Destiny 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
27
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von nnap »

Story isch au nöd relevant bi destiny. Interessant sind d raids und strikes wo mit 3-6 kumpels chasch mache. S zäme spiele macht spass und nöd unbedingt dass jetzt zum 100. mal di gliich mission machsch. Tönt chli blöd aber s gunplay macht so viel spass dasses egal isch das immer s gliiche machsch. Halt eher wie bimene möldiplayer shooter mit fründe.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Bejita »

nnap hat geschrieben:Story isch au nöd relevant bi destiny. Interessant sind d raids und strikes wo mit 3-6 kumpels chasch mache. S zäme spiele macht spass und nöd unbedingt dass jetzt zum 100. mal di gliich mission machsch. Tönt chli blöd aber s gunplay macht so viel spass dasses egal isch das immer s gliiche machsch. Halt eher wie bimene möldiplayer shooter mit fründe.
Strikes hets ja ou nume 7 oder so und raid nume 1 lol. Destiny 2 isch gloub dr krassist fail ir videospiel gschicht
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8101
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Buccaneer »

nnap hat geschrieben:Story isch au nöd relevant bi destiny.
Find ich äbe nid... isch für mich gsi wie für ander s No Mans Sky...
Gunplay und sust s Handling vom Spiel isch perfekt, gitts gar nüd z jammere. Aber:
500.000 $ sind is erste Spieli gloffe und si hend gseid: Viel Lore, viel Story, 10 Jahr Content und dadurch en sich immer mal wider änderndi Gamewält, etc. und ich Trottel has halt glaubt und bin huere geil uf das Game gsi... und denn sowas.
Vom zuesätzliche Content wo usecho isch, wär eine oder sogar zwei scho uf de Disc gsi, hed mer aber usegno, damits nochli DLC chönnd nacheschoppe...

Und zum zwei hends gseid: "Mir hend eusi Lektion glernt. Jetzt hemmer SOVIEL Story dinne, das gwüssi sogar wärdes säge, es isch ihne ZUVIEL Story." Hahaha ja genau und jetzt säged ihr, d Kampagne gaht 8h. Was für en Joke.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
NeoGeo
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3813
Registriert: 17 Jul 2008 06:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
79
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von NeoGeo »

Buccaneer hat geschrieben:
nnap hat geschrieben:Story isch au nöd relevant bi destiny.
Find ich äbe nid... isch für mich gsi wie für ander s No Mans Sky...
Gunplay und sust s Handling vom Spiel isch perfekt, gitts gar nüd z jammere. Aber:
500.000 $ sind is erste Spieli gloffe und si hend gseid: Viel Lore, viel Story, 10 Jahr Content und dadurch en sich immer mal wider änderndi Gamewält, etc. und ich Trottel has halt glaubt und bin huere geil uf das Game gsi... und denn sowas.
Vom zuesätzliche Content wo usecho isch, wär eine oder sogar zwei scho uf de Disc gsi, hed mer aber usegno, damits nochli DLC chönnd nacheschoppe...

Und zum zwei hends gseid: "Mir hend eusi Lektion glernt. Jetzt hemmer SOVIEL Story dinne, das gwüssi sogar wärdes säge, es isch ihne ZUVIEL Story." Hahaha ja genau und jetzt säged ihr, d Kampagne gaht 8h. Was für en Joke.
500 millione ned tusig
Bild
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8101
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Buccaneer »

NeoGeo hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:
nnap hat geschrieben:Story isch au nöd relevant bi destiny.
Find ich äbe nid... isch für mich gsi wie für ander s No Mans Sky...
Gunplay und sust s Handling vom Spiel isch perfekt, gitts gar nüd z jammere. Aber:
500.000 $ sind is erste Spieli gloffe und si hend gseid: Viel Lore, viel Story, 10 Jahr Content und dadurch en sich immer mal wider änderndi Gamewält, etc. und ich Trottel has halt glaubt und bin huere geil uf das Game gsi... und denn sowas.
Vom zuesätzliche Content wo usecho isch, wär eine oder sogar zwei scho uf de Disc gsi, hed mer aber usegno, damits nochli DLC chönnd nacheschoppe...

Und zum zwei hends gseid: "Mir hend eusi Lektion glernt. Jetzt hemmer SOVIEL Story dinne, das gwüssi sogar wärdes säge, es isch ihne ZUVIEL Story." Hahaha ja genau und jetzt säged ihr, d Kampagne gaht 8h. Was für en Joke.
500 millione ned tusig
Ups :kicher:
Zum Glück schaff ich nid uf de Bank :lol:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Master(G) »

Bejita hat geschrieben:Story schins nach 8 Stung scho düre? :typej: :typej: :typej: :typej:
ich han ja scho fast 8 stund gspielt und bin immerno uf em erschte vo 4 planet... de zweit hani no gar ned bsuecht.

irgendwas stimmt da ned :lol:

mir gfallt viel besser als de erschti teil. das open-world feeling passt viel besser als jedesmal in orbit und en mission awähle... find au, dass die "adventures" cool inszeniert sind, für side-quests...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von resuscitation »

Ich han geschter mal agfange spiele.. dä Start isch schomal rächt vielversprächend.. ganz geili Grafik.. aber muess mich z'erscht im Destiny wieder z'rächtfinde
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
27
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von nnap »

gfallt mer sehr guet. Sie händ es paar sache vereifacht und zum teil raid änlichi mechanike i dä Events und strikes iibaut. Macht spass. Einigi sache gönd aber erscht ab Level 20 uuf.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1813
Registriert: 20 Dez 2012 17:54
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von resuscitation »

Wave und Rüstige upgrade

Gaht das nur mit bestimmte Waffestufe oder mit allne? Bruchts da no speziells Material däzue? Destiny isch bi mir scho z'lang her.. ich chan mich echt nüm dra erinnere.. wänn ich binere Waffe uf Details gahn, dänn gsehn ich dört ebe nüt.. han aber bis jetzt nur wiissi und grüeni Gägeständ
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8101
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Buccaneer »

Hans ez au afa spiele. Gfallt mer schomal besser als s eis... es hed sogar es biz Story und sie gäbed sich Müeh debi...

Luuug, da hed sich eine d Müeh gmacht, de ganz Lore mal z erkläre. Wär ja eigentlich de Job vo Bungie gsi. De ganzi Lore wär ja nid mal so uninteressant:

Quelle
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2714
Registriert: 06 Okt 2010 21:37
Wohnort: Überall und nirgends
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von LuiStyle »

Bejita hat geschrieben:
nnap hat geschrieben:Story isch au nöd relevant bi destiny. Interessant sind d raids und strikes wo mit 3-6 kumpels chasch mache. S zäme spiele macht spass und nöd unbedingt dass jetzt zum 100. mal di gliich mission machsch. Tönt chli blöd aber s gunplay macht so viel spass dasses egal isch das immer s gliiche machsch. Halt eher wie bimene möldiplayer shooter mit fründe.
Destiny 2 isch gloub dr krassist fail ir videospiel gschicht
Ja nei!!! Han denkt ich chönnt PS wiedermal enstaube.
Aber wenns dä Sony Guru seit, denn wirds so sie! :lol:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Master(G) »

Ha das Spiel jetzt nach 3 Jahr wieder mal installiert. Will Gamepass und so. Jetzt isch es äntlich guet und hett au gnueg Inhalt! 3 vo 4 DLCs sind ja ide Gamepass Version drin. Jetzt hetts 10 Planete und no paar "AnomalieZeugs"... Krass was sich da alles veränderet hett gägüber em Release. :1thumb:

Wenn so usecho wär, wärs de Burner gsi. De hättis au guet gfunde damals.

Ich finds erst jetzt richtig guet und ich bin absolut kein Destiny 2 Fan gsi... aber jetzt, vor allem au KoOp-Story-Zeugs wo ich no gern mache, ziemlich super! oder? Jetzt hetts mer de Ärmel glaub inezoge :typej: :mrgreen:

Grafik uf de One X isch krass. Ha voll vergässe wie unfassbar guet das Spiel usgseht :shock:

aber die menüs und verschachtelige und züg, chunsch chum druus. ha also rächt müeh gha wieder izstiige und wüsse wo, was, wie... :lol: bruchsch en wiki zum alles checke.

au cool: cross-save... hani min PS4-save vo damals grad ufd xbox übere gno.

au cool 2: alli waffe woni damals gfunde ha sind no da! juhu!

au cool 3: mer chan zerstörti/zerlegti waffe jetzt wieder zrugg hole :shock: im sammlige-tab gsehsch alles was es im spiel zfinde gitt und das wo mal gfunde hesch, chasch jederziit für wenig gäld neu bastle. und das hett de au grad din aktuell powerlevel. super! so chasch dini lieblingswaffe quasi für immer bhalte und muesch si ned abgäh, will sie zwenig power hett irgendwänn....
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von onion »

es game woni gern gspielt hät, nur isch d'krönig vom ganze game d'raids.
5 lüt finde wos glichzitig mit dir spiele chani vergässe. das si unglaublich vel.
de macheds de kack no so das mitnand muesch rede, dementsprechend ke matchmaking.

weis vo was ig rede, ha teil 1 vel gspelt mit 2 kollege und ha de rest uf facebook müese zämechratze,
demit mir 6 lüt sind (uf em dütsche destiny-portal).

sit denn luegi ganz genau öb so games matchmaking hend, sust längi se nid mal ah.
level-desing so mache das matchmaking ke problem isch nid gäu?? vollidiote.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Master(G) »

ja die raids hani gseh. isch wie im ghost recon breakpoint, au sones shit. muesch 5 lüüt si... privat. ohni match-making. und de gitts no achievments / trophies für sowas :facepalm:

aber raids chani im destiny 2 au vergässe. ich spiele hauptsächlich wäg de kampagnene und de abentüür, also dir orange-icons da. und zwischendrin mal no en strike, die händ ja zum glück match-making.

was mich aber dünkt; es dropped SEHR viel weniger engrams ide kampagne als no 2017. und vieli woni find, sind so "schwarzi" woni ned mal entschlüssle chan. checki ned...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8101
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Buccaneer »

onion hat geschrieben:sit denn luegi ganz genau öb so games matchmaking hend, sust längi se nid mal ah.
level-desing so mache das matchmaking ke problem isch nid gäu?? vollidiote.
Ich verstah d Problematik absolut. Kake wenn nid regelmässig soviel Lüt zämebringsch...
Das isch aber genau de Teil, wo d Raids ja so erfolgrich gmacht hed. ABER, wärs nid so, wäred die Raids wie i allne andere Games.... langwiligs gegrinde wo mit random Lüt chasch mache. Hirnlos dummi Shooting-Galleries... und vo dene gids gnuet.
Aber so hesch zerst mal müsse gemeinsam usefinde: was isch überhaupt gfrodred, weli Reihefolg blabla etc... Wenn gar nid gange isch, hed eine uf Youtube odre so mal gluegt, was mer überhpaut muss mache... und de heds denn am nöggste Abig allne erklärt und de hed mer wieder gluegt und probier.
D Raids hend halt würkli "kooperation" gfrodred und das isch au guet so! Destiny 1 Raids hani wäg dem gärn spielt. Vor allem wells i eusre Gruppe immer in zwei Mongos gäh het, wo huere ungeduldig gsi sind und de immer voll gspunne hend. Sehr unterhaltsam gsi. :groel:
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
onion
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 1518
Registriert: 07 Okt 2010 15:40
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
11
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von onion »

ja die raids si würkli öppis speziells gsi das stimmt va. wenns de gschafft hesch.

aber i wott au für die nächste 100 jahr nüt meh demit z'tue ha :lol:
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!

It was always stored in a protectiv case!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16089
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Bejita »

Villech mau wieder uf dr Ps5 aluege. Wobi sicher scho gli s 3 chunt.. Isch Destiny 2 ächt scho 3 Jahr aut? Holy shit...
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Koop Kooper
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4913
Registriert: 17 Mai 2002 18:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
310
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Koop Kooper »

@Masta, muesch gambit game. Isch super :1thumb:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Master(G) »

gambit? was muesch da mache?

ich versueche jetzt grad die schmiede z'aktiviere für es dumms MG zhole. muesch ja dur verdammt viel ring springe, bis de "quest" fertig isch: zerscht multi-kills mit schwere waffe mache, denn mächtigi gägner mit schwere waffe, 50 minion kills, und und und... jetzt muessi no sone aktivität mache und bölle in sone turm ine schmeisse zum die schmiedi aktiviere :groel: beschäftigungstherapieeee! :lol: aber macht spass, vor allem mit fründe...

ich spiele zur ziit eigentlich primär die 3 DLC Story-Kampagne mit eme Fründ dure. rote krieg, osiris und no was... mir händ huere spass. zwische drin mal en strike für bitz loot... aber loot-drops sind würkli weniger als damals. und wenn, denn vielfach nur blaus zeugs oder die umbral engrams. zum glück hani no dank youtube usegfunde, wie mer die entschlüsslet. muesch au so viel zeugs mache, bevor das gaht. alles huere kompliziert eigentlich. :typej:

und ja. im september 17 isch D2 usecho. hätts au ned dänkt. vor allem gsehts immerno jensiits guet us. isch glaub eis vode schönste spiel i dere generation! :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
27
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von nnap »

Han au wieder aagfange. Min sohn spielt au. Vielicht bringed mer en raid gruppe zäme.
nnap im xbox live.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Master(G) »

ja das wär echt mal no was, wenn mir mit de story-missions dure sind! ich merks mir! :herzli:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 1512
Registriert: 13 Dez 2002 13:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von meyerli »

wäri au na debi :)
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
27
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von nnap »

Bin bi power level 1010. jetzt wirds langsam harzig :)
Benutzeravatar
nnap
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 597
Registriert: 16 Mai 2011 07:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
27
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von nnap »

Clan hani auno, chani euch suscht mal iilade.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71923
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Destiny 2

Beitrag von Master(G) »

haha, ja en clan hämmer au gmacht rofl... "thegnet" haha logisch! :kicher:

powerlevel simmer um die 850 ume...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Amazon [Bot] und 23 Gäste