Final Fantasy XV

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderator: Master(G)

Re: Final Fantasy XV

Beitragvon Panther » 28 Nov 2016 09:34

blabla hat geschrieben::lol:

mini Theoreie isch ja dassi extra so transänä machä damit diä wiblächä Cosplayerinnä weniger Problem hei :idea:

das stimmt scho, aber denn mieste si jo au fetti transä mache :lol:

@FFserie, mi darf au nit vergässe dass dr erschtiidruck vo FF für die weschtliche Spieler FF7 oder gar s8 oder s 10 gsi isch.
Also FF, abgseh vom 9 gar nüt mit eme klassische RPG in verbinding brocht worde isch . Und will die hütigi Generation halt ultragstylti gangsta Spiel als "Standart" Gamedesing kennt, kasch ime Weltbekannte RPG nit mit eme Prinzässli und eme Vivi ufkrütze. S'Problem isch eher das d'Japaner ke Sinn me hei für cooli Charakter, bzw sich nach dem orientiere was Pop und Kultur vorzeigt. FF isch halt biz zumme Girlie Spiel verkomme will si gege Skyrim, DarkSouls Fantasy Stuff und co nur no abstinke
Panther
Pro Gamer Advanced
Pro Gamer Advanced

Tradingpunkte:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitragvon Gurgelhals » 28 Nov 2016 19:45

siralos hat geschrieben:
Snatcher hat geschrieben:Ich spiele momentan grad wieder die alte und isch halt scho zum chotze was us dere serie worde isch.

das traurige drann ist ja dass ff7 das ganze mit dem emo-gothic-guertelschnalle-coolness-gaggi ins rollen gebracht hat.....ff9 war da noch die ausnahme gewesen. :|

S'Final Fantasy VII isch im Fall no nöd eis vo de schlimme, das hätt me glaubs rückblickend echli falsch in Erinnerig. Es hätt im Gägeteil i vielerlei Hinsicht no rächt viel Ähnlichkeite mit em FF VI (s'FF VI hätt ja z.B. ebefalls bereits die ganze Steampunk-Element gha; s'FF VII gaht eifach no en Schritt wiiter indem a d'Stell vom Imperium en Grosskonzern tritt :lol:). De Cloud isch au nume ganz am Afang während em Prolog de Emotrottel, was det storymässig au Sinn ergitt, und au susch isch es eigentlich no e rächt unverchrampfti Aglägeheit. Klar, de Nomura isch bim VII s'erste mal a de Stell vom Amano für s'Charakterdesign zueständig gsi und das isch en ziemlich heftige Rückschritt, aber würklich schlimm isch es det nonig. S'FF VII-Universum isch eigentlich erst rückwirkend über die verschiedene Spin Off-Titel vo dem ganze Emo-Kitsch und de Gürtelschnalle-Riissverschluss-Scheisse infiziert worde. S'Original isch diesbezüglich no absolut im grüene Bereich und no kein "Verrat" a de Serie.

De eigentlichi Wändepunkt isch s'FF VIII. Ich meine, s'VIII isch im Kern e farking *High-School Teenie-Seifeopere*. Grauehaft! Und s'X, s'XIII und jetzt s'XV sind dänn im Grund gno nüt anders als die logisch Wiiterentwicklig vo dem neue "Douchebag-Style", wo im FF VIII s'erschte mal so richtig dominiert hätt. S'IX und im Grund gno ebe au s'XII falled da dänn au agnähm us em Rahme.

Hätt wohl au mit de invovierte Lüüt z'tue. Bis und mit em IX isch ja de heiligi Sakaguchi no debi gsi (und s'VIII isch vo dene übrigens de einzigi Teil, wo er überhaupt nüt mit de Entwicklig z'tue gha hätt :idea:). Und bim IX und em XII isch de Hiroyuki Ito Projektleiter gsi und er isch ebe au eine vo de guete. Bim VIII/X/XIII/XV sind hingäge anderi Lüüt fäderfüehrend gsi. Und das gseht me au.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race

Tradingpunkte:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitragvon Snatcher » 29 Nov 2016 05:53

sehr schoen erchlaert :1thumb:

Bin momentan grad am IV drah :herzli:
Snatcher
Crocodile Hunter
Crocodile Hunter

Tradingpunkte:
Trading points plus
222
Trading points minus
0

Beitragvon sidusson » 29 Nov 2016 11:17

Bild

:lol:
shubidu
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover

Tradingpunkte:
Trading points plus
600
Trading points minus
1

Beitragvon siralos » 29 Nov 2016 14:55

Das erklaert so einiges.....teil 10 fand ich spielerisch noch gut, auch wenn der hauptchar wie ein hundsverlocherter aussieht.

Auf das remake von teil 7 bin ich ja dannmal gespannt, ahne aber uebles.
siralos
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitragvon TypeJ » 01 Dez 2016 07:51

spieles etz doch au und ups, ich finds aso recht super!
sehr dynamisch zum fighte, es het viel jp LOLOLOL Moment..gefällt!
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur

Tradingpunkte:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitragvon thaeye » 01 Dez 2016 08:32

also s fightsystem isch (abgsehe vo de saudumme kamera) würkli superb.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon Master(G) » 01 Dez 2016 08:55

wie kämpfsch da?... ich würd evtl. au mal no driluege...aber final fantasy isch bi mir no nie es thema gsi... was vor allem bzw. usschliesslich am kampfsystem gläge isch ... bis jetzt... verzell mal.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Master(G)
Administrator
Administrator

Tradingpunkte:
Trading points plus
461
Trading points minus
0

Beitragvon Ribit » 01 Dez 2016 09:10

Mit Shooter kann ich definitiv nichts anfangen, was auch vorwiegend am Kampfsystem liegt. Einige seltenen Perlen mit allgemeinem Tiefgang werden aber dennoch angefasst.

Ich kenne das mit Final Fantasy gut, obwohl Franchise gibt es viele die es niemals anfassen würden, ganz genau nachvollziehen ist schwierig da ich mit vielen Teilen einen grossen Spass hatte, aber wir sind nunmal alle sehr verschieden. Demgegenüber finde ich vieles was andere so gerne zocken Schrott... nicht einmal wegem Kampfsystem sondern mangelnde Tiefe, also wir sind hier quitt, schon interessant.

FF15 ist für mich ein schwieriges Pflaster, es scheint wie eine Mischung zwischen MMORPG und RPG und weniger wie ein traditionelles RPG im Stil der alten Teile, somit ist auch das Kampfystem mittlerweile stärker in Richtung MMORPG als jeder andere Teil (mit Ausnahme der MMORPG Varianten, ist klar), mit Absicht, denn die junge Generation ist mit MMORPG aufgewachsen und das verhilft dem Game zu Popularität. Ob ich aber daran Spass finde steht in den Sternen... einen Haufen von Möchtegern-Kerlen welche in einer Art Bruderschaft leben ist auch nicht unbedingt mein Ideal... man muss ja nicht ein Girlie-Game wie FF13 haben aber wieso müssen sie immer so extrem werden... typisch japanisch eben. Ich hoffe mal es kommt gut an... vorallem bei mir.
Ribit
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitragvon TypeJ » 01 Dez 2016 09:42

Master(G) hat geschrieben:wie kämpfsch da?... ich würd evtl. au mal no driluege...aber final fantasy isch bi mir no nie es thema gsi... was vor allem bzw. usschliesslich am kampfsystem gläge isch ... bis jetzt... verzell mal.

echtziet prügle mit Taktik Ischlag, verschiedeni Waffetype, Magie(isch zwar leider sehr igschränkt)!
dezue chasch dine Leuts Kommandos geh und de lösts Specials us..
teils chli chaotisch wenn viel Gegner glichzietig ume sind aber ebe sehr dynamisch und cool inszeniert!

Kamera isch leider dumm da sie ned selber fokusiert :typej:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur

Tradingpunkte:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitragvon thaeye » 01 Dez 2016 10:00

kamera isch s dümst. aber de rest isch würkli sehr geil inszeniert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon DeftOne » 01 Dez 2016 10:11

I söt glaub ufhöre mit de Nebequests mache. Irgendwie ziehets die scho ziemli abe wil es so viel ziit frisset. :lol:
DeftOne
Pro Gamer
Pro Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitragvon Bejita » 01 Dez 2016 10:14

S Kampfsystem isch so lala, und irgendwie het mäs nie richtig im Griff ( mit em wait modus geits aber definitiv besser ) und d Kamera chasch mängisch ou ghüderä.... Aber schüsch... WOW fuck the Witcher 3, ff15 isch Göttlech!!
Fuck Neil Druckmann
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann

Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitragvon TypeJ » 01 Dez 2016 10:40

Bejita hat geschrieben:S Kampfsystem isch so lala, und irgendwie het mäs nie richtig im Griff ( mit em wait modus geits aber definitiv besser )

so isches!
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur

Tradingpunkte:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitragvon evo » 01 Dez 2016 11:08

macht mi scho biz ah nach par reviews. dr rpg reviewer mines vertrauens het gmeint wenn em s kampfsystem passt hät, was es leider nit so gmacht het, wärs womoglich no si lieblings FF worde. und das seit eine wo snes und ps1 ära über alles verehrt.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg

Tradingpunkte:
Trading points plus
51
Trading points minus
0

Beitragvon Bejita » 01 Dez 2016 11:10

evo hat geschrieben:macht mi scho biz ah nach par reviews. dr rpg reviewer mines vertrauens het gmeint wenn em s kampfsystem passt hät, was es leider nit so gmacht het, wärs womoglich no si lieblings FF worde. und das seit eine wo snes und ps1 ära über alles verehrt.

Ig ha die ganz zit z Gfüehl das ig es FF7 Spin Off Game imfau, das Spiel isch würklech geil gmacht. Es sprüeht nume so vo FF
Fuck Neil Druckmann
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann

Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 01 Dez 2016 11:16

ah ja d story haends anschinend au chli in sand gsetzt, aber ja mir gfallts bisher. bin aber nah nirgends. isch halt meh en road movie vo best friends und so, d story isch irgendswie nebesächlich. chli schad trotzdem. und chunsch glaubs nur drus wenn au die nebeprojekt agluegt häsch (animierte film etc.).
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon evo » 01 Dez 2016 11:18

thaeye hat geschrieben:ah ja d story haends anschinend au chli in sand gsetzt, aber ja mir gfallts bisher. bin aber nah nirgends. isch halt meh en road movie vo best friends und so, d story isch irgendswie nebesächlich. chli schad trotzdem.

aso im review wo ich gluegt ha isch grad t story als stärchste punkt erwähnt worde wo ein emotional rächt mitnimmt.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg

Tradingpunkte:
Trading points plus
51
Trading points minus
0

Beitragvon Bejita » 01 Dez 2016 11:22

evo hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ah ja d story haends anschinend au chli in sand gsetzt, aber ja mir gfallts bisher. bin aber nah nirgends. isch halt meh en road movie vo best friends und so, d story isch irgendswie nebesächlich. chli schad trotzdem.

aso im review wo ich gluegt ha isch grad t story als stärchste punkt erwähnt worde wo ein emotional rächt mitnimmt.

D Story isch öbe so emotional wie z gseh wie e Flöige vertätscht wird...
Fuck Neil Druckmann
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann

Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitragvon thaeye » 01 Dez 2016 11:24

evo hat geschrieben:

komischs review, i allne won ich bisher glese han isch d story d hauptschwächi gsi und bisher (ca. 15 stund) chan ich das bejahe, belanglos und ja d story wird eher vom road movie aspekt triibe als vo de rettig vo de welt.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member

Tradingpunkte:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitragvon evo » 01 Dez 2016 11:38

isch e typ wo sit ändi 80er johr praktisch jedes JRPG spielt het wo erschine sich, vo däm her bestimmt chli kompetätnt, aber scho lustig wie lüt halt zügs verschide uffasse. i gib eh nit zviel uf reviews.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg

Tradingpunkte:
Trading points plus
51
Trading points minus
0

Beitragvon DeftOne » 01 Dez 2016 11:43

evo hat geschrieben:isch e typ wo sit ändi 80er johr praktisch jedes JRPG spielt het wo erschine sich, vo däm her bestimmt chli kompetätnt, aber scho lustig wie lüt halt zügs verschide uffasse. i gib eh nit zviel uf reviews.

Naja, wenns ja en reviewer isch, wo du meh oder weniger ernst neh chasch und du sini meinig sust oft teilsch, wör i de scho chli ernster neh als die andere.
DeftOne
Pro Gamer
Pro Gamer

Tradingpunkte:
Trading points plus
43
Trading points minus
0

Beitragvon evo » 01 Dez 2016 11:46

füert jo eh nüt drum als es sälber uszprobiere und denn urteile
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg

Tradingpunkte:
Trading points plus
51
Trading points minus
0

Beitragvon zwirrlibatz » 01 Dez 2016 11:50

evo hat geschrieben:isch e typ wo sit ändi 80er johr praktisch jedes JRPG spielt het wo erschine sich, vo däm her bestimmt chli kompetätnt, aber scho lustig wie lüt halt zügs verschide uffasse. i gib eh nit zviel uf reviews.

eim wo sit ändi 80er johr praktisch jedes JRPG spielt würd ich bi de storybeurteilig nöd gross traue. :-D
I speeled my drink!
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz

Tradingpunkte:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitragvon Bejita » 01 Dez 2016 13:26

zwirrlibatz hat geschrieben:

eim wo sit ändi 80er johr praktisch jedes JRPG spielt würd ich bi de storybeurteilig nöd gross traue. :-D

Plus id Klapse steckä!
I mues aber säge... FFXV ghört scho its zu mim lieblings FF nach em 7i... :shock: :shock: :shock:
Mues mi auso bim Tabata entschuldige das ig a ihm zwiflet ha, das Game isch i so vielne Aspäkte wahnsinnig guet. Es isch eifach wieder es richtigs FF.
Fuck Neil Druckmann
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann

Tradingpunkte:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

VorherigeNächste

Zurück zu Diskussion & News