Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von zeromeier »

Gurgelhals hat geschrieben: wrote:
De Meier isch eine vo de Guete, er verdient en Antwort (...au wänn euse Admin offebar anderer Meinig isch).

So, entweder wird das Topic jetzt au gsperrt, oder de Meier chan uf mini Antwort igah... Mal abwarte...
zeromeier hat geschrieben:dasch nett :yoberry:

trotzdem no e bonusinfo für dich: ich bin au eine vo dene wo sich in erschter linie will guet underhalte. das isch bi film so, bi spiel, bi äigentli allem wo ich konsumierä, mache und tue. es isch mini ganz farking läbensistellig, us jedem momänt möglichscht s'beschte und underhaltendschte usesuechä. ich bin nöd de typ wo jede tag 2 stund dokus über problem idä wält luegt und 3 tagesziitigä liest zum all analyse vo jedem, au eus ersch no BEVORSTEHENDE problem zläse.

Bi Film isch das genau so. Grundsätzlich han ich gern en Film wo mich underhalted. idealerwiis gad mir nachher besser als vorher. ich han sälte bis nie Luscht uf en Film, wo mich asträngt oder mir nachher schlächter gad als vorher. Natürlich isch sautumms züüg wie s'A-Team mit 0-Ghalt au nöd mis Ding, aber da hed jede anderi Preferänze. Ich bin aber kein Fan vo super asträngendem züüg. film luegä = entspanne, susch chani au go schaffe oder irgendwo id gosse mich mit drogeabhängige underhalte, glich effekt, bringt aber wenigschtens öperem öpis.

genau so isches bi videospieli. es gid besseri videospieli und schlächteri. mängisch hed meh luscht uf gueti underhaltig. enslaved isches schöns biischpiel, super simpel im ufbau, hed mich aber super underhaltet und hey, s'Ändi dürfti sogar dir gfalle, isch unerwartet und regt evtl. sogar zum nahdänke a (sofern meh no nie en film gseh hed i dere richtig :lol: )

Was ich will säge: das grundsätzlich zvertüfle isch quatsch. ich säg au nöd es sind all tumm wo de erscht absatz vo dem text praktiziered. ICH gseh kein sinn dehinder, für mich. Wer das will, fair. wäg dem gad nöd d'Wält zgrund. Wichtig isch ZWÜSSÄ dass es no was anders gid. aber sich jede Tag demit beschäftige? ne.

so gsed das jede andersch. aber immer alles vertüüflä? ne. hangt übriegens au mit mim ziitvolumä zäme. mit 14i hani no ziit gha für 238402374023 stund superkomplexes civ, hani hüt nümä, will ich mir au nümä neh willi no ca. 2374892342379 anderi sachä machä. Du gsesch, es chund immer uf dLäbensumständ, d'Erwartige etc. a, es isch zeifach zsäge, nur wills "eifach" isch, isches schlächt. genau so wie es tumms wii-partyspiel für es paar lüüt super chan sii (und eifacher bzw. tümmer gads ja äigentli nümä).

blabalbalbablablalablla.
et voilà, es gad da nur no um "wie kompliziert / apsruchsvoll" muss es spiel/mänsch/medium sii. susch wirds wieder glöscht. aber de diskussionsasatz findi nöd uninteressant.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Skeletor »

findi nett. zensur.
iiwisekiiwi
Gamer Advanced
Gamer Advanced
Beiträge: 100
Registriert: 07 Okt 2010 12:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von iiwisekiiwi »

Was chli schad isch: sie hätted mit em neue Forum d Chance gha die Mängel wo de Gurgelhals im bschribt z behebe, quasi wie en Neuafang.

Stattdesse isch jetzt alles fasch no schlimmer als vorher :?
Zuletzt geändert von iiwisekiiwi am 13 Okt 2010 14:35, insgesamt 1-mal geändert.
FAS, TNA for the WIN !!
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Chäller »

Wieso isch am gurgelhals sis Topic weg? Da macht das Topic da au überhaupt kei Sinn... :(
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Chäller »

ah okay...es wird grad ALLES glöscht. Das da demfall au grad. schad.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71941
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Master(G) »

wills nix mit dem ztue hett was de meier da will i dem topic.
und wenns jetzt wieder zum alte thema usartet, gheits in müll.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
iiwisekiiwi
Gamer Advanced
Gamer Advanced
Beiträge: 100
Registriert: 07 Okt 2010 12:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von iiwisekiiwi »

Chäller hat geschrieben:ah okay...es wird grad ALLES glöscht. Das da demfall au grad. schad.
Das isch jetzt halt de neui (G) Style weisch
FAS, TNA for the WIN !!
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Skeletor »

nöd schad. es isch logisch gsi. schad isch eher am meier sini reaktion.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von zeromeier »

schad isch, und das mein ich ernschthaft so, dass ich da es Thema bringä wo offesichtlich kein Mänsch chan drüber rede. Wenns also mal über die simpelschte Sachä usegad will keine meh diskutierä, aber susch immer kritisierä es sig alles zsimpel?

lol.
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Skeletor »

zeromeier hat geschrieben:schad isch, und das mein ich ernschthaft so, dass ich da es Thema bringä wo offesichtlich kein Mänsch chan drüber rede. Wenns also mal über die simpelschte Sachä usegad will keine meh diskutierä, aber susch immer kritisierä es sig alles zsimpel?

lol.
mä dörf nur das diskutiere wo EUCH passt. das wo üs stört und das wo mir zur sprach wänd bringe, wird ignoriert, gsperrt oder glöscht. und dänn wunderet ihr euch?

du bisch anschinend nöd fähig mini bemerkig wäg dine reviews z'verstah. du häsch das irgendwiä als persönliche agriff gseh. verstahni nöd. und falls das nöd dä fall isch, verstahni dis theater jetzt dänn also würklich grad gar nümä.
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Chäller »

@meier: s'Problem isch, dass du mit dem Thema i dem Topic völlig am gurgelhals sinere Stellignahm verbii zielsch. Aber easy.
Mir chönd gern über das, scho x-fach i dem Forum diskutierte, Thema rede.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
iiwisekiiwi
Gamer Advanced
Gamer Advanced
Beiträge: 100
Registriert: 07 Okt 2010 12:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von iiwisekiiwi »

Wänn das so witer gaht, gangi bald is Feudalforum :!:
FAS, TNA for the WIN !!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von zeromeier »

Skeletor hat geschrieben: du bisch anschinend nöd fähig mini bemerkig wäg dine reviews z'verstah. du häsch das irgendwiä als persönliche agriff gseh. verstahni nöd.
WHAT? :lol:

mich interessiert das, wo du über irgendwelchi reviews schriibsch gar nöd, wie du scho gschribä hesch, "de meier und ich verstönd eus" -> korrekt.

um das gads mir gar nöd. es gad mir drum dass einige da inä videospielgschmack abwälzed uf allgemeins "versimplifizierä" vo allem, was wiederum falsch isch i minä auge und dadezuä han ICH stellig gnah, alles andere interessiert mich null und nüd.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16558
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von thaeye »

ich han nah gern chli action
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:ich han nah gern chli action
jede hed gern action.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von mr.raw »

Also, wott mi nid zfescht driimische...aber momentan isch es tatsächlich so, dass JEDE wo ich kenn nid diskutiere wott. Es zählt NUR SINI Meinig e basta (genau glichs gstürm hanni übrigens dehei)...IHRI Meinig isch richtig e basta....me zeigt kei verständnis...wott nid diskutiere...wott nid e kompromiss iigoh. Entwäder spurt me...oder me losts bliebe....
finds recht krass. :fear:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16558
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von thaeye »

mr.raw hat geschrieben:Also, wott mi nid zfescht driimische...aber momentan isch es tatsächlich so, dass JEDE wo ich kenn nid diskutiere wott. Es zählt NUR SINI Meinig e basta (genau glichs gstürm hanni übrigens dehei)...IHRI Meinig isch richtig e basta....me zeigt kei verständnis...wott nid diskutiere...wott nid e kompromiss iigoh. Entwäder spurt me...oder me losts bliebe....
finds recht krass. :fear:
thats life mate!!!
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Skeletor »

zeromeier hat geschrieben:
um das gads mir gar nöd. es gad mir drum dass einige da inä videospielgschmack abwälzed uf allgemeins "versimplifizierä" vo allem, was wiederum falsch isch i minä auge und dadezuä han ICH stellig gnah, alles andere interessiert mich null und nüd.
das isch aber nöd d'diskussion vom gurgelhals gsi.
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Chäller »

bevor ich id ferie gah, möcht ich eu no öppis wichtigs mitteile.

es bricht en neui ära ah, scho glii. (G)net 2.0.

neus portal, neus forum, grösser, schöner, aktueller.

de launch staht churz bevor.

es gitt was grosses. mit viel werbig. werbig i gameheftli wie maniac, werbig mit flyer, als bilage bi händler, etc etc.

zum wachse und grösser werde bruchts vor allem eis, neui user. und nur mit werbig und eme aktuelle portal wird das möglich.

was heisst das für eu: es werdet sich dänn sicher viel neui user im forum amälde. und jetzt chunts: ich will nöd, dass sich die alte hase da im forum wie chlini chind benähmet und mit ihrne sprüch jede einzelne uf forumstauglichkeit teschtet. Laughing

die ziite sind verbi und ich wirde da nüm zueluege.

es isch im interässi vom shadow, mier und de ganze (G)-crew, das mir mit eusem portal und em forum en neui grössi erreichet und mier bittet euch inständig, dass ihr eus da bitz understützed. zeiget eues know-how, hälfet de neuling, sind fründlich.

ich hamer sogar überleid, ob ich nöd wieder uf hochdütsch schriibe söll. eifach so, wills au usländer gitt bi eus, wo evtl. tolli type sind, gamer wo wänd mitrede. die sprachbarriere durs schwiizerdütsche isch nöd zunderschätze (es isch wie en filter lol) und es gäbt sicher meh user im (G), wenn jede würd hochdütsch schriibe. aber mir isch klar, dass mer das nach soviele jahr nöd chan duresetze. (eui meinig zu dem thema würd mi interessiere)

also, nur soviel zur info. mir sind ade fertigstellig vo (G)net 2.0.

es wird en neui ära und es wird sich einiges ändere.

so jetzt no viel spass ihr lölis. ich gah de mal id ferie und bi gspannt, was ich da ine läse. ha ja min ipad debi und wirde regelmässig ineluege...

Ich dänke i dem Topic drufabe isch gnueg über das diskutiert worde.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von zeromeier »

mr.raw hat geschrieben:Also, wott mi nid zfescht driimische...aber momentan isch es tatsächlich so, dass JEDE wo ich kenn nid diskutiere wott. Es zählt NUR SINI Meinig e basta (genau glichs gstürm hanni übrigens dehei)...IHRI Meinig isch richtig e basta....me zeigt kei verständnis...wott nid diskutiere...wott nid e kompromiss iigoh. Entwäder spurt me...oder me losts bliebe....
finds recht krass. :fear:
das tönt jetzt eher usschlüsslich nach beziehigsstress als das es imenä diräkte zämehang mit dem da wür stah, sorry ;)

kompromiss, mega wichtig, chönd mega viel lüt nöd, drum hebed beziehige au so "lang". alles egoistischi Arschlöcher, es bitz muss meh egoistisch sii, aber es nimmt überhand bi vielne, scho so.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von zeromeier »

Skeletor hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
um das gads mir gar nöd. es gad mir drum dass einige da inä videospielgschmack abwälzed uf allgemeins "versimplifizierä" vo allem, was wiederum falsch isch i minä auge und dadezuä han ICH stellig gnah, alles andere interessiert mich null und nüd.
das isch aber nöd d'diskussion vom gurgelhals gsi.
das isch mir aber doch egal, das isch de punkt wo ich han wele in frag stelle und was dezuä schriibä :idea:

:lol:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von mr.raw »

nur no gschnäll für dr Master...
hett hett jo gschriebe kha (s topic isch inzwüsche glöschet)... niemmert hett sich bedankt oder positiv drüber güsseret (wägem neue Forum)...

naja...
Topic holy Crap, Sitte 5...
mr.raw hat geschrieben:jupppii...es lauft wieder : :D
Freude herscht :)
Optik gwöhnigsbedürftig...aber GEIL! Schön Modärn! guet hend ihrs gmacht!
so näbebii... ^^
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von Skeletor »

weisch wieso bedankt sich niemert däfür?

will er das alles für sich macht und nöd für üs. üsi wünsch, was mir hettet wölle... das alles hät er gar niä wölle wüsse. hät en nöd interessiert. wird nöd beachtet oder erscht nach langem stürme.

das forum läbt vorallem vo dä user. das verstaht er nöd.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von zeromeier »

das s'neue forum zersch mal kritisiert wird, so wies abgloffä isch (all posts weg, 3 täg kei zuegriff) isch ja wohl logisch. ich kritisier übrigens momentan grad d'orange, sit 10 jahr zfridnä chund. jetzt laufed die scheiss sms nümä und teilwiis eifach nöd erreichbar, kritik isch normal, vorallem wemer chund isch.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Antwort an Gurgelhals inkl. Diskussion

Beitrag von mr.raw »

zeromeier hat geschrieben:
das tönt jetzt eher usschlüsslich nach beziehigsstress als das es imenä diräkte zämehang mit dem da wür stah, sorry ;)

kompromiss, mega wichtig, chönd mega viel lüt nöd, drum hebed beziehige au so "lang". alles egoistischi Arschlöcher, es bitz muss meh egoistisch sii, aber es nimmt überhand bi vielne, scho so.
es ISCH beziehigsstress...goht für mi aber in gliich topf ihhne, wenns drum goht nid welle drüber z diskutiere oder wenigschtens uff en kompromiss iihnezgoh....Hüttzutaggs zählt eifach d Meining vom Alphatierli e basta...wenn nid spuure tuesch...tätsch oder bi beziehig: schlussstrich (krass ussgwiitet jetz wägem alphatierli)..
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] und 171 Gäste