits nüt uszsetze, sehr guets Konzept. Verschrocke bini trotzdem nie, mer gseht s Raschter. Es hed sich aber glohnt die 40 Minute aschtoh, alles in allem duurets 13 Minute. Wer eh mal im Thorpe Park isch sett sichs gäh.
Tipp: tickets bi eBay chaufe. Ha 20 Pfund zahlt für 2. Thorpe Park isch mit ÖV 1 Schtund ab Waterloo Station erreichbar
OlDirty hat geschrieben:
Da mues de absolut Hammer si. Wie nur für Arcades
Drachenherz hat geschrieben:Jep, die cheibe uuflösig und s'flügegitter chönd rächt ablänke, da freu i mi uf zuekünftigi verbesserti Modell.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 14 Gäste