Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22625
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Reinforced »

General Schaden hat geschrieben:Konsolenversion ist dafür billiger, nur 29 Euro.

Sorry das isch jetzt gar kes argument. Pc schüsch nüt.
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von geosnow »

ich schaffs nöd, en pc chaufe. ich schaffs nöd. guet ich spiele au wii games.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von zeromeier »

da mini meinig zum spiel:

ich find s'setting scheisse
ich find d'charakte (all) gsend scheisse us
ich find es hed massiv zviel (völlig unnötigs) bluetgesprütze
ich find d'story die erschte 30 Minute sautumm.

guet sind gsii die erschte 5 Minute bis es agfange hed mitm schüssä.
nachher ischs nur no en tummä umeschüsser mitme sautumme Setting.

spiel wo ich besser find: crysis 3, tomb raider, jedes andere spiel wo nöd
bioshock druf stad.

bonusminuspünkt chund s'spiel über, wills no langwiilig usgsed zu allem ane.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von zwirrlibatz »

nach ca 3h:

super:

D'Stadt sälber. Dass sich die Hüüser beweget, han ich nöd erwartet. Sehr hübsch. Und s'Art Design isch eh schön, weiss jede, wenn au null Fortschritt vom erschte Bioshock. Spielerisch tadellos solid. Und paar grossartigi (nöd nur gscripteti) Szene. Und de "Girls Just Wanna Have Fun" usem Leierchaschte isch türli Ultrawin.


schwach:

S'Spiel gitt sich brutal Müeh, de Spieler so beschtens wie möglich z'unterhalte. Das heisst aber blöderwiis i dem Fall, dass es z'eifach isch, zumindescht im Normalmodus. Me isch völlig überpowered (hallo Zombiu :fear: ). De Posession Vigor isch z'krass (aber sehr rofflig wenn upgradet mit Suizid und wenn en dänn mit Baseballschläger bewaffnete Type arüehrsch). D'Elizabeth chan sich praktischerwiis sälber wehre :roll: Die tödlichgföhrliche Vigors cha me sich a jedem Egge amne Chaschte uselah (waschndas für e Gsellschaft?). Dadrzue gitts no meh komischi, wänn nöd sogar fuuli Designentscheidige: Me chan mit zogner Knarre ines Kafi ine und niemert intressierts, solang s'Spiel nöd in a beschtimmte Stelle in Battlemode schaltet. D'Spielwält gaht amigs ab wie nur was und dänn würkt sie stellewiis erschreckend statisch und unfertig. D'NPC sind schtier und copy/paste, nur jede 10t hett alibimässig öppis z'säge. Also mit lääre und daher bedrückende Wälte känne sich d'Macher vo dere Serie offebar besser us als mit bevölkerte. Isch nöd würkli kohärent das Ganze. De ganz Philosophie- und Ethikbrimborium drumume isch bis jetz au gar nüt. In Rapture hett das en intressante Rahme gäh, hie würkt's wie nur grob drübergschlirgged als Halbintellektuellgedöns für Lüüt wo nöd grad viel Büecher läsed und jetz mal chli was serviert brchömed. Möglicherwiis find de Levine die Theme total super und er isch en ugschiide, aber da im Spiel chunnts mir vor wie us Prinzip mit Brächiise inegwürgt. Detdure also lieber nüt erwarte und anders wie Deus Ex und Witcher spiele. Das da macht halt nume Spass. :-D
I speeled my drink!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von The Sheep »

Sind die Matschtexture normal in der PC Version ? (Spieles uf ultra)
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17336
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von zeromeier »

The Sheep hat geschrieben:Sind die Matschtexture normal in der PC Version ? (Spieles uf ultra)
ich find d'pc Version uf Ultra grafisch total langwiilig und tumm. evtl. gschmackssach.

aber nach crysis3 und tombraider haar isches beschämend für mini chischte.
Benutzeravatar
Master Schief
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1534
Registriert: 16 Nov 2002 16:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Master Schief »

Heieiei was isch mit öich los? Was erwartet ihr fürnes game? :shock:

I finge nach ca. 5 Stung zocke, isch das Game es Einzuspieler erläbnis wie säute eis zuvor. Klar isch vüu gscriptet, aber das ghört mittlerwile zu jedem game derzue um richtig Action z'mache. Bimne Game ohni scripts währed dir die erste wo säge "es isch stinklängwilig, passiert jo nix".
Bioshock hautet eim rächt uf trab. S'Ambiente isch bishär immer erschtklassig gsi. Die Stadt macht e wunderbare iidruck mit ihrne jahrmärkt und bahne u.s.w. D'Elizabeth hani gärn a mine site, d'dialoge si guet und ungerhautsam.
Chliini näbemissione mache äxtra no ehrgiizig und au d'Musig isch zu däm ambiente vo däm game widermau tadellos.
D'story würkt bishär sehr interessant wases mit em Comstock, dr Elizabeth und em Booker uf sech het (Anna?)
Wott jetz nüt Spoilere ;)
Klar ines Restaurant inelaufe mit dr knarre isch scho bitzli schreeg, trotzdäm si aber gägner super abwächsligsriich. Das game isch i beriiche starch wo kes angers game so starch isch, CoD isch nid haubwägs sones guets Solo-Erläbnis wie Bioshock.
Bis jetz fingis sogar no e Spur besser aus Bioshock 1 :kicher:
Benutzeravatar
Master Schief
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1534
Registriert: 16 Nov 2002 16:12
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Master Schief »

Ah und Grafik isch au uf dr PS3 meh aus guet! :)
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von geosnow »

also pleisi version chaufe?
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Skeletor »

ich han playsi version und finde es gseht recht bescheide us.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22625
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Reinforced »

das tönt als chämtis nur ufd Grafick drufah...
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von zwirrlibatz »

General Schaden hat geschrieben:COD-Kopien - - - - - - - - - - BioShock Infinite - - - - System Shock/Deus Ex - - - - - - - - - - - - - - - - - Theoretisches Potential neuer Spiele

Also manche Spiele nähern sich der spielerischen Freiheit und dem Ideenreichtum der Klassiker zwar an, sollten sie dem Anspruch aber übertreffen (und auf dem Diagramm dann rechts davon stehen).
das wäre mein wunsch wenn ich schon zeit mit videospielen verschwende und 13 jahre nach deus ex auch nicht so ein abartiger.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von geosnow »

wenn chunt wii U version?
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von zwirrlibatz »

wiehnachte im bundle mit shenmue 3.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von geosnow »

muesch nöd dumm tue. warum sött de seich nöd uf em wii u cho? deux ex remake chunt ja au.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von zwirrlibatz »

ich tue nöd dumm, ich glaub nur instinktiv nöd drah. bim witcher halt ichs für müglicher. au usem buuch usi.


edit, buuch seit au: shenmue 3 chäm i gäbnem fall au uf de wiiu.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31867
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von geosnow »

närvt mi schochli. wot kein pc chaufe aber glich de bioshock chli gnüsse.
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Trunks »

geosnow hat geschrieben:wenn chunt wii U version?

:lol:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16562
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben: De ganz Philosophie- und Ethikbrimborium drumume isch bis jetz au gar nüt. In Rapture hett das en intressante Rahme gäh, hie würkt's wie nur grob drübergschlirgged als Halbintellektuellgedöns für Lüüt wo nöd grad viel Büecher läsed und jetz mal chli was serviert brchömed. Möglicherwiis find de Levine die Theme total super und er isch en ugschiide, aber da im Spiel chunnts mir vor wie us Prinzip mit Brächiise inegwürgt. Detdure also lieber nüt erwarte und anders wie Deus Ex und Witcher spiele. Das da macht halt nume Spass. :-D
das isch sehr tumm. muess grad direkt so gseit werde. hans jetzt dure und storymässig öpis vom früscheschte wos gits im videospiel. ohh i buecher sind die themene ali abghandlet worde, was fürnes dumms argument. abr du bisch eifach z fest einstein. gameplaymässig dörfs mehs ja gern chli idmangle neh, es isch z eifach, aber für das gits de 1999 modus. ich finds schad sind die ganze waffe und toniks nömm so guet wie in rapture. irgendwas fehlt da.

aber chasch ja nah chli meh zombies mitem paddel zämähaue. isch au guet story.
Zuletzt geändert von thaeye am 29 Mär 2013 15:54, insgesamt 3-mal geändert.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16562
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:da mini meinig zum spiel:

ich find s'setting scheisse
ich find d'charakte (all) gsend scheisse us
ich find es hed massiv zviel (völlig unnötigs) bluetgesprütze
ich find d'story die erschte 30 Minute sautumm.

guet sind gsii die erschte 5 Minute bis es agfange hed mitm schüssä.
nachher ischs nur no en tummä umeschüsser mitme sautumme Setting.

spiel wo ich besser find: crysis 3, tomb raider, jedes andere spiel wo nöd
bioshock druf stad.

bonusminuspünkt chund s'spiel über, wills no langwiilig usgsed zu allem ane.
tomb raider isch en brunz geg bioshock.qte drucke und chli schüsserle, da lueg ich doch lieber flüüügendi hüüser aa und looote 1000000000000 holzchistene.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von Gurgelhals »

S'Problem isch eifach, dass das Spiel wie befürchtet (und wie scho damals bim Bioshock) einersiits in puncto Setting, Story, Optik, usw. ussergwöhnlich, originell und durchus interessant dethär chunnt und me drum eigentlich entsprächend au gern meh vo däre Wält gseh und erläbe würd. Aber anderersiits isch es dänn ebe spielerisch tatsächlich nöd meh als en hundsgwöhnliche, strunzlangwiilige Trottelshooter, wo sich nume i unwesentliche Details wo de übrige Umeschüüsser abhebt, wo d'Industrie zur Ziit am Laufmeter usehaut. Das Spiel brüücht es anders Gameplay, das passt so eifach nöd zäme, s'ussergwöhnliche Setting uf de einte Siite und s'langwiilige 0815-Umegeschüüsse uf de andere - isch wie es Filetstuck, wo me als billigs Hackfleisch i eme Hamburger verwertet hätt. Ja, ich weiss: So Projekt sind im aktuelle Märtumfeld finanziell susch gar nöd tragbar, wänn's nöd als pöbelkompatible Schüsser dethär chömed blablabla, aber das interessiert mich genau nöd. Ich han eifach kei Luscht, mich no länger dur en spielerisch langwiilige Schüsser durezschleppe, nume will Setting & Story usnahmswiis mal nöd total hirnamputiert sind. Han ich damals bim Bioshock gmacht und nachher bereut. Da tuen ich mir dänn glägentlich viellicht mal en Youtube-Zämeschnitt inezieh, das spart Ziit, Gäld & Närve :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25575
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von damian »

ich han ä ziit lang gamepro mit dvd aboniert, dänn chasch jedes game 10 minute lang aaluege zum wüsse dasses nöd selber spiele muesch...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von zwirrlibatz »

thaeye hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben: De ganz Philosophie- und Ethikbrimborium drumume isch bis jetz au gar nüt. In Rapture hett das en intressante Rahme gäh, hie würkt's wie nur grob drübergschlirgged als Halbintellektuellgedöns für Lüüt wo nöd grad viel Büecher läsed und jetz mal chli was serviert brchömed. Möglicherwiis find de Levine die Theme total super und er isch en ugschiide, aber da im Spiel chunnts mir vor wie us Prinzip mit Brächiise inegwürgt. Detdure also lieber nüt erwarte und anders wie Deus Ex und Witcher spiele. Das da macht halt nume Spass. :-D
das isch sehr tumm. muess grad direkt so gseit werde. hans jetzt dure und storymässig öpis vom früscheschte wos gits im videospiel. ohh i buecher sind die themene ali abghandlet worde, was fürnes dumms argument. abr du bisch eifach z fest einstein. gameplaymässig dörfs mehs ja gern chli idmangle neh, es isch z eifach, aber für das gits de 1999 modus. ich finds schad sind die ganze waffe und toniks nömm so guet wie in rapture. irgendwas fehlt da.
erschtens:
zwirrlibatz hat geschrieben:nach ca 3h:
:idea:

zwöitens:

Mittlerwiile bin ich wiiter und es isch sicher kei bsunders gueti Story für es Videospiel, wemme's nöd nur - wie's i dem Topic wiiter vorne scho längscht klärt worde isch - mit em 08/15 Durchschnittspieli vergllicht. Bim Gameplay seisch drfür s'Gliich wie ich aber säb quotisch dänn nöd? Und lies no am Gurgel sin letscht Poscht. So isch es.

thaeye hat geschrieben:aber chasch ja nah chli meh zombies mitem paddel zämähaue. isch au guet story.
Ah ok, tumm tue und anderi tumm nänne. Hesch dich bim Vollidiotesläng da ine tatsächli doch no agschteckt? Drbii isch Ironie doch nur d'Flucht vom schwache Maaa... :?
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 29 Mär 2013 17:23, insgesamt 2-mal geändert.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von zwirrlibatz »

Gurgelhals hat geschrieben:S'Problem isch eifach, dass das Spiel wie befürchtet (und wie scho damals bim Bioshock) einersiits in puncto Setting, Story(*), Optik, usw. ussergwöhnlich, originell und durchus interessant dethär chunnt und me drum eigentlich entsprächend au gern meh vo däre Wält gseh und erläbe würd. Aber anderersiits isch es dänn ebe spielerisch tatsächlich nöd meh als en hundsgwöhnliche, strunzlangwiilige Trottelshooter, wo sich nume i unwesentliche Details wo de übrige Umeschüüsser abhebt, wo d'Industrie zur Ziit am Laufmeter usehaut. Das Spiel brüücht es anders Gameplay, das passt so eifach nöd zäme, s'ussergwöhnliche Setting uf de einte Siite und s'langwiilige 0815-Umegeschüüsse uf de andere - isch wie es Filetstuck, wo me als billigs Hackfleisch i eme Hamburger verwertet hätt. Ja, ich weiss: So Projekt sind im aktuelle Märtumfeld finanziell susch gar nöd tragbar, wänn's nöd als pöbelkompatible Schüsser dethär chömed blablabla, aber das interessiert mich genau nöd. Ich han eifach kei Luscht, mich no länger dur en spielerisch langwiilige Schüsser durezschleppe, nume will Setting & Story usnahmswiis mal nöd total hirnamputiert sind. Han ich damals bim Bioshock gmacht und nachher bereut. Da tuen ich mir dänn glägentlich viellicht mal en Youtube-Zämeschnitt inezieh, das spart Ziit, Gäld & Närve :idea:
Han jetz grad wieder zwei Stündli gmacht und mich grad gfrööget was Du äch drvo haltisch. :lol: Was mich immer no und wie üblich reizt, isch e Mischig us Optimismus und Neugier, was im nöchschte Abschnitt chunnt. Dem verfall ich no öppe. D'Hall of Heroes isch ganz guet gsi.
Ermüede tuet aber de Wächsel zwüsche eigetli nur 2 Gameplay Idee: En Abschnitt wo eim s'Spiel e übersichtlichi Gruppe vo Gägner zimli unmotiviert arüehrt, sägemer im Gägesatz zumne RE4, wo jede Abschnitt wie es neus, wohlüberleits i sich abgschlossni Level drhär isch cho. Und dänn d'Abschnitt mit Verschnuufpause wo me mit chli Chatte mit em Liesi und Items Ufstocke verbringt, dadrbii aber wie xeit trotz Schwerbewaffnig und bluettränkte Chleider vo de dröge NPCs ignoriert wird. Bi dene Reviews vo wäge fantastischs Setting und Originalität dänk ich a anders als ane hübschi, aber überraschend läblosi will fasch komplett nödinteraktivi Kulisse.

(*) Story:
Die isch im erschte Bioshock, wo me als Irgendöpper unversehens uf Rapture gheit und sich gäg Dureknallti wehre muess, dank sire Klarheit schtringänter und immersiver. Aber vilech gitts hie am Ändi no en Twist oder en Erlüüchtig.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4537
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Bioshock Infinite - Bioshock im Himmel!

Beitrag von The Sheep »

s`Problem mit de Matschtexture hani glöst. Jetzt gseht wäsentlich schöner us.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 172 Gäste