Assassin's Creed Odyssey

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Mr. Heli »

Find de unterschied ps4 pro zu xbox one x krass. Wie gsehts denn echt ufere normale ps4 oder xbox us?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

ich glaub ladeziite sind elends lang uf de normale system. am schnellste gahts uf de X.

ha jetzt 41 Stund gspielt und bin immer no voll motiviert das schöne land z'erkunde :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Bejita »

Finges huere lächerlecher das vo 5 Söldner 4 Froue si, es het dä Entwickler eifach nume no is Hirni gschissi mit däm sjw bullshit
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

das isch nur bi dir so! :kicher:

bi mir sind alligs vo 30 lüüt ime camp 2-3 fraue, wenn überhaupt.
usser bi de "hunter"-Camps und bi de mänschefrässer, das sind hauptsächlich fraue-stämm. muess aber glaub so sii... :-D


aber hesch scho rächt. es fühlt sich bitz komisch ah fraue so brutal go abmurkse... aber ja, gleiches recht für alle, wänds ja immer :lol:

die wiibliche söldner stöned immer so dumm.... äh, äh, äh, äh, äh.... :typej: :groel: es gitt nur 1 sample, eine...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von agestuffer »

Master(G) hat geschrieben:die wiibliche söldner stöned immer so dumm.... äh, äh, äh, äh, äh.... :typej: :groel: es gitt nur 1 sample, eine...
Das settisch Du ja am beschtä wüssä..... I dim Metier stönets au immer gliich....
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

äbe ned, drum isch es mir ja au grad ufgfalle! :kicher:


geschter hani anere diplomate-party in athen teil gno und bin prompt zume mmf-drüer iglade worde. ha aber zerscht no müesse s'oliveöl ide chuchi go chlaue :lol:
jetzt bini in korinth bi de nutte vom tempel vode aphrodite. triffi de typ wieder vo de diplomateparty in athen. er gitt mir es päckli woni söll mit üsserschte vorsicht behandle und eim abgäh ide nöchi. machi natürli. woni dette bi und de ander das uspackt, isch en abdruck vome penis drin mit eme zettel "wenn dini frau wieder mal sehnsucht hett".... bini mal churz in schwierigkeite gsi
:groel:

die stories i dem spiel. unfassbar. :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von sidusson »

ha ou öppe 6-8 stung zocket.. es isch genau ds gliche wie origins, genau glich, eifach in griecheland :lol:
u es närvt.. es isch e huere grind u aus aute assassins fan hets würklech nümme mit de aute ds tüe.. drum gfauts äuä jetzt ou aune :roll:
ds gross, ds mühsam, ds viu gelaber.. es isch meh arbeit aus spass :lol:
shubidu
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

nei, isch es ned, aber fair, spielsch halt was anders ;-)

aber isch scho so, es klassischs AC isch es nüm... zum glück.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »


Quelle

chranke siech :-D
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Bejita »

sidusson hat geschrieben:ha ou öppe 6-8 stung zocket.. es isch genau ds gliche wie origins, genau glich, eifach in griecheland :lol:
u es närvt.. es isch e huere grind u aus aute assassins fan hets würklech nümme mit de aute ds tüe.. drum gfauts äuä jetzt ou aune :roll:
ds gross, ds mühsam, ds viu gelaber.. es isch meh arbeit aus spass :lol:
Dr dümmst
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

de sidu isch sicher nonig sehr wiit - vermuetlich chum nach de afangs-insle - und hett sich wahrschiinli nur um de hauptstory-strang kümmeret. also bitz oberflächlich gspielt und bewärtet das ganze.

es isch es RPG - wie es witcher 3 - und mer macht eigentlich genau das, womer ime RPG macht... viel mit lüüt rede, quests und sidequests löse für xp und besseri rüschtig - will es paar vode quests en level-cap händ - und en skill-tree fülle... wie im witcher au - oder jedem andere RPG. wenn der das ned gfallt oder das langwiilig findsch, hett das nix mitem game ztue... de ischs genre vode RPG games eifach nüt für dich. de spielsch halt was anders, end of story. es isch au klar, dass ime so umfangriiche spiel ned jede sidequest suprig isch. hett bim witcher au viel sammelscheiss gäh. isch normal.

und sgrindä findi i dem spiel überhaupt ned schlimm... isch standard... das bringts genre wie gseid eifach mit sich. ich find mer levlet gnueg schnell.
es gitt meh als gnueg XP und ressource überall, wenn es paar side-quests machsch und es paar forts inimmsch hesch gnueg XP zum 1-2 stufe über de gägner zsi.
grad ressource sind i dene chischte womer verbränne sött tonnewiis drin (muesch si halt au zerscht chlaue bevors azündsch). :kicher:

mer chan das spiel au uf drü arte spiele: als fernkämpfer (hunter-skilltree), als nahkämpfer (warrior-skilltree) oder als ninja (assassine-skill-tree). wenn halt lieber wie früener spielsch, also als assassin, de muesch halt hauptsächlich sache im assassine-tree freischalte am afang. de killsch quasi alles mit 1 schlag usem schatte use.

plus: rüstige! rüstige und gravure sind ned für nüt. wenn en ninja sii wottsch, bruchsch au die richtig rüschtig und gravur, wo de spielstil unterstricht!

es hett meh tüüfi und möglichkeite, als mer ide erschte 6-8 stund gseht. und mer muess die au nutze, selbscht uf "easy". es isch ned so eifach wie origins.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von sidusson »

Bejita hat geschrieben:
sidusson hat geschrieben:ha ou öppe 6-8 stung zocket.. es isch genau ds gliche wie origins, genau glich, eifach in griecheland :lol:
u es närvt.. es isch e huere grind u aus aute assassins fan hets würklech nümme mit de aute ds tüe.. drum gfauts äuä jetzt ou aune :roll:
ds gross, ds mühsam, ds viu gelaber.. es isch meh arbeit aus spass :lol:
Dr dümmst
seit dä wos wird platiniere :vortex:
shubidu
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von sidusson »

Master(G) hat geschrieben:es isch wie witcher 3.
jep äbe drum nix me mit Assassins ds tüe leider.. witcher 3 hani o nach 20h ufghört wöui nid vorwärts bi cho.. wär fröid dranne het go for it, für mi isches ds deep u ds mühsam :D
ig maches sicher no düre wes mi nids hert närvt wägem levele.. da ig bishär jedes konsole ass düregmacht ha :typej:
shubidu
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

ich verstah das durchuus sidu. isch en u-huere ziitfrässer.

ich persönlich liebe so spiel, womer sich für wuche oder monet chan dribisse :-)

dumm isch eifach, dass es jetzt grad im gliiche monet wie Red Dead 2 hett müesse usecho. Ich weiss ned woher die ziit näh ohni mis social-life zbeärdige! :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von rebornkid »

Master(G) hat geschrieben:ich verstah das durchuus sidu. isch en u-huere ziitfrässer.

ich persönlich liebe so spiel, womer sich für wuche oder monet chan dribisse :-)

dumm isch eifach, dass es jetzt grad im gliiche monet wie Red Dead 2 hett müesse usecho. Ich weiss ned woher die ziit näh ohni mis social-life zbeärdige! :lol:
I bruechti Jahre! Jahre!!! :typej:
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Mr. Heli »

isch generell es problem, dass di neue spiel immer no grösser und no länger sind. für mich sind 20 - 30 stund ideal für es game, je nach genre dörfs au weniger si. ich spiele viel jrpgs, da bisch oft 40h ufwärts dra. chume gar nüme gross zum retro spiele, geschweige denn nache mit allem neue wo ich spiele will.
Benutzeravatar
rebornkid
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1778
Registriert: 21 Nov 2010 19:28
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von rebornkid »

Mr. Heli hat geschrieben:isch generell es problem, dass di neue spiel immer no grösser und no länger sind. für mich sind 20 - 30 stund ideal für es game, je nach genre dörfs au weniger si. ich spiele viel jrpgs, da bisch oft 40h ufwärts dra. chume gar nüme gross zum retro spiele, geschweige denn nache mit allem neue wo ich spiele will.
Gaht mer genau glich. Han eifach viel zwenig Ziit um all die rieseige Games zspiele.

In der Kürze liegt die Würze! :1thumb:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

naja, es langs spiel isch scho super. du muesch es ja ned a eim stuck duregspiele, das isch ja au ned sziel. isch doch schön, wenn wieder mal flaute isch e sones spiel zha!

ich han z.b. the witcher 3 über 2 jahr gspielt... immer wieder mal bitz wiiter gmacht. :herzli:

isch mir lieber als so "4-8 stund spiili" für 60 franke...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
agestuffer
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 18398
Registriert: 06 Mär 2002 07:13
Wohnort: Goldau und schuscht nüt
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von agestuffer »

Master(G) hat geschrieben:ich han z.b. the witcher 3 über 2 jahr gspielt... immer wieder mal bitz wiiter gmacht. :herzli:
Das gseni chli anderscht..... Wemmer es grosses Spiel nid permanänt bearbeitet, denn isches nur no muesham.
Was hani alles gmacht, wo bini as letschts gsii, mit wem hani scho grett etc. etc..

Bi de Zelda ufem N64 ischmer das amigs passiert.... Zerscht mal gspiilt wie en Bicktä so 10-20 Stund Vollgas, denn
2-3 Wuchä nix meh gmacht, wieder bitz gspilt, denn wieder en Pausä etc....
Hani gradsoguet wieder chönä vo vornä aafange..

Nid jede spielt 30 Stunde Videospiel i de Wuchä..... Wemmer nur 4-5 Stund chan investierä vo sinnerä Ziit chömed mir
so 4-8 Stunde Games sehr glägä

Oder es sind Games womer en Level abschlüsst und denn chammer pausierä und 3 Mönet spöter wiitermachä ohni Problem.

agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:

https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

das isch hüttzutags alles keis problem pitsch.
hütt gitts quest-logs, logs für gspräch, quest-marker... da weisch ganz genau was zletscht gmacht hesch und wos jetzt wiiter gaht.
bim witcher 3 hetts sogar ide ladescreens en recap cutscene gäh wo zeigt hett, was als letschts gmacht hesch, wie binere tv-serie :herzli:

zelda titel sind halt rächt "old-school" und bütet das ned :kicher:

ich spiel scho au gern churzi spiel, shit, ich spiel eh alles rofl, aber liebe au so grossi games, womer sich lang demit cha beschäftige, speziell wenns so guet sind wie witcher oder odyssey. speziell cool, wenns immer bitz was neus inewärfet, neui daily-quests, guete dlc. da chamer lang dra froid ha und es isch sis gäld meh als wert.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Bejita »

Bi its bi 70h, und bi froh weni die letstä paar Inslä komplett explored ha und mi när nume no um d Story mues kümmerä, langsam hanis gseh mit Erkundä haha
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Bejita »

sidusson hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:
sidusson hat geschrieben:ha ou öppe 6-8 stung zocket.. es isch genau ds gliche wie origins, genau glich, eifach in griecheland :lol:
u es närvt.. es isch e huere grind u aus aute assassins fan hets würklech nümme mit de aute ds tüe.. drum gfauts äuä jetzt ou aune :roll:
ds gross, ds mühsam, ds viu gelaber.. es isch meh arbeit aus spass :lol:
Dr dümmst
seit dä wos wird platiniere :vortex:
Wüestä Bock!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben:Bi its bi 70h, und bi froh weni die letstä paar Inslä komplett explored ha und mi när nume no um d Story mues kümmerä, langsam hanis gseh mit Erkundä haha
ja das glaubi, wenn nur das machsch.... :lol:

ich mach immer das gebiet woni grad bin komplett, alli quests, side-quests, alli "'?".... denn gahts wiiter zum nöchschte. ich glaub wenni nur zerscht alles erkunde würd, wärs mir zlangwiilig :oops:

usserdem: chömed dir da ned die high-level gägner id queri? viel gebiet sind ja vom level här viel höcher als du?? secklisch eifach immer devo`?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von Master(G) »

da lueg, Kassandra nackt: https://www.thegnet.ch/news/20027/2018/ ... kt---NSFW-" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Assassin's Creed Odyssey

Beitrag von thaeye »

Master(G) hat geschrieben:naja, es langs spiel isch scho super. du muesch es ja ned a eim stuck duregspiele, das isch ja au ned sziel. isch doch schön, wenn wieder mal flaute isch e sones spiel zha!

ich han z.b. the witcher 3 über 2 jahr gspielt... immer wieder mal bitz wiiter gmacht. :herzli:

isch mir lieber als so "4-8 stund spiili" für 60 franke...
chan ich zum biespiel überhaupt nöd, riist mich immer wieder us de "gschicht" wenn ich s spiel z lang wegtuen. vorallem bi rpg's / action adventures chan ich das nöd mache. ladebildschirm ala fernsehserie hin oder her.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 50 Gäste