Middle Earth: Shadow of War

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Chunnt bald. Muss i glaubs ha.
De ersti Teil isch öppe s erste guete Mittelerde game gsi. Usser viellicht no s MMO, aber das hani nie zockt.
Isch keis bombastischs Game gsi, aber mir heds rächt gfalle.

S neue hed zwar scho wieder jede Menge Kontroverse generiert. Guet, mer weiss nid, öbs würkli so Kake isch, oder öb eifach vieli Youtubers alles verzapfed, um Views z generiere.

Wird's mir aber uf jede Fall aluege. Sicher zerst d Reviews aluege.

Quelle
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

ich ha chli "angst" vor dere online-komponente... burge inäh und nachhär gäg anderi online-player müesse verteidige, bzw. upgrade und so... microtransactions... hmm...

ich hoffe, mer chan das eifach gepflegt allei und ohni online spiele.

im oktober chömed eifach no AC Origins, Wolfenstein, South Park und Evil Within 2 wo mich alle zäme meh reizet...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

wie geil isch das game denn bitteschön? sooo viel geils züüg, sogar nach 6-7 Stund chunt no neus! und es spielt sich super!
ha scho lang nüme so lang am stuck es game gspielt. geschter vom zwei bis am zwölfi praktisch duregspielt. :kicher:

aber d'server sind immer na offline.

und ich han immer en mäldig bim speichere, dass de spielstand ned kompatibel isch mit de ältere version vom spiel (ohni update) und falls ichs update entferne, chöni min spielstand rauche LOL... ah really??
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Viellicht möchteds das, wäg dere Online-Komponänte. So das keine jetzt scho chan uflevle?

Was mir chli Sorge macht:
Es gid es "real Ending" und für das wür am "Endi" vom Game e riese huere Grind afah. Das hends gmacht, zum chli ihri Microtransactions z pushe. Mal luege.
Freu mi aber glich uf s Game, well sust gsehts Gameplay mässig hüere güet us.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

uflevle chasch scho, chasch eifach nix online mache oder in in-game marktplatz gah.

bi jetzt stufe 12. es gitt verdammt viel geili skills! und alles und überall chamer upgrade. huere zviel :lol:

aber motiviert! sackstarch! und kämpf gäg die orks sind wieder hammer, spietl sich richtig richtig guet! mer chan super-schnell uf hüser ufechlätere und vo egal wie höch abegumpe (no fall-damage)! stealth-kill us 100m höchi ufen orc abegumpe, super! xD

:überninja:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von thaeye »

wennc hani endlich en ork selber i mini armee hole? bin jetzt lvl 10 und nix da. chan nur heile oder intel chlaue.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

aso ich han jetzt soldate rekrutiere, aber immer no kei orks... uf chnopfdruck chömed mir 3-4 soldate zur hilf.. und ich chan es riittier rüefe.

aber so direkt ufem schlachtfäld en ork uf dini siite zieh (blau lüchtendi auge) gaht ned.

aso scho irgendwie, aber er folgt mir denn ned, sondern rännt eifach voller angst devo... (?)

geil, wemmer en verbündete debi hett, chamer so geil double-stealth kills mache, mit de ziel-markierig! :sabber:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von thaeye »

ja uf chnopfdruck chömet es paar us gondor, ich wott aber en verdammte uruk. irgendswaen muesch ja en armee rekrutiere. wird wohl bald choh. riittier hani au alles gskillt. super sach. nur die chline trolls hani nah nie gritte. und drache die chömet erst na.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

ein drache hani bereits im 2. castle gseh, am schluss, wenn de castle-boss abemachsch chunt eine, aber mer sött de grad wieder zrugg is 1. castle... ich han en probiert abezmache, lulz! chasch vergässe, no meh skille muessi....
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von thaeye »

machsch alli sidequests grad oder eher story? ich glaub am anfang macht story meh sinn.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

ide erschte wält hani voller motivation probiert alles zmache, bis ich festgstellt han, dass es mit es paar skillz viel eifacher wird. und darum hami denn nachträglich entschiede, jetzt erscht mal dstory zverfolge und alles freizschalte...

han ide 1. welt aber alles gsammlet und die kampf-challenges vom elf gmacht für en epischi rüschtig, dunne ide höhli.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Uf welem Schwierigkeitsgrad spieled ihr?
Nime a, das es am Afang zäch started, aber sobald mer bizzli Skills zäme hed isch mer sicher wieder OP.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

spiele uf normal. isch fair!

bin jetzt - nach ca. 10 stund - level 18 und im Akt II und chan endlich afange mini Ork-army ufbaue! jetzt tuets grad nomal bitz uuf, bi grad erschlage worde mit de möglichkeite :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von thaeye »

geil , s spiel fangt ja erst nach de erste beide maps richtig aa und gat den uuuuf...den chunt also d ork army, wege dem hanis kauft. ich liebs lüüt z rektrutiere und mit dene in kampf z zieh.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

jup, so isches... anderi spiel sind denn scho fertig, da gaht das da erst richtig los!
mer chan jetzt sogar spion i die feindliche räng schicke um sie denn im richtige moment wie en schlöfer z'aktiviere, so dass er em chef in rugge sticht! super!
die ambush-moment sind au no cool... bi scho paar mal voll übermannt worde, de chunsch isch schwitze! :lol:
geils huere game. was die da dri packt händ isch jensiits! nur scho die upgrades für jede captain i dinere armee, krass...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Master(G) hat geschrieben: mer chan jetzt sogar spion i die feindliche räng schicke um sie denn im richtige moment wie en schlöfer z'aktiviere, so dass er em chef in rugge sticht!
Das hesch im alte au scho chönne :-)
Gids es Limit zum rekrutiere oder chan mer soviel id Armee hole wie mer wott?
Wie isch das mit dene Tribes? Muss mer da eine wähle, oder chan mer vo allne Tribes Orks hole?

Hoffentli hani hüt Abig biz Zyt zums aspiele :panik:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

du hesch pro charte immer en fixi azahl captains wo chasch rekrutiere, sind glaub so 15 stuck oder so. die händ aber mängisch en höhere level als du, also muesch sie erscht bekämpfe und denn "beschäme" statt kille, demit sie level verlüred, erscht denn chasch ime zweite alauf de denn rekrutiere. wenn une dure alli killt oder rekrutiert hesch, chasch ufs warlord los und wenn die weg sind, gahts schliesslich em boss an chrage. denn hesch en charte gsüberet... glaubs... :lol:

i dini persönlich garde chasch glaub so 8 orks näh. die chasch denn no zuesätzlich usrüschte mit riittier, schilder und upgrades und pipapo... truppe chasch dene au zuewiese, gitts verschiedeni truppegattige... bruchsch aber für alles in-game-chole und so... isch no heftig, die microtransactions laufed sicher guet :lol:

du chasch au bodyguards ernänne für dich, die chasch denn immer zur hilf rüefe wenn not am mah isch...

shit, ich glaub ich han au nonig alles checkt und gseh was mer chan mache. es isch huuuuere viel!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Gester chönne aspiele. Sehr unterhaltsam bis jetzt. Han au uf normal gstarted, dünkt mi aber sehr eifach. Erst wenn en starche Captain und no jensti Grunts ume sind, wird's amigs gföhrlich.
Zum am Afang chli xp farme hami eifach gad uf jede Captain im Startgebiet gstürzt. KI isch au bizzli tumm. Oft chasch im Schlichmodus grad uf eine zuelaufe und meuchle. Und wenn drü näbenand stönnd, chasch es au no mache. Obwohl disi zwei denn amigs alarmiert sind, chasch si sehr oft mit em Stealth Agriff no umtue :kicher:

Bin gester no churz is zweite Gebiet gange und das isch irgendwie mit Lvl 82 beschriftet. Was heisst das? Eifach das ei Festig so starch isch? Well han i dem Gebiet jetzt kei Problem gha, d Gägner uf offnigem Fäld umzlah und bin Lvl 7 oder 8.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

ich finds no guet, dass sie sich alligs au no 3 sekunde nachdem sie dich bemerkt händ stealth-kille lönd. isch fair. wenn sie grad sofort im alarm-modus wäred, wärs glaub u-huere schwer bi dere masse a gägner.

wenn de silent-running perk freigschalte hesch, chasch grad unmittelbar näb eim dure seckle und er merkt nix :kicher:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

geil 4k Cutscene-Film Paket chasch jetzt gratis im PSN abelade... 30 GB gross! :kicher:

grad abezoge :wixer:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8647
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von grappagott »

bringe di 4k-scenes au was uf de fullhd displays?
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

es wird wohl weniger artefakt gäh, also das griselige zeugs womer alligs bi ganz fiine objekt und texture gseht... mit bestimmtheit chani dir das aber ned säge.
bi watch dogs 2 isch aber sbild besser gsi, wills ja en besseri quellä isch wo abegrächnet wird. müesst also es schöners bild gäh theoretisch.
chasch ja mal probiere, isch ja gratis :-)

ich weiss nur, uf mim LG-OLED gsehts sensationell uus jetzt! :sabber: :wixer:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Wie heisst d Mission, womer chan afa Festige agriffe?

Han glaubs chli zu viel XP und Skill Points gfarmed. Isch alles so eifach :-). Und bevor i en Mission oder öppis starte, lueg i au, dass i de Exekutionsmeter voll han. Mission started mit eme neue Gägner, eme furchtiflössende Olog-Hai wo sött en Challenge si. Schnell Exekutions usfüehre und er isch mit eim Agriff scho erlediged :groel:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

es isch de AKT II... so lang ned gross AKT II ufem Bildschirm gsehsch, isch nix mit orks befehlige und burge inäh... :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Master(G) hat geschrieben:es isch de AKT II... so lang ned gross AKT II ufem Bildschirm gsehsch, isch nix mit orks befehlige und burge inäh... :lol:
Okey. Merci für de Hiwis. Aber han au nie es AKT 1 gseh. Chan mir nur an PROLOG erinnere :-). Han ez gester no d Arena Mission fertig gmacht und aschlüssend no die, womer de General muss "rette". Nime a d Stadt wird i de nöggste oder übernöggste Mission erledigt si. Isch denn AKT 2?

Skill Tree hani bis uf de Wraith alles volle und no ein zwei Skills witerentwickled. :-D Wenn i denn de ersti Graug oder Drache muess bekämpfe, chan i de wahrschindli scho mit eme Shadow Strike bestige oder so...


Edit: Gids eigentlich en NG+ Modus?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 40 Gäste