de HELM!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Imogen Heap tritt hüt im TheWaveVR uf
(Oculus Rift und HTC Vive)


Quelle

Es sind zwei Uftritt: 31.8. 7pm BST (= hüt 20:00) und 31.8. 7pm PT (= morn 04:00)
Für die wos interessiert, aber no nie gse sind: Es choscht nüt. Software usem Oculus Store oder uf Steam abelade und ineluege
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

De Dreamcast Klassiker Space Channel 5 chunnt offebar als VR Version use.
Offiziell unterstützt: Sony PSVR und HTC Vive:


Quelle


d'Reviews zur finale Version vom PIMAX 8K und PIMAX 5K Plus sind jetzt duss. Gseht für mi nachme Must Buy us. Allerdings warti eventuell zersch bismer sie kabellos chann verwände.


Quelle


Quelle

s'Fazit vo beidne Teschter:
Das isch s'beschte wo gits!

Features:
PIMAX 8K Display Uflösig: 3840x2160 pixel pro Aug
PIMAX 5K+ Display Uflsöig: 2560x1440 pixel pro Aug
Bi beidne bedütet das nit wirklich sDopplete ufs sGsamte Sichtfäld, wils natürlich in der Mitti zu Überschnidige chunnt.
Input Uflösig isch bi beidne zuedäm identisch. Bim 5K+ isch das native, bim 8K wird s'Bild upscaled.
Alternative wär bis zum 3. Modäll zwarte, wo 2x 4K mit native Input wird biete. Allerdings würd das im Momänt nüt bringe, wills no keini Rächner git wo die Power chönnte liefere. Nach dene Teschts tendier ich eher zum 5K Plus als zum 8K, da s'Bild schärfer isch. für mi isch Native Resolution > Upscaling.

Field of View chamer softwaremässig ischtelle in 3 Stuefe (Rift und Vive händ aktuell 100 bis 110Grad):
125Grad Das dörfti e reini Performance Ischtellig si, für Lüt wo der Rächner nit gnueg Pfuus het
155Grad Das isch die Ischtellig womer wählt, wemer mit de Verzerrige am Rand nit Läbe chann
170Grad Das isch Maximum Ischtellig, wo scho nöch am menschliche Sichtfäld isch.

Tracking:
Unterstützt wird s'Lasertracking vom Vive und vom Vive Pro, also Lighthouse V1.0 und 2.0, und das in der glich guete Qualitet

Handcontroller:
De Pimax isch kompatibel mit de Vive Controller. Es wird aber au ergonomischi Handcontroller gä wo bitz wie die vom Oculus oder die neue Valve Knuckle Controller usgsehn

Es söll einigi optionali Modul gä, wo mit em Pimax kombiniert wärde chönne: zB Kabelloses Wifi, Hand bzw Fingertracking, und sogar Gruch ...

Nichtsdeschtotrotz, das isch en Huet für Lüt wo nit spare am PC. Geforce 1080Ti isch Mindeschtaforderig um alli aktuelle VR Games mit em Pimax spiele zchönne! Ob 8K oder 5K+ soll kei Rolle spiele. Beidi würde genau glich viel Power benötige.

No öppis zude Spiel:
SteamVR Library söll kompatibel si. Und Oculus Rift Games chamer ohni Revive importiere und spiele!
Zuletzt geändert von The Sheep am 17 Sep 2018 12:24, insgesamt 7-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

Xet nett us, aber ich warte wahrschinlich bis zum nöchschte Vive...
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Jo, gseht de Hammer uus...

Aber ich strunzarme Familievater han mer stattdesse eifach nur en Lenovo Explorer für 99$ bestellt... Hehehe.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Ich wär beimk Pipimax skeptisch. Großes Sichtfeld = großes Kotzpontenzial.

Und mir wird ja schon eher leicht kotzig.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Der eint Teschter het gseit är hets wägbecho vorhär, aber mit em Pimax het er sich neu müesse dra gwöhne.
Aber das chann mi nit devo abbringe. se fiutschr isch widescreen :-D
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

The Sheep hat geschrieben:Der eint Teschter het gseit är hets wägbecho vorhär, aber mit em Pimax het er sich neu müesse dra gwöhne.
Aber das chann mi nit devo abbringe. se fiutschr isch widescreen :-D
Se fiutschr is wery ekspensif tschii pi iuu.

:eek2:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Es isch leider no nie günschtig gse, s'beschte wele zha.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Es isch so, jup. Aber grad so tüür wie jetzt isch's scho lang nüme gsii... Wow... 1350.-- högger für e RTX 2080TI isch scho heftig....
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Oculus het hüt de Rift Nachfolger vorgstellt: Oculus Quest (ehemalig Santa Cruz)
Weiss nit so rächt wasi devo halte söll. Oculus goht halt mit däm all-in-one Züüg ine Richtig wo mir nit so richtig gfallt.
Technisch chamer en Rift erwarte, wo kei PC benötigt, kabellos für nur 400 Dollar.

Grafik isch sogar bitz besser als bim Rift (höcheri Ufslösig), Controls sind 6dof, also mit positional tracking und au vom Design här wie bim Rift, und wärdet vom Headset us tracked. Inside Out. Benötige also keini extärne Sensore.

Er söll en Qualcomm Snapdragon 835 Prozler ha, was wohl sehr guet isch, aber ich han kei Ahnig in weler Gwichtsklass er tatsächlich mitspielt, wemer mit der "PC Master Race" verglicht. Es söllet aber mehr als 50 Games us der Oculus Library chönne spielbar si, inklusive Robo Recall und Climb. Das hört sich zumindescht nach Topspiel anno 2016 a. sTracking funktioniert gemäss Voodoo.de sehr guet, und seg nit verglichbar mit Windows Mixed Reality. Controller chönne also au usserhalb vom Sichtfäld tracked wärde.

De Typ vo Voodoo.de hets bereits teschtet an der Oculus Convention, und isch zimlich begeischteret gseh:
https://www.youtube.com/watch?v=Wzuqq9PVyZ0" onclick="window.open(this.href);return false;

Für mi isches wohl nüt. Da mir Qualitet wichtiger isch als de Pris, wird ich mir eher de Pimax chaufe. Aber Oculus Quest chönnt es Topgrät für Ischtiger und Mittelklass Konsumänte wärde, wo sich kei 1080Ti oder gar en 2080irgendöppis möchtet leischte für ihre PC, und bezüglich Pris/Leischtig, isch sälbscht PSVR nume no en überzahlte Furz. Vo däm här, möglicherwis en witere wichtige Schritt Richtig kommerzielli Akzeptanz vo VR! Und das füehrt zu höchere Budgets und damit zu bessere Games für alli!

Release Date: Früehlig 2019
Dateianhänge
oculus-quest-vr-headset-1.0.0.jpg
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

Wayne, es Metaversum mit Facebook im Rugge isch im beste Fall en interessanti Grundlag für en dystopische Roman...
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Jetz mach doch nit em Zucc sini Träum so abe. Jede gseht öppis anders drin
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

Mir reded da vonere Firma wo Experiment macht um usezfinde wie si s Wohlbefinde und d Meinige vo de User chönd manipuliere, wie si am meiste Werbig chönd verticke und nebetbi verchaufeds usversehe na dini Date...und wohlgemerkt, das lauft alles über e 2D Website ufeme Screen...und über d App. Fühlsch di wohl wenn di gliche Lüt e virtuelli Welt vor dini Auge zaubered und au na wüssed wie lang du wo aneluegsch?

Fairerwiss muemer aber sege, dass si schinbar nid halb so effizient sind wie si d Wirtschaft glaube lönd, will obwohl si im Besitz vom mächtigschte Werbemittel sind schaffedses offesichtlich nid mal iri eigne VR Produkt z vermarkte.
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Space Junkies Beta launt wieder extrem! :sabber: :sabber: :panik:

https://www.ubisoft.com/en-us/game/space-junkies/" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

De Space Junkies Trailer het mi nit so päcklet. Liegt aber au dra dass PVP eifach nit mis bevorzugte Gameplay isch. Egal ob pancake oder VR.

Spiele immerno Seeking Dawn. Bin sit hüt am Ändgegner. Im erschte Momänt hani gfunde de isch eigentlich fascht zliecht. Isch en Trugschluss gseh. Hanen bisher nonig glegt. Wirklich es super story-driven Action Game mit AAA Feeling, vome realitv chleine chinesische Studio (ca. 20 Lüt).
Aber i vermuet stark, de Spielspass vo Seeking Dawn isch zimlich performanceabhängig. Andersch chani mir nit erchläre wie gwüssi Lüt im Steam-Forum chönne behaupte es segi unspielbar und Grafik seg verschwumme und pixelig und weiss gott nit was alles. Bi mir laufts aber perfekt, und es gseht so schön us wie in de Trailer.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Astro Bot ist der Hammer - extrem spaßig und liebenswert! :shock: :-D :herzli:

Ich dachte mir, dass es cool wird - aber das übertrifft meine Erwartungen um Längen! Schönes Leveldesign, toller Einsatz des 3D-Raums (man schaut sich ständig um in alle Richtungen), sehr komfortabel, unheimlich liebenswert animiert und auch technisch beendruckend (PS4 Pro).
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Master(G) »

cool, dann sollte ich wohl meinen review-code endlich mal einlösen! LOL
hatte einfach keinen bock auf die ganze kabelei bis jetzt...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4493
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »


Quelle

Project Cars 2 mit em Pimax 5K+ :sabber:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Tatsache, Astro Bot = best VR-Game ever! :sabber: :sabber: :sabber: :sabber: :herzli: :herzli:

Astro Bot bringt die ultimative Helmung!!!

Gut, dass Sonys Japan-Studio/Team ASOBI! so helmutig waren! :lol:

http://www.4players.de/4players.php/dis ... ssion.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.4players.de/4players.php/tvp ... pilog.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Quelle

Bild
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Simracing mit Motion in VR

Beitrag von OlDirty »

Es ist ja hier auch schon um Motion Plattformen gegangen. Daher poste ich das mal hier rein da ich leidenschaftlich Simrace und dazu halt die Oculus Rift benutze. Habe mir kürzlich was zusammen gebaut. Pionierarbeit war bereits von anderen gemacht, sprich mal braucht nur noch zusammen zu bauen und fun haben.

Hier ist die offizielle Seite für den Bau:
https://github.com/SimFeedback/SimFeedb ... Servo/wiki" onclick="window.open(this.href);return false;

und hier 1-2 Videos:

Quelle


Quelle


War ehrlich gesagt nicht wirklich schwer das ganze zu bauen. Die ganze Pionierarbeit wurde ja bereits erledigt. Sofern man Sachen in Warenkörbe legen kann und ein bisschen 3D Drucken ist es ein Klax verglichen mit Flipper Restaurieren.

Ich fahre nun schon seit ca 2 Wochen und was soll ich sagen das ganze macht unglaublich Bock. Ich hatte bisher nur 2 verschiedene Seatmover gefahren (2DOF) von denen ich mehr oder weniger enttäuscht war. Für mich fühlte sich das ganze einfach zu wenig nach richtigem Autofahren an. Ich bin sicherlich auch mit einer falschen Einstellung an die Sache ran, da ich zuvor auf der Rennstrecke war und dachte dass muss sich jetzt genau so anfühlen. Naaaja, tut es eben überhaupt nicht.
Auch dieses Motion- Rig kann die Fliehkräfte nicht wirklich darstellen aber durch das heave(Auf-Ab Bewegung) habe ich das Gefühl wirklich Auto zu fahren. Ich spühre Bodenwellen und Kurbs so wie wenn ich da wirklich drüber fahren würde. Ich meide nun bestimmte Curbs da ich durch das Motion das direkte Feedback habe dass dies das Auto unruhig werden lässt. Nichtsdesto trotz muss ich aber auch immer wieder mal über bestimmte Curbs drüber räubern weil es sich einfach nur geil anfühlt.

Was mich ebenfalls sehr erstaunt hat ist wie gut man das Tractionloss merkt (wenn das Auto übersteuert). Das fühlt sich für mich ziemlich natürlich an. Ich habe schon ein Drehtellertraction loss gefahren mit dem 2DOF und fand das irgendwie komisch. Man dreht sich ja dann hinter dem Lenkrad was sich für mich komisch anfühlt.
Mit meinen Einstellungen habe ich sicherlich noch nicht das perfekte Setting gefunden, aber durch die sehr einfach zu bedienende Software ist das wirklich keine mühselige Sache. mehr.
Den alten Gurtstraffer habe ich noch nicht angehängt (da zieht es einem am Vierpunktegurt wenn das Auto verzögert sprich bremst), da mir dieser zuwenig zieht und lärmt. Da warte ich gespannt auf eine Lösung für dieses Motionsystem was einem die Schlüsselbeine knacken lassen kann.
GT3 Rennwagen bremsen ja so mit +/- 1.5G. :sabber:
Ich habe bisher nur PCars 2 und Asstto Corsa gefahren da ich iracing wieder erneuern sollte und leider rfactor 2 noch nicht besitze.

Vll noch was zu online Rennen wo man öfters mal abgeschossen wird (PCars 2 lässt grüssen). Das rumpelt dann schon wirklich heftig im Motion Rig.

PS: Noch etwas zu der Geräuschkullisse des ganzen. Das System ist echt extrem leise wie ich finde. Einfach nur geil!

Anbei noch 2-3 Pics von meinem System. Die Verkabelung ist noch nicht endgültig und da liegt noch viel Gekable rum von Sachen die ich wohl abmontieren werde. Das ganze System lasse ich nach dem Motionbetrieb auf 2 Wägelchen (Brett mit je 4 Räder) runter und dann kann man das problemlos umherschieben. Den Simucubeklotz habe ich einfach an die Holzplatte geschraubt mit durchgehenden Schrauben/Muttern und Loctite.

So sieht das ganze nun aus.
IMG_8441.JPG
IMG_8442.JPG
IMG_8443.JPG
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Samsung Odyssey+

Beitrag von OlDirty »

Die Brille schient jo recht guet z'si vom Diplay her und bruchsch au keis Monster vomene Rechner wie für z.B. den mol e Pimax. Zudem isch das Ding no bis am Fr für schlappi 299$ zha. Bis i d'CH chunts den öpe uf 500 Stutz. I ha zwar e Oculus Rift, aber do chönt i fast schwach werde. Offiziell jo in Europa nöd erhältlich, aber über die Siete cha mer sie im Amiland poste. Chunt den halt ebe no chli öpis a Chöste dezu: https://shop.bigapplebuddy.com/product/ ... ns-Apply-/" onclick="window.open(this.href);return false;


Quelle


Quelle
Benutzeravatar
Drachenherz
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 483
Registriert: 29 Aug 2013 17:05
Wohnort: Goldküzze
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Drachenherz »

Ich han mer bi amazon.com es refurbished modell vo de Original Odyssey (ohne SDE filter) bstellt. Git händler wo über Amazon abwicklet, und dank Amazon dienstleistig werdet versand, stüre und gebühre scho im vorfeld abgrächnet. Hand umgrächnet jetzt 470.-- für en OG Odyssey zahlt (gäbt derziit es aagebot für 299.-- dollar, wo schlussament wahrschinlich uf ca. 400.-- CHF chunt).

Und ich muen säge: Ich bin nume scho vo de Original Odyssey begeisteret! Passt wie aagosse uf min grind, chopfhörer sind guet, IPD isch iistellbar via emene Dreher, und s'inside-out tracking vom headset isch keis bitzeli schlächter. Und wenn d'controller im sichtfeld vo de kameras sind, isch au dörte s'tracking quasi perfekt. Nur, wenn's komplett us em sichtfeld vo de Kameras verschwindet chan's zu chline uusetzer cho, aber sowiit nöd problematisch gsii für mich.

Elite Danerous hät ganz e neui dimension überchoo für mich. Und Skyrim isch hammer geil mit enere höchere uuflösig!

D'Original Odyssey isch en klare Chauftipp vo mir, und d'plus dänki isch sicher au sehr, sehr guet.
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11778
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von turntablism »

Jedes mal wenn i de topic titel läse, chunnt mer dä in sinn

Quelle
:vortex:
Benutzeravatar
OlDirty
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 998
Registriert: 06 Jan 2015 17:09
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von OlDirty »

D man. Just put in in D. D is for drive. Just put it in D motherf*cker

Man man wegen dir muss ich mir jetzt den Film Night on Earth ansehen. :2finger:
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Mastler(P) »

OlDirty hat geschrieben:Man man wegen dir muss ich mir jetzt den Film Night on Earth ansehen. :2finger:
Mit em Benigni :-D
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste