onion hat geschrieben:auso zäme mit de ps3 bringt sony sit über 10 jahr ke top-hardware meh häre.
ps3 het null chance gha bi multiplatform-titel gäge 360. ps4 het öppe d'qualität vo ID und melectronics eigemarke.
auso au die wo jetzt wieder uf microsoft umstige hets wohl äuä chum iz hirni gschisse

10 JAHR
für das ps4-pro wieder so lut isch gsi (zu dem priis) het de cerny e fadegradi id frässe verdient, vozugswiis vo mir.
z'sony Stereo-Headset, auso quasi de offiziell ps4-chopfhörer, wo bi mir usgseht as hät en en chueh ide schnore gha
wie scho uf site 1 erwähnt, (nur für destiny brucht und jetzt no für death stranding) het mir grad no de räst gäh.
sälbst wenn ps5 stärcher isch (wasi nid glaube) wird ich wieder uf xbox umstige.
Ps4 isch bis ufe Prozässor Top Hardware gsi für e Konsole, genau so wie d PSone und d Ps2. Aber ja mä cha ja ou aui Grät wäge dr Ps3 veraugemeinerä, wo übrigens e Prozässor het gha wo nach Entwickler vor leistig här no hüt ungschlage isch. Z Problem a dä Multi Games ir letstä Generation isch gsi, das si d Games vor X360 eifach uf d PS3 portiert hei. D exklusiv PS3 Spiel hei d X360 games zerleit, und speter si ou ou viel Multiplatform Games besser uf dr PS3 gloffä
Gloub mir es isch NIEMER uf Xbox umgstigä i derä Generation, eher 50% oder no me si zrügg zu Playstation, wüäu si ganz eifach Microsoft zerstört hei i derä Generation. Und doch die wo wieder umgstigä si, denä hets is Hirni gschissä, oder si nach wie vor xbox Fans gsi, und hei ir XboxX ändlech mau wieder e Grund gha, ou derzue z stah. Aber ja, jedä wo Xbox über Playstation wäut, däm hets grundsätzlech is Hirni gschissä
Ir letstä Generation hani das vou und ganz verstange, i derä gits kei Grund e XBox z ha. Scho gar nid mit em Gamepass, wo früecher oder Speter d Industrie wird schädige, und eim gli uf jedem Grät nach gworfä, oder gschänkt wird