Moderatoren: Master(G), zeromeier
geosnow hat geschrieben:es isch eifach es spieli und guet isch.
Das Isch tatsächlich e Überraschig dass die das gmacht hend. Wiehnachtsgschäft, hed mer itz gseh was es bringt das z forciereVyse hat geschrieben:Dass es nöd fertig isch, merkt me ah viellne Stelle und dä Rollespiel-Teil isch zwar immer wieder i Interviews betont worde aber stimmt, glaubs nie würkli im Haupt-Marketing-Material.
Hoffe, sie ziehnd ihri Schlüss und machets besser. Was ich CDPR am meiste vorwirf, isch, dass mit ihrem eigene Credo broche händ, nämli, dass es uusechonnt, wänns fertig isch.
Schon möglich....OlDirty hat geschrieben:und manchmal könnten man bei einigen meinen das ein Game eine Investition wie ein Auto oder gar ein Haus ist...
Moff hat geschrieben:het sie so lang gspielt, dass sie all dini quick und autosaves überschriebe het oder wie? und de eint manuell save au na grad? wie denn das? das spiel het ja kei profil womer chan überschriebe?
ich mach vor jeder grösser misssion en manuelle save, nur scho will das game so verbuggt isch
einisch isch was dumms passiert, ich bin i einer taxi quest woni ha müesse verfolge zuefällig is Areal vomere cyberpsycho quest gstolperet und es het det es Event triggered.
woni denn spöter die cyberpsycho quest han welle mache het en npc gfehlt woni hät müesse es item loote
das het mich so gnervt dassi 2 stund nebequests namal nagholt han
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste