PS5

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Mastler(P) »

und bi mir ischs nur bi dä ps1 dä chauf grund gsi. zwenig geld für e memory card gha. paar wuche immer wieder bis zum vulcan raven gspillt. :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8106
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Buccaneer »

Mastler(P) hat geschrieben:und bi mir ischs nur bi dä ps1 dä chauf grund gsi. zwenig geld für e memory card gha. paar wuche immer wieder bis zum vulcan raven gspillt. :lol:
:groel:

PS1 hani Gschänk becho. Irgendwenn de s MGS inegehbled und sit denn en totale Fanboy wo am Kojima jedes Scheiss i dere Serie verzeiht...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von onion »

was bi de neue grät eis vo abwärtskompi und de alte games gred wird, überall im netz, ide heftli, i hautes echt nüme us.
7 jahr hei mer die dräckschistene am hals und anstatt froh si simmer se los, wird fast meh vo de alte games gred.
i dreie nächstens grad dure.
es fählt nüm vell de chaufi glaub 2 jahr nüt und hole eifach aus noche uf ps4/one.

das wär die chance gsi für en dritte hersteller z'säge hei da si mir, vergässed de alt dreck bi eus gits neui games mit NEUER grafik.
oder ebe grad für sony wos jetzt doch nid durezieht.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8106
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Buccaneer »

VJP hat geschrieben:we nix nöis hesch, muäsch haut mitm autä Brunz widr cho.
Isch so... Keini starche Launch Titel ume.
Sony müsst zum Release usehaue:
Horizon Zero Dawn 2
Neus God of War
MGS
und scho wärs interessanter...

Aber niemmer hed irgendöppis. Ich glaube die beide grosse hend sich gägesitig so heftig beobachtet, wenn möcheds öppis, wenn chunnt de erst move, wömmer agiere oder reagiere, etc blabla das es nur ewigs pingpong gsi ishc...

Was wär ez, wenn eine vo de Hersteller gseid hetti: Mir chömmed 8 Mönet spöter use u die Konsole wär de mit 3 - 5 Hammer Launchtitle cho. Wär abgange wie Schissi. Aber nei... jetzt haut mer en neue Mocke uf de Markt aber es gid kei Fuetter defür... Bravo.
No nie hed mich en Konsole-Launch so wenig interessiert!

Ich verstah au keine, wo sone Wixchübel vorbstellt... Wie jede weiss, isch die erst Gen immer Lut und Kacke... Ich wette das bereits i de zweit Welle Verbesserige vorgnoworde sind.
Warum will mer en Early-Adopter-Trottel si, für en Wixchübel wo nid mal geili Launchtitel hed?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von mr.raw »

d WiiU isch jo au erscht interessant worde, als denn de HBC druff gloffe isch...
Sitt denn en geniale Wii, GameCube ersatz da hdmi, externe speich...bla .und....bla bla...


nei, isch scho so. Eigentlich hett me sötte no es halbs Johr warte und defür grandiosi Launch Titel und einigi neui Markene uusebringe.

Wenn me jetz ganz hart wott sii, denn kha me sage, dass Intelevision dört duure mit em Amico alles richtig tuet mache. Logo, das Grät kha me überhaupt nid mit ere Ps oder mit ere box vergliiche.
Aber
Sie gönd ihre Wäg, bringe neui Ideene uuse und schisse uffd dMitbewerber. Ussert es neus Earthworm Jim (wo ich nid verstand, dass Interplay sich uff e Nische Grät tuet konzentriere - Find ich um einiges schlimmer, als de Lorne Lanning, wo ab de damalige Konsolene jo gjommeret heig, sie heige alli z weni Power und dodemit könnt er sini Ideene nid realisiere :schraube: ) kenne mir kein einzige Titel (!)
Und simmer ehrlich: Ich nimm emol aa, dass das Grät en Staubfänger in de Läde wird wärde.

Wenn jetzt en neue Player würdi kho und so wür ufftauche wie Amico, aber in Next Gen mit neue Ideene, Markene und grandioser Grafik.... !!???
vergässets...wird niemeh passiere! Do hett 1. Microsoft mit de Studio Abkäuf gsorgt und 2. die hüttigi Iistellig vo de Gamer lönt so Experimänt gar nümmi zue und 3. damit me mit viel Software kha uffztrumpfe, wärde alti sache halt neu uffgleggt.
Das mag guet und recht sii und so kha me die älteri Generation für die neui Hardware begeischtere...aber unterem Strich sinn die meischte gar nid Glücklich. Aber trotz allem wärde sich die Grät dumm und dämlich verkaufe loh, will mir halt voll uff new Gadgets und uff Konsum total ussgrichtet sind.

Gseht me jo guet a dene Schrott Mini Konsolene. Wo die uusekho sind, sind dSocial Media Kanäl überhüfft worde mit postings, dass me ENDLICH en NES oder SNES oder MD oder PcEngine oder C64 Mini kauft hett und me ENDLICH die alte Klassiker uff eme HDMI Grät kha spiele. Ich mach mit euch e Wett... 98% vo ALLNE Minis sind Staubfänger und wärde nümmi aagschalte. Aber me muess se halt ha, will jo JEDE so eini hett. Dümmscht: GameGear Mini oder de 32X Mini ufsatz als Deko :schraube: :typej:
Dorum dänke d Hersteller alli genau glich: Schnellschtmöglich e Hardware Update bringe und dLütt mit altem Züggs bombardiere. Egal ob jetzt en Lüfter lutt isch oder nid. Hauptsach me isch de erscht mit öppis neuem. Software Updates sinnd denne no de Bonus. De Hauptbonus wo d Aktionäre tüend glücklich mache sinn denne die Exklusie Titel....
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

I mues ganz ehrlech sägä aui die Games womä gseht gseh eifach zu 0% next gen us, Höcheri Uflösig, villech 60fps wenns guet chunt, und irgend e verwurschtleti RT Technik, und d Games gseh kei Düt besser us aus uf dr Pro oder XboneX. Huere entüschend die Grät, vorauem d Chrüppu PS5.
Z Remaster vo Spiderman uf dr Ps5 gseht sogar teilwis schlechter us, mit weniger Fahrzüg und Persone ir Distanz, und serigi Abstrichä mues mä mit derä Konsole machä, numä dasmä uf nativi 4K chunt und 60fps? THE LOL
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von onion »

i wirde yakuza uf mire pro spile und cyberpunk uf de one x.
die chöimer langsam all am arsch hange.

i finde isch au en schmale grat wo sie da wandere.
konsole hei sich immer wäg starke games guet verchauft.
au zielgruppe ü35 chan abwandere wenns die nümme git, agebot gits gnueg va. sobald streaming-only no meh salonfähig wird.
sony ruiht sich da z'fest ufem erfolg vor ps4 us:
eifach mal die neu chiste bringe, geili games gits de irgendwenn emal wemer so wit sind.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5383
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von derinderinderinderin »

Bild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8106
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Buccaneer »

:groel:
Voll bi dir. ABER bi de neue Konsole gahts in erster Linie genau um das! Grafik und Leistig... sust musch kei neui Konsole usegäh. Aber langed halt nid, alti Spieli chli ufhübsch... Münnd au neus bringe.

Und wenns nur paar Sache sind wie Ryse damals.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von onion »

Buccaneer hat geschrieben::groel:
Voll bi dir. ABER bi de neue Konsole gahts in erster Linie genau um das! Grafik und Leistig... sust musch kei neui Konsole usegäh. Aber langed halt nid, alti Spieli chli ufhübsch... Münnd au neus bringe.

Und wenns nur paar Sache sind wie Ryse damals.
genau. ahand vo dem tolle bild muesch sust gar kei neu konsole bringe.
ps4 und one x no 15 jahr lah wär natürli au e möglichkeit gsi.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Mastler(P) »

Buccaneer hat geschrieben:Voll bi dir. ABER bi de neue Konsole gahts in erster Linie genau um das! Grafik und Leistig... sust musch kei neui Konsole usegäh. Aber langed halt nid, alti Spieli chli ufhübsch... Münnd au neus bringe.
eh, nintendou?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8106
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Buccaneer »

Mastler(P) hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:Voll bi dir. ABER bi de neue Konsole gahts in erster Linie genau um das! Grafik und Leistig... sust musch kei neui Konsole usegäh. Aber langed halt nid, alti Spieli chli ufhübsch... Münnd au neus bringe.
eh, nintendou?
Ja was söll i da jetzt säge... it prints money, scheissegal was die möched. Ich wette die "verdiened" au huere Gäld mit dem Karton Müll, womer nüt meh ghört oder derne bireweiche Lego-Sets... :groel:
Ich glaube wenn Fans hesch, wo chasch Karton verchaufe, de würsch die Art vo Fans glabus nid glücklich mache mit meh Leistig und Grafik.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

Mastler(P) hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:Voll bi dir. ABER bi de neue Konsole gahts in erster Linie genau um das! Grafik und Leistig... sust musch kei neui Konsole usegäh. Aber langed halt nid, alti Spieli chli ufhübsch... Münnd au neus bringe.
eh, nintendou?
Ja wemä sit 30 Jahr immer die glichä Franchises wot spilä :kicher:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von mr.raw »

Bejita hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:Voll bi dir. ABER bi de neue Konsole gahts in erster Linie genau um das! Grafik und Leistig... sust musch kei neui Konsole usegäh. Aber langed halt nid, alti Spieli chli ufhübsch... Münnd au neus bringe.
eh, nintendou?
Ja wemä sit 30 Jahr immer die glichä Franchises wot spilä :kicher:
hett öppis

CoD, Resident Evil, Final Fantasy, Crash Bandicoot, Battlefield... stimmt.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

mr.raw hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:Voll bi dir. ABER bi de neue Konsole gahts in erster Linie genau um das! Grafik und Leistig... sust musch kei neui Konsole usegäh. Aber langed halt nid, alti Spieli chli ufhübsch... Münnd au neus bringe.
eh, nintendou?
Ja wemä sit 30 Jahr immer die glichä Franchises wot spilä :kicher:
hett öppis

CoD, Resident Evil, Final Fantasy, Crash Bandicoot, Battlefield... stimmt.
Die meitstä vo denä hei wenigstens immer chli e angeri Story und vorauem angeri main Chars :sleepy:
Die ganzä neuä Franchises wo ällei Sony i derä Generation bracht het, oder uf dr Ps3 mani its nid ufzeuä, aber gloub mir, d listä wär läng ;)
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von mr.raw »

allgemein find ichs schlimm was abgoht. Egal uff wehlne Grät.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

mr.raw hat geschrieben:allgemein find ichs schlimm was abgoht. Egal uff wehlne Grät.
Joa, Nintendo fahrt eifach sini Schinä sit Tag 1s, und Lüt choufes. Auso wieso öpis änderä? Sony lahts la schlifä wüäu si wieder Arrogant wärdä, und MS chunt mit däm scheiss GP umä eggä wo dr Industrie uf dur numä cha schadä, Xbox isch eifach wie e Nuttä wo chli uf jedem Schwanz rittet.
Aber vo Sony bini bis its EXTREM entoschä
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von agestuffer »

Bejita hat geschrieben:Joa, Nintendo fahrt eifach sini Schinä sit Tag 1s, und Lüt choufes. Auso wieso öpis änderä? Sony lahts la schlifä wüäu si wieder Arrogant wärdä, und MS chunt mit däm scheiss GP umä eggä wo dr Industrie uf dur numä cha schadä, Xbox isch eifach wie e Nuttä wo chli uf jedem Schwanz rittet. Aber vo Sony bini bis its EXTREM entoschä
Jaja und i 2-3 Jahr wieder voll de Fanboy und GOTYE bi jedem 2te Sony Games wo chund.....
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2714
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von LuiStyle »

agestuffer hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Joa, Nintendo fahrt eifach sini Schinä sit Tag 1s, und Lüt choufes. Auso wieso öpis änderä? Sony lahts la schlifä wüäu si wieder Arrogant wärdä, und MS chunt mit däm scheiss GP umä eggä wo dr Industrie uf dur numä cha schadä, Xbox isch eifach wie e Nuttä wo chli uf jedem Schwanz rittet. Aber vo Sony bini bis its EXTREM entoschä
Jaja und i 2-3 Jahr wieder voll de Fanboy und GOTYE bi jedem 2te Sony Games wo chund.....
agestuffer
:lol:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

agestuffer hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Joa, Nintendo fahrt eifach sini Schinä sit Tag 1s, und Lüt choufes. Auso wieso öpis änderä? Sony lahts la schlifä wüäu si wieder Arrogant wärdä, und MS chunt mit däm scheiss GP umä eggä wo dr Industrie uf dur numä cha schadä, Xbox isch eifach wie e Nuttä wo chli uf jedem Schwanz rittet. Aber vo Sony bini bis its EXTREM entoschä
Jaja und i 2-3 Jahr wieder voll de Fanboy und GOTYE bi jedem 2te Sony Games wo chund.....
agestuffer
Isch ja nid so das i dä letstä Jahrä jensti Sony Games si Goty wordä :typej:
Aber ja lies numä das wo wosch, und ignorier dasi Ps sit Monatä, oder Jahrä bäshä :2finger:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18399
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
523
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von agestuffer »

Bejita hat geschrieben:Isch ja nid so das i dä letstä Jahrä jensti Sony Games si Goty wordä :typej:
Aber ja lies numä das wo wosch, und ignorier dasi Ps sit Monatä, oder Jahrä bäshä :2finger:
Ich weiss und gsee das, ich verstah nur dini Hass-Liebi gägäüber de Playstation nid...
Mal absolut scheisse, denn wieder GOTY und super isches, denn wieder PS verkacks, denn hoffentlich muess das Studio schliessä, denn wieder GOTY
Finds eifach huerä amüsant
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10754
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von mr.raw »

So sinn halt die Junge Gamers hüttzutags :kicher:

Aber jo, i finds au amüsant...trotz allem. De Bejita hett sich gmacht und inzwüsche machts mr au sehr freud mit ihm zschriebe.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Bejita »

agestuffer hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:Isch ja nid so das i dä letstä Jahrä jensti Sony Games si Goty wordä :typej:
Aber ja lies numä das wo wosch, und ignorier dasi Ps sit Monatä, oder Jahrä bäshä :2finger:
Ich weiss und gsee das, ich verstah nur dini Hass-Liebi gägäüber de Playstation nid...
Mal absolut scheisse, denn wieder GOTY und super isches, denn wieder PS verkacks, denn hoffentlich muess das Studio schliessä, denn wieder GOTY
Finds eifach huerä amüsant
agestuffer
I weiss nid bi welem Game ig z letst ha Goty gschroue vo Sony, ussert bi GOW wo eifach es verdammt huere guets Game isch. Und ja sit letst Jahr wo dr Jimbo übernoh het, dünkts mi scho dasmä Playstation nüm cha bruchä. D Ps5 fingi nid würklech super bis ufs Design, und z Marketing isch ober Bullshit, und d Mitteilige und Informationsfluss isch eifach numä e verdammti Katastrophä bi Sony. Wie scho gseit, its hei si no Glück das jedä dr Nachfolger vor PS4 wot, i 2-3 Jahr cha aues scho ganz angers usgseh wenn bi Playstation nid es paar Chöpf rolle, ou bi dä Studios müesse Chöpf rolle, vorallem bi ND.
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von Master(G) »

"...flüssiges Metall zur Kühlung..." :shock:

guckst du:
https://www.thegnet.org/post/video-zeig ... ystation-5" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: PS5

Beitrag von onion »

Master(G) hat geschrieben:"...flüssiges Metall zur Kühlung..." :shock:
T2 :shock:
das ding chunnt us de zuekunft.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Kretinou und 24 Gäste