Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:das s'neue forum zersch mal kritisiert wird, so wies abgloffä isch (all posts weg, 3 täg kei zuegriff) isch ja wohl logisch. ich kritisier übrigens momentan grad d'orange, sit 10 jahr zfridnä chund. jetzt laufed die scheiss sms nümä und teilwiis eifach nöd erreichbar, kritik isch normal, vorallem wemer chund isch.
nur zahlsch du für die dienstleistig bi orange :-D lueg mir isch die diskussion z dumm. sie chönt mit dem forum und portal mache was waend. isch ihres biz. wenn sie s gfüehl haennd us monetäre gründ öpis z verändere, tja den halt. natürlich gits binere veränderig immer gwünner und verlürer, ach bin ich schlau hüt.

wenn ich ghaltvolli biträg zumene spieli suech, lueg ich den halt meh wo de gurgelhals sini meinig kundtueh haet, will er isch eigentlich scho en guete.
Zuletzt geändert von thaeye am 13 Okt 2010 15:04, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Shadow »

d'welt gaht glii under jungs... isch normal. händ no genau 1 Jahr 2 Mönet 18 Täg 7 Stund 0 Minute Ziit zum Dampf ablah, nachher isch verbi.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Shadow »

thaeye hat geschrieben:us monetäre gründ
:groel:
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71924
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Master(G) »

Skeletor hat geschrieben:weisch wieso bedankt sich niemert däfür?

will er das alles für sich macht und nöd für üs. üsi wünsch, was mir hettet wölle... das alles hät er gar niä wölle wüsse. hät en nöd interessiert. wird nöd beachtet oder erscht nach langem stürme.

das forum läbt vorallem vo dä user. das verstaht er nöd.
jetzt hör mal. priorität hett jetzt mal portal gha. forum chunt de scho dra. wart doch mal, heieiei.
und säg nöd ich mache nöd was ihr wänd. jedem hani es icon designt für sin rank. und es isch no jede mod worde wo hett welle.
und es hett no jedes unterforum gäh woner händ welle.

du bisch sone panane
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von thaeye »

Shadow hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:us monetäre gründ
:groel:
C.R.E.A.M
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Shadow »

am Nussli chasch es ebe nie recht mache, er isch en geborene Motzer.... gitt so lüt. Fair.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Skeletor »

Master(G) hat geschrieben:
jetzt hör mal. priorität hett jetzt mal portal gha. forum chunt de scho dra. wart doch mal, heieiei.
und säg nöd ich mache nöd was ihr wänd. jedem hani es icon designt für sin rank. und es isch no jede mod worde wo hett welle.
und es hett no jedes unterforum gäh woner händ welle.

du bisch sone panane

das sind au total wichtigi sachä. wo chämte mer au anne ohni diä wichtige icons und rank.

das wo eigentlich diä meiste händ welle, wo für diä meiste wichtig gsi wär, diä alte topics nämlich au z'ha, dass hät aber nöd klappet. aber dä shady häts wenigstens mal zuegeh, dass das wohl en fähler gsi isch. und zwar normal ohni usrede.

villicht hett mä au chönne mit üs allne chli abspreche chönne vorher, was au d'user wänd. nöd im nachhinein, will dänn muäsch dich nöd wundere, wenn all usrüefet.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17330
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:das s'neue forum zersch mal kritisiert wird, so wies abgloffä isch (all posts weg, 3 täg kei zuegriff) isch ja wohl logisch. ich kritisier übrigens momentan grad d'orange, sit 10 jahr zfridnä chund. jetzt laufed die scheiss sms nümä und teilwiis eifach nöd erreichbar, kritik isch normal, vorallem wemer chund isch.
nur zahlsch du für die dienstleistig bi orange :-D lueg mir isch die diskussion z dumm. sie chönt mit dem forum und portal mache was waend. isch ihres biz. wenn sie s gfüehl haennd us monetäre gründ öpis z verändere, tja den halt. natürlich gits binere veränderig immer gwünner und verlürer, ach bin ich schlau hüt.

wenn ich ghaltvolli biträg zumene spieli suech, lueg ich den halt meh wo de gurgelhals sini meinig kundtueh haet, will er isch eigentlich scho en guete.
:!: stimmt zu 100%. jetzt nach dem weise satz chasch dich hüt abig bidä fifa liga amälde, isch megen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von thaeye »

gester scho gmacht, hüt erst ab ca. 22.00 am spiele.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Shadow »

wemmer scho grad drah sind....

ich zahle im Monet 150 oder 200 Stutz für dä Server, chume da im Monet 1 Game über wo ich chan uswähle.... und susch eigentlich nüt, evtl. mal paar Promos wo eh nüt wert händ, thats it.... und das sitt über 10 Jahr!

Ihr mötzled dä ganzi liebi Tag s'Forum volle und sind z.T. beleidigend gegenüber dä Admins, wo das eigentlich würklich nur für Eu mached.... oder meined ihr würklich s'Forum bringt viel Bsuecher fürs Portal? glaub nöd....

han ich je gmötzlet? nei....

paar vu Eu händ vu sich us würklich au scho chli Geld gschickt als Sponsoring / Support will sies da lässig und en gueti Sach findet. Ich finds eifach chli denebed jetzt so es Theater ufmache, wills Forum paar Täg down gsi isch, Pünkt und Pipapo nanig ume sind.

denn chömed no d'Trittbrettfahrer wie z.B. dä Chäller, wo sich hinder dä Gruppe verstecked, nur lesed und im entscheidende Moment no eis inedrucke wänd.... für eu isch das Entertainement, I get it... aber mir hängts langsam zum hals use.

Kurz: tüend wieder normal, nehmeds doch chli lockerer, denn wird au alles guet.

PS: Chönted z.B. mal zum nächschte Poker cho, dört gits z.B. nie Puff, isch nur da so es Drama.

PEACE OUT!
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von thaeye »

ich chum und mach puff.
Benutzeravatar
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
Beiträge: 29024
Registriert: 12 Mai 2002 17:23
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von ritschi »

test secret message
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von zwirrlibatz »

Master(G) hat geschrieben:und wenns jetzt wieder zum alte thema usartet, gheits in müll.
hilf schnäll, weles alte thema? dass me sich vo dir muess säge lah, me motzi nur ume? dass wemme hiiwiest, dass me sache globt und sinnvolli hints gäh hett, agfiggt und säb ghüderet wird drmit du dich ja nöd korrigiere muesch?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Skeletor »

lol es verdammts vermöge nimsch vo mier jedesmal ah dene gn's ih!!
iiwisekiiwi
Gamer Advanced
Gamer Advanced
Beiträge: 100
Registriert: 07 Okt 2010 12:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von iiwisekiiwi »

Wer chönnt mir Zuegriff gäh zum Feudalforum?
FAS, TNA for the WIN !!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17330
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von zeromeier »

iiwisekiiwi hat geschrieben:Wer chönnt mir Zuegriff gäh zum Feudalforum?
wer bisch du überhaupt?
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Shadow »

Skeletor hat geschrieben:lol es verdammts vermöge nimsch vo mier jedesmal ah dene gn's ih!!
LOL es heisst aber nöd thegnet gamenight :)

d'hütte choscht 250.- wenni pro Wurscht / Bier 2.- plus mache, muessi paar Sache verchaufe :)
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Chäller »

Shadow hat geschrieben: für eu isch das Entertainement, I get it... aber mir hängts langsam zum hals use.

wenigstens häsch es begriffe :yoberry:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Skeletor »

lol wenn bi mier namal en tumme latz weg de chöle hesch, muessi nüm cho. oder bi dir konsumiere. ich leg amigs na trinkgeld inne :type:
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Shadow »

Chäller hat geschrieben:
Shadow hat geschrieben: für eu isch das Entertainement, I get it... aber mir hängts langsam zum hals use.

wenigstens häsch es begriffe :yoberry:
lol begriffe hanis scho lang, nur dass ihr nanig begriffe händ, dassers mängisch übertriibed, isch schaad (und ich red vu (g)Forum Verhältniss ;-))
Skeletor hat geschrieben:lol wenn bi mier namal en tumme latz weg de chöle hesch, muessi nüm cho. oder bi dir konsumiere. ich leg amigs na trinkgeld inne :type:
LOL ich han au kein dumme latz.... zumindescht nöd wege dir (money wise, rescht isch anders thema :)) aber du weisch ja wasi mein.... du weisch du bisch immer willkomme a dä GN's (nöd wegem chole :))

aber im forum wärs im moment doch chli agseit en gang abezschalte.... aber egal, isch eifach mini meinig dezue....

chum gschiider mal zum ivan go pokere.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Gurgelhals »

zeromeier hat geschrieben:schad isch, und das mein ich ernschthaft so, dass ich da es Thema bringä wo offesichtlich kein Mänsch chan drüber rede.
Doch, ich. Han eifach bisher kei Ziit gha. Item: Mir gaht's nöd drum, e grundsätzlichi Istellig zu Wält und Videospieli in Frag z'stelle, das söll jede mit sich sälber usmache. Jessesgott, ich spiele ja au kei Videospieli, zum mich Wiiterbilde und en bessere Mänsch z'wärde, für das gäbt's glaubs effizienteri Mittel :lol:

De Punkt isch meh d'Frag, öb me "trotz" so ere Istellig dänn doch au i de Lag isch bzw. sich chan überwinde, dezue öppis is Forum z'poste, wo für anderi User au informativ / interessant / neu / nahvollziebar isch. Du chasch das ja z.B., mit dir chan me diskutiere, tiptop, überhaupt keis Problem. Das isch Kommunikation. Anderi chönd das aber offesichtlich nöd. Nöd Kommunikation isch, eifach ganz spontan de ultrasubjektivi Blödsinn, wo eim grad dur de Chopf gaht, 1:1 is Forum z'poste ohni sich z'fröge (geschweige denn z'intressiere), öb das dänn für die andere nahvollziehbar und interessant isch. Es fürs Forum typisches Bispiel (im beschte sidusson-Stil): "Super spieli, ich underhalte mich bestens, lulz, 9/10." <- absolut null Information, e Verschwändig vo Speicherplatz und Bandbreiti. Für das gitts Twitter und ähnlichi Internet-Abfallprodukt. Nöd Kommunikation isch au, wänn me e möglichi Diskussion bim chlinnschte Widerspruch mit em Nöd-Argument "Isch eh Gschmacksach" reflexartig abwürgt. Wieso dänn überhaupt mitenand rede, wänn's eh nume Gschmacksach isch und e Verständigung entsprächend unmöglich isch? Wo isch de Sinn devo, in es Diskussionsforum z'poste, wänn me effektiv eh nume mit sich sälber redt und offesichtlich null Inträsse dra hätt, was die andere z'säge händ (bzw. nume Inträsse, insofern die eige Meinig bestätigt wird. Da dezue de anderi üeblichi Diskussionsverlauf im Forum: "Wiuwiuwiu super Spieli!!!" "Find ich au, du bisch super!!" "Mega, mir sind beidi super!!!" "Ich finds im Fall blöd." "Du bisch tumm." ":gorel:")?

Da drum gaht's mir. Um Gspröchs- und Diskussionskultur. Im Grund gno staht da dezue ja alles scho i de :shock: *offizielle G-Forum Netiquette* :shock::
3. Teile etwas Neues mit! Dein Artikel wird einem grossen Publikum zugänglich werden. Teile daher etwas Neues mit, wenn Du einen Artikel schreibst! Mache Deinen Standpunkt klar, und drücke Dich verständlich aus. Durch schlüssige Argumentation können von vornherein viele Missverständnisse vermieden werden.
Voilà, da händ mer's. Weiss nöd werum sich d'Admins ufreged. Es sind ja ihri eigene Regle, wo me dra erinneret...

Jedefalls vo dem abgleitet ganz churz es paar Feststellige im Bezug uf d'Entwicklig im Forum:
1. Das Forum hätt i däre Beziehig früehner es wesentlich höchers Diskussionsniveau gha. Me hätt doch no mitenand diskutiert, statt dass eifach jede für sich ellei sin Furz ablah hätt.
2. Die Tatsach ellei hätt das Forum einzigartig und attraktiv gmacht. Es isch im Videospielforum-Einheitsbrei positiv hervorgstoche.
3. Entsprächend macht d'Tatsach, dass s'Pendel scho sitt einiger Ziit i die ander Richtig schlaht, das Forum weniger einzigartig und attraktiv. Es wird immer meh zu eme langwiilige 08/15-Forum. Wog 2.0.
4. Entsprächend stönd eigentlich d'Admins, aber au d'Mods und d'User i de Verpflichtig, wänn me dir Entwicklig wott korrigiere. Da chan me halt nöd eifach es Feature degäge programmiere, das mues me welle kultiviere. Ich leischte jedefalls min Bitrag, anderi mached das au, aber offebar langet das nonig. Aber viellicht wott's en grosse Teil vo de Community ja gar nöd korrigiere (was us minere Sicht eifach unvernünftig isch, will ja dänn d'Einzigartigkeit und d'Attraktivität vom Forum verlore gaht). I dem Sinn wär's viellicht au mal interessant z'ghöre, was d'Admins sowie anderi User sich eigentlich für es Forum vorstelled.

...und wänn das jetzt nöd als "konstruktivi Kritik" wahrgnoh wird, dänn liit de Fähler würklich nöd bi mir.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Beiträge: 15828
Registriert: 06 Mai 2003 16:09
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Sephi »

Gurgelhals hat geschrieben:
3. Teile etwas Neues mit! Dein Artikel wird einem grossen Publikum zugänglich werden. Teile daher etwas Neues mit, wenn Du einen Artikel schreibst! Mache Deinen Standpunkt klar, und drücke Dich verständlich aus. Durch schlüssige Argumentation können von vornherein viele Missverständnisse vermieden werden.
Voilà, da händ mer's. Weiss nöd werum sich d'Admins ufreged. Es sind ja ihri eigene Regle, wo me dra erinneret...
Nei sinds nid, isch au nur us angere Teile vom Internet usekopiert :lol: Aber süsch hesch natürlech 100% rächt. Sobalds hie inne mal chli spannend wird (was ja ab und zue mal der Fall isch) chunnt e Kommentar wie "schribet es Buech" :lol: . Hype isch schön u guet und i maches ou gärn, aber onanierle chame ou usserhaub vom Forum.
Zuletzt geändert von Sephi am 13 Okt 2010 19:31, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Shadow »

@Gurgelsöze: bescht Post, danke.

@Sephi: möngel! :lol:
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 34 Gäste