Wii-U

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von zwirrlibatz »

Ich finds immer no halb luschtig halb bescheuert, dass de Cube als Flop und d'Xbox als käne wahrgnoh wird. Sind alli medieghirnwöscht oder wie?

Tatsächli staht N bekanntlich (oder ebe nöd...) finanziell super da und müend überhaupt mit gar niemertem fusioniere. Und für was überhaupt? Sie sind jensiits vo de Sony/MS Philosophie und drum macheds anderi Spiel und anderi Hardware und beriicheret d'Branche grad drum. Wer will da werum was anders? Und werum bruuchts es GTA oder CoD oder Battlefield etc usw au no ufnere dritte Konsole? :nut:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:Tatsächli staht N bekanntlich (oder ebe nöd...) finanziell super da und müend überhaupt mit gar niemertem fusioniere. Und für was überhaupt? Sie sind jensiits vo de Sony/MS Philosophie und drum macheds anderi Spiel und anderi Hardware und beriicheret d'Branche grad drum. Wer will da werum was anders? Und werum bruuchts es GTA oder CoD oder Battlefield etc usw au no ufnere dritte Konsole? :nut:
Alles Lemming. Guet, bi de ANALyste sind wahrschinlich au ganz anderi, niederi Shareholder Value-Motiv im Spiel (de Bruefszwiig handlet under Anderem ja au als es Sprachrohr vo ihrne Arbetgeber und das sind mehrheitlich Banke): Wänn Nintendo sich tatsächlich würd entscheide, ihri Franchise uf iOS und Facefuck z'vertschutte, würd de Börsekurs natürlich churzfristig massiv i d'Höchi schnelle. Aber ebe nöd, will's en us undernähmerischer Sicht vernünftige, nachhaltige Entscheid wär, sondern will's faktisch ere Liquidation vo de ganze (finanzielle wie ideelle) Undernähmenswärt gliichchämt, wo churzfristig wohl zu massive Profit würd füehre, mittel- bis langfrischtig aber die Firma restlos ushöhle würd. Es Strohfüür also, wo es paar Arschlochspekulante chönnted churzfrischtig absahne und logisch fänded das es paar Analyste vo irgendwelche Ami-Grossbanke super. Aber zum Glück isch Nintendo keis Ami-Arschlochundernähme, wo zum de Arschlochspekulante in Arsch z'chrüüche so öppis tatsächlich würd in Betracht zieh, sondern de stuuri, alti japanischi Elefant us Kyoto :mrgreen:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Avenger »

zwirrlibatz hat geschrieben:Ich finds immer no halb luschtig halb bescheuert, dass de Cube als Flop und d'Xbox als käne wahrgnoh wird. Sind alli medieghirnwöscht oder wie?
Us der Sicht vom User isch d Xbox sicher kei Flop gsi. Wenn das Ding mit eme Modchip hesch usgstattet si Sache möglich gsi wos binere (eigentlich) gschlossene Konsole sicher nie meh wird geh. :kicher:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von zwirrlibatz »

Avenger hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Ich finds immer no halb luschtig halb bescheuert, dass de Cube als Flop und d'Xbox als käne wahrgnoh wird. Sind alli medieghirnwöscht oder wie?
Us der Sicht vom User isch d Xbox sicher kei Flop gsi. Wenn das Ding mit eme Modchip hesch usgstattet si Sache möglich gsi wos binere (eigentlich) gschlossene Konsole sicher nie meh wird geh. :kicher:
ich han nöd gseit, dass sie für d'spieler en flop gsi isch. :idea: für MS intern vilech scho, aber drvo red ich nöd bzw intressiert mich i dem zämehang nöd.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von mr.raw »

danke Gurgelhals für dini erklärig...
Ich mach mir eifach chli gedankene...es kha so schnäll go in dr hüttige Zitt und e Firma isch bankrott. Dass Nintendo Finanziell grad esooo guet do stoht ha i nid gwüsst oder au nid beachtet.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:Tatsächli staht N bekanntlich (oder ebe nöd...) finanziell super da und müend überhaupt mit gar niemertem fusioniere. Und für was überhaupt? Sie sind jensiits vo de Sony/MS Philosophie und drum macheds anderi Spiel und anderi Hardware und beriicheret d'Branche grad drum. Wer will da werum was anders? Und werum bruuchts es GTA oder CoD oder Battlefield etc usw au no ufnere dritte Konsole? :nut:
Alles Lemming. Guet, bi de ANALyste sind wahrschinlich au ganz anderi, niederi Shareholder Value-Motiv im Spiel (de Bruefszwiig handlet under Anderem ja au als es Sprachrohr vo ihrne Arbetgeber und das sind mehrheitlich Banke): Wänn Nintendo sich tatsächlich würd entscheide, ihri Franchise uf iOS und Facefuck z'vertschutte, würd de Börsekurs natürlich churzfristig massiv i d'Höchi schnelle. Aber ebe nöd, will's en us undernähmerischer Sicht vernünftige, nachhaltige Entscheid wär, sondern will's faktisch ere Liquidation vo de ganze (finanzielle wie ideelle) Undernähmenswärt gliichchämt, wo churzfristig wohl zu massive Profit würd füehre, mittel- bis langfrischtig aber die Firma restlos ushöhle würd. Es Strohfüür also, wo es paar Arschlochspekulante chönnted churzfrischtig absahne und logisch fänded das es paar Analyste vo irgendwelche Ami-Grossbanke super. Aber zum Glück isch Nintendo keis Ami-Arschlochundernähme, wo zum de Arschlochspekulante in Arsch z'chrüüche so öppis tatsächlich würd in Betracht zieh, sondern de stuuri, alti japanischi Elefant us Kyoto :mrgreen:
Das und dass me kein Pfifferling uf Analyschtegschätz gäh chan isch sogar mir, wo sich susch gar nöd mit dem beschäftigt, klar. :-D

Nöd klar isch mir, werum me - und bsunders "Nintendofans" - meint oder wünscht, dass N mit Sony & MS um de gliich chlii Chueche konkurriere söll bzw sich i irgendenere Gfahr befindet, falls sie das nöd mached.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von zwirrlibatz »

mr.raw hat geschrieben:danke Gurgelhals für dini erklärig...
Ich mach mir eifach chli gedankene...es kha so schnäll go in dr hüttige Zitt und e Firma isch bankrott. Dass Nintendo Finanziell grad esooo guet do stoht ha i nid gwüsst oder au nid beachtet.
im gägesatz zur konkurränz händ alli ihri Konsole immer gwünn gmacht. wii und ds sind sit ewigs goldchälber. drzue no 1st party software. isch dagobert duck.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Avenger »

Wii U soebe bestellt, am 7. November chunts. :wixer:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Seppatoni
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 871
Registriert: 12 Mär 2002 11:22
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
81
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Seppatoni »

zwirrlibatz hat geschrieben:händer das amigs au: s'gamepad am netzteil aghänkt, aber nöd nur ladets (während iigschalte) nöd uf, de pfuus gaht sogar use. und nachhär muess ichs stundelang am strom lah bis es wieder glade isch. halbkabutts netzteil?
Das Problem hani au gha, bis etz s'Gamepad überhaupt nüm glade het. Etz hani das Ding müesse ischicke.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von zwirrlibatz »

hm... grrrr....
I speeled my drink!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von mr.raw »

ich hätt nomol eine mit 6 Games und WiiMotion plus.
Alli wend en um mich umme verkaufe...
:briegge:
muess no topic eröffne.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18531
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Avenger »

mr.raw hat geschrieben:Alli wend en um mich umme verkaufe...
:briegge:
Logisch, sie werde vo bevorstehender geiler Grafik bländet. Nume die wo wüsse wüsse.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2714
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von LuiStyle »

Würd min WiiU niemals verkaufe jetzt :D
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Pombaer
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 676
Registriert: 11 Jan 2009 08:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Pombaer »

mr.raw hat geschrieben:ich hätt nomol eine mit 6 Games und WiiMotion plus.
Alli wend en um mich umme verkaufe...
:briegge:
muess no topic eröffne.
Was für Games?

Würdsch einzeln verchoufe? :kicher:
Benutzeravatar
Astroboy
Cowboy
Cowboy
Beiträge: 3126
Registriert: 04 Aug 2009 12:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Astroboy »

Gits eigch de es Bundle mitm Super Mayo World? Wöu denn schlani de vilech zue.
Benutzeravatar
Pombaer
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 676
Registriert: 11 Jan 2009 08:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Pombaer »

Astroboy hat geschrieben:Gits eigch de es Bundle mitm Super Mayo World? Wöu denn schlani de vilech zue.
I gloub das würde no viu, aber isch bis dato nix akündet. bisher nur 3 fürs wiehnachtsgschäft (mario/luigi, dance, wii u party)
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von mr.raw »

mayo bundle isch noni erhältlich...ebbe erscht uff wiehnachte...

sorry, kein einzelverkauf...

verkauft wird:
Premium nintendoland
debi isch
Zombi,Mario,Tekken,Fifa, Batman und logisch de Nintendoland.
Motion plus
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Gurgelhals »

Übrigens: Schad dass Nintendoland offebar überhaupt nöd igschlage hätt. So sehr mich d'E3-Präsentation damals ufgregt hätt, so es super Spieli isch es dänn effektiv worde. Wälte besser als de ganzi Wii Sports-Chabis.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von mr.raw »

s einzige würklich müehsame isch de doof TV Kaschte, wo dich die ganzi zitt zuetextschte tuet... und denn isch es no so übermässig brav ghalte und so aaaaaaaaaaaaaaahrggghhh...i wird grad aggro wenn i das Gsicht gseh.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von geosnow »

Gurgelhals hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:eifach de wii u+ usebringe. besseri gpu und meh ram für besseri settings bide grafik. s game chan ja s gliche sii.
rolf, du glaubsch aber nöd im Ernst, dass das alles so eifach isch, oder? :lol:
im pc hebsch eifach e neui graka inne, neue trieber und en patch fürs game und fertig. wo isch da s problem. okay, mer mues im inets sii. chans schwierig werde. :roll:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31866
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von geosnow »

mr.raw hat geschrieben:mayo bundle isch noni erhältlich...ebbe erscht uff wiehnachte...

Motion plus
de würdi chaufe.
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Uriel »

Gurgelhals hat geschrieben: Alles Lemming. Guet, bi de ANALyste sind wahrschinlich au ganz anderi, niederi Shareholder Value-Motiv im Spiel (de Bruefszwiig handlet under Anderem ja au als es Sprachrohr vo ihrne Arbetgeber und das sind mehrheitlich Banke)
Verfolgsch au grad nache, was diesbezüglich grad mit Apple lauft? Gwünn interessiered kei Sau, will Umsatz isch wichtiger und blablabla.
Die Type tüend grad so, als öbs genau 1 funktionierendes Gschäftsmodell und 1 Prototypi Firma git, wo möglichscht all genau so söttet umsetze.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Gurgelhals »

Uriel hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben: Alles Lemming. Guet, bi de ANALyste sind wahrschinlich au ganz anderi, niederi Shareholder Value-Motiv im Spiel (de Bruefszwiig handlet under Anderem ja au als es Sprachrohr vo ihrne Arbetgeber und das sind mehrheitlich Banke)
Verfolgsch au grad nache, was diesbezüglich grad mit Apple lauft? Gwünn interessiered kei Sau, will Umsatz isch wichtiger und blablabla.
Die Type tüend grad so, als öbs genau 1 funktionierendes Gschäftsmodell und 1 Prototypi Firma git, wo möglichscht all genau so söttet umsetze.
Am Rand ja. Es isch ziemlich chrank, was da ablauft. Me merkt richtig, wie hinder dene immergliiche Bewertige, Forderige, Ischätzige, etc. en extrem änge Fokus uf d'Maximalisierig vom churzfrischtige Shareholder-Value über allem staht. Klar, die Lüüt schaffed i.d.R. für Banke, Hedgefonds, Spekulante, etc., wo die Undernähme logischerwiis primär us so ere Perspektive alueged, aber es verblüfft mich dänn amel glich, wie engstirnig und unintelligent dene ihren Blick isch (agesichts vo de Tatsach, dass es da doch um rächt viel Geld gaht). Es schiint so, als existiert nume scho die banali Vorstellig, dass e Firma es reals Gebilde isch, wo i eme ganzheitlich Sinn Teil vo ere reale Wirtschaft isch, wiit usserhalb vo dene ihrem Wahrnehmigsfäld; stattdesse gsehnd die bloss no en abstrakti, ustuuschbari Chiffre zur möglichst churzfrischtige Wertvermehrig vo ihrne Investments. Häsch s'Gfühl, dass det niemert au nume ei einzigi Lektion us de Finanzkrise glernt hätt.

S'Gliche übrigens au uf neogaf, wo's keis Nintendo-Topic gitt, wo nöd ständig behauptet wird, dass de Iwata inkompetent isch und drum möglichst sofort abträte söll. Au da merksch, wie inzwüsche die US-Amerikanischi Undernähmenskultur meh oder weniger pauschal als die einzig dänkbari Form gseh wird, wie me en Betrieb "richtig" füehre chan: Wänn's mal chli chnorzt und nöd jedes Quartal brav d'Gwünn- & Umsatzerwartige übetroffe wärded, wächslet me halt ruckzuck de CEO us und schmeisst die ganzi Strategie komplett über de Huufe. Scheiss druf öb's ganzheitlich gseh guet für s'Undernähme isch, Hauptsach de Börsekurs vo übermorn stimmt. Die händ alli en komplette Schade.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16091
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Bejita »

Goran hat geschrieben:DWii U hät sich bis jetzt fascht 4 Mio mal verchauft. DAs ich gar nöd so schlächt. sie wird sicher no Paar Mio mal über de Ladetisch gha bis endi Jahr und nöchst Jahr no me. dänn wärdet viel Entwickler wieder uf de ZUg ufspringe wänds bi NIntendo lauft. Also ich mach mer kei Sorge.

Ich mach mer ehner Sorge bi de One und PS4. Die wärde müe ha sich zverchaufe.
Niemer springt ufne Zug wo ohni gleis versuecht z fahre, Wii U isch so was vo tod ändi Novämber wenn d Ps4 chunt, när gitz nume no abspringe statt ufspringe
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Scarface
Galactic Empire
Galactic Empire
Beiträge: 4241
Registriert: 03 Nov 2006 22:16
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
60
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Wii-U

Beitrag von Scarface »

:typej:
CODE: 1-4-5 ALBATROS

Auktionen Ricardo
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] und 177 Gäste