Xbox One X

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Xbox One X

Beitrag von Trunks »

Lolz dä Bejita. :herzli:

Chasch über Microsoft säge was wetsch, aber das Ding isch super aight (vorallem wänn die richtigi Glotze häsch). Microsoft hät villicht kei exklusivi Games (was keine verstaht), aber was mit dem Grät gmacht isch fair. Au mit dem ganze BC züügs (git Lüüt wo das nöd interessiert) oder Crossplattform gaming (wo Sony dä Afolf Hitler spielt) resp. Gaming Pass. Microsoft macht sehr vieles richtig, aber musch kei angscht ha Brudi, din Messiiiias isch so am rule i dere Generation.

Warum Sony d'Pro so früh usebracht hät i ihrere Position wird ich glich nöd verstah.
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12836
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Moff »

beruhiged euch
beid konsole upgrades sind en schlechte witz

stabili 60fps i allne games wär nötig gsi
4k han ich ja scho uf mim 386er gha, wen juckt sowas na

kompletti geldverschwendig, ps4pro bruchi nur als netflix maschine und de böx chaufi garantiert ned, damit i namal en sub 30fps chlotz ide hütte han
es wunderet mich, dass konsolespieler da ned ufd barrikade göhnd, aber unterwürfigkeit lit wohl i ihrer natur
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Trunks »

50 shades of boxes
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Master(G) »

lol naja, 386er und 4k.. rofl..

ned mal min i7 mit 1080er und 16 giga ram bringt das bi jedem spiel. nur so...und min pc hett 2.200 koscht.

ich finds en super kompromiss. für 500 stutz perfekt.

PS4pro und Xbox One X :herzli:

6 terraflops :sabber:


:lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Master(G) »

500.- VS 1.500.-

oder so...

:kicher:


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:
Bejita hat geschrieben:https://www.youtube.com/watch?v=hm1NsxHKgVA&t=1s

Dr Placebo Effekt het üse Master schön verwütscht! Kei True 4K, optisch villech 3% schöner, nid mau 100% 30fps pro Sekunde bringt si häre :typej:
ähä, ich han beid versione selber gspielt, ufeme 4K oled hdr screen und nöd sones 1080p vergliichsvideo ufeme 1080p bildschirm glueget. :lol:

du chasch dich ärgere, aber xbox one x version isch einiges hübscher und flüssiger als ps4pro version. egal wies drehsch :kicher:

und das isch au das, was digital foundry i dim vergliichsvideo seid, wenn gnau zuelosisch :lol: 50% höchere pixelcount! 50%! hahaha...

de bejitl0r isch luschtig... sony-troll!

aber ja, ACO gseht natürlich so oder so fantastisch us! egal uf wellere konsole mer das spielt :idea: :!:
Ig ha z Video in 4K gluegt uf emnä 4K Monitor mi Fründ. Und bi DF säge si das wägem Pixelcount und liecht besseri Schätte und schüsch gar nüt, und da d Bone neuer und leistigsfähiger isch ja das ou klar und wird ou nid bestritte. Fakt isch : Nid Nativ 4K was d Lügner bi MS die ganz zit versproche hei was xbonex ageit, nid mau 30fps durchgehend. Aber bim Masa däheim uf sim Super TV gsehts haut um Wäute besser us und louft ou flüssiger, oder villech schmeisst haut eifach MS mit Gäud um sich und zauht Lüt wie di für so Lüge wo eifach nid stimme, de ir optik wie ir performance muesch im DF Video mit dr Lupe nach de verbesserige ga sueche! Im Ändeffekt wayne, ig ha viu me erwartet vo däm Beast!!, wie ou vor Pro btw, aber xox het its dür d cpu no e grössere Fläschehaus aus d Pro. :kicher:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

Trunks hat geschrieben:Lolz dä Bejita. :herzli:

Chasch über Microsoft säge was wetsch, aber das Ding isch super aight (vorallem wänn die richtigi Glotze häsch). Microsoft hät villicht kei exklusivi Games (was keine verstaht), aber was mit dem Grät gmacht isch fair. Au mit dem ganze BC züügs (git Lüüt wo das nöd interessiert) oder Crossplattform gaming (wo Sony dä Afolf Hitler spielt) resp. Gaming Pass. Microsoft macht sehr vieles richtig, aber musch kei angscht ha Brudi, din Messiiiias isch so am rule i dere Generation.

Warum Sony d'Pro so früh usebracht hät i ihrere Position wird ich glich nöd verstah.
Du ig finge d Pro ou viu z Schwach, aber si isch haut eifach ihr mitti vor Generation cho, dr Zitpunkt isch sicher nid fausch gsi, aber d Power isch nid gnue und när het si nid mau es UHD Loufwärch :typej: :typej:
Xbonex isch es Jahr z Spät cho vo mir usgseh ( und het d power huere unglichmässig verteilt ), denn wenn MS nid söt usem Konsolegschäft ustige nach derä Generation, wärde si sicher scho i 2 Jahr es neus Grät ufe Markt bringe ( ig hoffe sony spätestens ou denn ), und denn wird Scorpio fangs 2 Jahr aut si, und d Pro immerhin 3. Übrigens het Sony ersch uf Crossplattform wöue setzä und denn het MS bocket, its chas Sony egau si, bi Playstation hets immer gnue Gamer i jedem Spiel, und bir bone sicher nid, auso wieso söt Sony MS häufe ihrne Fans e grösseri Platform chöne z biete? I finge das xbox no nie so überflüssig isch gsi wie its..
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Master(G) »

und ich finde, dass xbox no nie so attraktiv gsi isch wie jetzt... :kicher:

SO. FUCKING. WHAT?

ich ha freud dra. alles andere isch mir rächt egal :kuschel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

Moff hat geschrieben:beruhiged euch
beid konsole upgrades sind en schlechte witz

stabili 60fps i allne games wär nötig gsi
4k han ich ja scho uf mim 386er gha, wen juckt sowas na

kompletti geldverschwendig, ps4pro bruchi nur als netflix maschine und de böx chaufi garantiert ned, damit i namal en sub 30fps chlotz ide hütte han
es wunderet mich, dass konsolespieler da ned ufd barrikade göhnd, aber unterwürfigkeit lit wohl i ihrer natur
Dr PC spiler wo immer no nid chegged dases ohni Inahme vo dä Konsole Games, nume Barbie games würd gä füre PC und lowbudget Spili und villech no die lols und wie dä ganz nerd chäuerching scheiss heisst hahah.
U när glich immer ga Stune was die Grät technisch häre bringe, Horizon Grafike hesch uf dim PC no nie gseh, 4K oder 60 fps hin oder här! Klar hät ig ou gärn so e Konsole wo das chönt, aber äbe mä cha nid aues ha, ig ha lieber die geilste exklusiv Games, und e community wo nid vo Jungfroue, Opfer und Chäuerching überschwemmt isch, und vom schlimmste, cheater und pirate dr gröst Abschum wo ou nume im PC Sektor fingsch
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von nnap »

laa mi überlegge. eine hätt 's spiel uf beidne konsole ufem gliiche screen intensiv gspielt und dä ander hätt es video gseee....
weiss au nöd wieso das alles muen uf en chrieg uselaufe. Viel lüüt händ beides und sind zfriede mit dem wos händ. Binere 500 stutz hardware muesch halt kompromiss iigaa und das händ sony wie au ms gmacht.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:und ich finde, dass xbox no nie so attraktiv gsi isch wie jetzt... :kicher:

SO. FUCKING. WHAT?

ich ha freud dra. alles andere isch mir rächt egal :kuschel:
Wieso? Nume wüäu si its es Grät bringe wo d Games immer no nid so häre bringt wie di PC?
Du bisch scho immer schwach gsi wenns um d Xbox isch gange :mrgreen:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Master(G) »

ich find äbe ALLES geil womer druff spiele chan, nonig gmerkt? PC, PS4pro und Xbox One X, Switch, SNES mini.. you name it!
ich han au alles.. en guete pc, en ps4pro und en xbox one x, swtich, retro konsole, etc etc..... (und en oled 4k hdr tv) :lol:

und jetzt ischd X halt neu.. und ich chan ändlich - nach 3 jahr abstinänz - wieder mal en xbox gern ha, nachdem totale one disaster vo vor paar jahr. ich ha jetzt halt freud dra. lah mich doch. :lol:

ich schmeiss jetzt wäg dem ps4 und de pc ned wäg :groel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Master(G) »

im ps3 xbox 360 ziitalter hani nüt welle wüsse vo ps3... ha aber gliich eini gha.. und später hani vo de one nix welle wüsse und ha nur no ps4 gspielt... und jetzt, jetzt hett MS wieder mal es geils grät und ich ha freu dra. ned so schwer nahzvollzieh...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von thaeye »

du häsch au d one am afang geil gfunde, hautpsach game;) mastler hyper

meistens sind so lüüt nöm so kritisch:) will hauptsach game und geil und so und wemme nah chli mit de industrie verbandlet isch, wirds erst recht schwierig au mal dörfe z sege: laeck was isch das füren chrüppelkonsole.
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von abyss »

Überall usvergouft. Sonen käck. :(
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Master(G) »

thaeye hat geschrieben:du häsch au d one am afang geil gfunde, hautpsach game;) mastler hyper

meistens sind so lüüt nöm so kritisch:) will hauptsach game und geil und so und wemme nah chli mit de industrie verbandlet isch, wirds erst recht schwierig au mal dörfe z sege: laeck was isch das füren chrüppelkonsole.
bi de one hani gseid chrüppelkonsole!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2883
Registriert: 23 Okt 2002 18:26
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von sirarthur »

Ich han hütt en 34" Black Matrix 4:3 CRT inezoge, das isch Highend, fuck das rockt Mann, grad mini alt Xbox (ihr wüssed, die alt schwarz, huere schwer und hässlich, isch ja au vo MS) und Silent Scope Sniper Rifle usegholt und House of the Dead 3 mit Pump Action gamet, ich bin so cool, würkli so cool...nemed au eui alt Xbox füre, hänked si an en riesige CRT (das Teil isch öppe 60kg schwer, han i selber in Chäller treit, ich bin so starch, so extrem starch und alles immer 60fps, schwör)...würkli striitet nöd wege 4K etc. ich bin für en Freedom of Resolution&FPS Act...
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Reinforced »

also d Xbox One S isch scho super ansich (inkl. 4k Bluray Player wo normal au nid günschtig isch) und enorm besser als 1st gen. wenn nur de lüfter no bitz lisliger wär. han kei bock uf custom mod!
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

thaeye hat geschrieben:du häsch au d one am afang geil gfunde, hautpsach game;) mastler hyper

meistens sind so lüüt nöm so kritisch:) will hauptsach game und geil und so und wemme nah chli mit de industrie verbandlet isch, wirds erst recht schwierig au mal dörfe z sege: laeck was isch das füren chrüppelkonsole.
Genau so gsehts us, s Oug het dr Durchblick!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

Reinforced hat geschrieben:also d Xbox One S isch scho super ansich (inkl. 4k Bluray Player wo normal au nid günschtig isch) und enorm besser als 1st gen. wenn nur de lüfter no bitz lisliger wär. han kei bock uf custom mod!
Das isch uf jedä Fau besser aus a jederä PS4 dasi es UHD Loufwärch dine hei. Sony si die dümmste hei si das nid implementiert, vorauem häts Sony sicher nid so viu kostet wie MS :typej: :typej: :typej:
Aber im ändeffekt isches immer no e Xbox, vo MS wo am Afang vo derä Generation aui ihri Fans ( gloub nume no mönsche mit emnä IQ vo - 200 si immer no Hardcore fans vo Xbox ) hei wöue i Arsch figge, es Grät wo nume Halo und Forza und Gears het, und no Ori öbe z einzig intressante Game, es scheiss UI het, und games nid haub so schnäu installiert wie d PS4. XBox Live isch ou scho lang nüm besser aus PSN. Därum sägi Xbox bruchts nüme und dr Markt cha sich getrost zwüsche Sony und Nintendo ufteile de die 2 deckä aues ab ( mit pc für es paar verlornige seelä mira ) wo Gamer bruche
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16075
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Bejita »

abyss hat geschrieben:Überall usvergouft. Sonen käck. :(
Normau wenn jedä Lade 2 Stück oder so bechunt :kicher:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1636
Registriert: 25 Apr 2011 08:13
Kontaktdaten:

Xbox One X

Beitrag von Trunks »

https://m.youtube.com/watch?v=_LaSOJ4aeNY" onclick="window.open(this.href);return false;



DF conclusion:
Overall, the sense is that Xbox One X offers up a big win over the Pro in terms of image quality and delivers a beautiful 4K gaming experience, but the core gameplay remains much the same, and those performance issues can be intrusive.
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... c-analysis" onclick="window.open(this.href);return false;

Dynamic Resolution on both. Up to Native 4k on XB1X (DF says it's mostly achieving that). Up to 1440p on PS4 Pro
XB1X resolution drops more frequently but still double the pixels compared to PS4 Pro. Lowest drop DF found was 1652p on XB1X and 1296p on Pro
XB1X has better lightning and better textures (comparable to PC)
Shadows are the same on both consoles.
PC has better AF and shadows
Both consoles can't stay at a locked 60fps

Quälle: Resetera Topic
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von BrainBug »

Fazit: ufm pc spiele :-D
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22619
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von Reinforced »

Wann kommt eigentlich der Re-Release vom Duke Controller ? :)
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16515
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Xbox One X

Beitrag von thaeye »

a big win
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 6 Gäste