Dark Souls

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von h4xX0r »

was depth scho gmacht? ich bin bim schmied une in wald, dur de wald dure, de black night s'loch abegingt, s'grass shield gholt, in turm übere de fett hueresohn killt wo underem taurus isch, denn die golems killt und d'hydra, nachher chasch dete s'leiterli duruf in wald det gahts andersch ab.
ah und is drake valley bin i au no, eifach vo de andere siite uus... isch chli gäch, ich mach bi somene drake 40 dmg mit em drake sword udn chan öppe 5 minute rundumme renne. und all 10 meter chunnt so eine.

aber de kapra demon schaff i nöd, die scheiss hünd würgled mini kamera is off und denn wirdi graped
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von thaeye »

hhahha, du machsch total en komische weg, egal, klappt ja schiints au soo. ja muesch de capra demon besiege, de haet schlüssel für DIE TIEFEN. de möngel isch eigentlich eifach, wenn die sauhünd schnell tödisch, uf d stege ufe rolle den sofort die 2 hünd töde, de demön chunt d stege uf, du rollsch abe, er chunt abe und du hausch 2-3 mal drii und schwups wiederholung und er isch tod. isch eifach wenn die sauhünd mal weg sind.

de wald han ich nah nöd gmacht, häsch also de blitztyp bim schmid kaputt ghaue odr bisch verbii gsecklet?gargoyles häsch scho kaputt?

ich mach jetzt ebe depths, den chunt blighttown, isch eigentlich de normal weg, den in wald.
Zuletzt geändert von thaeye am 17 Okt 2011 14:21, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von derinderinderinderin »

thaeye hat geschrieben:finds aber phantastisch das spiel, vo mir uus chöntet alli spieli nur nah so sii. was für es meisterwerch in sache leveldesign und atmosphäre.
:!:

Ig bi ir Fortress vom Sen bim Endgegner.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von thaeye »

und das fast ohni filmli und pompöse shizl. eifach nur mitem ufbau vo de levels und de architektur. es hängt alles zämä. es isch phantastisch. ich weiss, ich wirds irgendswenn inen egge haue, trotzdem bliibts eis vo de beste stück software won ich je gseh han.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von h4xX0r »

thaeye hat geschrieben:hhahha, du machsch total en komische weg, egal, klappt ja schiints au soo. ja muesch de capra demon besiege, de haet schlüssel für DIE TIEFEN. de möngel isch eigentlich eifach, wenn die sauhünd schnell tödisch, uf d stege ufe rolle den sofort die 2 hünd töde, de demön chunt d stege uf, du rollsch abe, er chunt abe und du hausch 2-3 mal drii und schwups wiederholung und er isch tod. isch eifach wenn die sauhünd mal weg sind.

de wald han ich nah nöd gmacht, häsch also de blitztyp bim schmid kaputt ghaue odr bisch verbii gsecklet?gargoyles häsch scho kaputt?

ich mach jetzt ebe depths, den chunt blighttown, isch eigentlich de normal weg, den in wald.
de blitztyp killt und gargeuls
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Supersonic »

derinderinderinderin hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:finds aber phantastisch das spiel, vo mir uus chöntet alli spieli nur nah so sii. was für es meisterwerch in sache leveldesign und atmosphäre.
:!:

Ig bi ir Fortress vom Sen bim Endgegner.
Scho? :shock:
Häsch mis scho becho? Mis hani nume momentan uusglehnt vom Bro :idea:
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von h4xX0r »

ich han jetzt de scheiss dämon killt, nachher bini i de sewers umetrooled, han keis füürli gfunde bin mit 1/3 life zum riise drache und verreckt. bye bye 12000 seele.

was mich nervt a dem spiel (und das viel viel meh als bi demons souls):
es isch gar nöd sooo schwer, aber unendlich müehsam. alles isch müehsam. die hollow bones wo dich chasch as füürli zrugg teleportiere. wieso hät mer e begrenzti aazahl? eifach müehsam. kein aahaltspunkt für füürli. muess ich extern uf siitene gah go leuge, wo die füürli sind? wieso chan mir das nöd wenigschtens aasatzwiis im game zeigt werde?
Oder dur füürli reise, vo mir us für seele. isch es geil dur die ganze pampas durezrenne immer und immer wieder, zum zu de merchants zcho?
es isch eifach zviel müehsam und zwenig schwer.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2015
Registriert: 02 Nov 2010 16:18
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von DeftOne »

Naja, für öpis gits ja die Online abindig, demit amel Hiwis druf kriegsch wo in etwa e Lüchtfür isch.
Vo Füür zu füür chamer ja denn zum Glück irgendwenn reise, wemmer en bestimmte Puntk erreicht het so wie au verchaufe vo Gegeständ.

I bi mittlerwili i de dämone ruine oder chönt au zu de Geistli / drachetal.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von h4xX0r »

ah i de sewers isch no es black phantom darkknight irgend was gspawned. de hani au killt. kei ahnig was de geh hät.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Hotspur
Gamer
Gamer
Beiträge: 78
Registriert: 02 Sep 2011 22:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Hotspur »

Hann mer en drachekopf wachse la. ^^
Psn: Hepatiteos
Xbox live: Migoran
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von h4xX0r »

ROFL geschter en Sorcerer-SChlamp gmacht, bin in 2 Stund so wiit cho wie mit minere Ritter-Tussi in 10. Es fucking BIISCHT! Zum Abschluss will ich so gfuschtet gsi bin no en andere Invaded und en killt vor em Capra Demon. Er hät nöd mal gwüsst, was passiert. ROLF
Sorcerer isch de föggin SHIT lol. Eifach de Capra isch chli gäch, muess i Hilf ha.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von h4xX0r »

Die socerer tante roxxt uhuere. die scheiss motte hani wegbutzt, die 3 miezechatze im wald, denn bini durs grosse tor uf de platz gloffe, wo de 20m höchi wolf mit em schwert i de schnurre cho isch, bevor ich mich han chönne umdreihe bini scho tot gsi rolf.

jetzt hani magic shield udn versuech de scheiss capra demon nomal.
und blighttown, aber det gitt mini playsi glaubs de geischt uuf.
d'hydra hani au nomal killt, de hovel und de komisch golem wo sich in e hex verwandled, die chasch denn beschwöre. und guet souls farme chasch im wald, dete wo die menschliche gegner sind. jede run so 3 - 5 tuusig. wobii de unsichtbar dieb isch andersch müehsam as caster.

Gitts irgend e waffe wo uf INT scaled? So wie s'mondschwert im demon's souls?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Hotspur
Gamer
Gamer
Beiträge: 78
Registriert: 02 Sep 2011 22:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Hotspur »

Mondschwert isch dem teil au dabi, weis nonig wo chole. Und de arsch us em erste teil, wo dich is grab schüpft, isch au dabi. ^^
Psn: Hepatiteos
Xbox live: Migoran
Benutzeravatar
Hotspur
Gamer
Gamer
Beiträge: 78
Registriert: 02 Sep 2011 22:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Hotspur »

Hett scho öper dure und vorallem wie lang bisch sccho dra?
Psn: Hepatiteos
Xbox live: Migoran
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von thaeye »

han namal en magierin agfange, aber de capra demon fegt mich weg, ca. scho widr 20 mal probiert, die fugging 2 hünd machet mich nah fertig. ich glaub ich han chli länger a dem spiel :groel: isch meh glücksach mit de hünd bim capra demon, wenn die weg sind isch easy.
Benutzeravatar
Hotspur
Gamer
Gamer
Beiträge: 78
Registriert: 02 Sep 2011 22:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Hotspur »

Glaub isch de dümmst Boss im game, hann au am meiste mühe ka mit dem Arsch biss jetzt. Probier i de catacombe s Gravelord Sword holle, eifach dureseckle bi de skelet, die 5 Eye of death holle und i de offeni Sarg driligge und warte. Findsch sicher irgendwo uf Youtube es filmli dazue, ich has mit em level 7 charkter gschaft. Schwert isch um einiges besser als das hure dragon sword.
Psn: Hepatiteos
Xbox live: Migoran
Benutzeravatar
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 5321
Registriert: 06 Okt 2010 23:20
Wohnort: uf em monolith am tünkle
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von h4xX0r »

thaeye hat geschrieben:han namal en magierin agfange, aber de capra demon fegt mich weg, ca. scho widr 20 mal probiert, die fugging 2 hünd machet mich nah fertig. ich glaub ich han chli länger a dem spiel :groel: isch meh glücksach mit de hünd bim capra demon, wenn die weg sind isch easy.
muesch de magic shield spell ha, denn chasch alles miteme zwinkere blocke bim capra.

han am aafang mit de seele wod findsch bim iigsperrte i de ruins d'heavy soul arrows kauft. denn int gsteigered 3x glaubs.
denn mit em master key tüüre nach valley of drakes uufgmacht, übers brüggli, links zum untote drache, usser richwiitig gstande und alli soul arrows ineglah. denn isch er gstorbe, gitt schwert schild, hero soul und 3000 souls. denn die zweite soul arrows chaufe, attunement 1x steigere, denn häsch 3 slots. chasch 2x soul arrow und 1x heavy soul arrow equippe und alles abebombe. han bis jetzt (18 Stund) kein einzige melee kampf gha mitere waffe.
denn 20'000 zämespaare und de sorcerer ring chaufe, wo 20% meh dmg gitt. rox andersch.
jetzt hani homing mass und soul spear. soul mass isch huere krass.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Benutzeravatar
Hotspur
Gamer
Gamer
Beiträge: 78
Registriert: 02 Sep 2011 22:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Hotspur »

Easy hann bis jetzt nur 105 stunde ^^
Psn: Hepatiteos
Xbox live: Migoran
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51594
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von sidusson »

i has 30min gspiut, 10x gstorbä, spüehle
shubidu
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von thaeye »

:groel: schwach
Benutzeravatar
Parisienne
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 2043
Registriert: 16 Dez 2002 23:29
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Parisienne »

Ich bin jetzt in anor lando aacho. Bin dtreppe abe, han die stei ritter abegschwört und es stockwerk tüüfer dgargoyle kaputt gmacht (und ihre de schwanz abgschlage, daxt womer ueberchunnsch gseht geil us.) weiss momentan nit wiiter, het ja nur de weg zumne gelbe nebel wo versperrt isch und zumne bonfire. Btw, melee + pyro = uhuerre geil, leider chani mini pyro flamme nuemme upgrade.. Ah und de weg zum ash lake isch extrem hert arschloch.
Bild
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Skeletor »

ich hans spieli, sit forza usecho isch, kei sekunde meh aglanget. sött unbedingt mal wieder.

aber eueri posts verstah ich nöd. holy ferk, alles englischi begriff, gmixt mit emene schlimme dütsch. zviel für mich.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von thaeye »

h4xX0r hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:han namal en magierin agfange, aber de capra demon fegt mich weg, ca. scho widr 20 mal probiert, die fugging 2 hünd machet mich nah fertig. ich glaub ich han chli länger a dem spiel :groel: isch meh glücksach mit de hünd bim capra demon, wenn die weg sind isch easy.
muesch de magic shield spell ha, denn chasch alles miteme zwinkere blocke bim capra.

han am aafang mit de seele wod findsch bim iigsperrte i de ruins d'heavy soul arrows kauft. denn int gsteigered 3x glaubs.
denn mit em master key tüüre nach valley of drakes uufgmacht, übers brüggli, links zum untote drache, usser richwiitig gstande und alli soul arrows ineglah. denn isch er gstorbe, gitt schwert schild, hero soul und 3000 souls. denn die zweite soul arrows chaufe, attunement 1x steigere, denn häsch 3 slots. chasch 2x soul arrow und 1x heavy soul arrow equippe und alles abebombe. han bis jetzt (18 Stund) kein einzige melee kampf gha mitere waffe.
denn 20'000 zämespaare und de sorcerer ring chaufe, wo 20% meh dmg gitt. rox andersch.
jetzt hani homing mass und soul spear. soul mass isch huere krass.
ja han scho beid de heavy soul arrow und magic weapon. wie chan ich de scheiss inehaue (magic weapon?) han s asturia sword vom pest drache. chan aber magic weapon nöd druf awende. wtf. den chauf ich demfall nah de shield spell. de bringts meinsch? würkli han gester nach ca. 5 stund entnervt ufgeh, jedes mal die verdammte 2 hünd haend mich blockiert und ich bin innert 3 sek gstorbe. wenn mal ufs treppli chunsch und die 2 hünd weg sind, isches ja keis problem meh.
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von Supersonic »

Wo chamer Pyro upgrade? Ich bin au en Pyro + Melee User!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16550
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Dark Souls (360/PS3)

Beitrag von thaeye »

pyro upgrade isch glaubs bi de queelag imene gheimruum.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: siralos und 52 Gäste