Xbox Game Pass / Netflix für Games

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10746
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Xbox Game Pass / Netflix für Games

Beitrag von mr.raw »

Shadow hat geschrieben:für d'händler wirds eh immer schwieriger, musch luege mit dä nächschte Konsole-Generation verchaufed die nur no Codes-in-a-box und kei physischi Discs meh.
Öschteriich machts vor... keini XBoxe meh in de Regale:
http://www.4players.de/4players.php/spi ... _Pass.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Pre-Order (Vorbestellung) bei Retrogameworld.ch

Beitrag von Shadow »

mr.raw hat geschrieben:
Shadow hat geschrieben:für d'händler wirds eh immer schwieriger, musch luege mit dä nächschte Konsole-Generation verchaufed die nur no Codes-in-a-box und kei physischi Discs meh.
Öschteriich machts vor... keini XBoxe meh in de Regale:
http://www.4players.de/4players.php/spi ... _Pass.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja krass. Genau so wirds sii. Netflix fuer games und codes in a box.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17309
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
Kontaktdaten:

Re: Pre-Order (Vorbestellung) bei Retrogameworld.ch

Beitrag von zeromeier »

Shadow hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:
Shadow hat geschrieben:für d'händler wirds eh immer schwieriger, musch luege mit dä nächschte Konsole-Generation verchaufed die nur no Codes-in-a-box und kei physischi Discs meh.
Öschteriich machts vor... keini XBoxe meh in de Regale:
http://www.4players.de/4players.php/spi ... _Pass.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja krass. Genau so wirds sii. Netflix fuer games und codes in a box.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Perfekt :)
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Pre-Order (Vorbestellung) bei Retrogameworld.ch

Beitrag von Master(G) »

quatsch, zum abspiele vo hochwertige triple-a games bruchts immerno en konsole wo power hett. das chasch ned mit netflix vergliiche, wo nur en film decodiert wird.
games bruched en starchi cpu und gpu und viel ram und solang das din TV ned leiste mag, wirds immer konsole gäh :idea:

de chli österricher am täubele, de dümmscht! :lol: :lol: :lol: aber isch publicity, jede depp redt jetzt über de... ziel erreicht.

zum z.b. de game-pass vo xbox chöne nutze, bruchsch entweder en PC (en guete PC) oder en Xbox One (X)... bi Sony das selbe, ohni Konsole gaht nüt.

ich mag mi erinnere, de österricher hett schomal täubelet, damals bim PSPgo, genau sgliiche hett er gseid: "games nur no digital, mümümü.. mir verdienet nüme mümümü"... nach paar Mönet hett er gliich wieder PSPs verchauft.

ich würd mi ned wundere wenn das nur en marketing aktion isch, zum die alte xbox one konsole chöne besser zverchaufe, so nachem motto "alles muss weg!" :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Pre-Order (Vorbestellung) bei Retrogameworld.ch

Beitrag von Shadow »

Master(G) hat geschrieben:quatsch, zum abspiele vo hochwertige triple-a games bruchts immerno en konsole wo power hett. das chasch ned mit netflix vergliiche, wo nur en film decodiert wird.
games bruched en starchi cpu und gpu und viel ram und solang das din TV ned leiste mag, wirds immer konsole gäh :idea:

de chli österricher am täubele, de dümmscht! :lol: :lol: :lol: aber isch publicity, jede depp redt jetzt über de... ziel erreicht.
LoL mein eher als Abo für Games und denn jedes Game chönne z.B. für 14 täg lang chönne spiele. meine nöd en gaming streaming service, das händ ja diversi Firmene scho probiert und es hät nie funktioniert.

Luschtig isch, dass ich und min Brüeder mal stundelang abwechselnd Battlefront II gspielt händ und er isch bi sich dihei gsi und ich han ihm vu mir dihei de Controller übergäh via Remote Play und das isch über Stunde problemlos gloffe im Fall. Beidi recht am stuune gsi.

Flatrate für Games chunt sicher. Code's in a Box gits hüt scho. Streaming-Game-Service wird irgendwenn sicher wieder interessant wenn's technisch suuber lauft und konstant 60fps häsch. mal luege.

PS: @retrogameworld: respekt, i de hüttige Ziit no en Shop welle ufzieh. Han selber mal en Gameshop gha mit em Master(G) zäme und isch damals 95-99 scho nöd eifach gsi und hüt isch es natürlich no viel extremer.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

ja sowas wie de xbox game-pass isch jetzt scho en fetti sach. wenn nöd sogar en meilestei. en "game-changer" würdi säge. immerhin chömed all neue ms games wie sea of thieves, crackdown 3, state of decay 2 oder die künftige halos und forzas und gears of wars jetzt am release tag zum game-pass. für 9 stutz im monet! das isch scho heftig. nimmt mi wunder was da cheffe vo sony dezue säget.

ich han mini disk-versione vode kommende xbox one exklusives grad alli storniert bim WoG und en game-pass glöst. das mached glaub jetzt no viel. dahingehend gaht de händler fett geld dur dlappe, verstahni scho dass de österricher täubelet. aber jetzt wäg dem kei konsole meh verchaufe isch dumm. wie gseid, die bruchts immerno.

und grad no was für dlüüt wo säget ms schniid sich is eigete fleisch mit xbox play anywhere und game-pass. falsch: ms isch es wohl egal, wo mer ihri spiel spielt. uf pc oder konsole oder künftig vielleicht (flüsterflüster) uf de PS4? :kicher:

ms isch scho immer en "software und service" bude gsi. hardware isch no nie de wichtigst faktor oder gar es standbei gsi für die, im gägesatz zu sony, wo in erster linie en hardware-hersteller isch. die bruched ihri exklusives dringend zum playstations verchaufe. ms brucht das gar ned. sie händ windows 10, xbox live und jetzt de gamepass (und näbebi au no grad de gröschi cloud-service uf dem planet).
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Pre-Order (Vorbestellung) bei Retrogameworld.ch

Beitrag von Master(G) »

zeromeier hat geschrieben:Perfekt :)
es brucht denn au kei game-reviews meh. (G)net wird arbeitslos rofl! ... nei scho ned grad, aber ja, isch ja denn egal ob es spiel guet oder schlecht isch, wemmers zäme mit 100 andere für 9 stutz im monet verscherbelet und somit gschwind-gschnäll usprobiere chan.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51591
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von sidusson »

Master(G) hat geschrieben:ja sowas wie de xbox game-pass isch jetzt scho en fetti sach. wenn nöd sogar en meilestei. en "game-changer" würdi säge. immerhin chömed all neue ms games wie sea of thieves, crackdown 3, state of decay 2 oder die künftige halos und forzas und gears of wars jetzt am release tag zum game-pass. für 9 stutz im monet! das isch scho heftig. nimmt mi wunder was da cheffe vo sony dezue säget.
so öppis chasech ou nümm M$ leiste... macht vo mir us absolut sinn füre user.. hei neui games für 9! stutz pro monet.. isch ja gschänkt!

drächnig für M$ cha aber niemaus ufga.. aber si hei haut dkohle drzue..
Zuletzt geändert von sidusson am 26 Jan 2018 14:06, insgesamt 1-mal geändert.
shubidu
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

ja moll, für de user machts äbe scho sinn, ich mein 9 x 12 sind 108.- franke IM JAHR! für das chasch der chum 2 disk-games chaufe. und jede vo eus chauft normalerwiis meh als 2 games uf disk im jahr, oder ned?!

mer muess aber ganz klar unterscheide zwische digitale-spiel und games-as-a-service à la netflix. ersteres mag ja no ok si... du muesch nüm in lade, hesches grad am release tag, kei disk-jockey meh spiele und dhersteller händ de 2nd hand markt zerstört und (müend kei review-copies meh per post verschicke :kicher: )

aber sones netflix-gamepass modäll birgt gfahre findi. erstens spielts denn gar kei rolle meh, ob du als hersteller vom spiel jetzt 200 oder 2 millione spiel verchaufsch und darum spielt au qualität nüme sone grossi rolle.... defür umso meh bezahlbare DLC und Lootboxe und Microtransactions. Denk mal drüber nah...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10746
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von mr.raw »

evo hat geschrieben:Ich hasse netflix :x
Wäge wieso?
Ich finds megen...
ellei scho stranger Things :sabber:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von geosnow »

stranger things isch super.
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51591
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von sidusson »

ds ke hät nid söue stah :lol:

füre user super absolut..
shubidu
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14751
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von evo »

mr.raw hat geschrieben:
evo hat geschrieben:Ich hasse netflix :x
Wäge wieso?
Ich finds megen...
ellei scho stranger Things :sabber:
Isch e intuitivi gschicht, i kas nit erkläre.
Benutzeravatar
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 10746
Registriert: 05 Mär 2002 23:37
Wohnort: Basel Stadt
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von mr.raw »

ich ha mi au lang degege gsträubt kha... und ha dänggt mit Swisscom Play und mygully bini iideckt. Aber Priis/Leischtig vo Netflix isch scho u huere krass... und mit dene ufflade Kartene bruchsch nid emolle e Kreditkarte. Also perfekt.
De einzig nochteil: Mir luege um einiges meh TV als vor Netflix :typej:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31861
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von geosnow »

gits ja scho. bim playstation abo chumi ja immer gratis games über.
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Shadow »

Master(G) hat geschrieben:verstahni scho dass de österricher täubelet. aber jetzt wäg dem kei konsole meh verchaufe isch dumm. wie gseid, die bruchts immerno.
ja klar, aber sölleds die grosse Märkt und Läde doch verscherble, für die chline Läde wirds sowieso immer meh zur Nullrechnig, verdiensch nüt meh und schiebsch eigentlich nur no Boxe und Geld ume und am schluss lueged no paar Franke use, denn hausch lieber nur no games use, verstahni voll und ganz. weiss no bi de PSX ichaufspriis 487.- und VP 499.-. Da chasch mit dem Geld bessers finanziere, das lohnt sich nöd 10 Grät an Lager zha.

CHF 9.- findi krass. aber isch wahrschinlich en relativ eifache Business Case, wieviel dass Bsitzer im Schnitt für Games usgähnd und bi somene Deal chönnteds natürlich massiv meh user übercho.

Aber nimme ah, dass nöd jedes Game über de Gamepass game chasch, oder wie isch da?
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Shadow
Administrator
Administrator
Beiträge: 50533
Registriert: 04 Mär 2002 19:18
Wohnort: Zürich, Switzerland
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Shadow »

geosnow hat geschrieben:gits ja scho. bim playstation abo chumi ja immer gratis games über.
ja aber nöd die nöischte, sondern nur älteri, evtl. es neuers Indie-Game und/oder alte Schrott.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!


Bild
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Trunks »

Es isch es mega geils Agebot vo Microsoft für d'User. Ich han min Gamepass grad glöst - mega :heble:

Dä Piratespiel usprobierä für es paar Fränkli isch perfekt.
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22435
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Jones »

es git nid viu, woni meh hasse als "codes in a box"
warum the fu**ing hell söui e schachtle miteme dumme code choufe und muess denn zig GB abelade? :head2wall:

abelade via stream etc isch okay aber im lade wotti e disc! lol

was chani als PC user alles zocke mit däm pass? :vortex:
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Trunks »

Du chasch mit mir zäme Meer vom Dieb spiele und chli go pirätele. :bussi:

Isch Crossplay zwüschet PC und dä BüchseEis.
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von thaeye »

Trunks hat geschrieben:Du chasch mit mir zäme Meer vom Dieb spiele und chli go pirätele. :bussi:

Isch Crossplay zwüschet PC und dä BüchseEis.
:groel: d wassersimulation
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

Shadow hat geschrieben:Aber nimme ah, dass nöd jedes Game über de Gamepass game chasch, oder wie isch da?
nei, 3rd party-games ned, bzw. ned die neue, dette laufts wie bide playstation, sprich älteri games, abwärtskompatibli games und indies.
zudem hett z.b. EA ja es eigets games-as-a-service modell mit EA Access...

microsoft spiel chömed aber alli ab release, also au alli neue. es sölled immer so um die 100 spiel online si. paar fallet denn wieder wäg, paar neui chömed dezue... i wellem intervall weiss ich aber ned.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12836
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Moff »

games Flatrate isch kein schlechti Idee
aber das isch keis guets agebot, hätt ich 0 devo.

Microsoft games :lol:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Game-Pass / Netflix für Games / glii gitts kein Konsole

Beitrag von Master(G) »

wemmer em phil spencer glaube will macht sich MS zur ziit uf dsuechi nach exklusiv-spiel... wird interessant wie sich das entwicklet.... und immerhin händs sie ja Halo, Gears of War, Forza, Forza Horizon (<- Teil 3 ischs beste Konsolerennspieler ever ... für mich jedefalls), das sind alle millione-seller... und de no rare mit sea of thieves, state of decay, crackdown 3, und no e handvoll chlineri studios/games wie z.b. Ori... wemmer denn no luegt, was suscht grad im gamepass no drin isch, sind 9 stutz es rächts schnäppli.

full list: https://www.trueachievements.com/Xbox-Game-Pass/Games" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 4 Gäste