de HELM!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
PicardB
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 586
Registriert: 07 Jul 2002 12:50
Wohnort: Riehen
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PicardB »

Fals eine luscht het oder no öpper sucht zum Bridge Crew zämme zock söll sich eifach per PM mälde oder mich im Oculus Home adde : PicardB.
:popcorn: Entertainment Geek 65 Zoll 4K TV und 4K Beamer mit 100 Zoll Leinwand
Bild
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Dead Effect 2 VR
(Oculus und Vive)


Quelle

Mol en richtige Ego Shooter mit umelaufe. Im Stil vo Doom und Dead Space!
Han gescht znacht no es halbs Stündli gspielt. Chunnt zimlich guet ine.
Laufe chamer via Locomotion ufem linke Controller oder für die mit nid so sicherem Mage gits Teleport ufem rächte Controller. Optimal schint mir Kombination us beidem.
S'Game isch en VR Umsetzig vo Dead Effect 2 wo 2015 für PS4 und PC erschiene isch.
Dateianhänge
dead-effect-2-vr-20176694430_1.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von OlDirty »

Endlich kommen die richtigen Games und nicht nur das ganze casual Indizeugs. :wixer: YEEESS!! Zwar immer noch keine Ahnung wie das in Doom gehen soll wegen der geschwindigkeit, aber man wird sehen.


Quelle


Quelle
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

naja, chunnt erscht im Oktober.

Erscht mol spieli Dead Effect 2 witer und ab em 20. Juni Mage's Tale. :kicher:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von OlDirty »

Und i d'Racegames und susch nix, will alles ander no irgendwie sucked :lol: Glaub würkli sEINZIG Game wo mi länger als e Stund het chöne fessle isch Luckys Tale. Sither hani mir no einigi Games kauft, aber nix het mi länger als e Stund chöne motiviere.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Skyrim VR chunnt für PSVR use im Novämber.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Het öpper vo euch Rift Benutzer "Witchblood" scho usprobiert ?
Isches Diorama Jump'n Run Spiel im Stil vo Castlevania. So Puppihus Perspektive, ähnlich wie d'Untergrund Szene in Lucky's Tale. Für die wos nid kenne, das isch näbscht full immersiv Ego Gedöhns öppis vom faszinierenschte wo chasch erläbe in VR.


Quelle
Dateianhänge
wb.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

OlDirty hat geschrieben:Und i d'Racegames und susch nix, will alles ander no irgendwie sucked :lol: Glaub würkli sEINZIG Game wo mi länger als e Stund het chöne fessle isch Luckys Tale. Sither hani mir no einigi Games kauft, aber nix het mi länger als e Stund chöne motiviere.
Versuech mal Elite Dangerous mit emene HOTAS. Es git de Thrustmaster HOTAS X bereits ab 50.-- neu... und das Spiel isch gross, lang, schwer... und packend! (wenn gern space sims häsch)
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

PSVR-Kopfhörer zum Anstecken

http://www.4players.de/4players.php/spi ... tellt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

PlanetHarrieR hat geschrieben:PSVR-Kopfhörer zum Anstecken

http://www.4players.de/4players.php/spi ... tellt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Schad sind d'Kabel nid ins Hauptkabel integriert, aber dennoch en guete Schritt in Richtig Tragekomfort.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von OlDirty »

Drachenherz hat geschrieben:
OlDirty hat geschrieben:Und i d'Racegames und susch nix, will alles ander no irgendwie sucked :lol: Glaub würkli sEINZIG Game wo mi länger als e Stund het chöne fessle isch Luckys Tale. Sither hani mir no einigi Games kauft, aber nix het mi länger als e Stund chöne motiviere.
Versuech mal Elite Dangerous mit emene HOTAS. Es git de Thrustmaster HOTAS X bereits ab 50.-- neu... und das Spiel isch gross, lang, schwer... und packend! (wenn gern space sims häsch)
Kenn ich das Game, aber irgendwie bitz z'langwielig denk i. Ha sogar mol welle en Thrustmaster Hotas Warthog poste, aber nei nei. Jetzt grad ufgrüstet mit emene Servo Wheel (20NM) zum Race :sabber:
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

OlDirty hat geschrieben:
Drachenherz hat geschrieben:
OlDirty hat geschrieben:Und i d'Racegames und susch nix, will alles ander no irgendwie sucked :lol: Glaub würkli sEINZIG Game wo mi länger als e Stund het chöne fessle isch Luckys Tale. Sither hani mir no einigi Games kauft, aber nix het mi länger als e Stund chöne motiviere.
Versuech mal Elite Dangerous mit emene HOTAS. Es git de Thrustmaster HOTAS X bereits ab 50.-- neu... und das Spiel isch gross, lang, schwer... und packend! (wenn gern space sims häsch)
Kenn ich das Game, aber irgendwie bitz z'langwielig denk i. Ha sogar mol welle en Thrustmaster Hotas Warthog poste, aber nei nei. Jetzt grad ufgrüstet mit emene Servo Wheel (20NM) zum Race :sabber:
Ich han's elite scho sit de Beta, mit em DK2 hanis churz aazockt. Han damals en Saitek X52 HOTAS kha. Bin aber nie drii cho und han denn au de X52 mit em DK2 verchauft. Han jetzt nach laaaaange zyt mal mit em VIVE drii gschnupperet. Woni günstig (30.--) en HOTAS X gfunde han, hani em Elite nomal e chance geh... und jetzt hät's mi packt, und wie!

HOTAS X isch en erstuunlich guete stick, mit gfallt er sigar viel besser als de X52...

Elite isch no speziell, mer muen ihm wirklich es bitz zyt geh. Ich denke, ich werd mis bitzeli VR zyt, woni han (3 kids und so.....) vor allem Elite widme. :-)
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Elite Dangerous isch öppis vom geilschte wo gits im VR. Vor allem wäg der Immersion. Mer chann sich drin verliere.
Aber ich chann verstoh wemers langwilig findet. Es isch eifach mehr Simulation und Exploration als öppis anders. Es Spiel isch zwar vorhande, aber es bestoht vor allem drin Gäld zmache um besseri Rumschiff zchaufe oder uszrüschte. Der Wäg dört ane isch aber grindlaschtig, egal für wele mer sich entscheidet.

Ich has sehr lang gspielt. Ebefalls sit der Beta. Nach WoW und Tera hani glaubs kei anders Game so lang gspielt wie Elite. Und fascht uschliesslich mit em Oculus Rift. Aber sitme Jahr öppe hanis la si. I warte uf die nächschti Season, wennmer hoffentlich ändlich chann uf Planete mit Atmosphäre lande. Bisher sinds ja nur Mond und Planete us Fels und Is.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

@sheep

Das i so wenig Zyt han und nöd so viel cha grinde chan ich als en vorteil für mich uuslegge: ich mach mir hat kei illusione, dass ich in realistische Zyt en Anaconda chan chaufe und uusrüste - ich han momentan gar nöd d'möglichkeit, so viel z'spiele. Aber die Zyt, woni dinne bin (uusschliesslich VR) chan i viel entspannter aagah, will ich kein "Druck" han, öppis zerreiche. Dä wäg wird denn für mich zum ziel. Es isch in VR wirklich unglaublich immersiv. Es wird denn fascht echli wie en uusflug für e churzi Zyt in e anderi Welt, wo ich mega gnüsse. Han bis jetzt mit Missioniere guet 800'000 Cr. gmacht und min Sidey es bitz uufgmotzt. Jetzt gang i mal es bitz go bounty-hounte, bis i gnueg han für en Cobra MkIII.

Und dänn machi en uusflug in unentdeckts gebiet, und lahn mir eifach Zyt derbii.

De horizon season pass hani nonig mal kauft... ich hoffe, de wird im nächste Steam sale verbilligt aabotte, dänn chauf i mir für mini entdeckigsreis nämli no en SRV (moon buggy), um abwechslig in deep space alltag z'bringe.

Ich find's mega.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Freut mi dass i nid der einzig bin do ine wo uf das Game abfahrt. Mer merkt dass es am David Braben sis Chind isch sit der Urversion vo 1984. Es isch eifach mit sehr viel Härzbluet gmacht, und ich dänk, är würds glaubs sogar witerentwickle, weners usem eigene Sack müesst finanziere.

Und ja es isch wirklich frisch dassmer kei Druck het. Spielt absolut kei Rolle wieviel Zit mer möcht inveschtiere, wemer akzeptiert dass es dämentsprächend länger goht öppis z'erreiche.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

ich hab mal zehn kommende VR-Highlights zusammengestellt :)

http://www.4players.de/4players.php/tvp ... ights.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Also nach dinere Prognose müesst PSVR ja DIE führendi VR Plattform wärde das Jahr. Bin gspannt ;)
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Wir haben einfach mal zu dritt systemübergreifend (PSVR/Vive/Rift) die interessantesten Titel aufgelistet. Dank der E3-Ankündigungen hat PSVR natürlich jetzt eine Menge vielversprechende Titel in der Pipeline. Vieles aber vermutlich nur zeitexklusiv - meist kamen ja auch die Rift-Exclusives relativ schnell für andere Plattformen. Es gibt hier auch noch eine längere Liste mit jeweils 15 Titeln für PSVR bzw. PC (runterscrollen):

http://www.4players.de/4players.php/ind ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Von wegen VR ist tot ;) es sind jetzt viel mehr größere Highlights angekündigt als noch vor gut einem Jahr.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Mage's Tale hat geile Grafick! :sabber: Grad mal angezockt mit Oculus Touch...
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Ja, gefällt mir auch sehr gut. Professionelles Spiel. Von den Bard's Tale Leuten gemacht.

Leider habe ich in letzter Zeit vermehrt Probleme mit meinen USB Ports. Während dem spielen fällt ab und an ein Tracker kurz aus und startet sich danach neu. Sehr nervig. Und dabei verwende ich zur Zeit nur 3 von meinen 4. Mein altes Mainboard ist möglicherweise am Limit. Bekomme auch meine VR Treadmill (nochmal 3 USB Ports!) nicht zum laufen. Wollte mir schon lange einen neuen Rechner holen. Aber mir graut davor alles neu einzurichten - und jetzt noch mehr bei dieser Hitze :lol:
Zuletzt geändert von The Sheep am 21 Jun 2017 23:14, insgesamt 3-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

oha...
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Spielet ihr eigentlich uf Windows 7 oder 10 ?
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

teils, teils. je nach rechner
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Form ist auch flashig! :sabber:

http://www.4players.de/4players.php/dis ... /FORM.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Oh mann... sit 3 wuche nur no Elite Dangerous am zocke... das Spiel isch soooooooo geilllll....
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 53 Gäste