Fire Emblem Warriors (Switch)

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Fire Emblem Warriors (Switch)

Beitrag von Mr. Heli »

Bi eigentlich nöd so de fründ vom hack'n'slay genre, has aber trotzdem mal kauft will halt us de fire emblem serie und ichs sicher dure han bevor denn s mario chunt. susch han ich nume s basara uf dr ps2 (samurai und schöns japan, so games fehled halt und drum kauft) und s zelda hyrule warriors uf dr wiiu (will halt zelda).

d gschicht isch nöd würklich packend, was aber au z erwarte gsi isch i dem genre und im hiiblick uf die letschte titel wo ufem 3ds use cho sind (vorher han ich all super gfunde). si hend eifach all charaktere us allne spiel zeme gwürflet und e gschicht drus gmacht.

anyway, s gaht ja au nöd primär um d gschicht bi so games. sehr glunge finde ich s system mit em ufelevle, was eigentlich am fire emblem standard entspricht und erwiitered um attack/defense/armor level entscheidigsbaum a la muramasa (öppis vom beste und schönste wo uf dr wii use cho isch), wod individuel chasch d eigeschafte vo de charaktere verbessere. es sind immer mehreri charaktere glichzitig uf de map, meh cha hin und her switche und de andere befehl erteile. s git haupt und nebedmissione z erledige. s ganze tunkt mich e chli überlade, ich verlühr wahnsinnig schnell de überblick über weli gegner meh jez umbringe mues, was die andere charaktere mached, usw. mängisch isch halt meh nöd besser.

spielts öpper vo eu au und was isch so eui meinig dezue?
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Warriors (Switch)

Beitrag von LuiStyle »

Ich hans hüt kauft. Muess aber ehrlich sie ich kenne d’Serie Fire Emblem nöd :oops:
Die erste Missione hani jetzt gmacht und finds no guet. Es hin un her switche vo dä Charaktere findi guet und uf levle isch no en interessante punkt. Bin gspannt wie sich s‘ganze entwickelt. ;)
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Warriors (Switch)

Beitrag von Mr. Heli »

wär no guet wenn meh die level ups währed em kampf wo eim ständig unterbrechet chönti abstelle.
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31689
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Warriors (Switch)

Beitrag von feeshlee »

ich has ade zgs gseh und nöd so witzig gfunde. dä schade isch ständig ih ei richtig gange: vom char zu dä gägner. au wänn en en zwüscheboss umegsi isch, hani s'gfühl gha, a däm häsch eifach es biz länger, aber musch überhaupt nöd ufpasse.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2712
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Warriors (Switch)

Beitrag von LuiStyle »

Isch halt nöd so schweri kost, aber genau richtig für zwüsche dure :herzli:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Warriors (Switch)

Beitrag von Mr. Heli »

ich han d main story dure. gäbt no viel z mache, anderi spielmodi, schriftrolle sammle, charaktere voll ufelevle, usw.
isch no spassig gsi wiedermal es hack'n'slay z spiele, aber chan mich wohl definitiv nöd so mit dem genre afründe. s büütet mir halt eifach zwänig abwechslig. isch immer sgliche mit chli andere gegner. di taktische element find ich zwar e gueti idee, jedoch ischs nöd usgrieft da d maps eifach mit gegner und to do's überfüllt isch.

bim endboss bim final hit isch no d software hänge bliebe und de switch het neu gstartet. het mi grad chli agschisse und han nomal e halb stund investiert zums doch no abschlüsse.

isch wohl würklich nume was für fire emblem fans wo alles vo fire emblem chaufed oder genre freunde.
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8647
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Warriors (Switch)

Beitrag von grappagott »

Mr. Heli hat geschrieben:isch wohl würklich nume was für fire emblem fans wo alles vo fire emblem chaufed oder genre freunde.
wohl eher nid, will fire emblem isch ganz was anderes als das!
Benutzeravatar
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1849
Registriert: 05 Mär 2016 16:52
Kontaktdaten:

Re: Fire Emblem Warriors (Switch)

Beitrag von Mr. Heli »

grappagott hat geschrieben:
Mr. Heli hat geschrieben:isch wohl würklich nume was für fire emblem fans wo alles vo fire emblem chaufed oder genre freunde.
wohl eher nid, will fire emblem isch ganz was anderes als das!
mir händ eus missverstande. logisch ischs ganz anders wie de rest vo fire emblem. ich has kauft will fire emblem drufstaht. susch isch würklich nume was für lüüt wo hack'n'slay spilet.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 49 Gäste