Skyrim VR (PC)

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderator: Master(G)

Skyrim VR (PC)

Postby The Sheep » 08 Apr 2018 06:42

Skyrim VR
HTC Vive, Oculus Rift, und Windows Mixed Reality

Nach dem verpfuschten Fallout 4 VR und Doom VFR haben glaub nicht mehr viele daran geglaubt, dass es Skyrim besser ergehen würde. Aber ich habe mich getäuscht, und viele andere Spieler ebenfalls. Und die Meinung auf Steam ist deutlich: Aktuell 86% positive Reviews. Gegenüber 54% bei Fallout 4 VR oder 50% bei Doom VFR.

Richtig gut sieht das Spiel aus, wenn man es mit Mods aufpeppt. Und von denen gibt es mittlerweile unzählige.
Und darum gehts in diesem Thread. Um Tutorials wie man es modded, und Empfehlungen, welche Mods sind kompatibel und welche lohnen sich auszuprobieren.

Um Skyrim VR mit Mods nutzen zu können, bedarf es eines kleinen Tricks. Dieses Video erklärt alles was dazu wissen muss:


Quelle

Bei der Wahl meiner Mods, habe ich mich bei den meisten an die Empfehlungen dieses Videos gehalten, plus ein paar zusätzliche:

Quelle

Meine Liste:

Texturen, Landschaft, Gebäude etc:
Skyrim 2017 Textures 4K Bisher habe ich alle bis auf Whiterun installiert.
Dann diese 3 Kato Mods. Das sind Rearrangements die die Städtchen komplexer und interessanter erscheinen lassen:
Kato's Falkreath
Kato's Riverwood
Kato's Whiterun
Dann ein Overhaul für das eigene Haus in Whiterun. Sieht mega aus wie ich finde:
Breezehome Eli's Breezehome Overhaul
Vivid Landscapes All in One Special Edition

Realistic Water Two (sehr geil!)
Static Mesh Improvement (erhöht die Polygonzahl von vielen Gegenständen)
Skyrim Flora Overhaul SE
Nach Flora habe ich Verdant darüberinstalliert, weil der auch die Dichte der Wiesen erhöht:
Verdant 1.5 SSE
Nordic Snow
Footprints (Fussabdrücke im Schnee)

Wetter:
Climates of Tamriel SE
Vivid Weathers Definite Edition (bei dem Mod hat man ein Buch im Inventar, um ihn ingame konfigurieren zu können)
True Storms Special Edition
Blowing in the Wind
Wet and Cold (NPCs rennen bei Sauwetter nicht mehr in Sommerklamotten rum)
Darker Nights (brauchts nicht, wenn man Vivid Weathers hat)

Charaktere:
WICO Windsong Immersive Character Overhaul
Zu den Charakteren kann man die Haare noch verschönern:
KS Hairdos SSE
Immersive Armors
Unique Uniques SE macht spezielle Waffen spezieller
FusaFusa Project (schönere Felle bei Tieren)
Enhanced Blood Textures

Audio:
Audio Overhaul for Skyrim SE
True 3D Sound for Headphones

Bugfixes und ähnliches:
Open Cities Skyrim (fixt die Beleuchtung wenn man durch ein Stadttor läuft)
Unofficial Skyrim Special Edition Patch
Achievements Mods Enabler
Last edited by The Sheep on 08 Apr 2018 08:16, edited 11 times in total.
User avatar
The Sheep
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
 
Posts: 3455
Joined: 06 Oct 2010 23:37
Trading points:
Trading points plus
36
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Drachenherz » 08 Apr 2018 07:20

Nur kurze Anmerkung: der Vortex-Mod Manager ist von Frund auf Kompatibel mit Skyrim VR. Ich nutze den Gegenwärtig und er macht seine Sache echt gut. Vielleicht finde ich die tage zeit, eine kurze anleitung zu verfassen, er funktioniert im Grunde aber wie der im Video oben beschriebene Nexus Mod manager.

Und ja, Skyrim VR ist sehr, sehr gut geworden. Das mittendrin-Gefühl ist gigantisch!

Edit: Auf Reddit gibt es natürlich auch ein Skyrim VR gewidmeted Subreddit. Von dort hab ich praktiwch meine ganzen Infos zum Spiel. Hier def mega-mod-thread von dort:

https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comme ... sted_mods/

Und übrigens, das Spiel ist nicht nur via Mods aufrüstbar, es lässt sich auch noch wunderbar über die .ini-files feintunen. Auch da gibt es unzählige möglichkeiten, um zum Beispiel die grösse (massstab) der Welt einzustellen (world scale), den Winkel, wie man den Bogen hält, und viele vieles mehr. Wer nicht selber mittels Editor an den dateien rumfingern möchte: der in der VR szene gut bekannte Iser Bilago hat ein kleines Tool geschrieben, welches INI-tweaks wesentlich vereinfacht.

Hier der entsprechende mega-thread von reddit. Das Tool ist zuoberst verlinkt.

https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comme ... egathread/

Btw, für mich ist ein wert von 76 ideal für die grösse/den massstab der Welt.

Edit 2: auf https://www.greenmangaming.com/games/th ... rim-vr-pc/ gibt‘s das Spiel (steamkey) derzeit mit 20% rabatt, und in Dollar. Also $50 anststt 67.— chf. Weiss aber nicht, ob in die Schweiz verkauft wird - denke allerdings schon.
User avatar
Drachenherz
Rookie Advanced
 
Posts: 414
Joined: 29 Aug 2013 17:05
Location: Goldküzze
Trading points:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby The Sheep » 08 Apr 2018 15:56

Drachenherz wrote:Edit: Auf Reddit gibt es natürlich auch ein Skyrim VR gewidmeted Subreddit. Von dort hab ich praktiwch meine ganzen Infos zum Spiel. Hier def mega-mod-thread von dort:

https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comme ... sted_mods/

sehr guet :1thumb:

Drachenherz wrote:https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comments/89dlbp/ini_tweak_megathread/

"Move based on head position rather than controller direction" :herzli:
Muessi grad usprobiere. Mer chann denn zwar nüm rite, aber das isch verschmärzbar
User avatar
The Sheep
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
 
Posts: 3455
Joined: 06 Oct 2010 23:37
Trading points:
Trading points plus
36
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Drachenherz » 08 Apr 2018 16:14

Aso ich chan chopf-stürig nöd uusstah. Bin aber heilfroh um d‘veränderig vo boge griff und world-scale. Bi de standart iistellig isch alles viel zgross gsi im spiel, aber so mit emene wert vo 75 oder 76 fühlt sich‘s richtig ah für mich. Ah ja, und de ini-tweak zum‘s gamepad abstelle isch au gold wert gsi - han en wireless receiver für‘s x360 pad iigseckt und s‘dräihe mit em controller isch übel ruckelig gsi. Nach em tweak butterweich.

Btw, achtung mit mods installiere und vor allem deinstalliere, wenn mer savegames aaleit. Das chönti s‘savegame zerschüsse! Au später im spiel chönts je nachdem problem geh.
User avatar
Drachenherz
Rookie Advanced
 
Posts: 414
Joined: 29 Aug 2013 17:05
Location: Goldküzze
Trading points:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby The Sheep » 08 Apr 2018 18:01

So, han jetz uf Chopfstürig umgschtellt und es Stündli gspielt. funktioniert super. Kei Unwohlsi mehr. :)
User avatar
The Sheep
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
 
Posts: 3455
Joined: 06 Oct 2010 23:37
Trading points:
Trading points plus
36
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Drachenherz » 08 Apr 2018 19:39

Okay, also wenn's Dir hilft, Übelkeit z'vermiede, by all means, go for it! Cool hät das klappet!
User avatar
Drachenherz
Rookie Advanced
 
Posts: 414
Joined: 29 Aug 2013 17:05
Location: Goldküzze
Trading points:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby The Sheep » 09 Apr 2018 18:28

Für mich isch es mehr als en Kompromiss. Ich bevorzug au in andere Games s'Laufe in Blickrichtig. Finde Handcontroller wo d'Laufrichtig vo mine Bei sölle bestimme scho unlogisch bevor min Mage mit Unwohlsi reagiert.

Ja, das mit em a- und abschalte vo Mods luaft in der Praxis nit ganz so glatt wie eim de Modmanager vorgauklet. Han mir glaubs ebefalls öppis verbaut woni es 2K Texture Pack über Skyrim 2017 4K Textures vom Pfuscher kopiert han (mir gfalle eifach es paar vo sine Textures nit. Ganz schlimm findi sin Pflaschterbelag in Whiterun). Woni aber gmerkt han, dass 2K Textures so guet wie nüt bringe qualitativ, hani die wieder deaktiviert. Sither lauft aber min Kato Whiterun Mod und au Breezhome nüm. Sälbst nach deaktiviere und neu inschtalliere tuet sich nüt.
Wirde eventuell s'ganz Game namol frisch inschtalliere, wenn i weiss was i alles bruch. Und s'nächscht mol es Backup vo der ungmoddede Version mache. Wobi eigentlich gohts abelade vom Game vo Skype ja eh wies Bisiwätter.
User avatar
The Sheep
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
 
Posts: 3455
Joined: 06 Oct 2010 23:37
Trading points:
Trading points plus
36
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Drachenherz » 09 Apr 2018 22:21

Es chunt ganz uf d‘mods ah. Mods wie breezehome oder anderi, wo d‘architekur oder gamelogic verändere tüent, mached problem. Au wenn denn nur es texture pack deinstalliersch.

Han jetzt au die 2017 texture deinstalliert und mal noble skyrim texture pack sowie osmodium texture pack drüber installiert - das isch problemlos gange.

Bin jetzt grad das 10 GB texture pack am abelade:

http://www.moddb.com/mods/skyrim-realistic-overhaul

(Isch nöd uf nexus will sich de mod-autor mit de nexus-type schins verstritte hät...)

Uf wmpfehlig vo es paar redditler tuen ich dänn das so installiere:

Skyrim realistic overhaul > dänn skyrim noble mod full pack drüberd > dänn no osmodium texture pack als letzschts. Uf screenshots gsehts no geil us!

Da no dä reddit-thread bi interesse:

https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comme ... g_was_off/
User avatar
Drachenherz
Rookie Advanced
 
Posts: 414
Joined: 29 Aug 2013 17:05
Location: Goldküzze
Trading points:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Xinobrax2 » 10 Apr 2018 00:31

Drachenherz wrote:Bin jetzt grad das 10 GB texture pack am abelade:

http://www.moddb.com/mods/skyrim-realistic-overhaul

Bringt das was? Uf de Screenshots gsets us als wäred die Texture ziemlich Bumpmap heavy und die Illusion funktioniert nur in 2D. In Stereo 3D gset das amigs eher us als hetsch es 3D Bild uf e flachi Wand klebt. Isch teilwis subtil verwirrend. Für VR wär eigentlich Tessellation ideal, aber ich weiss nid obmer da bi dere Engine miteme Mod ine kriegt.
Xinobrax2
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 5546
Joined: 13 May 2013 14:41
Trading points:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby The Sheep » 10 Apr 2018 09:18

Drachenherz wrote:Es chunt ganz uf d‘mods ah. Mods wie breezehome oder anderi, wo d‘architekur oder gamelogic verändere tüent, mached problem. Au wenn denn nur es texture pack deinstalliersch.

Han jetzt au die 2017 texture deinstalliert und mal noble skyrim texture pack sowie osmodium texture pack drüber installiert - das isch problemlos gange.

Bin jetzt grad das 10 GB texture pack am abelade:

http://www.moddb.com/mods/skyrim-realistic-overhaul

Ah cool wenn das goht. Skyrim realistic overhaul wär mini erschti Wahl gseh. Has aber ebe nit gmacht wills de NIMM nit kennt het.
User avatar
The Sheep
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
 
Posts: 3455
Joined: 06 Oct 2010 23:37
Trading points:
Trading points plus
36
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Drachenherz » 10 Apr 2018 11:22

The Sheep wrote:
Drachenherz wrote:Es chunt ganz uf d‘mods ah. Mods wie breezehome oder anderi, wo d‘architekur oder gamelogic verändere tüent, mached problem. Au wenn denn nur es texture pack deinstalliersch.

Han jetzt au die 2017 texture deinstalliert und mal noble skyrim texture pack sowie osmodium texture pack drüber installiert - das isch problemlos gange.

Bin jetzt grad das 10 GB texture pack am abelade:

http://www.moddb.com/mods/skyrim-realistic-overhaul

Ah cool wenn das goht. Skyrim realistic overhaul wär mini erschti Wahl gseh. Has aber ebe nit gmacht wills de NIMM nit kennt het.



Ich han de SRO gester abeglade, aber nonig installiere chöne. Bi jetzt drü tög leider nüm a mim PC, bin aber gspannt wie‘s uusgseht. Ich mach denn wohl:

SRO -> noble skyrim -> osmodius und dänn no smim zletscht drüberd.
User avatar
Drachenherz
Rookie Advanced
 
Posts: 414
Joined: 29 Aug 2013 17:05
Location: Goldküzze
Trading points:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Drachenherz » 10 Apr 2018 11:23

Wicjtig: dä inoffizielle skyrim SE patch mit diverse Bugfixes isch nöd ganz kompatibel mit Skyrim VR! Chan z.T zu Abstürz füehre.

En erste Patch für de Patch isch jedoch scho dusse:

https://www.reddit.com/r/skyrimvr/comme ... _skyrimvr/
User avatar
Drachenherz
Rookie Advanced
 
Posts: 414
Joined: 29 Aug 2013 17:05
Location: Goldküzze
Trading points:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby The Sheep » 10 Apr 2018 16:58

Xinobrax2 wrote:
Drachenherz wrote:Bin jetzt grad das 10 GB texture pack am abelade:

http://www.moddb.com/mods/skyrim-realistic-overhaul

Bringt das was? Uf de Screenshots gsets us als wäred die Texture ziemlich Bumpmap heavy und die Illusion funktioniert nur in 2D. In Stereo 3D gset das amigs eher us als hetsch es 3D Bild uf e flachi Wand klebt. Isch teilwis subtil verwirrend. Für VR wär eigentlich Tessellation ideal, aber ich weiss nid obmer da bi dere Engine miteme Mod ine kriegt.

Mir isches bisher nur eimol ufgfalle. Bim Stadttor vo Whiterun, mit de Pfuscher 4K Texture. Nachdäm ich sie deinstalliert han, isch der Gsamtidruck besser gseh. Aber ich bin jetzt nit explizit dernach go sueche. Drum chani wenig sage ob und wie das störend chönnt sie.
Aber wird nit au mit tesselation gschafft? Gwüssi Strosse wirke rächt bumpy mit "richtige" Stei, nit nur mit der Illusion vo Bumpmaps.
User avatar
The Sheep
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
 
Posts: 3455
Joined: 06 Oct 2010 23:37
Trading points:
Trading points plus
36
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Xinobrax2 » 10 Apr 2018 18:17

Schwer zum sege...früener hetmer das eher so gmacht, indem mer e flachi Textur uf es unebnigs Mesh gleit het. Bi de Tessellation hingege werded d Unebeheite ahand vo de Texture berechnet. Im Resultat gset beides glich us. Letztendlich chunts halt nur druff a, ob d 3D Objekt echt sind oder nid. So Zügs wie Bumpmapping z.B. gset zwar au 3D us, funktioniert aber nur ufeme 2D Screen wills im Grund gno nur e optischi Tüschig isch. Das spart enorm viel Recheleistig und gset guet us, aber in VR ischs halt chli fürn Arsch...
Xinobrax2
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 5546
Joined: 13 May 2013 14:41
Trading points:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby The Sheep » 10 Apr 2018 18:42

Xinobrax2 wrote:Schwer zum sege...früener hetmer das eher so gmacht, indem mer e flachi Textur uf es unebnigs Mesh gleit het. Bi de Tessellation hingege werded d Unebeheite ahand vo de Texture berechnet. Im Resultat gset beides glich us. Letztendlich chunts halt nur druff a, ob d 3D Objekt echt sind oder nid. So Zügs wie Bumpmapping z.B. gset zwar au 3D us, funktioniert aber nur ufeme 2D Screen wills im Grund gno nur e optischi Tüschig isch. Das spart enorm viel Recheleistig und gset guet us, aber in VR ischs halt chli fürn Arsch...

Tesselation chann ame 3D Modäll ächti Modifikatione mit Hilf vo 2D Texture mache. Das isch ja de gross Vorteil gegenüber Bumpmap, wo lediglich en optischi Illuision isch, wo vom Blickwinkel abhängt. s'Resultat gseht nach minere Erfahrig ebe nit glich us.

Ob mer das in Skyrim mit Texturemods chann bzw au macht, hani kei Ahnig, will i mi eifach nit druf g'achtet han bis jetzt. Für mich gsehn i das als Vorteil. Da ich brueflich no ab und zue mit 3D Grafik ztue han, und mich oft drüber närv, dass ich mich der Illusion vome Game nüm richtig chann higä, will ich sie meischtens sofort durchschau. xD
User avatar
The Sheep
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
 
Posts: 3455
Joined: 06 Oct 2010 23:37
Trading points:
Trading points plus
36
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Xinobrax2 » 10 Apr 2018 19:13

The Sheep wrote:
Xinobrax2 wrote:Schwer zum sege...früener hetmer das eher so gmacht, indem mer e flachi Textur uf es unebnigs Mesh gleit het. Bi de Tessellation hingege werded d Unebeheite ahand vo de Texture berechnet. Im Resultat gset beides glich us. Letztendlich chunts halt nur druff a, ob d 3D Objekt echt sind oder nid. So Zügs wie Bumpmapping z.B. gset zwar au 3D us, funktioniert aber nur ufeme 2D Screen wills im Grund gno nur e optischi Tüschig isch. Das spart enorm viel Recheleistig und gset guet us, aber in VR ischs halt chli fürn Arsch...

Tesselation chann ame 3D Modäll ächti Modifikatione mit Hilf vo 2D Texture mache. Das isch ja de gross Vorteil gegenüber Bumpmap, wo lediglich en optischi Illuision isch, wo vom Blickwinkel abhängt. s'Resultat gseht nach minere Erfahrig ebe nit glich us.

Ob mer das in Skyrim mit Texturemods chann bzw au macht, hani kei Ahnig, will i mi eifach nit druf g'achtet han bis jetzt. Für mich gsehn i das als Vorteil. Da ich brueflich no ab und zue mit 3D Grafik ztue han, und mich oft drüber närv, dass ich mich der Illusion vome Game nüm richtig chann higä, will ich sie meischtens sofort durchschau. xD

Jau, woni gseit han im Resultat gsächi beides glich us hani d Tessellation miteme unebene Mesh + Textur vergliche....nid s Bumpmapping...

Bi mir isches halt au chli s Problem dasi zviel mit dem Zügs z tue han. Mittlerwile hani scho einigi Sache in VR gmacht und mit de Ziit luegt mer denn nur no uf die Details um usezfinde wasmer na chent verbessere. Ich vermiss biz die Ziite woni Froid gha han amene N64 Chloz Design und me PSX Geflimmer :/
Xinobrax2
Hardcore Gamer Advanced
Hardcore Gamer Advanced
 
Posts: 5546
Joined: 13 May 2013 14:41
Trading points:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Drachenherz » 23 Apr 2018 19:22

Fix für‘s riite wenn mer Headlook für d‘bewegigsrichtig iigstellt hät:

https://www.nexusmods.com/skyrimspecial ... mods/16693

Wenn mer uufstigt, schaltets automatisch uf „bewegig, wohii de controller lueget“. Wenn mer abstiegt, wieder laufe, wohi me lueget.
User avatar
Drachenherz
Rookie Advanced
 
Posts: 414
Joined: 29 Aug 2013 17:05
Location: Goldküzze
Trading points:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby The Sheep » 24 Apr 2018 07:53

fein. :)

Ich han mir Natural Locomotion kauft vor es paar Tag. Isch gar nit schlächt mit Skyrim. I muess no es bitz optimiere und usprobiere.
User avatar
The Sheep
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
 
Posts: 3455
Joined: 06 Oct 2010 23:37
Trading points:
Trading points plus
36
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby Drachenherz » 24 Apr 2018 20:39

The Sheep wrote:fein. :)

Ich han mir Natural Locomotion kauft vor es paar Tag. Isch gar nit schlächt mit Skyrim. I muess no es bitz optimiere und usprobiere.


Han au mit em Gedanke gspielt, aber chan mer nöd so ganz vorstelle, wie das guet söll funktioniere, vor allem im Kampf oder bi sprüng.

Gisch mal es churzes review, wenn‘s es bitz uustested häsch?
User avatar
Drachenherz
Rookie Advanced
 
Posts: 414
Joined: 29 Aug 2013 17:05
Location: Goldküzze
Trading points:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Re: Skyrim VR (PC)

Postby The Sheep » 29 Apr 2018 20:54

Drachenherz wrote:
The Sheep wrote:aber chan mer nöd so ganz vorstelle, wie das guet söll funktioniere, vor allem im Kampf oder bi sprüng


Im Spiel laufsch du nur mit Natural Locomotion solangs aktiv isch. Bim Oculus Rift händs für das de ThumbRest vorgseh. Das isch e flachi Stell ufem Touchcontroller wo uf Berührig reagiert, und so guet wie nie verwändet wird in Spiel. Wenn laufe wilsch legsch de Dume dört druf und bewegsch dini Arm. Wenn kämpfe willsch, ohni dass bi jedem Schwärtschlag unkontrolliert umelaufsch, nimmsch eifach de Dume wieder wäg vom ThumbRest.

Zitewis findis rächt easy und immersiv demit zlaufe. Aber denn ertapp i mi dass i us Fulheit wieder de Chnopf druck zum renne (die alte Funktione blibe alli erhalte). Au wills zlangsam igschtellt isch bi mir, aber das chönnti no apasse.

Für Natural locomotion hani d'Skyrim Grundstürig wieder uf handbasierts Locomotion umgschtellt. Will Chopf Stürig fühlt sich komisch a in Zämehang mit Armschwinge. Aber leider schlohts mir jetzt mit der Zit wieder ufe Mage.

Fazit: Isch es nätts Tool, wo sich übrigens au mit andere VR Spiel verwände losst. 10 Stutz defür findi fair. Aber ich dänk, es wird sich nit duresetze bi mir.
User avatar
The Sheep
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
 
Posts: 3455
Joined: 06 Oct 2010 23:37
Trading points:
Trading points plus
36
Trading points minus
0


Return to Diskussion & News

Who is online

Users browsing this forum: siralos and 14 guests