PS5

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von onion »

bitte ufpasse bevor ihr frau durenagled oder abmurggset:
DualSense Controller Mikrophon ist standardmäßig eingeschaltet
12.11.20 - Das eingebaute Mikrophon im DualSense Controller ist standardmäßig immer eingeschaltet. Das meldet Chandler Wood, Chefredakteur von PlayStation Lifestyle.

Wer vergisst, das Mikrophon manuell auszuschalten, überträgt bei einem Multiplayer-Spiel private Gespräche oder frustrierte Kommentare, die die Teammitglieder nicht hören sollen. Chandler Wood hatte versehentlich ein privates Gespräch mit seiner Frau übertragen, während er an einer Multiplayer-Preview teilnahm.

Wood erwähnte auch, dass einige der Stimmen, die er in der Sitzung hören konnte, nicht so klangen, als ob sie von anderen im Spiel gehört werden sollten.

Die Stummschaltung des Mikrophons ist einfach: Es gibt eine kleine Taste in der Nähe des Mikrophons, unterhalb der PlayStation-Taste, die es stummschaltet, so dass eine orangefarbene Anzeigeleuchte erscheint. Diese Lösung funktioniert jedoch nur, wenn die Spieler wissen, dass sie das Mikrophon stummschalten müssen.

Es bleibt abzuwarten, ob Entwickler das Problem lösen und das Mikrophon standardmäßig ausschalten - zumindest dort, wo es für den Team-Chat verwendet wird.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von agestuffer »

onion hat geschrieben:nid gwüsst das so tüür isch aber macht sinn. dh. verpackig isch bi de series x türer als konsole :shock:
bi de türe lego sache dörfti das tatsächlich de fall si. de bugatti und lamborghini zB. sind sehr schön verpackt au inne.
Immer en Frag vo de Mängi und halt auf vom Image.... Luschtig isch ja, das 90% vo alnä Konsolä am Schluss eh ohni Verpackig wiiterverhauft wärdet - Siehe Ricardo/Ebay und Co...
Alli ruehred das Zeugs wäg. Darum isch halt scho dFrag wotsch 10-20 Stutz für en Karton uusghä oder nid... Klar, die mached Mio Stückzahlä, dettä sind Prisä au andersch als mier wo mal 10'000 oder so iichaufed für üsi Produkt...
Aber gliich, weni gsee wie die vo de Xbox krass uufwändig isch, denn stuhni amigs scho was die für das uusgäbed..

Klar, da im Forum phaltet wohl ali ihri Kartons aber nomal, uf Ebay/Ricardo oder Facebook und so, immer blutti Konsolä en masse

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71933
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Master(G) »

aso die adaptive trigger sind mega, in singleplayer games.
ime online-shooter wie black ops cold war nervts numeno, de seich grad müesse deaktiviere... :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Goran »

Master(G) hat geschrieben:aso die adaptive trigger sind mega, in singleplayer games.
ime online-shooter wie black ops cold war nervts numeno, de seich grad müesse deaktiviere... :lol:
Wie isch s haptische Feedback, Rumble nöd vo de adaptive Trigger. Ich mein vo de andere Rumble-Motore i de Mitte vom Joystick oder wo immer
die sich befindet? Han gläse die mached so nes ähnliches Rumple wie s HD Rumble vom Switch wo mer alles gspüre chan.

Isch das au mega starch?

Wie isches wänn s Rumble bi de adaptivi Trigger reduziersch anstatt deaktiviersch? Dänn gspürt mer fascht nüt?

Und wänn ganz deaktiviersch häts dänn gar kei Rumble me?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71933
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Master(G) »

ja rumble im pad isch in etwa so wie bim switch.

haptische feed ide trigger isch standardmässig uf "strong" igstellt. ich has aber au uf "weak" immerno als zu starch empfunde für en schnelle online-shooter wie call of duty, womer so viel triggerle muess. es isch ja au no de aim-trigger (links) wo strenger gaht. also beid. es isch eifach mit de ziit müehsam und mer isch ned competitive, wenn mer immer so fest drücke müess, bis de schuss abgaht.... netts gimmick für singleplayer games, aber für online-shooter unbruchbar. mini meinig.

wenns ganz deaktiviersch fühled sich trigger ah wie bim dualshock4.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von onion »

cha das sie oder isches en sony-fanboy???

https://www.forbes.com/sites/brianmaziq ... ea4f8ba55a" onclick="window.open(this.href);return false;
To put it plainly, it all comes down to the controller.

First, the feel of stick commands offer what I’ve been describing as a cushioned firmness that has to be felt to be fully appreciated. It makes all of the dribble moves feel silky smooth.

Lastly, and perhaps most importantly, is the impact of the Haptic Feedback technology. I’m usually not a fan of this kind of tech in video games. I remember when 2K tried to have us make the motion of shooting a free throw with our controllers. It was horrible.

This, however, delivers a different and far more organic experience. The best way I can describe it is the equivalent of a 4D movie where you’re privy to some environmental effects that enhance the experience.

You feel the weight of powerful players more clearly, the jolt of hard fouls and other aspects of the gameplay come through your hands in a way that transfers the on-screen experience to your body without going too far into a full-body virtual reality exercise.

Xbox Series S and X both still have rumble tech, but it’s not much different than what you’ve come to expect from current-gen gaming.

Haptic Feedback takes the concept to the next level, and that’s what we want from next-gen and the NBA 2K experience.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71933
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Master(G) »

also dsticks sind exakt die gliiche wie im dualshock4, aber genau gliich :lol: vermuetlich sogar de gliich lieferant/produzent.

aber d'haptik isch wie scho erwähnt scho en schritt nach vorne. es isch definitiv besser als rumble.
ich find de controller au sbescht ade ps5.

aber d'haptik ide trigger isch es zweischneidigs schwert. wie gseid, in singleplayer games und sportspiel stell ich mir das gwünnbringend vor.
aber ime online-shooter, wo viel und schnell muesch uf die trigger drücke, behinderets di meh.

es isch en wow-effekt, wemmer zum erste mal de abzug vonere waffe spürt, aber de stellt sich ernüchterig ii, wenn online spielsch. au min sohn hett zerscht gseid: GEIL und de bim erste online-match "wie stell ich das uus, isch irgendwie schwul" rofl... :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von onion »

Master(G) hat geschrieben:also dsticks sind exakt die gliiche wie im dualshock4, aber genau gliich :lol:
laulz, de ischer 100% vo sony zahlt um sone dreck z'schribe. die dinger sie ja de horror ohni freek-ufsätz.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2714
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von LuiStyle »

Master(G) hat geschrieben:also dsticks sind exakt die gliiche wie im dualshock4, aber genau gliich :lol: vermuetlich sogar de gliich lieferant/produzent.

aber d'haptik isch wie scho erwähnt scho en schritt nach vorne. es isch definitiv besser als rumble.
ich find de controller au sbescht ade ps5.

aber d'haptik ide trigger isch es zweischneidigs schwert. wie gseid, in singleplayer games und sportspiel stell ich mir das gwünnbringend vor.
aber ime online-shooter, wo viel und schnell muesch uf die trigger drücke, behinderets di meh.

es isch en wow-effekt, wemmer zum erste mal de abzug vonere waffe spürt, aber de stellt sich ernüchterig ii, wenn online spielsch. au min sohn hett zerscht gseid: GEIL und de bim erste online-match "wie stell ich das uus, isch irgendwie schwul" rofl... :kicher:
Zum glück stell ich dä brunz immer ab! Macht eim nur nervös!!!
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Goran »

Master(G) hat geschrieben:ja rumble im pad isch in etwa so wie bim switch.

haptische feed ide trigger isch standardmässig uf "strong" igstellt. ich has aber au uf "weak" immerno als zu starch empfunde für en schnelle online-shooter wie call of duty, womer so viel triggerle muess. es isch ja au no de aim-trigger (links) wo strenger gaht. also beid. es isch eifach mit de ziit müehsam und mer isch ned competitive, wenn mer immer so fest drücke müess, bis de schuss abgaht.... netts gimmick für singleplayer games, aber für online-shooter unbruchbar. mini meinig.

wenns ganz deaktiviersch fühled sich trigger ah wie bim dualshock4.
Merci. Bin gspannt wännis bald usprobier sobald mini ps5 achunt i paar Täg.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22624
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Reinforced »

isches richtig das PS5 kei 1440p cha?!!!!
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Herr Rossi »

Ja, aber viel interessanter isches zwüsse warum mer sett ufeme Monitor zocke?
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22624
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Reinforced »

Herr Rossi hat geschrieben:Ja, aber viel interessanter isches zwüsse warum mer sett ufeme Monitor zocke?
Will mer en PC Monitor het mit sonere Uflösig wo sicherlich nid wenig verbreitet isch aber äbe nomal für die andere

Warum isches technisch nid möglich e Uflösig zwüsche 1080p und 4k darzstelle?! E Xbox macht das ja sitt eh und je!
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Herr Rossi »

Warum ufeme PC Monitor? S isch e Konsole. Hesch kei TV?
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Mastler(P) »

ich ha scho 8 jahr kein monitor meh. jedä tag pc am tv. 8-)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:Warum ufeme PC Monitor? S isch e Konsole. Hesch kei TV?
viellech het nid jede e 120hz oled däheim...
denn muess jede säuber d'entscheidig träffe ob lieber 4k / 60 ufem TV oder viellech lieber 1440p/144 oder so...

je nach setup mag das scho sinn mache... aber klar, primär zockt meh gloub scho ufeme TV mitere konsole!
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Goran »

Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Warum ufeme PC Monitor? S isch e Konsole. Hesch kei TV?
viellech het nid jede e 120hz oled däheim...
denn muess jede säuber d'entscheidig träffe ob lieber 4k / 60 ufem TV oder viellech lieber 1440p/144 oder so...

je nach setup mag das scho sinn mache... aber klar, primär zockt meh gloub scho ufeme TV mitere konsole!
Uf de Series X isch sicher 1440p möglich aber sw nume i 60Hz. 144 glaubi nöd.


Ufem Monitor game isch au nüt für mich. Hans nume mal gmacht woni en PC gha han und nume wägem G-Sync hani eine kauft, en 4K 60Hz.

Ufem TV gfallt mer me wills en grössere Bildschirm isch und ich chan uf minere Koutsch lige. Zuedem gits kei Monitore mit Oled. und für das Gäld wo gwüssi Monitore chostet chan mer en TV chaufe.
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Goran »

@Master(G)

E Frag. Weisch du wänn mer ide PS5 es Game ileit ob er Date vo de Disc uf SSD kopiert oder die downloaded vom PS-Store?


Wötts wüsse wänni mini überchum wieni vorga söt. Han 3 PS5 Games kauft. Obi warte muess bises dure isch und dänn Disc wächsle.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22463
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Jones »

Goran hat geschrieben: Uf de Series X isch sicher 1440p möglich aber sw nume i 60Hz. 144 glaubi nöd.


Ufem Monitor game isch au nüt für mich. Hans nume mal gmacht woni en PC gha han und nume wägem G-Sync hani eine kauft, en 4K 60Hz.

Ufem TV gfallt mer me wills en grössere Bildschirm isch und ich chan uf minere Koutsch lige. Zuedem gits kei Monitore mit Oled. und für das Gäld wo gwüssi Monitore chostet chan mer en TV chaufe.

hehe, ja dä 4k 60hz g-sync monitor kenni doch... :kicher:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71933
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Master(G) »

Goran hat geschrieben:@Master(G)

E Frag. Weisch du wänn mer ide PS5 es Game ileit ob er Date vo de Disc uf SSD kopiert oder die downloaded vom PS-Store?
ja, er installiert zerscht date vode disc uf dini sdd, ladet sich aber zu 99% sicher au no en patch oder zuesätzlichs zeugs abe. isch hütt leider so, ned nur wäg eme day-1 patch.


Goran hat geschrieben:Uf de Series X isch sicher 1440p möglich aber sw nume i 60Hz. 144 glaubi nöd.
ja, uf de XSX gitts au 1440p. beid konsole sind max. 120hz. meh natürli ned. bruchts au ned. eigentlich langt 60hz vorig, mini meinig.

bi de spiel muesch - wenn raytracing nutze willsch - sowieso uf 60hz abefahre, suscht hesch kei raytracing. :kicher:

da z.b. call of duty black ops cold war:
Dateianhänge
IMG_2174.jpeg
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 11601
Registriert: 30 Aug 2011 16:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Warum ufeme PC Monitor? S isch e Konsole. Hesch kei TV?
viellech het nid jede e 120hz oled däheim...
denn muess jede säuber d'entscheidig träffe ob lieber 4k / 60 ufem TV oder viellech lieber 1440p/144 oder so...

je nach setup mag das scho sinn mache... aber klar, primär zockt meh gloub scho ufeme TV mitere konsole!
Weiss scho was meinsch, ich tue eifach amigs chli tumm. Gseh eifach de Sinn nid mitere hochuflösende Konsole ufeme Screen z game wo chliner als 40" isch.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22624
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Reinforced »

Master(G) hat geschrieben:uf de XSX gitts au 1440p. beid konsole sind max. 120hz. meh natürli ned. bruchts au ned. eigentlich langt 60hz vorig, mini meinig.

bi de spiel muesch - wenn raytracing nutze willsch - sowieso uf 60hz abefahre, suscht hesch kei raytracing. :kicher:

da z.b. call of duty black ops cold war:
ebe has o gmeint das 1440p ufdr XSX in 120mhz möglech isch. Drum geits mir nid uf das e PS5 das nid in Native cha usgäh.

1440p isch bide PC Gamers mittlerwiile sicher en sehr verbreitete Standard worde.
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Goran »

Jones hat geschrieben:
Goran hat geschrieben: Uf de Series X isch sicher 1440p möglich aber sw nume i 60Hz. 144 glaubi nöd.


Ufem Monitor game isch au nüt für mich. Hans nume mal gmacht woni en PC gha han und nume wägem G-Sync hani eine kauft, en 4K 60Hz.

Ufem TV gfallt mer me wills en grössere Bildschirm isch und ich chan uf minere Koutsch lige. Zuedem gits kei Monitore mit Oled. und für das Gäld wo gwüssi Monitore chostet chan mer en TV chaufe.

hehe, ja dä 4k 60hz g-sync monitor kenni doch... :kicher:

:-D :groel:
Benutzeravatar
STeFF
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 682
Registriert: 17 Mär 2013 10:53
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von STeFF »

Gsehn ich da ufem rechte Screen Demon's Souls laufe... :panik: :panik: :panik: :kicher:

Master(G) hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:@Master(G)

E Frag. Weisch du wänn mer ide PS5 es Game ileit ob er Date vo de Disc uf SSD kopiert oder die downloaded vom PS-Store?
ja, er installiert zerscht date vode disc uf dini sdd, ladet sich aber zu 99% sicher au no en patch oder zuesätzlichs zeugs abe. isch hütt leider so, ned nur wäg eme day-1 patch.


Goran hat geschrieben:Uf de Series X isch sicher 1440p möglich aber sw nume i 60Hz. 144 glaubi nöd.
ja, uf de XSX gitts au 1440p. beid konsole sind max. 120hz. meh natürli ned. bruchts au ned. eigentlich langt 60hz vorig, mini meinig.

bi de spiel muesch - wenn raytracing nutze willsch - sowieso uf 60hz abefahre, suscht hesch kei raytracing. :kicher:

da z.b. call of duty black ops cold war:
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Goran »

Ich han s Demon Souls nomig zockt bis jetzt.
Han ps3 gha. Weiss nöd wieso. Bin gspannt wienis dänn uf de ps5 find.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 105 Gäste