Middle Earth: Shadow of War

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

ja, du bisch churz devor... es wächselt uf en neui map vorher no. denn...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Danke! Bin eifach zu ungeduldig und verplemere halt vieeeel Zyt :-)
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

mir gahts doch au so.. :kicher:

bin erscht uf de 3. map und han fascht alli skills und bin level 24 jetzt...

geschter hani en level 49 super-ork kabott gmacht.. er hett gseid, er sig de champion of mordor und hett no 2 bodyguards (level 40) mitbracht... all drü abegmacht mit mim level 23 charakter... und das mit dutzende normale orks näbedra... isch aber en lange und härte fight gsi und ich ha müesse alles ide umgebig mit ibezieh... de sieg isch huere befriedigend gsi :kitzel:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Champion of Mordor :lol:
Viel Captains sind viel z eifach und chasch easy kaputt mache. Zum chli lvl hani gad agfange Captains z kille. Aso ab Lvl 1 eine nach em andere umtah.
Aber gwüssi sind ächt herusfordernd und die möched würkli Spass. Vor allem wenn ihri Schwächene nid kännsch und so. Lueg i oft extra nid a, well teilwis au die schwäre Orks relativ easy z besiege wäred, wenn d Schwächi kennsch.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

holy! Akt III - The Shadow Wars... gaht grad nomal vo vore los quasi! ha gmeint es sig fertig. jetzt nomal alli burge verteidige. :groel:

ok, bitz too much jetzt, obwohl mer no es paar luschtigi, neui skills bechunt. aber es hört eifach nüme uf. ha jetzt fascht überall 100%, usser bi zwei, burge innäh/verteidige und die outposts innäh/arena-kämpf...

scho bitz en grind am schluss. die burge bruchet all upgrades, wo no rächt tüür sind. für in-game chole muesch jetzt rächt grindä... schad, dass am schluss die ganze microtransactions-scheisse dem spiel doch no bitz schadet...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

....speziell schad, will sichs wahre ending - wo wichtig und eigentlich super isch - hinder dem endlos-grind verbirgt. es sind im fall 20 burge womer muess verteidige, immer und immer wieder die gliiche... jedi vo dene vier füf mal, um genau zsi... und jedesmal bruchsch no stärcheri orks und verteidigungsmassnahme, wo logischerwiise immer tüürer werdet...

sorry, aber das isch oberfail. so guet das spiel isch, so enttüschend isch das endgame jetzt. rein druuf usgleid, dass mer sich lootboxe mit ächtgäld chauft.

ich chauf prinzipiell nie sache mit ächtgäld ime spiel. und darum wird ichs jetzt au nüme wiiter spiele. nach akt III hesch alles gseh und jedi mission und sidemission gmacht.

swahre ending hamer jetzt no uf youtube inezoge.


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Buccaneer hat geschrieben: Was mir chli Sorge macht:
Es gid es "real Ending" und für das wür am "Endi" vom Game e riese huere Grind afah. Das hends gmacht, zum chli ihri Microtransactions z pushe. Mal luege.
Freu mi aber glich uf s Game, well sust gsehts Gameplay mässig hüere güet us.
Wirde ischer bis det ane spiele. Und denn mal luege... und sust zieh mer s Ändi denn auf uf Youtube ine. Aber musch luege, das wärded mer immer meh i eusne AAA Title finde. Selbst i Single Player Games wie dem da...
Wür gärn mal Zahle gseh, wass die so inähmed mit dene beschissne Mikrotransaktione.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

ich han jetzt 4 burge in shadow wars verteidigt und agnoh, es isch fertig, isch so scho mega lang gange, sicher nomal 10 stund... woni denn aber gseh han, dass es immernonig fertig isch bini go google und ha gläse, dass es 20 sind.. LOL.. da hetts mer grad abglöscht.

die letschte 10 stund sind für nix gsi. chasch de hase gäh.

hetti lieber was anders gspielt :damn:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Gwöhn die lieber schnell dra. De und ähnliche scheiss isch bald normal i eusne Games :lol:
Hie au sones sexy Biespiel:
Chli am Multiplayer umschrube, so dass de Spieler in Versuchig chunnt, oder gar gnötigt wird, Ingame Chäuf z tätige. Bravo!


Quelle
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

ich han am 18. oktober en newsbitrag gschriebe zu dem thema:

http://thegnet.ch/news/17940/2017/10/18 ... ansactions" onclick="window.open(this.href);return false;

es wär de afang vom änd für mich, wenn das chunt!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

übrigens, xbox one x version gseht scho nomal bitz besser us:


Quelle
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Activision hat dazu bereits Stellung genommen und betont, dass es sich um ein altes, rein exploratives Patent handle, welches von einem externen R&D Team entworfen und bislang nicht in einem Spiel eingesetzt wurde.

Hmmm genau... :typej:

Isch halt wie mit allem, d Industire probiert immer meh Profit z genriere und weiss halt oft nid wo d Gränze sind. Ja nu.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

ja ich mein, dköschte für es hüütigs game sind ja scho exorbitant höcher als zur ziite vo SNES und Co. und gliich sind priise immerno öppe gliich tüüf für es neus game.
irgendwo müends ja dchöschte inehole, das verstah ich scho...

...isch wünscht es gäbt anderi wäg. ich würd z.b. gern für es spiel en lappe zahle statt 70.-, wenn ich defür in rueh glah würd mit so microtransactions-kack...

guet, es sind bis jetzt eigentlich nur AAA-games betroffe. evtl. sött mer eifach keini vo dene meh chaufe oder uf indies umstiege. :lol:

das uncharted-star wars game händs ja au cancelled und viscreal software gschlosse. "es singleplayer-game" würd i de hüttige ziit nüm soviel bringe, heissts usem statement. mer wird das spiel "modifiziere" und so... also lootboxe ibaue oder sowas... lol...

debi bewiised grad spiel wie The Witcher 3, dass es als reins singleplayer spiel guet funktioniert und zwar ganz ohni lootboxe und shizzle. wenn qualität und umfang stimmt :!:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von abyss »

Eigentlich si ja d Spieli grundsätzlech billiger worde. Bir 360er hesch ja immerso gäg di 100 Frankli zahlt fürnes Spiel. Vo dem her geits üs ja guet. ;)

Freumi scho uf d XboxOneX! Würkli geili Konsole widermau... :sabber: :wixer:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Ja klar. Chöste münnd deckt si und wesch au was demit verdiene. Isch völlig ok.
Gäge kosmetisches Lootbox-Zügs hani nix. Wieso au. Isch ja Friwillig. Aber de will i chönne XY-Skin chaufe und nid Loot Boxe wo irgendwas drin isch und ich nur chan druff hoffe, das de Skin woni wott debi isch.... Isch ja eigentlich Glücksspiel vom übelste. Titanfall 2 machts no guet. Dete chasch verschiedeni Skin Paket chaufe, aber chasch genau aluege, was drin isch.
Oder äbe wie Activision, Onlie Spiel welle manipuliere oder wie im Shadow of War im Endgame en riese Grind ibaue, so dass eigentlich jede wo das will spiele entweder muss Wuchelang grinde oder Stutz investiere. Wenn i uf so scheiss wür stah, chani au mobile Games zocke.
Nomal was anders isch es, wenns es Free to Play Game isch. Irgendwie münnds ja a Stutz cho. Aber au da sötts gah, ohni das es Pay to Win wird...

Und ich glaube nid, das Single Player Games nid chönnd verchauft wärde. Lueg Wolfenstein a. Und Doom läbt mal au nid vom MP, oder d Eleder Scrolls Games (Lustig, alles vo Bethesda).

Und äbe de Witcher. Die hend sicher huere viel Kohle demit gmacht und sich dur das au es riese Stammklientel ufbaut. Bi mir isch es mal so, dass ich in Zuekunft alles vo CD Projekt Red wird ungesehen vorbstelle, soferns mi interessiert. Sust bstell i gar nix vor...
Die hend vieli chlini DLCs gratis Abote und denn no zwei Expansions verchauft, wo grösser sind als mängs full priced Game... Also wenn es chlises Studio das chan, warum chans en fette Publisher wie EA oder Activision nid? Well d Gier eifach kei Gränze kennt.

Oder au die Masche, das mer Züg wo bereits vorhande und sogar uf de Disc isch, eifach de Chunde vorenthaltet und denn als 3 witeri DLCs verchaufe chan... Da sind ja gar kei Entwickligschöste meh drin, und trotzdem verlangeds Gäld defür.

Es gaht eifach nid, dass es full prices Game dich zu Micro Transactions nötiged...
Isch wie wenn im Kino de Film 10 Minute vor em Endi ufhört und de nume die wo nomal 10.- extra abdrücked, dörfed s Ändi gseh...


Trotzdem, s Game macht Spass und s Ändi chan mer ja au uf Youtube aluege, wenns denn zu dämlich wird.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

bi i allne punkt voll bi dir!

und ja, sgame isch super gsi (bis dette ane). bereus ned! bin eifach bitz enttüscht, äbe wills so geil isch...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12836
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Moff »

Master(G) hat geschrieben:ich han am 18. oktober en newsbitrag gschriebe zu dem thema:

http://thegnet.ch/news/17940/2017/10/18 ... ansactions" onclick="window.open(this.href);return false;

es wär de afang vom änd für mich, wenn das chunt!
die händ schona idee du
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71825
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Master(G) »

http://thegnet.ch/news/17941/2017/10/18 ... eral-Games" onclick="window.open(this.href);return false;
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16517
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben:Activision hat dazu bereits Stellung genommen und betont, dass es sich um ein altes, rein exploratives Patent handle, welches von einem externen R&D Team entworfen und bislang nicht in einem Spiel eingesetzt wurde.

Hmmm genau... :typej:

Isch halt wie mit allem, d Industire probiert immer meh Profit z genriere und weiss halt oft nid wo d Gränze sind. Ja nu.
ja de bös weste. wie wärs mit de chinese mit ihrem chinesisch sozialistische asatz lolz jetzt wo de xi mitem mao uf einere stufe isch? wär doch was für dich.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8049
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Middle Earth: Shadow of War

Beitrag von Buccaneer »

Major update incoming:
Unter anderem wird de "Markt" verschwinde.

FAQ zu de Änderige im Markt
https://community.wbgames.com/t5/Offici ... ead-id/761" onclick="window.open(this.href);return false;

Was sust no so appast wird:
https://vulkk.com/2018/07/10/everything ... ly-update/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zyt das nomal z spiele.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste