Ashen

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Ashen

Beitrag von zwirrlibatz »


Quelle

http://www.ashen-game.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ca 1-2h gspielt, rächt guet. dark souls mechanike sind eidüütig, vom schlegle bis zur einmalige chance s'inventar z'hole nach em dahinscheide, inkl soft und hard "währig", stamina management, etc...

cha me mal ineluege.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Ashen

Beitrag von thaeye »

gester au inegluegt und ja en härte ds klon aber irgendswie na guete artstyle.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Ashen

Beitrag von thaeye »

gfallt mir sehr guet, nur d quests sind chli sosolala (chunt mir vor wie es MMO). aber de rest macht sich echt guet. au s "journey" feature passt.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
Kontaktdaten:

Re: Ashen

Beitrag von zwirrlibatz »

bin ca zweidrittel dure. es isch nie so komplex wie Dark Souls was waffe und moveset und gear betrifft und parry & backstab hetts au nöd. es isch au nöd würkli open world, weissnöd werum das so verchauft wird. me macht eis gebiet nach em andere uf, wofür me items und quests bruucht. also ehner halbopen world wie ocarina of time u.ä. oder au Dark Souls natürli. me tuet nöd uflevle, chan aber mit em gsammlete cash waffe upgrade und tränk poschte. susch muess me eifach immer besser wärde.

mich dunkts mindestens so hert wie DS, es würkt vilech liechter will d'ufmachig tüüscht. DS isch nur schwer bis me s'richtige equipment hett und d'AI glernt hett. mittlerwiile flitz ich ömel im I und II im schlaf dure. de da isch bockhert. dungeons vor em dritte und vierte boss göhnd schwer a d'nerve. sich dur dunkli halle zittere mit enere chliine latärne und jenschtes hinterhält überläbe. :fear:
s'spiel laht eim immer en KI kompagnon mitnäh (die gäbe eim au d'quests) und das isch uhueresuper. wemme online isch, wird de part amigs vomne mänsch übernoh, me chan sich au gägesiitig en code gäh wemme främdeled. offline chunnt ebe de KI mit, oder me chans au ganz abstelle und solo gah, aber werum sött me das? es ghört drzue. immersion mit de wält. wobii die kompagnons amigs chli glitche, aber he nu.

schad gitts es nöd uf allne konsole, PS4 und Switch lüüt würde vilech no eher druf ahspräche als PC und Boxler. s'hätt au da ine chli meh resonanz verdient bzw ich hätt meh erwartet. :shock:
I speeled my drink!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 49 Gäste