de HELM!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Jup, macht wirklich Freud. Mol es Game wosi nit verhunzt händ. :-D
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Ah, häsch gliich nöd chöne widerstah schöfli? :-D

Ich werd hüt abig sicher ein, zwei stündli drii luege.

Han woni hei cho bin churz 10 minute inegüxle chöne, und s‘isch flüssig gloffe uf „high“ iistelloge, dynamic resolution „off“ und ich 1.4 SteamVR supersampling. Hät scho richtig guet uusgseh, han aber i de intro szene churz vor de aakunft im hiirichtigslager müesse uufhöre.

Hät sich aber huere geil aagfühlt, IN skyrim zsii. Bin gspannt, was mit Mods no so alles usezhole isch!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Han gar nit welle widerstah. Isch klare Fall gseh dass i das wird poschte. :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Hehe, bi mir au. Dank emene aagebot bi fanatical isch‘s ersti spiel überhaupt, woni preordered han. Yay, chan jetzt dänn mal spiele!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

weli Mods chasch empfähle?
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Han selber no kei installiert, aber bin uf reddit fliissig am mitläse, han da es paar threads mit womöglich guetem züg:

https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comme ... sted_mods/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vo da werd ich sicher die bessere bäum und besseri meshes neh.

Dänn sicher no besseri texture. Und en 3D audio mod für binaurales audio, true 3d oder so.

Ich wart aber no bis de nexus mod manager aspasdt wird für skyrim vr.

Ah ja, da no es nützlichs tool zum a de .ini umenadtle:
https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comme ... by_bilago/" onclick="window.open(this.href);return false;

Han‘s aber au nonig installiert. Han‘s hüt eifach endlich mal zocke welle.

Isch würklich gan, ganz geil - ich chönt mich i dere welt grad es bitz verlüre. So, jetzt muen i aber is bett. Viel Spass, und falls Du gueti mods empfehle chasch, nur her damit.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

de Nexus Mod Manager lauft bereits, mitme chline Trick:
https://youtu.be/Iw_lmNawuh0" onclick="window.open(this.href);return false;
Drachenherz hat geschrieben:So, jetzt muen i aber is bett. Viel Spass, und falls Du gueti mods empfehle chasch, nur her damit.
Ich han leider e Nachtschicht mit unserer Firmewebsite vor mir. Aber je schnäller ich sie zum laufe bring, deschto mehr Skyrim wartet morn uf mich. :happy:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

IGG Games het en Skyrim VR Release. Ich luege nachane mal dri :sabber:
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Han bis jetzt mal nume de true 3d audio mod installiert - wow, das macht‘s grad einiges besser. Lago mio, das spiel suugt mich richtig ine!

Edit: ich mein de Mod:

https://github.com/kosumosu/x3daudio1_7_hrtf" onclick="window.open(this.href);return false;

Eifach abelade und im Skyrim Install-Ordner, dörte wo d'skyrim.exe dine isch, entpacke und guet isch.
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Xinobrax2 hat geschrieben:IGG Games het en Skyrim VR Release. Ich luege nachane mal dri :sabber:
hani nit kennt. Früener hani ja alles gräuberlet. Aber durch d'Online Spiel bini zwungenermasse zume ehrbare Bürger worde :lol:
Hüt zahli scho us moralische Gründ (grad bi VR) gärn öppis, wenni find dass es verdient isch. Grad chleineri Studios ghöre für mich unterstützt. Vo Primordian bini so begeischteret gseh, dassi freiwillig de dopplet Pris fürs d'Audio Album zahlt han.
Aber IGG isch interessant für die türere Games woni nit guet gnueg find zums Gäld usgä. Spontan chunnt mir do Doom VFR in Sinn. Fallout VR wär au en Kandidat. Aber das hani leider scho kauft.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

The Sheep hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:IGG Games het en Skyrim VR Release. Ich luege nachane mal dri :sabber:
hani nit kennt. Früener hani ja alles gräuberlet. Aber durch d'Online Spiel bini zwungenermasse zume ehrbare Bürger worde :lol:
Aber IGG isch interessant für die türere Games woni nit guet gnueg find zums Gäld usgä. Spontan chunnt mir do Doom VFR in Sinn. Fallout VR wär au en Kandidat. Aber das hani leider scho kauft.
Ich hol mir det hin und wieder mal was zum dri güxle...
Skyrim hani aber au na irgendwo ufere original Plastikschiibe, drum chani da sowieso mit mim Gwüsse veribare :mrgreen:
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Okay, han jetzt en guete Mod-Manager gfunde, wo ohni bastelei mit Skyrim funzt, Vortex Mod Manager.

Han grad es Dutzend Hi-Res Texture Mods installiert (Irgendwas mit Skyrim 2017 textures oder so), besseri Charakter-Modell, besseri Meshes, besseri NPC-AI, meh sounds, meh vögel (ja, vögel...) und lauft alles wunderbar! Vor allem die höchuuflösende Texture mached das Game vo "sehr guet" zu "grandios"!

Top, so muen en "Pankace to VR Port" usgseh!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

Nach 30 Minute hani gnueg gseh vom Skyrim :?

De Nostalgie-Faktor isch natürlich super und si hend sich au Müeh geh, aber vergliche mit anderne VR Spiel findis eher grauehaft...also bezoge uf d Umsetzig und nid de Umfang...
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Verstandi nit. I finds mega. Natürlich chönnt mer es paar Sache besser (immersiver) mache. zB s'ufnä vo Gegeständ. Aber druf zeige und Chnopf drucke funktioniert wenigschtens guet.

Hesches richtig igstellt? Bi mir isch zB der Boge am afang völlig beschisse gseh zum benutze. Het mi richtig aggro gmacht, und I hätt fscht de Touch Controller ine Ecke gschmisse. :lol: Bis i gmerkt han dass er für Joypad Benutzig iggschtellt gseh isch. Nachdem i umgschalte han uf "natürlich" isch perfekt gseh.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

Ammm...also de Boge het mi au gnervt...müessti wohl mal umstelle. Es git allgemein einiges womer chan istelle, drum seti wohl mal all die Optione dure teste. Es sind aber au so Details wie z.B. die 2D Navigation i de Menüs woni chli unpassend finde...es isch halt eifach...naja, nid usgriift. Hinzue chunt na, dasis sowieso scho 2 Mal duregspilt han, drum hets mi ez nid so greizt no me Ziit demit z verbringe. Vilicht luegi aber nomal dri...
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

WipEout Omma Collection ist echt super gelungen! :mrgreen: Auch für Weicheier wie mich, die einen eher etwas empfindlichen Magen haben. Ich muss sämtliche Komfort-Optionen aktivieren, aber dann geht es gut und mit nur minimaler Magenmulmigkeit. Also dann ähnlich komfortabel wie bei Radial-G, das ja von Grund auf für VR entwickelt wurde.

Und auch mit aktivierten Komfort-Extras ist es noch sehr immersiv und technisch beeindruckend! Ein kleines Problemkind ist allerdings auch bei mir die Sequenz nach dem Rennende, wenn der Autopilot übernimmt und die Cockpitränder verschwinden - ich hoffe sie patchen das noch...
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

So, han jetzt 43 Mods inschtalliert für mis Skyrim VR, und es lauft immerno uf Fullspeed. Isch e wahri Freud.
Und es gseht sooo guet us. Ich find guet gmodded channs das Game locker mit Fallout 4 ufnä.

:sabber:

Bin wirklich froh, dassi Skyrim nit bis zum Erbräche gspielt han in Vergangeheit, und vor allem mitere längere Pause bis hüt. Skyrim VR het mi völlig inegno.

Leider vertrag i die Handcontroller basierti Locomotion nit eso. Es wird mer im nüchterne* Zuestand bereits nachere Viertelstund s'erscht mol unwohl.
Natürlich chönnti uf Teleport umschalte, und denn wär wahrschinlich alles guet. Aber das willi nit. Ich will die volli Packig an Immersion :herzli:

*Reisetablette hani nit usprobiert. Aber Alkohol hilft im Fall au. Mit me deftige grüene Amsterdam Starkbier im Bluet chanis fascht e Stund ohni Ischränkige spiele. :lol:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Ich bin mittlerwiile au bi so um di e30 Mods. Jetzt lahn ich's aber mal guet sii - s'gfallt mer richtig guet wie's uusgseht. Obsidian Weather macht d'stimmig richtig speziell, und d'4k 2017 texture... eifach nur schön.

Hui... bin grad wieder 3 4 stund dine gsii, ohni dass i gmerkt han, wie d'zyt vergaht. (Edit: föck, 4 stund, nöd 3!!!)

Die welt z'erkunde, quests z'sabsolviere, zaubere... man, bin ganz gfläsht, echt!

Mega krasses Game, echt jetzt.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von resuscitation »

wänd Ihr für das Spiel nöd besser äs eigets Topic ufmache? Da gits ja doch einiges z'schriibe und wänn das ime eigne Topic isch, dänn chünd anderi spöter auf dävo profitiere..
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Gueti Idee. I mach eins uf
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Zeichen und Wunder!
Bethesda het Fallout 4 VR für Oculus Rift und anderi vivefremdi VR Hüet nachpatcht.

Jetzt spielt sichs sehr guet. Öppe so wie Skyrim VR.


Quelle
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

The Forest isch hüt nach 4 Jahr Early Access offiziell releast worde.
Und die beschti Nachricht: Am 22. Mai chunnt s'volle Game als VR Version - gratis für alli wo Desktop Version kauft händ. :wixer:

Bild
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von resuscitation »

Hossa.. nöd grad begeischternd

https://www.youtube.com/watch?v=Gx5DV5zFKlU" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4500
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

- dass für dä Pris weder Tracker, no Handcontroller debi sind, isch ja bereits bekannt gseh.
- schwer und weniger bequäm zum trage. autsch. Gseht us, als hätte sie dr Sony versuechts kopiere mit dere Schrube am Hinterchopf. Für mi es klars Argumänt gege de Pro. Vor allem muess mer bedänke, dass er mit em wirelss Modul wo später usechunnt no schwerer wärde wird
- Dass d'Optik nur es bitz besser isch als de Rift isch bi däm Pris au nit öppis woni en Wächsel würd in Betracht zieh


Oculus het chürzlich übrigens de Half Dome Prototyp vorgschtellt:

- 140 Grad FOV
- Eye-tracking
- beweglichs Display für verluschtfreis zoome
- Neui Controller mit Voll-Fingertracking

Chunnt allerdings nanig in de nächschte paar Mönet use, und specs wärde sich wahrschinlech no verändere mit der Zit.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von resuscitation »

Als Noob bin ich zum Glück unvorignah.. HTV Vive hät darum scho äs paar Minuspünkt.. für dä Moment
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 56 Gäste