Xbox One X

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderator: Master(G)

Re: Xbox One X

Postby Bejita » 16 Apr 2018 14:05

Master(G) wrote:ich glaub, das mached sie im moment ja grad! seid zumindescht gschäftsleitig!

nur, sones 1st party triple-äi exklusivspiel brucht sini ziit. so meischtens 3-4 jahr wenns söll guet si. also würdi früestens 2019 mit sowas rächne. oder zum start vo de neue konsolegeneration.
ich rächne demit, dass sie ade E3 paar knaller akündige...

oder sie mached eine uf Cloud-gaming, de bruchts gar kei konsole meh :kicher:

Microsoft und Knüller? Erstä April isch düre hani gmeint, z einzige was dä trurig Hufe no cha isch sich chli exklusiv rächt choufe, was ja eigentlech dr Spencer nid wot, aber es isch ja nüt neus daser öbis seit und när z gägeteil macht ( pubg lässt grüssen ). Microsoft isch düre, und si wärde immer z Schlussliecht blibe wenn Sony nid wieder Arrogant wird, oder Nintendo nach em Switch wieder e Wii U ufe Markt bringt. Wenigstens het Sony s Ätschivments system klaut und s PSN huere verbesseret, das isch öbe z einzige was mir MS verdanke hei :groel: :groel: :groel:
Image
Bejita
Maskenmann
Maskenmann

Trading points:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Re: Xbox One X

Postby Master(G) » 25 Apr 2018 06:40

geschter bitz Red Dead Redemption Zombie-DLC Xbox One X enhanced gspielt. gseht rächt geil uus für sones alts spiel! schärfi und wiitsicht isch sensationell... sogar so sensationell, dass mer gägner am horizont ned mal meh chan abeschüsse, wills game uf die distanz träffer nüme registriert, will uf de 360 gar ned so wiit würdsch gseh! :kicher:
ImageImageImageImageImage
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Master(G)
Administrator
Administrator

Trading points:
Trading points plus
459
Trading points minus
0

Previous

Return to Diskussion & News