Far Cry Primal

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Sigma / Primal

Beitrag von abyss »

Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Sigma / Primal

Beitrag von TypeJ »

was für en LOLZ
:lol:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Sigma / Primal

Beitrag von Master(G) »

ich freu mich aso scho bitzli. ich glaub, das wird no lääss... :P
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Sigma / Primal

Beitrag von TypeJ »

mega läss wirds
:lol:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Sigma / Primal

Beitrag von Master(G) »

chum! isch doch mal was anders! :-)

games mit knalle chömed ja no gnueg. wenn es far cry mit göns wettsch, chasch dänn immerno sneue ghost recon näh. das isch ja denn quasi far cry und mit co-op! :wixer:

vo dem her isch das tiptop. ich bin gspannt uf min steiziitusflug!
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
abyss
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5897
Registriert: 04 Aug 2002 17:34
Wohnort: Klendathu / LV-426
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Sigma / Primal

Beitrag von abyss »

Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31864
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Sigma / Primal

Beitrag von geosnow »

das wird geil.
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Sigma / Primal

Beitrag von Buccaneer »

Und gaht's ab?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Sigma / Primal

Beitrag von Master(G) »

jup, überraschend guet isches! es richtigs adventure. ich liebe erkunde, jage und tierli zäme...
erstuunlich brutal isches! :lol:

optisch fühlt sichs wie Far Cry 4 ah, aber spielgfühl isch total andersch. viel meh 'survival' als 'action'

negativ isch höchschtens, dass kämpf gäg die andere stämm bitz gar repetitiv und eifach sind...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von Skeletor »

Repetiv isch s'synonym für far cry.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von Master(G) »

Gaming Nexus - 90
Far Cry Primal is a fantastic departure from the usual FPS adventure. While it is formulaic, in a Far Cry sense, a rich and detailed world, as well as tons to see and do, make this an adventure worth taking.

PlayStation Universe - 90
Despite an underwhelming story and a few hiccups here and there, the stunning world of Oros makes Far Cry Primal an experience worth going through.

GamePro - 82
Far Cry Primal erweckt die Steinzeit zum Leben wie nie zuvor - aber das repetitive Gameplay rennt dem tollen Setting erfolglos hinterher.

Hardcore Gamer - 80
Melee combat can be disorienting and the story isn't all that memorable. Still, Far Cry Primal nails what it does right. Beast Mastery is a great new mechanic, the presentation is fantastic, and most importantly, it feels just like a Far Cry game. Woolly mammoths may have gone extinct, but Primal ensures that the Far Cry franchise won't follow suit.

Gamespot - 80
That focus on primitive times can become a hindrance at certain points, with limited tools and repetitive combat, but in the end, Far Cry Primal stays true to its callous setting, fleshing out every layer of the captivating world it creates.

IGN - 79
The visceral and varied combat is fun, the beast-based gameplay is a winner, and the lure of camp-claiming, gear-crafting, beast hunting, and resource gathering remains irresistible. It's weakened, however, by a disappointing lack of investment in its story, some often forgettable quests, and its vanilla villains, which unfortunately combine to make Primal feel like a step back from the memorable moments of Far Cry 3 and 4.

EGM - 70
Far Cry Primal really wants you to know that there are tons of things you can do in its prehistoric, open world. Unfortunately, you may not want to do any of them.

Destructoid - 70
While Far Cry Primal is a well-made experience, one I enjoyed a great deal, it oftentimes had me thinking about the routine the series has settled into, and envisioning a future where the Far Cry formula may not be as compelling as it once was, no matter how extraordinary the setting.

TheSixthAxis - 70
Beneath this wildly altered aesthetic, for better or for worse, Ubisoft is still playing it safe. Personally, I found Primal to be far more entertaining than Far Cry 4, but even then it's hard to overlook the series' systematic regurgitation of ideas and concepts.

VideoGamer - 70
Far Cry Primal is a great spin-off for the Far Cry franchise, but it doesn't do anything drastically new.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von PlanetHarrieR »

ich finds mittel. seichte feierabendunterhaltung in hübscher kulisse. den ubisoft-typischen sammel-und-hud-overkill hätten sie gerade in solch einem szenario aber ruhig stärker runterschrauben können.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von Master(G) »

für mich macht das sammeln und craften hier viel mehr sinn als im fc4.
passt zu einem survival-simulator. auch die rudimentäre aufbau-sim find ich stimmig. mein stamm, mein dorf, meine bewohner...

gestern haben die menschenfresser mein dorf angegriffen und die halbe bevölkerung abgeschlachtet. unschön! :lol:
ich hatte endlich genug leute beisammen, um von den kostenlosen item-lieferungen zu profitieren... :heul:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
grappagott
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8647
Registriert: 04 Feb 2003 12:18
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von grappagott »

Far Cry Animal !
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von sidusson »

PlanetHarrieR hat geschrieben:ich finds mittel. seichte feierabendunterhaltung in hübscher kulisse. den ubisoft-typischen sammel-und-hud-overkill hätten sie gerade in solch einem szenario aber ruhig stärker runterschrauben können.

jep chuntmer o so vor.. isch far cry 4,5
shubidu
Benutzeravatar
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 8077
Registriert: 19 Okt 2010 14:32
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von Buccaneer »

sidusson hat geschrieben:
PlanetHarrieR hat geschrieben:ich finds mittel. seichte feierabendunterhaltung in hübscher kulisse. den ubisoft-typischen sammel-und-hud-overkill hätten sie gerade in solch einem szenario aber ruhig stärker runterschrauben können.

jep chuntmer o so vor.. isch far cry 4,5

Ich han s zwei super gfunde! Danach nur no... naja.
S drü isch no geil cho, wells zwüsche 2 und 3 relativ viel Zyt hend la verstriche. Denn s vieri isch nur no copy past gsi und jetzt wahrschindli wieder.
EA, Activision, Ubisoft.... vo dene chauf i eigentlich keini Games me am Releasetag... Wenn i de spöter mal Lust han und en 0815 Zock möcht inehebe, chauf i de sones game für paar Fränkli...
Wenn Konsolegaming mal stirbt, denn nid wäg de Gamer!

S Setting vo FC Primal findi cool... wird aber au hie warte, bis es irgendwenn mal billig isch... de voll Priis isch mir en witere Far Cry Abklatsch nid wärt.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von thaeye »

mir ischs de vollpriis wert, will was isch scho geld.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von Master(G) »

ich glaub die wos chaufed, denne gfallt die far cry formle. ich chan z.b. ned gnueg becho vo dem system :lol:
ich han au scho nachem 1. trailer gwüsst, dass es wie en FC4 DLC wird. ha nüt anders erwartet. und bin voll zfriede mit dem, was ich becho han.

vo mir us chönteds nomal 3 games mache mit de dunia engine ziemlich nach dem schema da, ich würd die all geil finde :panik:
aber ich bin halt eher en eifache und 'no schnell emal zfriede'... :roll:

freu mi jetzt hei zgoh und ide wildnis umezschliiche mit mim wiisse wolf kolleg! :wixer:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von sidusson »

ds 3 isch mire meinig nah ds beste gsi.. dsetting, gameplay, gschicht, wäut het aues super gstumme... när isch scho sehr copy paste worde.. ds primal isch sicher e "Test" da me nid cha "schiesse" aber trotzdäm machts widr süchtig die scheiss outposts u signaufüür ga idsnäh :oops:

vorauem hani jetz e bär woni druffe cha ritte :sabber:

aber äbe, wär FC gärn het, het o das gärn oder hassts :lol:
shubidu
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von Master(G) »

jup. FC3 isch beschte! de Vaas! ...insanity! :wixer:

geil im primal findi, dass all tier eigeschafte händ, womer je nach situation nutze chan... min jaguar isch z.b. stealth-meischter und killt lüüt ohni ufsehe vo dere andere zerrege, defür isch er eher schnell tod, wenns er gseh wird. ninja-cat!

der bär wiederrum lauft ines camp wie en panzer. die underschiied bi de tier findi super.
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von sidusson »

hehe ja oder dr badger.. wedne wosch strichle bister eim id häng :lol:
shubidu
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von Master(G) »

mal en frag: die cave-paintings (hunter's cache)... weisch wie die funktioniered?

es heisst eifach 'study the painting'.. und ich weiss scho, mer söll vermuetlich was ähnlich ussehends ide nöchi finde. aber ich finde nix.
spezifisch gahts um das erschte painting, grad wenn us de höhli chunsch, wo de grappling-hook becho hesch... es zeigt en fluss mit kahle bäum hine drah.

ich han de fluss underhalb vo dem felse undersuecht. im wasser. am ufer. mit hunter-sicht, und ohni. ich find nix. hesch du das gfunde!? :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 16529
Registriert: 06 Okt 2010 23:28
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von thaeye »

finds bisher s best far cry. s setting super, d sprach mega. aber ja isch scho halt immer die glich formle. und de nahkampf isch au scheisse. kei wucht nix.

d ifuehrig isch super inszeniert.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 71877
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von Master(G) »

also drückt bhalte vom schlagchnopf und vo bitz wiiter wäg. de merksch dwucht also scho findi! er spaced de so vüre und BÄMM! :headshot:

aber ja, wer hätti dänkt, dass far cry ohni göns so guet funktioniert und soviel spass macht?
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
Beiträge: 51593
Registriert: 05 Mär 2002 20:43
Wohnort: börn
Kontaktdaten:

Re: Far Cry Primal

Beitrag von sidusson »

Master(G) hat geschrieben:mal en frag: die cave-paintings (hunter's cache)... weisch wie die funktioniered?

es heisst eifach 'study the painting'.. und ich weiss scho, mer söll vermuetlich was ähnlich ussehends ide nöchi finde. aber ich finde nix.
spezifisch gahts um das erschte painting, grad wenn us de höhli chunsch, wo de grappling-hook becho hesch... es zeigt en fluss mit kahle bäum hine drah.

ich han de fluss underhalb vo dem felse undersuecht. im wasser. am ufer. mit hunter-sicht, und ohni. ich find nix. hesch du das gfunde!? :lol:
uh nei hanimi no gar nid drum tah.. einisch hani interagiert när isch es rars viech cho woni när umbracht ha.. secrets i söttigne spili sueche strängt zhert a :vortex:
shubidu
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 43 Gäste