Moderator: Master(G)
Master(G) hat geschrieben:die wiibliche söldner stöned immer so dumm.... äh, äh, äh, äh, äh....![]()
es gitt nur 1 sample, eine...
sidusson hat geschrieben:ha ou öppe 6-8 stung zocket.. es isch genau ds gliche wie origins, genau glich, eifach in griecheland
u es närvt.. es isch e huere grind u aus aute assassins fan hets würklech nümme mit de aute ds tüe.. drum gfauts äuä jetzt ou aune
ds gross, ds mühsam, ds viu gelaber.. es isch meh arbeit aus spass
Bejita hat geschrieben:sidusson hat geschrieben:ha ou öppe 6-8 stung zocket.. es isch genau ds gliche wie origins, genau glich, eifach in griecheland
u es närvt.. es isch e huere grind u aus aute assassins fan hets würklech nümme mit de aute ds tüe.. drum gfauts äuä jetzt ou aune
Dr dümmst
Master(G) hat geschrieben:es isch wie witcher 3.
Master(G) hat geschrieben:ich verstah das durchuus sidu. isch en u-huere ziitfrässer.
ich persönlich liebe so spiel, womer sich für wuche oder monet chan dribisse
dumm isch eifach, dass es jetzt grad im gliiche monet wie Red Dead 2 hett müesse usecho. Ich weiss ned woher die ziit näh ohni mis social-life zbeärdige!
Mr. Heli hat geschrieben:isch generell es problem, dass di neue spiel immer no grösser und no länger sind. für mich sind 20 - 30 stund ideal für es game, je nach genre dörfs au weniger si. ich spiele viel jrpgs, da bisch oft 40h ufwärts dra. chume gar nüme gross zum retro spiele, geschweige denn nache mit allem neue wo ich spiele will.
Master(G) hat geschrieben:ich han z.b. the witcher 3 über 2 jahr gspielt... immer wieder mal bitz wiiter gmacht.![]()
sidusson hat geschrieben:Bejita hat geschrieben:sidusson hat geschrieben:ha ou öppe 6-8 stung zocket.. es isch genau ds gliche wie origins, genau glich, eifach in griecheland
Dr dümmst
seit dä wos wird platiniere
Bejita hat geschrieben:Bi its bi 70h, und bi froh weni die letstä paar Inslä komplett explored ha und mi när nume no um d Story mues kümmerä, langsam hanis gseh mit Erkundä haha
Master(G) hat geschrieben:naja, es langs spiel isch scho super. du muesch es ja ned a eim stuck duregspiele, das isch ja au ned sziel. isch doch schön, wenn wieder mal flaute isch e sones spiel zha!
ich han z.b. the witcher 3 über 2 jahr gspielt... immer wieder mal bitz wiiter gmacht.![]()
isch mir lieber als so "4-8 stund spiili" für 60 franke...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 18 Gäste