Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Master(G) »

es zuenehmends problem... :|


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von agestuffer »

Schön gseit Sascha.... Aber so laufts halt...
Die grossä bliibed gross und wärdet grösser und de chilnä wärdet dhosä abgsagt.
Isch ja nix neus

Gliichbehandlig wotsch.. Denn chasch lang suechä

ich ja wie frühner (oder immer no)
WOG chund immer dWar 1-2 Täg frühner über als de Rescht
WOG chund Exklusivs Zeugs über und chlini nid (DLC, Limited Edition, Steelbooks, Goodies etc. etc.)
WOG chund viiil die besserä Priisä über (okay, wills au x mal meh iichaufed etc)

Das isch eifach de Markt.. Die grossä hend Vorteil. ich han mich denn demit abgfundä

Und das Sony en Saufirma isch, hani ja bim PS4 Release sowas vo id Frässä zgspürä becho
Aaglogä wordä vom feinschtä bini da....

Isch nid luschtig, aber isch so...
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von thaeye »

schöne rant aber weisch doch au scho lang dases so lauft, i de krise sogar nah meh. alli fokussieret sich i de krise und gwüssi nutzet d situation na um chli geld z spare. härt gseit flügsch den als chlini websiite halt us em blickfeld wenn kein persönliche kontakt meh häsch.

und das passiert nöd nur ufem videospielimarkt.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von agestuffer »

thaeye hat geschrieben:und das passiert nöd nur ufem videospielimarkt.
Das isch 100% wahr. Das lauft überall gliich.. Leider
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Master(G) »

de persönlich kontakt isch gnau sproblem. früner, wo no all ide CH en sitz gha händ, hetts au viel events ide CH gäh. dette bisch ane, hesch bitzeli gshakeret, fingerfood gässe und kontakt knüpft. denn hesch e person gha, wo dich kännt, per-Du gsi bisch und dementsprechend hesch au en guete support gha. wills irgendwie kollegial gsi isch und am schluss jede jede kännt hett.

hütt lauft alles über agenture, publisher mached ja nix meh selber. alles abgäh a dritti. und wenn denn en publisher mal zume event iladt, wie z.b. chürzlich zum cyberpunk 2077 aspieltermin in hamburg, de muess ich eifach absäge. ich chan ned eifach mal so 2x im monet is usland flüge zum mich für 2 stund bi irgendwelche publisher ane konsole zsetze oder sowas. abgseh vode ziit, isch es au finanziell gar ned möglich.

und wenn nur no agenture kontakt hesch, per mail, de spiised die dich mit 08/15 textblock messages ab. wirsch behandlet wie alli andere au. no more vip shizzle und so.... de chasch no so bekannt si ide schwiiz. überhaupt schwiiz. wen interessiert schwiiz. muggefurz im zentrum von Eurasia. :|
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Mr. Heli »

i so konzern werded leider oft falschi entscheidige troffe, eifach wills di falsche lüüt händ. ich weiss ja nid wie gross eui riichwiiti isch, aber ihr sind ja scho recht präsent mit tägliche updates (gsehs vorallem im forum und facebook). vodem her denke ich scho, dass es für die firmene wertvoll wär, eu die codes zur verfüegig z stelle. kenn ja d zahle vom schwiizer absatzmärkt nöd, aber sicher en chaufkräftige märkt und drum interessant. zudem gits ja ka mehchoschte für die firmene, wenns en code meh zur verfüegig stelled.

im düütsche hets eine wo lego reviews gmacht gha het (held der steine). denn het er vo lego bzw. deren anwalt es schriebe becho, dass er mit sim uftrete bzw. logo de aschii erwecke chönt, dass er lego seg. zudem chunt meh als chline lade gar nid all lego produkt über. die händs eifach nid checket dass er di besti gratis werbig gmacht het, au wenn er lego uf sim channel immer wieder für übertüüreti priese und falschi marketing strategie kritisiert het. die idiote hetted ihn gschieder igstellt.
Benutzeravatar
joe_higashi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 918
Registriert: 11 Dez 2019 11:27
Wohnort: 8055 Zürich
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von joe_higashi »

bischn guete typ :1thumb:
hilft zwar noed d situation besser zmache..trotzdem keep it real und hoffe sony besinnt sich und checkt wie wichtig unabhaengigi spiel reviews sind egal ob chlini sites oder grossi..
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Master(G) »

stichwort gratis-werbig. settig codes choschtet sony nix. nada. en chopf drucke, code wird generiert, verschicke. und mir sind happy und schriibet for free en tescht, streuets im internet/social media. bescht gratis-werbig (wenns spiel guet isch! LOL)...

ich glaub um das gahts da gar ned. ich dänk es isch en konsequenz vo all dene tuble uf youtube, oder so influencer wixer wo halt ständig leaked.... bim TLOU2 leak hetts agfange. plötzlich hemmer kei codes meh becho. MIR SIND ABER BEKANNT, SITT 20 JAHR DEBI UND HÄND EUS IMMER A NDAs GHALTE... da muess mer differenziere findi. mir sind ned sone neue, junge, selbschternannte influencer wo per zuefall mal en code becho hett und jetzt meint es paar klicks zerhasche, wenner gameplay vor embargo is internet leakt...

und riichwiiti isch sicher wichtig. mir händ aber hüttzutags en riichwiiti wo tuusig mal besser isch als vor 15 jahr. mir sind etabliert ide schwiiz. scho längscht. sony kennt eusi zahle. jede publisher kännt sie. mer muess die ja abliefere, bevor die überhaupt en finger chrumm mached. und es hett no keine zu mir gseid, nä-ä sorry, die zahle sind kacke, chasch vergässe...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von thaeye »

Master(G) hat geschrieben: und es hett no keine zu mir gseid, nä-ä sorry, die zahle sind kacke, chasch vergässe...
sowas seit au keine so zu dir i dere futzibranche. agenture bestimmet. floskle und marketing. videospielbranche isch wohl jetzt würkli au "professionell" worde :lol:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von mr.raw »

Ha geschtert Nacht au dini Message gluegt und sehr mit dir gfühlt.
Shit, mir sin Alt, ja... aber es isch en würklich tolli Familie do inne. Ich fühl mi immer no sehr sehr wohl und freu mi immer news und Infos bi euch könne z konsumiere. Sigg uff dr Hauptsitte oder natürlich do im Forum.
Dass all die Members do inne das Hobby no nach sovielne Johre immer no tüend pfläge...sage nur Chaupeau. Au, dass das ganze näbscht Arbett/Familie so professionell und genial duuregführt wird. Eifach Hammer. Trotz allem, es grosses Dankeschön a euch alli! :herzli:

Ja, au ich ha seeehr...aber würklich seeeeeehr müeh ab dene Influenzer. Ab und zue hör ich bim koche näbebii was so abgoht in dere Influenzer Wält und schüttle nur no de Kopf (mini Frau luegt Exklusiv oder explosiv, kei ahnig). Es paar Joga üebige uffeschalte, Millione Follower defür zha und demit Gäld scheffle, wo mir nid emolle tüend erträume. Denn zeige sie no ihres Huus, ihre Pool und ihri 2 Autos wo je über 150'000.- tüend koschte. Und ja, sie sind erscht 22 Jöhrli alt (!!!) und "wir schätzen es wirklich sehr, dass blablbla"... ich ha so nen Hals biko wo ich de Biitrag gseh ha. Vor allem, WAS die für Videos tuet uufelade. Ich checks nümm.

Ich verstand au din Ärger betreff WOG oder wer au immer. Inzwüsche bikunt me scho bim MM oder bim Microspot d Wahr scho vor em offizielle Release. Ich ha damals gstuunet kha, als ich s neuschte Mario & Luigi für de 3DS 4 Täg vor em Release im Briefkaschte kha ha. Um genauer zsii sogar 6 Tag vorhär (samschtig anstelle kommende Frittig). Isch evt e ussnahm gsi, aber sött jo eig. nid passiere.

Die chliine kömme in dr hüttige Zitt immer wie meh unter d Räder. Das gspür au ich in dr Kaffi branche. Wenn ich en spezielle Kaffi möchti iikaufe, denn bin ich uff ere Wartelischte und muess schlimmschtefalls bis 9 Mönet im Voruss bstelle. Und au denn isch nid garantiert, dass ich en bikumm. Und das, obwohls uns sitt 42 Johr gitt, immer d Rechnige wiiit vor em Datum tüend zahle und no nie problem kha hend. Zählt hüttzutags eifach nümm. Die damalige Fründschafte wo mini Eltere und au ich mit de Verträter uffbaut hend, gönnd mit dr Zitt ins leere, da intern bineme wächsel nid vo uns verzellt wird. Lieber die de spezielli Kaffi gäh, wo so nen art kaffi in derem ihrem Sortiment unter goht. Egal, isch defür en grosse Player, de macht jo no d Kaffee Latte vo Emmi oder Lattesso. Dass dä aber de Kaffi gar nid möcht unterd Lütt bringe... verstands nid.
Au, wenn ich emolle e Kaffimaschine oder e Mühli möcht ha und die im Lade möcht ussstelle/verkaufe/vorstelle...vergiss es. Mir heisse nid Chicco Doro, Semeuse, Illy...etc. IIkaufspriis? Händlerpriis? Denkste.

Do isch es in de nünzger scho anderscht gsi wenn ich dOrdner vo mim Vater tue aaluege.
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17310
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von zeromeier »

immerhin heds no en code geh, hät chöne tümmer gah.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Master(G) »

mir händ en nonig, erst am 17. Juli gitts eine. also denn, wenns die ganz welt deheime hett und selber spiele chan. :lol:

aber ja dümmer gaht immer...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Bejita »

Sony Schwiz isch e huere scheisse wordä sit dr unfähig Kaljo überno het. Z trurige isch, die huere Nupä isch its sogar irgendwo mit Gran Tursimo involviert :kicher:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Master(G) »

also vo "besser werde" wiit ewäg... wird eher no mieser glaubs...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mr Burzel
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1637
Registriert: 16 Mär 2006 08:28
Wohnort: /dev/null
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Mr Burzel »

Guets Video und i ka din Frust verstoh!

Pfui Sony, supported doch die wahre Game Review Helde (gnet) wo das scho gnueg lange mache…
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Master(G) »

:groel: :herzli: :herzli: 2001 huiiii. irgendwie wie geschter und doch scho so wiit wäg. fuck!

"WebMaster(G)"... oha, es Wortspiel! :lol:

wo hesch das gfunde? time-machine? :1thumb:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mr Burzel
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1637
Registriert: 16 Mär 2006 08:28
Wohnort: /dev/null
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Mr Burzel »

Sorry – Sbildli isch eh bitzli gross ;/
Have fun -> https://web.archive.org/web/20001017170 ... hegnet.ch/" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Master(G) »

huere guet! :wixer:
ich han das nienets meh, guet hetts öpper ander gsaved! LOL
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Mr Burzel
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1637
Registriert: 16 Mär 2006 08:28
Wohnort: /dev/null
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Mr Burzel »

Wie merkt me dasme alt wird…es isch scho 20 Johr här ;)
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18530
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Avenger »

Sali Master(G). Würklich super was du dir immer no für e Ufwand machsch um a Testmuster / Review-Codes ds scho. Ganz ehrlich: Die Nerve hätt ich nid. Stattdesse hät ich mich mit der aktuelle Situation arrangiert und probiert ds Beste drus ds mache.

Gwüsse Firme isch halt d Schwiz inzwüsche völlig egal, gseht me dran dass plötzlich nur no 1 Person in Hamburg für ganz DACH zueständig isch. Das wär mir de umgekehrt ds blöd da no gross Bittibätti go mache. Wär ich e Gamesiite-Mönsch, ich hätt mich vor allem um die Firme / Distributore no kümmeret wo d Schwiz no berücksichtige oder sogar no es Büro hie hei. Mit Erwähnig woher ds Testmuster chunt (so wie d Power Play damals mit ihrem "Testmuster von CWM/Dynatex") und je nachdem halt au mol schriibe "Testmuster privat gekauft, kein offizielles Testmuster erhalten". Für die ungeduldige Mönsche wo wei wüsse wenn Test XY chunt cha me de au im ne News-Post erkläre dass es no 14 Tag länger geit "weil wir leider für diesen Titel kein Testmuster / Review Code erhalten haben". :2finger: Und die ganze Influenzer-Möngel wo sich nid as Embargo halte schön go mälde. :twisted:

Und wie du richtig seisch, vo de viele Game-Sitene us der 2000er gits die Meiste nüm. Und die wo no da si hei sich entweder is Forum zrüggzoge, bringe keini News meh oder hei sich uf Retro-Theme spezialisiert wo tagesaktuell sii nüm so wichtig isch. Hesch dir so öppis au überleit, oder isch es dir wichtig über die aktuelle Big Budget-Titel ds berichte? Denn isch das natürlich es Problem, ausser du chaufsch das Züg privat und schriibsch vo Afang a dass ds G-Review spöter chunt us ebe dem Grund.

Anderi Frog: Si das Nanoleaf wo me im Video gseht? Hesch da mol e Bericht drüber gschriebe? Und im Wog-Banner het me die letze Wochen immer wieder Werbig fürs Evercade gseh. Si das Theme wo thegnet-Läser au würde interessiere?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von agestuffer »

Idee vom Avenger findi au guet, aber ich gang devoo us de MasterG will sinä Gamer Aktualität bietä.. Und das mit em Retro isch halt scho bi 1000 Siitä de Fall. Guet, Newssiitä ghits au 10000!!!

Darfi Fragä MasterG - wie unabhängig bisch Du und diis Team. Hender schomal muessä was korrigerä oder hender mal Rüffel übercho vo eim vo de Hersteller/Publisher wills nid iiverstandä gsii sind mit de %?

Chasch ja als Trotz a TLoU2 und Ghost extrem schlächti wärtigä ghä, mal luegä öb Sony was dergliichä tued.. haha

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
calanda
Bündner König
Bündner König
Beiträge: 7660
Registriert: 22 Aug 2002 16:42
Wohnort: Taafaas
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von calanda »

agestuffer hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:und das passiert nöd nur ufem videospielimarkt.
Das isch 100% wahr. Das lauft überall gliich.. Leider
agestuffer
Mer chunt au als "chline" guet klar. i denke wenn würkli wilsch kriegsch es ane...
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Master(G) »

mir chöme ja au klar, gaht tiptop. trotzdem nervt mich mal was, muessi halt dampf ablah! :kicher:
vieleicht gsehts ja eine vo sony und so :lol: wär no guet!

@Avenger:

erstmal danke für die liäbe wort. glaub mir, ich bin i dene 21 jahr gnet scho x-mal ame punkt gsi, kei närve meh zha und de bättel welle here rüere. aber ich hami denn immer wieder ufgrafft und wiiter gmacht. ich chas halt ned lah si, es isch mini liideschaft und mis grosse hobby :-) und ja, das sind nanoleafs, huere cool die dinger! :wixer: aber bitz overpriced findi. ha nie was drüber gschriebe, nei. und zur dritte frag: evercade isch sicher interessant für eusi läser und retro fans, warum fragsch?

WoG banner wechslet monatlich, ich han kei ifluss uf das, ich lad sie nur ufe. WoG sponsored eus ja mit monatliche Spiel. Das sind eusi einzige "Werbeinahme", was anders willi gar ned. wie gseid: unabhängig si und freii meinig üssere chöne isch mir viel viel wichtiger!

zu dine ideeä: wie im video betont, es sind ned all publisher so. nur paar wenigi. mit allne andere hämmers super. und es isch au sony ned so gsi - bis vor churzem. EA und Activison Blizzard sind soihünd, die händ eus scho vor über eme jahr gheie lah, das sind eigentlich die einzige zwei, wo mir wirklich nix bechömed. es isch also nonig würklich es problem und ich han also nie gross bittibätti müesse mache bis jetzt, zum glück. das willi au ned und würdi glaub au ned. de chaufi die games lieber sälber, bzw. würd was mit WoG arrangiere, dass mer die review-games vo WoG bechömed. ich has mittlerwiile mit dene sehr guet, die sponsored ja au euse twitch-channel... :herzli:

en ehrlichi meinig isch mir extrem wichtig als unabhängigi siite und ich säge mine schriiberling immer: säged wies isch! das isch euses credo: muulwerch ned verbüte lah!

und das bringt mi zum

@Agestuffer:

ja, es isch tatsächlich schon 2, 3x vorcho i dene 21 jahr, dass mir nach eme review es mail becho händ mit ere quasi-asaag, dass sie das ned OK finde und wemmers ned "korrigiere" gäbs konsequenze. druff pfiffe! ha no nie was gänderet. dass isch au de grund, warum EA und Activision Blizzard mit eus nix meh mached. druff gschisse. die paar wenige games vo dene, wo eus interessiered, organisiere mir alligs privat - wenn mer luscht händ. und evtl. hesch gmerkt, viel für FIFA und Co. liesisch du uf gnet ned. hett scho en grund! :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10752
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von mr.raw »

Uns interessieret Fifa au nümm...sinn nümmi 16 :kicher:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71878
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Gamesites 2020 - Der Kampf um Review Codes....

Beitrag von Master(G) »

no bitz meh insider-background infos für die wos interessiert (und demit ihr chönd nahvollzieh, warum mich das so nervt):

ich mach sitt 21 jahr täglich min. 2-3 news (usser am weekend), wenn en e3 isch oder en gamescom sinds viel meh! ich mach alles uf social media (fb, insta, twitter, discord, 2 yt kanäl, news im forum, etc.) und schriebe au no ab und zue mal es review, korrigiere die reviews vode andere, lade alles ufe, etc. etc... churz, ich mache smeischte uf (G)net allei. das isch au guet so, ich machs gern, ich chlöne da ned, mind you! schriiebe tüend de andy und de armin fix als redaktuere, das regelmässig und sehr viel, wobi de andy au nüme so oft in letschter ziit, anders thema,.... und de hani no 8 freischaffendi, wo halt ispringed, wenn de andy, de armin und ich kei ziit meh händ... und de hani no 3 lüüt wo für (G)net de twitch-channel betriibet... de shady macht sitt 6-7 jahr eigentlich gar nix meh und de rony sitt öppe eme jahr au ned, de baut ja komplett allei sis huus... darum hani au müesse im juli 19 sneue portal selber "programmiere", will nach dem hacker-agriff ischs alte portal ja komplett zerstört gsi. also hani i 2 wuche selber no gschwind was müesse erfinde, demit (G)net chan wiiter gah... huere ghetto alles.

ich han 20 jahr a inhält wo sitther ufeme server schlummered und niemert chan druff zuegriffe, all die alte DC, MD, SNES, NG, PS1,2,3, 360 und und reviews, das sind tuusigi texte! ... die sind all vo google verschwunde. hesch huere traffic ibuesse, au bim wechsel uf en anderi domain gahts wieder monate bis die erholsch. hämmer ja au gha, womer vo thegnet.ch uf thegnet.org gwechselt händ.

aber ja, ich bisse dure, ich gibe ned uf, ich stah immer wieder uf und ränne wiiter. uchrut vergaht ned!

churz: mir mached mit sehr wenig lüüt sehr viel und erreichet au sehr viel demit. es isch würkli scheiss viel arbet, und gnau darum tuets extrem weh, wenn dich dpublisher ufzmal nur no arrogant belächlet...

mir sind 100% swiss made. alles. alli inhält mache mer selber. nix texte-ichaufe und text-sharing. gitt usnahme bi de newsmäldige, will ich de typ vo gamefront.de guet känne... aber ja. 99% swiss made!

bi games.ch z.b. chömed über 60% vode inhält vo ghost-writer oder partnersiite us dütschland. es sind also texte, wo mer au uf andere game-sites gfindet. 1:1. das wüssed vieli gar ned... sowas will ich ned. ich will einzigartig si.

aber ja, wenn das natürli so au gaht und so vom publikum akzeptiert wird und vor allem no viel ziit und chole und arbeit spart, warum au ned so mache? de müends für 3-4 reviews au nur 1 code verschicke... lol... für die ganze "DACH" publisher isch es natürli easy so... playstationDACH, xboxDACH... fuck you, das isch en witz! das A und CH im name isch für nüt! sie scheret sich immer weniger um eus, also umd schwiizer, mir sind zchli und redet no sone dummi sprach und überhaupt. so chunts mer vor. die händ ja ned mal ihri offizielle sites uf französisch oder italiänisch übersetzt...

ich gseh ehrlich gseid bitz schwarz für zuekunft. aber ja, wie gseid, wenns härt uf härt chunt chaufe mer eusi games im retail und mached eusi reviews halt 2 wuche später online, defür aber no bitz rabiater! mal luege...

jetzt mache mer mal so wiiter wie gehabt.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 56 Gäste