de HELM!!!!

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Re: de HELM!!!!

Postby OlDirty » 23 Sep 2017 17:46

Da isch jo bitter wenn sogar Pedale ghörsch :briegge: . Wa hesch den für Pedale wo en Lärm mached? Do chönt i mir mis Flipperhobby jo voll as Bei strieche :head2wall:
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Re: de HELM!!!!

Postby Drachenherz » 23 Sep 2017 18:57

Logitech G27... d'vibratione vom force feedback sind au nöd z'verachte. D'böde sind holz, bretter uf balke. S'huus wo mer miete chönt isch baujahr 1795 (ja, 1795) und staht unter denkmalschutz...
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Re: de HELM!!!!

Postby Goran » 23 Sep 2017 20:18

OlDirty wrote:Für mi isch Project Cars 2 eh en Pflichtkauf gsi. Spieles in VR uf em PC und finds seehr geil. Vor allem d'Physik isch verbessered worde und grafisch isch es sowieso e Pracht. D'Pad Gamer sölleds au eifach ha will di'Stürig eifacher gmacht worde isch. Aber klar es lauft wie kei anders Game mit enere Mittelklasse Grafikkarte uf high settings mit 90FPS in VR. Git jo aber s'Oculus Tray Tool wot chasch ASW uf 45 setze und den isch au tiptop. Für die meiste Lüt zumindest. I ha mir jetzt aber ne e Biest vonere 1080TI gönnt wo mini GTX 970 söll ablöse. Mol luege uf was für Settings den rennt. Mit de GTX 970 uf Mittel - Low (was immer no guet usgseht) laufts bi mir sehr flüssig mit 29 Gegner. Vo dem her wer kei Grafikhure isch chas au problemlos mit sonere Charte zocke.

The Sheep wrote:
Drachenherz wrote:da ich scho Project Cars 1 nur 1-2 Stunde zockt han. B
i nur öpe 155h :kicher: und Asstto Corsa au über 100h. Sheep, wends arcadig wetsch muesch iracing spiele :groel: ;)



Und wie isches mit de 1080 Ti? ich han e 1080 di hei i mim pc.

Bis jetzt in vr bini vo vielne racing games grafisch enttüscht
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Re: de HELM!!!!

Postby The Sheep » 24 Sep 2017 22:29

Pimax 8K
Die nächschti Generation VR Brille chunnt mit zwei 4K Displays: 3840x2160 pixel pro Aug, 200 Grad Sichtfäld!, bi 90Hz :shock: :sabber: :wix:
Software söll Oculus Home und Steam VR kompatibel si.
Vorussichtliche Release: Mai 2018

https://www.kickstarter.com/projects/pi ... n=cc143a74

Das isch im Fall s'alte Modäll wos bereits git (4K, 110 Grad FOV, 60Hz), im Verglich zu Ocler und Vive:
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Re: de HELM!!!!

Postby The Sheep » 05 Oct 2017 21:09

Au wenn Waveshooter sit em Überangebot nüm so richtig begeischtere, gits ab und zue es paar Rosinli wo us der Masse usestäche.

3 Spiel sind mir chürzlich begegnet, wos möglicherwis wärt sind. Ich sälber han si nonig kauft/teschtet, da ich im momänt mehr gueti VR Games han, als Zit sie zspiele. Drum beziehn sich mini Empfählige uf min Idruck nach Videos und Reviews:

Eternity Warriors VR
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Star Rage VR
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Gunheart
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Re: de HELM!!!!

Postby The Sheep » 25 Oct 2017 11:08

Es paar News:

Oculus bringt nächscht Jahr Oculus Go, en kabellosi und computerunabhängigi lowcost VR Brille für unter 200 USD
Söll wohl de GearVR ersetze und da s'kei Handy mehr brucht, en einheitlichi Qualitet sicherstelle.
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Glichzitig schaffets am Nachfolger vom Rift, Oculus Santa Cruz
Ähnlich wie de Go wird die Brille kabellos und computerunabhängig ufbaut si, aber mit besserem Rächner drin, und zuesätzlich mit insideout positional tracking. Die erschte Dev Kits chömet im 2018.
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Respawn Entertainment (Titanfall I & II, vorhär Call of Duty unter Activision) sind ame grössere VR Projäkt, en Ego Shooter für Oculus Rift. Release: 2019


Quelle

Ark Park wird im Dezämber für PSVR usecho und PC Versione sind uf unbestimmti Zit verschobe. Ursprünglich isches für Oculus und Vive entwicklet worde und hätt das Jahr sölle erschiene. PSVR Release isch gar nit plant gseh. Die Nuttesöhn händ sehr wahrschinlich en zitexklusiv Vertrag bi Sony unterschriebe chürzlich. Jedefalls bechunnt mer kei Antwort, wemer sie druf aspricht. Macht mi hässig.


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Blade Runner 2049 Memory Lab wird es ca 30 Minütigs Game/Experience, wo zimlich cool söll si. Wohl so öppis im Stil Batman Arkham VR


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Marvel Powers United VR wird aktuell vo Sanzaru entwicklet. Wird wenn is richtig gse es richtigs Game, nid nur en Wärbe-Experience. Release Date gits no keine


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Re: de HELM!!!!

Postby Drachenherz » 25 Oct 2017 17:50

... und ich hange immer no täglich in Elite ume... 270 h mittlerwiile... no nie es spiel soooo lang gspielt...
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Re: de HELM!!!!

Postby OlDirty » 26 Oct 2017 19:14

und i freu mi uf Resident Evil 7 mit de Oculus obwohl ich's wohrschinli kum 10min werd spiele. Das Game isch sooo derb. Nur scho bim zueluege denk i mir leck mues das krass si in VR :eek2: . Aber au wenn ich's nöd viel wird spiele hend d'Entwickler de Chole einfach verdient für sones Meisterwerk und de Muet au en AAA Title in VR usezbringe. Nöd wie all ander. :head2wall:
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Re: de HELM!!!!

Postby OlDirty » 11 Nov 2017 11:27

Es wird so guet es wird sooo guet :panik: :panik:


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Re: de HELM!!!!

Postby The Sheep » 11 Nov 2017 14:10

Falls öpper vorhet en Vive zchaufe:
Ab sofort bechunnt mer Fallout 4 VR (spielbar ab 12. Dez) gratis dezue

http://www.4players.de/4players.php/spi ... f=newsfeed
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Re: de HELM!!!!

Postby The Sheep » 17 Nov 2017 15:21

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Re: de HELM!!!!

Postby PlanetHarrieR » 20 Nov 2017 13:01

Beste VR-Erfahrung bisher abseits von Spielen:

http://www.4players.de/4players.php/dis ... Hours.html
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Re: de HELM!!!!

Postby Xinobrax2 » 20 Nov 2017 13:12

Tesla? Download läuft...


Google Earth VR isch sit em letschte Update übrigens au sehr super :!:
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Re: de HELM!!!!

Postby PlanetHarrieR » 20 Nov 2017 13:45

Ja, spielt auf Teslas Anwesen, sehr cool.

Ach ja, Gugel Örs wollte ich ja auch mal ausprobieren :)
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Re: de HELM!!!!

Postby OlDirty » 20 Nov 2017 17:39

Hüt oder i de nöchschte Täg chunt mol wieder es update für Alien Isolation VR.

https://twitter.com/nibre_

söt den do erschiene: https://github.com/Nibre/MotherVR/releases
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Re: de HELM!!!!

Postby The Sheep » 23 Nov 2017 18:25

Grad gseh dass Doom VFR ja früener usechunnt als Fallout 4 VR, nämlich morn inere Wuche :wixer:
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Re: de HELM!!!!

Postby PlanetHarrieR » 01 Dec 2017 17:08

Wiu, wiu - ordentlich kabellos tpcasten! :arnold:

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Re: de HELM!!!!

Postby The Sheep » 01 Dec 2017 20:32

wie ischs? merksch en Unterschied zu Kabel ?
Oculus Version chunnt au no vor Jahresändi :wixer:
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Re: de HELM!!!!

Postby PlanetHarrieR » 01 Dec 2017 20:55

Übertragung funktioniert recht gut, man kann schön frei rumlaufen. :) Aber der Tragekomfort lässt leider zu wünschen übrig wegen Erwärmung und unterbewusst komischem Gefühl: ;)

http://www.4players.de/4players.php/dis ... PCast.html

http://www.4players.de/4players.php/tvp ... pilog.html
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Re: de HELM!!!!

Postby The Sheep » 01 Dec 2017 21:45

Sehr geil. gutes Review. :1thumb:

Ich denke auch dass es einen zimlichen Einfluss hat auf die Immersion. Bei mir ist es ja so dass ich mich wann immer möglich selber umdrehe im Spiel, und erst wenn sich das Kabel langsam um die Beine zu wickeln anfängt, weil es halt nie gleich gleich oft in die eine als in die andere Richtung geht, und man dadurch irgendwann an die Grenzen der Verkabelung stösst. Dann drehe ich mich jeweils so lange bis das Kabel wieder entwirrt ist, und korririgere die Spielrichtung mit dem Stick am Touchcontroller, was natürlich unschön ist für das Gefühl. Und das fällt mit dem Tpcast natürlich weg.
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Re: de HELM!!!!

Postby The Sheep » 01 Dec 2017 23:02

Han ändlich Doom VFR zum laufe becho für Oculus Rift. Gibt mehreri Stelle wo mer in Steam Beta chann ischtelle. Uf die dritti und einzigi wo funktioniert wär i von allei nie cho: :typej:

Launch Steam
Browse to Library > Tools
Search for ‘SteamVR’
Right-click ‘SteamVR’ > Properties
Click ‘Betas’ Tab > Switch beta drop-down selection to ‘beta – SteamVR Beta Update’
Close Properties window, SteamVR Beta will download automatically


Und es lauft besser mit minere GTX980, wo ja ca. 30% unter de Mindestanforderunge isch, als erwartet. Mängisch rucklets bitz, aber es blibt spielbar. Chönnt au si dass es isch wil denn grad Grafik nachglade wird. Villicht hättis uf der SSD sötte inschtalliere. Und i has nonig lang gspielt. Viellicht wirds no so wild dass d'980er trotzdäm in d'Chnü goht.

S'einzige was bitz ernüchternd ist, ischs Spiel sälber. Es isch leider nit Doom 4 in VR, sondern sie händ quasi es neus Game drus gmacht, technisch vereifacht und schinbar vor allem fürs Playstation VR Publikum zuegschnitte. Zum Glück bini kei riese Fanboy vo Doom 4, sunscht würdi mi villicht au so ufrege wie einigi im Steamforum. Es goht grad guet ab dört.


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Re: de HELM!!!!

Postby PlanetHarrieR » 02 Dec 2017 09:07

The Sheep wrote:Sehr geil. gutes Review. :1thumb:

Ich denke auch dass es einen zimlichen Einfluss hat auf die Immersion. Bei mir ist es ja so dass ich mich wann immer möglich selber umdrehe im Spiel, und erst wenn sich das Kabel langsam um die Beine zu wickeln anfängt, weil es halt nie gleich gleich oft in die eine als in die andere Richtung geht, und man dadurch irgendwann an die Grenzen der Verkabelung stösst. Dann drehe ich mich jeweils so lange bis das Kabel wieder entwirrt ist, und korririgere die Spielrichtung mit dem Stick am Touchcontroller, was natürlich unschön ist für das Gefühl. Und das fällt mit dem Tpcast natürlich weg.



danke! stimmt, diese entwirr-situation reißt einen etwas raus...
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Re: de HELM!!!!

Postby PlanetHarrieR » 02 Dec 2017 09:11

The Sheep wrote:Han ändlich Doom VFR zum laufe becho für Oculus Rift. Gibt mehreri Stelle wo mer in Steam Beta chann ischtelle. Uf die dritti und einzigi wo funktioniert wär i von allei nie cho: :typej:

Launch Steam
Browse to Library > Tools
Search for ‘SteamVR’
Right-click ‘SteamVR’ > Properties
Click ‘Betas’ Tab > Switch beta drop-down selection to ‘beta – SteamVR Beta Update’
Close Properties window, SteamVR Beta will download automatically


Und es lauft besser mit minere GTX980, wo ja ca. 30% unter de Mindestanforderunge isch, als erwartet. Mängisch rucklets bitz, aber es blibt spielbar. Chönnt au si dass es isch wil denn grad Grafik nachglade wird. Villicht hättis uf der SSD sötte inschtalliere. Und i has nonig lang gspielt. Viellicht wirds no so wild dass d'980er trotzdäm in d'Chnü goht.

S'einzige was bitz ernüchternd ist, ischs Spiel sälber. Es isch leider nit Doom 4 in VR, sondern sie händ quasi es neus Game drus gmacht, technisch vereifacht und schinbar vor allem fürs Playstation VR Publikum zuegschnitte. Zum Glück bini kei riese Fanboy vo Doom 4, sunscht würdi mi villicht au so ufrege wie einigi im Steamforum. Es goht grad guet ab dört.


:lol: oha

meist finde ichs eher gut, wenn ein eigenes vr-spiel entwickelt wird. wurde ja auch so angekündigt. dumbed down wär natürlich schwach dann. mir ist doom aber eh zu gorig auf dauer - unterm headset fühlt man sich dann schon fast wie ein metzger, oder? ;)
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Re: de HELM!!!!

Postby The Sheep » 02 Dec 2017 11:14

Die gorigen Nahkampfmoves fehlen offenbar komplett. Du portest oder "dasht" dich mit einer Handgranate in der linken und einer Schusswaffe in der rechten Hand durch die Gegend (Linkshänder Support Fehlanzeige). Locomotion gibts nur wenn das Game mit Joypad spielst... lol (vorerst zumindest. Soll aber nachgepatched werden).

Mit der Schusswaffe lässt sich der Gegner stunnen, und dann kannst durch ihn durchdashen, wodurch er dann explodiert. Mit einer weiteren Taste lassen sich die Gegner noch zurückwerfen. that's it. Das scheint alles zu sein was das Kampfsystem hergibt. Natürlich gibts noch mehr Waffen, so dass später auch mit einer 2. Schusswaffe anstelle der Handgranate unterwegs sein kannst, und durch Upgrademöglichkeiten gibt es dann auch Sekundärfunktionen an den Waffen, wie bei Doom 4.

Ach ja, ich hab grad gelesen, die Levels der Kampagne seien nicht wirklich neu. Sie haben bloss nicht alles verwendet. Ich selber habe Doom 4 nicht allzuweit gespielt, deswegen kann ich nicht genau sagen was neu und was recycelt ist.

Gesamtspielzeit von Doom VFR soll je nach Schwierigkeitsgrad 2-4 Stunden sein. Soviel zum Thema AAA Titel...

Wirklich schlecht ist es aber nicht. Hab heute gemerkt, mit der Gewöhnung an die Steuerung kommt auch der Spielspass. Für dieses Game wäre übriges Tpcast gut, weil es bisher keine Möglichkeit gibt, sich mit den Touchcontrollern zu drehen, bzw die Richtung zu korrigieren.
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Re: de HELM!!!!

Postby PlanetHarrieR » 03 Dec 2017 09:10

ah, interessant
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